Προς το περιεχόμενο

Κόλλημα του φρενου.


Legolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Παρατηρω το τελευταίο καιρό, ένα κόλλημα στο φρένο. Το πατάω και νιώθω μια αντίσταση που όμως αν το πατήσω λίγο πιο δυνατά τότε πάει στο σωστό βάθος που ξέρω. Μια μερα ενώ ήμουν εθνική ένιωθα το κόλλημα στο φρένο. Το πάτησα δυνατά να ξεκολλήσει και έφυγε ελαφρος το αμάξι αριστερά. Έλεγξα το λάδι είναι κανονικό. Καμία ιδέα? Ρωτάω γιατί θα το πάω μάστορα να ξέρω τι είναι μην μ λέει αρλούμπες. Έχω ένα Fiesta 

Επεξ/σία από Legolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Legolas είπε

Καλησπέρα. Παρατηρω το τελευταίο καιρό, ένα κόλλημα στο φρένο. Το πατάω και νιώθω μια αντίσταση που όμως αν το πατήσω λίγο πιο δυνατά τότε πάει στο σωστό βάθος που ξέρω. Μια μερα ενώ ήμουν εθνική ένιωθα το κόλλημα στο φρένο. Το πάτησα δυνατά να ξεκολλήσει και έφυγε ελαφρος το αμάξι αριστερά. Έλεγξα το λάδι είναι κανονικό. Καμία ιδέα? Ρωτάω γιατί θα το πάω μάστορα να ξέρω τι είναι μην μ λέει αρλούμπες. Έχω ένα Fiesta 

Έλεγχο στις δαγκάνες σου για αρχή. Μην παίζεις με τα φρένα, πάρε γνώμες από 2-3 συνεργεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ανά 2 χρόνια συστήνεται αλλαγή υγρού φρένων και σωστή εξαέρωση. αν δεν το χεις κάνει πιθανόν να είναι συσσωρευμένος αέρας στο κύκλωμα. αλλά με τα φρένα δε παίζουν. οπωσδήποτε μηχανικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ανά 2 χρόνια συστήνεται αλλαγή υγρού φρένων και σωστή εξαέρωση. αν δεν το χεις κάνει πιθανόν να είναι συσσωρευμένος αέρας στο κύκλωμα. αλλά με τα φρένα δε παίζουν. οπωσδήποτε μηχανικό.

Αερας στο κύκλωμα όχι,εκτός αν έμεινε απο υγρά.Η αλλαγή γίνεται γιατί τα υγρά ειναι υγροσκοπικά και η υγρασία βράζει σε μικρότερη θερμοκρασία απο τα υγρα φρένων.

Σε μηχανικό αμέσως όπως λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αερας στο κύκλωμα όχι,εκτός αν έμεινε απο υγρά.Η αλλαγή γίνεται γιατί τα υγρά ειναι υγροσκοπικά και η υγρασία βράζει σε μικρότερη θερμοκρασία απο τα υγρα φρένων.

Σε μηχανικό αμέσως όπως λες.

 

μια χαρά μπαίνει αέρας στο κύκλωμα. το κύκλωμα αναπνέει. εκτός από υγρασία τραβάει και άερα. ειδικά αν είναι και κάποιων ετών και πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

 

μια χαρά μπαίνει αέρας στο κύκλωμα. το κύκλωμα αναπνέει. εκτός από υγρασία τραβάει και άερα. ειδικά αν είναι και κάποιων ετών και πάνω.

Το κυκλωμα αναπνέει; Πρώτη φορά το ακούω αυτό.Απο που αναπνέει;Το μονο σημείο που είναι ανοιχτό είναι απο το δοχείο που προσθέτεις υγρά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Το κυκλωμα αναπνέει; Πρώτη φορά το ακούω αυτό.Απο που αναπνέει;Το μονο σημείο που είναι ανοιχτό είναι απο το δοχείο που προσθέτεις υγρά.

 

 

από τα ίδια σημεία που τραβάει και υγρασία. ναι αναπνέει και όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο.

γι αυτό και κάποια στιγμή μετά τα 10χρόνια ανάλογα την ποιότητα και τη συντήρηση και τις καιρικές συνθήκες, συστήνεται και αλλαγή των εκτεθειμένων μερών που καταλήγουν στις δαγκάνες.

μικρές μικρές φυσαλίδες κάποια στιγμή ενώνονται και σχηματίζουν μεγαλύτερες. ειδικά αν κάτσουν σε λάθος σημείο παρατηρείται αυτό το φαινόμενο-σκαλοπάτι που περιγράφει το παλικάρι στο 1ο ποστ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

 

από τα ίδια σημεία που τραβάει και υγρασία. ναι αναπνέει και όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο.

γι αυτό και κάποια στιγμή μετά τα 10χρόνια ανάλογα την ποιότητα και τη συντήρηση και τις καιρικές συνθήκες, συστήνεται και αλλαγή των εκτεθειμένων μερών που καταλήγουν στις δαγκάνες.

μικρές μικρές φυσαλίδες κάποια στιγμή ενώνονται και σχηματίζουν μεγαλύτερες. ειδικά αν κάτσουν σε λάθος σημείο παρατηρείται αυτό το φαινόμενο-σκαλοπάτι που περιγράφει το παλικάρι στο 1ο ποστ.

Το σκαλοπάτι μου ακουγεται σαν πρόβλημα στο  πάνω τρομπάκι στο έμβολο.Συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάζουν τα υγρά όπως λένε οι κατασκευαστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκαλοπάτι είναι αέρας. Ο αέρας συμπιέζεται και δε στέλνει την πίεση στην άλλη άκρη. Αν είχε μόνο υγρό φρένων η συμπίεση στο πεντάλ θα έφτανε στο 100% στην άλλη άκρη. Γι αυτό και όταν αλλάζουμε υγρά με φρέσκα η αίσθηση είναι πιο σκληρή και άμεση με λιγότερη διαδρομή πίεσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το σκαλοπάτι το νιώθεις απλά στο πεντάλ ή στο φρενάρισμα επίσης; Νομίζω άμα έχει αέρα το σύστημα το νιώθεις πιο μαλακό, σαν σφουγγάρι.

Δεν κοιτάς μήπως απλά μαγκώνει κάπου το πεντάλ; Σκύψε, πάτα το με το χέρι και δες. Αν έχεις πατάκια βγάλ'τα και δοκίμασε. Εμένα που και που ανεβαίνει και μαγκώνει στο συμπλέκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, kiko33gr είπε

Αυτό το σκαλοπάτι το νιώθεις απλά στο πεντάλ ή στο φρενάρισμα επίσης; Νομίζω άμα έχει αέρα το σύστημα το νιώθεις πιο μαλακό, σαν σφουγγάρι.

Δεν κοιτάς μήπως απλά μαγκώνει κάπου το πεντάλ; Σκύψε, πάτα το με το χέρι και δες. Αν έχεις πατάκια βγάλ'τα και δοκίμασε. Εμένα που και που ανεβαίνει και μαγκώνει στο συμπλέκτη.

Το νιώθω σκληρό όπως είναι όταν το πάτας με σβηστη μηχανή. Μολις το πατήσω δυνατά μέσα κάνει το σκαλοπάτι που λέτε και λειτουργεί κανονικά. Το φαινόμενο το παρατηρω  έντονα όταν ξεκινάω το αυτοκίνητο μετά από πολλές ώρες σταθμευμένο. Αν δεν το πατήσω δυνατά να κάνει το σκαλοπάτι, σταματάει μεν το αμάξι αλλά όχι σωστά. Και όπως είπα όταν το πατήσω απότομα ενώ  τρέχω φεύγει ελάχιστα το αμάξι προς τα αριστερά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Legolas είπε

Το νιώθω σκληρό όπως είναι όταν το πάτας με σβηστη μηχανή. Μολις το πατήσω δυνατά μέσα κάνει το σκαλοπάτι που λέτε και λειτουργεί κανονικά. Το φαινόμενο το παρατηρω  έντονα όταν ξεκινάω το αυτοκίνητο μετά από πολλές ώρες σταθμευμένο. Αν δεν το πατήσω δυνατά να κάνει το σκαλοπάτι, σταματάει μεν το αμάξι αλλά όχι σωστά. Και όπως είπα όταν το πατήσω απότομα ενώ  τρέχω φεύγει ελάχιστα το αμάξι προς τα αριστερά 

Έλεγα να αποκλείσουμε τα απλά, αλλά απ'ότι φαίνεται δεν είναι αυτό. Με αυτή την περιγραφή το μυαλό μου πάει προς αντλία/σερβό ή έμβολο όπως είπε ένα παιδί από πάνω.

Όπως είπαν και τα παιδιά, σε συνεργείο αμέσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, greekfragma είπε

Το σκαλοπάτι είναι αέρας. Ο αέρας συμπιέζεται και δε στέλνει την πίεση στην άλλη άκρη. Αν είχε μόνο υγρό φρένων η συμπίεση στο πεντάλ θα έφτανε στο 100% στην άλλη άκρη. Γι αυτό και όταν αλλάζουμε υγρά με φρέσκα η αίσθηση είναι πιο σκληρή και άμεση με λιγότερη διαδρομή πίεσης. 

Πως βγάνει ο αέρας??? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...