Προς το περιεχόμενο

Πρώτο αμάξι, τι price range να προτιμήσω;


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σύντομα θα βγάλω το δίπλωμα, οπότε σκέφτομαι να κινηθώ σχετικά άμεσα στην αγορά αυτοκινήτου, καθώς θα μετακομίσω από το πατρικό μου και, επομένως, δε θα έχω τα αυτοκίνητα των γονιών μου διαθέσιμα.

Εγώ σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο της πλάκας γύρω στα 1000€ , βαριά 2000€ (Audi A3, Ford Focus, Peugeot 206, Seat Ibiza κτλ), ώστε να έχω περιθώριο να το κοπανάω σαν νέος οδηγός και για να μην επιβαρύνω οικονομικά τους γονείς μου. Έχω επίσης σκεφτεί μεταχειρισμένο Punto 2012 με φυσικό αέριο που στοιχίζει κοντά στα 5000€ και θα γίνει απόσβεση, χάρη στη χαμηλή τιμή του καυσίμου.

Οι γονείς μου από την άλλη, προτιμούν να μου πάρουν καινούριο με 10.000-15.000€. Ο πατέρας μου προτείνει το υβριδικό Swift, φέροντας σαν επιχειρήματα ότι «δε θα το κοπανήσεις» και «προτιμώ να τρακάρεις στο Swift παρά σε αυτά που λες εσύ». 
 

Τι προτείνετε εσείς να ψάξω; Αν θέλετε πείτε και συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αλλά αυτό που θέλω κυρίως να καταλήξω είναι το price range.
 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας με το που ξεκινας οτι δεχεσαι να εχεις το περιθωριο να το κοπανας δεν θα επρεπε να οδηγεις...οχι για τα λεφτα αλλα για την ζωη σου και τις ζωες των αλλων.

Δευτερον που εχει αμεση σχεση.... ποσο κοστολογεις την ασφαλεια σου. εαν την αποτιμας στα 1000 πασο. Για 1000 € θα δεχοσουν να μεινεις τετραπληγικος εσυ η οι επιβατες σου επειδη δεν ειχε το αμαξι 3-4 αεροσακους ,esp,abs η  οχι?

Ο πατερας σου καλα σου λεει διοτι αγαπαει το παιδι του περισσοτερο απο ενα κοματι λαμαρινα.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
33 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Καταρχας με το που ξεκινας οτι δεχεσαι να εχεις το περιθωριο να το κοπανας δεν θα επρεπε να οδηγεις...οχι για τα λεφτα αλλα για την ζωη σου και τις ζωες των αλλων.

Δευτερον που εχει αμεση σχεση.... ποσο κοστολογεις την ασφαλεια σου. εαν την αποτιμας στα 1000 πασο. Για 1000 € θα δεχοσουν να μεινεις τετραπληγικος εσυ η οι επιβατες σου επειδη δεν ειχε το αμαξι 3-4 αεροσακους ,esp,abs η  οχι?

Ο πατερας σου καλα σου λεει διοτι αγαπαει το παιδι του περισσοτερο απο ενα κοματι λαμαρινα.

Τα αμάξια που ανέφερα νομίζω τα έχουν αυτά που αναφέρεις. Γενικά, αν δεν κάνω λάθος (μπορεί και να κάνω, δεν είμαι γνωστής), περίπου ίδια ασφάλεια έχει το Audi A3 του 2000 με το Astra H και το Golf MK5 που έχουν οι γονείς μου. Προφανώς ένα καινούριο έχει καλύτερη ασφάλεια, αλλά και το Α3 ικανοποιητική ασφάλεια δεν έχει;

Τώρα για τα κοπανήματα μάλλον παρεξήγησες. Πιστεύω πως δε θα εμπλακώ σε σοβαρό τρακάρισμα. Παρόλα αυτά, μέχρι να μάθω να οδηγάω καλά, θέλω να έχω το περιθώριο να γρατσουνήσω το αμάξι χωρίς να κλαίω τα λεφτά, που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι καν δικά μου. Για παράδειγμα, ήδη έγδαρα τον προφυλακτήρα του Astra στην πόρτα του σπιτιού.

5 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Να πάρεις ένα καλό, σύγχρονο αμάξι, και να προσέχεις ώστε να μην το κοπανήσεις

Χαχαχα σαν να ακούω τον πατέρα μου. Εύκολο στη θεωρία αυτό που λες, δύσκολο στην πράξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Utopia13 είπε

Τα αμάξια που ανέφερα νομίζω τα έχουν αυτά που αναφέρεις. Γενικά, αν δεν κάνω λάθος (μπορεί και να κάνω, δεν είμαι γνωστής), περίπου ίδια ασφάλεια έχει το Audi A3 του 2000 με το Astra H και το Golf MK5 που έχουν οι γονείς μου. Προφανώς ένα καινούριο έχει καλύτερη ασφάλεια, αλλά και το Α3 ικανοποιητική ασφάλεια δεν έχει;

Τώρα για τα κοπανήματα μάλλον παρεξήγησες. Πιστεύω πως δε θα εμπλακώ σε σοβαρό τρακάρισμα. Παρόλα αυτά, μέχρι να μάθω να οδηγάω καλά, θέλω να έχω το περιθώριο να γρατσουνήσω το αμάξι χωρίς να κλαίω τα λεφτά, που στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι καν δικά μου. Για παράδειγμα, ήδη έγδαρα τον προφυλακτήρα του Astra στην πόρτα του σπιτιού.

Χαχαχα σαν να ακούω τον πατέρα μου. Εύκολο στη θεωρία αυτό που λες, δύσκολο στην πράξη.

Κοιτα, η γυναικα μου εχει ενα 206 του 2004 ατρακαριστο. πανω απο 1500 δεν πιανει. εχει και abs και αεροσακους. Αυτο δεν σημαινει ομως οτι θα βρεις αμαξι με αυτα τα λεφτα στο 90% των περιπτωσεων απο ιδιωτη σε καλη κατασταση και να μην το εχει κοψει-ραψει απο καμια στουκα και στο 100% απο μαντρα. απο μαντρα μακρια.

Εαν οι γονεις σου μπορουν να σου προσφερουν καινοριο παρτο. Οι γρατζουνιες μεσα στο προγραμμα ειναι.

Εγω 3 ημερων αμαξι το χτυπησα με οπισθεν στην κολωνα της πυλωτης επειδη δεν χωραγε να στριψει πιο πολυ απο το αγχος μου προκαλεσα την ζημια. ενα σημαδι εκανε στον προφυλακτηρα κατεβηκα κατω και αρχισα τις παναγιες μιας και ηταν το πρωτο μου σαν καινουριο (το τριτο συνολικα) και ηταν και το ονειρο μου. κατεβηκα και αρχησα τις παναγιες. πηρα touch up το μπαλωσα και μετα μου περασε. οχι οτι δεν με νοιαζει αλλα οκ δεν θα χασουμε και τον υπνο μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ακούσεις τον πατέρα σου... Με 10-11000 παίρνεις ωραιότατο καινούργιο αυτοκίνητο.

Ο νέος και άπειρος οδηγός πρέπει να οδηγεί καινούργιο αυτοκίνητο που θα στρίψει , φρενάρει και θα "συγχωρήσει" τα όποια λαθάκια ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση.

 

Καλά λέει ο πατέρας προτιμάει να τρακάρεις με καινούριο γιατι σε θέλει ζωντανό. 

 

Καλά σκέφτεσαι κι εσύ ότι τον πρώτο καιρό μάλλον θα το χτυπήσεις στο χτυπήσουν. Ακόμη κι αν ξέρεις να οδηγείς, πρέπει να είσαι προνοητικός ακόμη και που παρκάρεις για να μην στο φάνε αδέσποτοι αλλα και πως παρκάρεις όταν έχεις Χ, Ψ οχήματα μπρος πίσω σου ώστε να αφήνεις και το αντίστοιχο κενό. Αυτά καμία σχολή δεν στα μαθαίνει.

 

Πάρε ένα αμάξι 5ετιας χωρίς πολλά άλογα, κάτω από 100 κι ατμοσφαιρικό ιδανικά ώστε να μάθεις να χρησιμοποιείς την δύναμη της μηχανής με την σωστή ταχύτητα, θα μάθεις ότι η προσπέραση χρειάζεται να μελετάς κι εκτιμάει τον χρόνο, την τρέχουσα ταχύτητα και την σχέση που έχεις και την απόσταση που πρέπει να ολοκληρωθεί ο ελιγμος.

 

Αν πας καρφί σε αμάξι με 150 άλογα και τούρμπο όλα αυτά θα σου φαίνονται αυτονόητα, πατάω γκάζι και τέλος αλλά στην πορεία θα σου στοιχίσει όπως σε πολλούς νεαρούς  που επειδή νόμιζαν πως οδήγηση είναι να στρίβεις το τιμόνι και να ξέρεις να πατάς τα πετάλια,  είσαι κι έμπειρος οδηγός.

 

Αρκεί να μην πάρεις κανένα αυτόματο με 60 άλογα γιατί και δεν θα μάθεις τίποτα από τα παραπάνω και ενεργητική ασφάλεια δεν θα έχεις.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Utopia13 είπε

Σύντομα θα βγάλω το δίπλωμα, οπότε σκέφτομαι να κινηθώ σχετικά άμεσα στην αγορά αυτοκινήτου, καθώς θα μετακομίσω από το πατρικό μου και, επομένως, δε θα έχω τα αυτοκίνητα των γονιών μου διαθέσιμα.

Εγώ σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο της πλάκας γύρω στα 1000€ , βαριά 2000€ (Audi A3, Ford Focus, Peugeot 206, Seat Ibiza κτλ), ώστε να έχω περιθώριο να το κοπανάω σαν νέος οδηγός και για να μην επιβαρύνω οικονομικά τους γονείς μου. Έχω επίσης σκεφτεί μεταχειρισμένο Punto 2012 με φυσικό αέριο που στοιχίζει κοντά στα 5000€ και θα γίνει απόσβεση, χάρη στη χαμηλή τιμή του καυσίμου.

Οι γονείς μου από την άλλη, προτιμούν να μου πάρουν καινούριο με 10.000-15.000€. Ο πατέρας μου προτείνει το υβριδικό Swift, φέροντας σαν επιχειρήματα ότι «δε θα το κοπανήσεις» και «προτιμώ να τρακάρεις στο Swift παρά σε αυτά που λες εσύ». 
 

Τι προτείνετε εσείς να ψάξω; Αν θέλετε πείτε και συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αλλά αυτό που θέλω κυρίως να καταλήξω είναι το price range.
 

 

ΚΑλα στα λενε.

Αυτοκινητα στο 1000ρικο θα ειναι κυριως χρεπια, θα σου ζητησουν αρκετα λεφτα λεφτα για βλαβες/λαστιχα κτλ. Ακομα και την αψογη ευκαιρια να βρεις θα χρειαστει λεφτα, καθως στα 20 χρονια συνεχεια κατι θα χαλαει

Εαν υπαρχει η δυνατοτητα καινουργιο παντως μην το σκεφτεσαι, δεν ειναι συγκρουομενα τα αυτοκινητα. Ειδικα ενα panda cng πχ θα ειναι και παμφθηνο σε καυσιμο

Σε λιγες μερες θα εχεις μαθει τους χωρους του αυτοκινητου και δεν θα εχεις προβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, anexadlitipigizotikotitas είπε

βρες καλό μεταχειρισμένο από έξω, Γερμανία κτλ

Νέος άπειρος οδηγός να μπλέξει με μεταχειρισμένο από εξωτερικό; 

Με αγνωστο ιστορικό, εικονικά χιλιόμετρα και στην καλύτερη απλά ταλαιπωρημένο αν όχι σάπιο σασί από τα χιόνια και το αλάτι;

Δε νομίζω να είναι καλή ιδέα.

 

Συμβουλή: Ότι αμάξι πάρεις, βάλε αισθητήρες παρκαρίσματος με 100-200€. Θα σε γλιτώσουν από πολλαπλάσια έξοδα σε βάθος χρόνου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Utopia13 είπε

Σύντομα θα βγάλω το δίπλωμα, οπότε σκέφτομαι να κινηθώ σχετικά άμεσα στην αγορά αυτοκινήτου, καθώς θα μετακομίσω από το πατρικό μου και, επομένως, δε θα έχω τα αυτοκίνητα των γονιών μου διαθέσιμα.

Εγώ σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο της πλάκας γύρω στα 1000€ , βαριά 2000€ (Audi A3, Ford Focus, Peugeot 206, Seat Ibiza κτλ), ώστε να έχω περιθώριο να το κοπανάω σαν νέος οδηγός και για να μην επιβαρύνω οικονομικά τους γονείς μου. Έχω επίσης σκεφτεί μεταχειρισμένο Punto 2012 με φυσικό αέριο που στοιχίζει κοντά στα 5000€ και θα γίνει απόσβεση, χάρη στη χαμηλή τιμή του καυσίμου.

Οι γονείς μου από την άλλη, προτιμούν να μου πάρουν καινούριο με 10.000-15.000€. Ο πατέρας μου προτείνει το υβριδικό Swift, φέροντας σαν επιχειρήματα ότι «δε θα το κοπανήσεις» και «προτιμώ να τρακάρεις στο Swift παρά σε αυτά που λες εσύ». 
 

Τι προτείνετε εσείς να ψάξω; Αν θέλετε πείτε και συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αλλά αυτό που θέλω κυρίως να καταλήξω είναι το price range.
 

 

Ακου τους γονείς σου!!! μην εχεις την λογική ότι θα το κοπανησεις, διοτι με αυτη την λογική θα εισαι χαλαρος!!!

Επεξ/σία από Dinos1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω τι έκανα εγώ σαν γνήσιος skroutz...Πήρα δίπλωμα το 2009 και αγόρασα με 1500 ευρώ ένα fiat seicento  s του 01 που σε παρκαρισματα και μέχρι να μάθω άλλαξα τα παντα(καθρέφτες, φανάρια,προφυλακτήρες κοκ)...Όλα φτηνά με 20- 30 ευρώ το κάθε κομματι....To 2011 ηθελε γενικο service 1500+ ευρω οποτε το εδωσα 1500 ευρω και πηρα ενα κανονικο αυτοκινητο...

Μια συμβουλή,προσοχή μέχρι να μάθεις στις αλλαγές λωρίδας...Θα σου έλεγα να μην αλλάζεις άσκοπα...ειδικά μηχανάκια σε νεκρή γωνία τα χτύπησες για πλάκα...Να τσεκάρεις και εσωτερικό καθρέπτη και να γυρίζεις κεφάλι...Αυτό είναι το πιο δύσκολο για μένα σε έναν νέο οδηγό...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς ότι πάρεις να είναι με φυσικό αέριο αφού έχεις πρόσβαση σε πρατήριο .

Πολύ καλή επιλογή το Punto cng ,απλά επειδή είναι εισαγωγής θα πρέπει να γίνει πολύ καλός έλεγχος. Το μόνο μειονέκτημα είναι οτι δεν πολυτραβά με τα 70 αλογάκια

Αλλιώς δες και το Ibiza cng . Θα σου έλεγα το Panda CNG ,αλλά αν κάνεις συχνά ταξίδια θα σε κουράσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού σου δίνεται η δυνατότητα να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο καντο αρκεί να πάρεις κάποιο μικρομεσαίο για να μπορείς να το μάθεις πιο εύκολα. 

Όσο αναφορά τη λογική σου να πάρεις κάποιο παλιό για να μπορείς να το κοπανάς, είναι απαράδεκτη, δεν ξεκινάμε να οδηγήσουμε με τη λογική "α παλιό αυτοκίνητο κ να πάθει κάτι δεν με νοιάζει". Οι άνθρωποι, η περιουσία των άλλων; είναι κ αυτά στην εξίσωση. 

Στην τελική αγόρασε κάποιο μεταχειρισμένο 5 6 χρόνων να μάθεις καλά να λυθούν τα χέρια σου κ όταν είσαι σίγουρος το πουλάς βάζεις την διαφορά κ παίρνεις ένα καινούργιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...