Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για νομιμότητα/δικαιώματα καταναλωτή σε πωλήσεις προϊόντων με ψευδή διαθεσιμότητα.


Dr_Pepper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Πληρώνεις και 4-5% παραπάνω και κάνεις την δουλειά σου 

 

16 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

4) Παραγγελία μνημών  γιατί είχα πάρει καταλάθος τύπο που δεν υποστήριζε η μητρική ενός rig και επειδή βιαζόμουνα πήρα απο skroutzoμάγαζο (BeQ.gr) που το είχε ως διαθέσιμο και στην πιο ακριβή τιμή (λέω για να ειναι ακριβώς τουλάχιστον θα έχει καλή εξυπηρέτηση κτλ) κάπου στα μέσα Μαρτίου μετά απο μια βδομάδα χωρίς καν να μου στείλει ένα email ότι ξέρεις θα αργήσει ή σου στείλαμε την παραγγελία σου του στέλνω mail (2 Απρίλη) και του λέω να την ακυρώσει (μιας και τηλέφωνο δεν σήκωνε) 

Παράλληλα παραγγέλνω απο γερμανία ξανά οι μνήμες απο γερμανία στάλθηκαν 2 Απρίλη και φτάσανε 7!!! (και πιο φθηνή τελική τιμή) 

Ο τύπος στο BeQ τι έκανε όμως; Με έγραψε ΚΑΝΟΝΙΚΑ έστειλε τις μνήμες 6 Απρίλη (τσέκαρα το tracking code όταν παρέλαβα το δέμα) με ΕΛΤΑ και τις παρέλαβα 15!! (ήταν είδη πληρωμένα με paypal  και παράλληλα με το mail μου για ακύρωση και εφόσον περάσανε 2,3 μέρες και δεν άκουσα νέα του έκανα και dispute στο paypal για τα λεφτά το οποίο έχασα όμως γιατί κρατάει αρκετές μέρες το dispute και στο ενδιάμεσο έστειλε tracking code ο τύπος)  και τώρα δεν θέλει και να τους τις επιστρέψω!!!!!!!

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 ώρες πριν, telis είπε

Αντίστοιχες τακτικές κάνει και το Amazon στην Ευρώπη. Αν δείτε το αντίστοιχο νήμα στις προσφορές, σου δεσμεύουν τα χρήματα, ανοίγουν κωδικό αποστολής ο οποίος είναι απλά ανοιχτός χωρίς να έχει γίνει η αποστολή και το refund σε αφήνουν να το ζητήσεις μετά από σχεδόν ένα μήνα και να το πάρεις αργότερα.

Αυτό που λες δεν ισχύει με την καμία ειμαι τακτικός πελάτης Amazon 

1) τα στέλνουν ΤΑΧΥΤΗΤΑ  (και επίσης για αυτά που δεν ειναι άμεσα διαθέσιμα γράφει ακριβώς απο ποια ημερομηνία θα ειναι ) 

2) τα refund γίνονται ακαριαία επίσης προτού καν φτάσει πίσω το ελαττωματικό προϊόν σε αυτούς! (ναι δεν περιμένουν να τους έρθει! απλά αν δεν τους έρθει σε 1 μήνα θα σε χρεώσουν ξανά όσο κάνει το προϊόν) ή αν δεν έχει φτάσει (και έχει ξεπεράσει τον προβλεπόμενο χρόνο αποστολής) πάλι σου κάνουν refund επιτόπου ή σου στέλνουν άλλο με την γρήγορη αποστολή χωρίς να στην χρεώσουν! 

2 ώρες πριν, unforgiven είπε

Τι πας και μπλέκεις;
Αν κάτι λέει πως είναι διαθέσιμο, πάρε τηλέφωνο και ρώτα πότε μπορείς να το έχεις. Εγώ τους ρωτάω "πότε μπορώ να περάσω". Αν μου πουν "Τώρα", παραγγέλνω.
Αν κάτι είναι με παραγγελία, μην εμπιστεύεσαι τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Μπορεί να φταίει το κατάστημα, μπορεί ο προμηθευτής, μπορεί ο κακός ο καιρός ή ο Covid, αλλά δεν με ενδιαφέρει ποιος ακριβώς. Αν το χρειάζεσαι και δεν υπάρχει αλλού, κάνε παραγγελία με αντικαταβολή. Αν δεν έχει, το ρισκάρεις, ανάλογα με το προϊόν. Αν πχ παραγγείλεις PS5 με πληρωμή με κάρτα και παράδοση σε 5 μέρες, να ξέρεις πως δεν έχεις καμία απολύτως πιθανότητα να το πάρεις. Αν ολοι οι άλλοι το έχουν παράδοση σε 30 μέρες, ή άμεσα πολύ ακριβότερα, αν παραγείλεις με παράδοση σε 3-5 μέρες και φτηνή τιμή, κατά πάσα πιθανότητα θα μένεις στο περίμενε. 

δεν είναι λύση αυτό για πολλούς λόγους πχ δεν παραγγέλνει κάποιος κάθε φορά όταν το μαγαζί ειναι ανοιχτό ή δεν έχει φυσικό κατάστημα (σε αυτή την περίπτωση πάλι έτυχε να ακούσω ναι ειναι διαθέσιμο και να περιμένω) 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αυτό που λες δεν ισχύει με την καμία ειμαι τακτικός πελάτης Amazon 

1) τα στέλνουν ΤΑΧΥΤΗΤΑ  (και επίσης για αυτά που δεν ειναι άμεσα διαθέσιμα γράφει ακριβώς απο ποια ημερομηνία θα ειναι ) 

2) τα refund γίνονται ακαριαία επίσης προτού καν φτάσει πίσω το ελαττωματικό προϊόν σε αυτούς! (ναι δεν περιμένουν να τους έρθει! απλά αν δεν τους έρθει σε 1 μήνα θα σε χρεώσουν ξανά όσο κάνει το προϊόν) ή αν δεν έχει φτάσει (και έχει ξεπεράσει τον προβλεπόμενο χρόνο αποστολής) πάλι σου κάνουν refund επιτόπου ή σου στέλνουν άλλο με την γρήγορη αποστολή χωρίς να στην χρεώσουν! 

δεν είναι λύση αυτό για πολλούς λόγους πχ δεν παραγγέλνει κάποιος κάθε φορά όταν το μαγαζί ειναι ανοιχτό ή δεν έχει φυσικό κατάστημα (σε αυτή την περίπτωση πάλι έτυχε να ακούσω ναι ειναι διαθέσιμο και να περιμένω) 

Τι δεν ισχύει ρε άνθρωπε, τώρα μου έγινε με τηλέφωνο που δεν έχει φύγει από τις 24 Απριλίου που έχω κάνει την παραγγελία. Διάβασε τι λένε και άλλοι στο νήμα για τις καθυστερήσεις Amazon στις προσφορές.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

όχι

τέλος πάντων, εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι πρόβλημα έχεις από το όλο σκηνικό

φαντάζομαι οι αγορές που αναφέρεσαι αφορούν σε hardware, και ψωνίζεις διάφορα πράματα από όποιο σκρουτζομάγαζο σου κάτσει

ε την πάτησες μία, την πάτησες δύο, εσύ εκεί επιμένεις

δίνε 2-3 παραπάνω ευρώ για αντικαταβολή και τελειώνει η υπόθεση

σου λένε άμεσα διαθέσιμο, περιμένεις μια μέρα π.χ. να το κάνουν dispatch, αν δε σου έρθει το tracking, στέλνε ένα mail για να είσαι και τυπικός ότι ζητάς ακύρωση της παραγγελίας και τελειώνει η υπόθεση

δηλαδή τι περιμένεις, να γίνει ειδικό δικαστήριο για πάρτη σου και να ζήσεις τον μύθο σου έχωντας γίνει Rockefeller από τις αποζημιώσεις που θα αξιώσεις από κάθε σκρουτζομάγαζο ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

τέλος πάντων, εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι πρόβλημα έχεις από το όλο σκηνικό

φαντάζομαι οι αγορές που αναφέρεσαι αφορούν σε hardware, και ψωνίζεις διάφορα πράματα από όποιο σκρουτζομάγαζο σου κάτσει

ε την πάτησες μία, την πάτησες δύο, εσύ εκεί επιμένεις

δίνε 2-3 παραπάνω ευρώ για αντικαταβολή και τελειώνει η υπόθεση

σου λένε άμεσα διαθέσιμο, περιμένεις μια μέρα π.χ. να το κάνουν dispatch, αν δε σου έρθει το tracking, στέλνε ένα mail για να είσαι και τυπικός ότι ζητάς ακύρωση της παραγγελίας και τελειώνει η υπόθεση

δηλαδή τι περιμένεις, να γίνει ειδικό δικαστήριο για πάρτη σου και να ζήσεις τον μύθο σου έχωντας γίνει Rockefeller από τις αποζημιώσεις που θα αξιώσεις από κάθε σκρουτζομάγαζο ;

ε πως να καταλάβεις αφού δεν διάβασες το ποστ :P κάθε απάντηση που δίνεις υπάρχει ήδη στο ποστ

 

πχ όχι δεν ειναι μόνο hardware το ανέφερα αυτό εξ αρχής και έδωσα και ένα παράδειγμα με ανεμιστήρες δαπέδου που παρήγγειλα. 

 

Όχι δεν περιμένω να γίνει ειδικό δικαστήριο για πάρτι μου αλλά να εφαρμοστούν οι νόμοι για πάρτι μας γιατί μας επηρεάζουν όλους. Είναι εξαπάτηση τι δεν καταλαβαίνεις; 

 

Δηλαδή ειναι απίθανη η συμπεριφορά σου ειναι σαν να έβγαινε μια κοπέλα (όπως τα πρόσφατα περιστατικά που ακούμε στις ειδήσεις) και να λέει ότι ο Χ γνωστός την βίασε και βιάζει κι άλλες και να της απαντάς "α εγώ φοράω τσίγκινο βρακί και δεν έχω θέμα" και μετ'α "δηαδή θέλεις να γινει ειδικό δικαστήριο για πάρτι σου" ; 

  • Like 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

ε πως να καταλάβεις αφού δεν διάβασες το ποστ :P κάθε απάντηση που δίνεις υπάρχει ήδη στο ποστ

 

πχ όχι δεν ειναι μόνο hardware το ανέφερα αυτό εξ αρχής και έδωσα και ένα παράδειγμα με ανεμιστήρες δαπέδου που παρήγγειλα. 

 

Όχι δεν περιμένω να γίνει ειδικό δικαστήριο για πάρτι μου αλλά να εφαρμοστούν οι νόμοι για πάρτι μας γιατί μας επηρεάζουν όλους. Είναι εξαπάτηση τι δεν καταλαβαίνεις; 

 

Δηλαδή ειναι απίθανη η συμπεριφορά σου ειναι σαν να έβγαινε μια κοπέλα (όπως τα πρόσφατα περιστατικά που ακούμε στις ειδήσεις) και να λέει ότι ο Χ γνωστός την βίασε και βιάζει κι άλλες και να της απαντάς "α εγώ φοράω τσίγκινο βρακί και δεν έχω θέμα" και μετ'α "δηαδή θέλεις να γινει ειδικό δικαστήριο για πάρτι σου" ; 

Μπλέκεις τον βιασμό με την μη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος σε ένα μαγαζί 

Οκ, end of discussion 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

 

Όχι δεν περιμένω να γίνει ειδικό δικαστήριο για πάρτι μου αλλά να εφαρμοστούν οι νόμοι για πάρτι μας γιατί μας επηρεάζουν όλους. Είναι εξαπάτηση τι δεν καταλαβαίνεις; 

 

Σε ποιους νόμους αναφέρεσαι;

Άσε τις προσφυγές και τα δικαστήρια γιατί δεν πρόκειται να βρεις άκρη, ούτε καν ποιος φταίει δεν θα βρεις.
Παίξε αμυντικά, όπως σου λέμε τόση ώρα τόσοι άνθρωποι και θα βρεις άκρη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η λύση υπάρχει και λέγεται "παρε τηλεφωνο στο καταστημα και ρωτα τους να τσεκαρουν οτι ειναι διαθεσιμο στην αποθηκη τους"

αν ειναι θετικο το αποτελεσμα μολις κλεινεις πετας την παραγγελια και περιμενεις.

μην βασιζεσαι ποτε σε αυτα που λενε στην σελιδα τους

. αλλιως σε μαγαζι και αν το βλεπεις μπροστα σου τοτε αγορασε το.

Επεξ/σία από xxatziva
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, xxatziva είπε

η λύση υπάρχει και λέγεται "παρε τηλεφωνο στο καταστημα και ρωτα τους να τσεκαρουν οτι ειναι διαθεσιμο στην αποθηκη τους"

αν ειναι θετικο το αποτελεσμα μολις κλεινεις πετας την παραγγελια και περιμενεις.

μην βασιζεσαι ποτε σε αυτα που λενε στην σελιδα τους

. αλλιως σε μαγαζι και αν το βλεπεις μπροστα σου τοτε αγορασε το.

αυτό κάνω κι εγώ και το είχα γράψει σε άλλο θέμα αλλά κάποιοι λέγανε.... σιγά μη κάθομαι να παίρνω τηλέφωνο. Ε ναι είναι μεγάλη ταλαιπωρία να πάρεις ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις.

Λύσεις υπάρχουν πάντως

16 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Για μαγαζιά ηλεκτρονικών μιλάει ο άνθρωπος και εννοείται πως εδώ στο κέντρο ακόμα και μικρή αλυσίδα να είναι και οτιδήποτε να είναι θα πάρεις απόδειξη σε ότι ηλεκτρονικό αγοράσεις, όπως και γενικά σε μικρά μαγαζιά. Τα μικρά μαγαζιά έχουν κλείσει περισσότερο για άλλους λόγους και όχι επειδή τα έφαγαν οι μεγάλοι, εξάλλου σε σχέση με πριν 15χρονια, έκλεισαν και μεγάλες αλυσίδες με όνομα όχι μόνο μικρομάγαζα. 

δε νομίζω να υπάρχει κάποια διάκριση, το λαμόγιο ό,τι μαγαζί και να έχει τα ίδια θα κάνει. Εκτός αν δε μπορει.

όσο για των ηλεκτρονικών μιας και γι αυτό συζητάμε, θυμάμαι μικρός που πήγαινα να πάρω παιχνίδια και πουλούσαν αντιγραμμένα. Και να ήθελες γνήσιο (όχι ότι ήθελα για να λέμε την αλήθεια) δεν είχε.

Όχι ότι τα μικρά μαγαζάκια είναι όλα έτσι, σε καμία περίπτωση. Αλλά δεν είναι και αυτό που λένε μερικοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα που αναφέρει ο TS είναι γνωστό. Όχι, δεν υπάρχει νόμος που πρακτικά σε καλύπτει. Και όχι, δεν πρόκειται να υπάρξει σύντομα.

Πάντα τηλ. για διαθεσιμότητα πριν παραγγείλουμε σε μαγαζί για πρώτη φορά, και ερώτηση για παραλαβή άμεσα από το κατάστημα. Λύνει συνήθως πολλά προβλήματα, ειδικά αν μιλάμε για πράγματα που χρειαζόμαστε άμεσα. 

Επεξ/σία από Dante80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bitbit είπε

αυτό κάνω κι εγώ και το είχα γράψει σε άλλο θέμα αλλά κάποιοι λέγανε.... σιγά μη κάθομαι να παίρνω τηλέφωνο. Ε ναι είναι μεγάλη ταλαιπωρία να πάρεις ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις.

Λύσεις υπάρχουν πάντως

δε νομίζω να υπάρχει κάποια διάκριση, το λαμόγιο ό,τι μαγαζί και να έχει τα ίδια θα κάνει. Εκτός αν δε μπορει.

όσο για των ηλεκτρονικών μιας και γι αυτό συζητάμε, θυμάμαι μικρός που πήγαινα να πάρω παιχνίδια και πουλούσαν αντιγραμμένα. Και να ήθελες γνήσιο (όχι ότι ήθελα για να λέμε την αλήθεια) δεν είχε.

Όχι ότι τα μικρά μαγαζάκια είναι όλα έτσι, σε καμία περίπτωση. Αλλά δεν είναι και αυτό που λένε μερικοί.

Για σντεγραμμενα δεν παίζει να επερνες απόδειξη διότι ήταν σαν να έδινε τον εαυτό του ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού για την παρανομία που κάνει, είναι παράνομο έτσι κι αλλιώς.

Για γνήσια μια χαρά απόδειξη έπαιρνα εδώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέτε για αντικαταβολή και τηλέφωνο για έλεγχο διαθεσιμότητας. Αλλά εγώ στη πρόσφατες προσφορές του Γερμανού έτσι την πάτησα. Τηλεφωνική παραγγελία με αντικαταβολή με διαβεβαίωσαν ότι θα παραλάβω σε 3 μέρες καί αν δεν τους έπαιρνα τηλέφωνο εγώ ακόμα θα περίμενα. Με ακύρωσαν με το έτσι θέλω γιατί τελικά δεν υπήρχε συσκευή. Τους έχω στείλει mail και ακόμα να που απαντήσουν. Αν και δεν υπάρχει νόμος δυστυχώς εγώ μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή θα την κάνω. Δεν περιμένω να βρω το δίκιο μου φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, archimidis είπε

Λέτε για αντικαταβολή και τηλέφωνο για έλεγχο διαθεσιμότητας. Αλλά εγώ στη πρόσφατες προσφορές του Γερμανού έτσι την πάτησα. Τηλεφωνική παραγγελία με αντικαταβολή με διαβεβαίωσαν ότι θα παραλάβω σε 3 μέρες καί αν δεν τους έπαιρνα τηλέφωνο εγώ ακόμα θα περίμενα. Με ακύρωσαν με το έτσι θέλω γιατί τελικά δεν υπήρχε συσκευή. Τους έχω στείλει mail και ακόμα να που απαντήσουν. Αν και δεν υπάρχει νόμος δυστυχώς εγώ μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή θα την κάνω. Δεν περιμένω να βρω το δίκιο μου φυσικά.

το θεμα ειναι οτι δεν πληρωσες κατι αρα δεν ετρεχες μετα περιμενοντας να παρεις τα λεφτα πισω στην καρτα-λογαριασμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, xxatziva είπε

το θεμα ειναι οτι δεν πληρωσες κατι αρα δεν ετρεχες μετα περιμενοντας να παρεις τα λεφτα πισω στην καρτα-λογαριασμο.

Ακριβώς 

Το έχω ξαναγράψει, έκανα παραγγελία media markt 14/2 και μου γύρισαν τα λεφτά 5/5, έχω και το statement της κάρτας 

μια φορά την πάτησα, δεύτερη δεν έχει…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...