Προς το περιεχόμενο

Δεν μου αρέσει ο ήχος του αυτοκινήτου μου


original911

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κ όχι δεν εννοώ ο ήχος της εξάτμισης αλλά ο ήχος του μοτέρ σε συγκεκριμένα σενάρια. Πχ όταν είναι κρύο, όταν δουλεύει στο ρελαντί , όταν ανεβαίνω ανηφόρα κ κουμπωνω την 2α σαν να ακούω το μοτέρ να κοπανάει κ βαράει πυρακια κ όταν ξεπερνάει τις 3 με 3300 στροφές έχει γίνει πολύ θορυβώδες κ νιώθω ότι δεν ανοίγει. Το αμάξι είναι στην κατοχή μας από το 18, μέχρι το 20 που άλλαξα καδενα πήγαινε στο συνεργείο γνωστού της οικογένειας της γυναίκας μου, από την αλλαγή της καδενας κ έπειτα στο συνεργείο που πήγαινα το προηγούμενο αμάξι μου το οποίο κ αυτό είχε περίεργο ήχο. Έκανε σαν πετρέλαιο (ωστηρια απ όσο ξέρω) κ βαραγε πυρακια με οποιαδήποτε βενζίνη, ίσως με κάποιες 100αρες λιγότερο. Ο μάστορας έλεγε ότι φταίει η βενζίνη για τα πυρακια κάτι το οποίο δεν το δεχόμουν λόγω ότι αν ήταν έτσι όλα δεν θα βαραγαν πυρακια; 

Το αμάξι είναι ένα seat leon 2010 1.4 tsi με 84000 χλμ από τα οποία τα 15000 είναι από εμένα κ την γυναίκα μου. Γενικά οδηγαμε προσεκτικά και δεν ανεβάζουμε στροφές όταν είναι κρύο κ βενζίνη βάζουμε συνήθως 100αρα από shell με τιμή 1.895. 

Ακούω ερωτήσεις κ γνώμες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς το αμάξι αυτό δε θέλει 100άρα αλλά κανονική βενζίνη 95 ή 97.

Κατά δεύτερον μην έχετε την ψευδαίσθηση οτι χαμηλές στροφές και ήρεμη οδήγηση μόνιμα κάνει καλό σε ένα μοτέρ.

Ίσα ίσα που όταν οι στροφές αυξομειώνονται λιπαίνεται καλύτερα και ο κινητήτας γιατί ανεβάζει κατεβάζει πίεση το λάδι και φτάνει παντού ακόμα και στα πιο δύσκολα σημεία.

Επίσης τα 15.000 προσεκτικά δικά σας δε μας λένε τίποτα για τα προηγούμενα 69.000χλμ του/των προηγούμενου/ων κατόχου/ων

Αυτά στο βίντεο δεν είναι πυράκια αλλά πολύ πιθανόν λάδι που έχει σπάσει και έχει γίνει νερό και ακούς μεταλλικό κροτάλισμα αντί να δουλεύει γλυκά βουτυρένια.

Κάθε πόσα χιλιόμετρα ή χρονικά αλλάζετε λάδια και τι λάδια βάζετε; Σε αυτό το μοτέρ μπαίνει φουλ συνθετικό 5w30

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον ηχο αυτον διευθύνετε αποκλειστικά ο χρονισμός, πρέπει το συνεργείο που κανει τέτοιες αλλαγές σε αυτούς τους κινητήρες να ειναι είτε εξουσιοδοτούμενο, ειτε εξειδικευμένο, μαστοράντζα εδω δεν παίζει μπαλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, greekfragma είπε

εντάξει Νίκο ΚΑΔΕΝΑ χρονισμού. ΕΓΡΑΨΑ ΓΡΗΓΟΡΑ στη πυρά!

Χαχααα οχι σε διόρθωσα γιατι στην ουσία τον ηχο αυτόν τον κάνει η αλυσίδα

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, original911 είπε

Κ όχι δεν εννοώ ο ήχος της εξάτμισης αλλά ο ήχος του μοτέρ σε συγκεκριμένα σενάρια. Πχ όταν είναι κρύο, όταν δουλεύει στο ρελαντί , όταν ανεβαίνω ανηφόρα κ κουμπωνω την 2α σαν να ακούω το μοτέρ να κοπανάει κ βαράει πυρακια κ όταν ξεπερνάει τις 3 με 3300 στροφές έχει γίνει πολύ θορυβώδες κ νιώθω ότι δεν ανοίγει. Το αμάξι είναι στην κατοχή μας από το 18, μέχρι το 20 που άλλαξα καδενα πήγαινε στο συνεργείο γνωστού της οικογένειας της γυναίκας μου, από την αλλαγή της καδενας κ έπειτα στο συνεργείο που πήγαινα το προηγούμενο αμάξι μου το οποίο κ αυτό είχε περίεργο ήχο. Έκανε σαν πετρέλαιο (ωστηρια απ όσο ξέρω) κ βαραγε πυρακια με οποιαδήποτε βενζίνη, ίσως με κάποιες 100αρες λιγότερο. Ο μάστορας έλεγε ότι φταίει η βενζίνη για τα πυρακια κάτι το οποίο δεν το δεχόμουν λόγω ότι αν ήταν έτσι όλα δεν θα βαραγαν πυρακια; 

Το αμάξι είναι ένα seat leon 2010 1.4 tsi με 84000 χλμ από τα οποία τα 15000 είναι από εμένα κ την γυναίκα μου. Γενικά οδηγαμε προσεκτικά και δεν ανεβάζουμε στροφές όταν είναι κρύο κ βενζίνη βάζουμε συνήθως 100αρα από shell με τιμή 1.895. 

Ακούω ερωτήσεις κ γνώμες. 

Πρέπει να έχει μοτέρ CAXC , όλα του ομίλου είχαν ευαισθησία με τη καδένα . Μπήκε γνήσιο σέτ καδένας ; 

Ως προδιαγραφές δίνει 5/30 & 5/40 ( VW 502.00 και 504.00) .

Λάδια είναι καλό κάθε 10,000 δές με τίς προδιαγραφές . Επιπλέον υπάρχει η μέθοδος soda blasting για τούς κίνητηρες άμεσου ψεκασμού , για ρώτησε το συνεργείο για καθαρισμό απο επικαθήσεις τής εισαγωγής 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Πρέπει να έχει μοτέρ CAXC , όλα του ομίλου είχαν ευαισθησία με τη καδένα . Μπήκε γνήσιο σέτ καδένας ; 

Ως προδιαγραφές δίνει 5/30 & 5/40 ( VW 502.00 και 504.00) .

Λάδια είναι καλό κάθε 10,000 δές με τίς προδιαγραφές . Επιπλέον υπάρχει η μέθοδος soda blasting για τούς κίνητηρες άμεσου ψεκασμού , για ρώτησε το συνεργείο για καθαρισμό απο επικαθήσεις τής εισαγωγής 

Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση. 

Ναι αυτό το μοτέρ φοράει κ μπήκε γνήσιο σετ καδενας. Λάδια εμείς αλλάζουμε στον χρόνο (δεν ξεπερνάμε τα 7000 χλμ) όπου μπαίνουν 5/30 castrol (με όποια επιφύλαξη για την ποιότητα). 

Δεν πιστεύω να γνωρίζουν για την μέθοδο που αναφέρεις μιας κ θεωρώ πως θα μου είχαν προτείνει να το κάνω κ στο προηγούμενο αμάξι ;

Το συνεργείο είναι εξειδικευμένο για vag group 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, original911 είπε

Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση. 

Ναι αυτό το μοτέρ φοράει κ μπήκε γνήσιο σετ καδενας. Λάδια εμείς αλλάζουμε στον χρόνο (δεν ξεπερνάμε τα 7000 χλμ) όπου μπαίνουν 5/30 castrol (με όποια επιφύλαξη για την ποιότητα). 

Δεν πιστεύω να γνωρίζουν για την μέθοδο που αναφέρεις μιας κ θεωρώ πως θα μου είχαν προτείνει να το κάνω κ στο προηγούμενο αμάξι ;

Το συνεργείο είναι εξειδικευμένο για vag group 

Ψάξε και ρώτησε για τη μέθοδο , το συνεργείο τη πρότεινε σε γνωστό μου με tsi μοτέρ 

Για λάδια ψάξε και τα Liqui Moly με τίς προδιαγραφές που σου έγραψα , ότι δίνει ο κατασκευαστής 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greekfragma είπε

Καταρχάς το αμάξι αυτό δε θέλει 100άρα αλλά κανονική βενζίνη 95 ή 97.

Κατά δεύτερον μην έχετε την ψευδαίσθηση οτι χαμηλές στροφές και ήρεμη οδήγηση μόνιμα κάνει καλό σε ένα μοτέρ.

Ίσα ίσα που όταν οι στροφές αυξομειώνονται λιπαίνεται καλύτερα και ο κινητήτας γιατί ανεβάζει κατεβάζει πίεση το λάδι και φτάνει παντού ακόμα και στα πιο δύσκολα σημεία.

Επίσης τα 15.000 προσεκτικά δικά σας δε μας λένε τίποτα για τα προηγούμενα 69.000χλμ του/των προηγούμενου/ων κατόχου/ων

Αυτά στο βίντεο δεν είναι πυράκια αλλά πολύ πιθανόν λάδι που έχει σπάσει και έχει γίνει νερό και ακούς μεταλλικό κροτάλισμα αντί να δουλεύει γλυκά βουτυρένια.

Κάθε πόσα χιλιόμετρα ή χρονικά αλλάζετε λάδια και τι λάδια βάζετε; Σε αυτό το μοτέρ μπαίνει φουλ συνθετικό 5w30

Το γνωρίζω αλλά βάζω για να το ταΐζω όσο καλύτερη βενζίνη γίνεται. 

Όχι το αμάξι το ανοίγω όταν έχει ζεσταθεί φυσικά κ όχι μανιακα απλά για να ξεμπουκωσει λίγο. 

Ο προηγούμενος (1 κάτοχος υπήρχε πριν) έκανε αλλαγές μέσο όρο στα 11.000 χλμ αν θυμάμαι καλά δεν έχω μπροστά μου το βιβλίο service) κ όσο ήταν εγγύηση τις έκανε στην αντιπροσωπεία. 

Όσο για το βίντεο το γνωρίζω ότι δεν είναι πυρακια πιο πολύ για να ακούσετε το χτύπημα που ακούω κ γω το ανέβασα, τα πυρακια τα ακούω σε ανηφόρες 2 για την ακρίβεια που έχουμε στη γειτονιά όπου κρατάω την πρώτη μέχρι 3000 3200 περίπου κ μόλις βάζω 2α κ πέφτουν οι στροφές ακούγονται τα πυρακια. 

Για λάδι σκεφτόμουν το Mobil esp formula. 

22 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ψάξε και ρώτησε για τη μέθοδο , το συνεργείο τη πρότεινε σε γνωστό μου με tsi μοτέρ 

Είχε τα ίδια "συμπτώματα"; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Μπενζινα   απλη   σε  αλλο   μπιτζιναδικο. Προτιμα   εκο  η  βπ  του   δικτυου   "καλυψω"  καθοτι   ειναι  των

εταιριων   και  οχι  ανεξαρτητων   επιχειρηματιων. Κανενα   δεν   χτυπαει   "πειρακια"  με  σωστη   μπενζινα.

2.Λαδια   μονο   συνθετικα   με  προδιαγραφες   για   vw   10-40  η  5-40   ενεος  η  λικυ  μολυ  που  σωστα  γραφτηκε

παραπανω. Αυτο   που  ακουγεται   ρελαντι   κρυο   ειναι   τα  υδραυλικα   των   βαλβιδων   που   δεν   λειτουργουν

σωστα  ειτε  λογω   κακης   λιπανσης  ειτε   εχουν   μαζεψει   μουργα  απο  παλιολαδα.

3.Ξεκαπνισε   το   λιγο   με   4000-5000  στροφες   σε  ταξειδακι   50-100  χλμ.

4.Ο  κινητηρας   φτανει   αμεσα  την  θερμοκρασια   λειτουργιας  του   και  παραμενει   εκει?

 

 

ΥΓ.Ο  χρονισμος   επηρεαζεται   μονο   απο   φαγωμενη  γλυστρα/τεντωτηρα  καδενας   που   παει   σετ  με   την  νεα

καδενα   εκτος   και  ο  μαστορας   ειναι   μπαζο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, tigergreg είπε

1.Μπενζινα   απλη   σε  αλλο   μπιτζιναδικο. Προτιμα   εκο  η  βπ  του   δικτυου   "καλυψω"  καθοτι   ειναι  των

εταιριων   και  οχι  ανεξαρτητων   επιχειρηματιων. Κανενα   δεν   χτυπαει   "πειρακια"  με  σωστη   μπενζινα.

2.Λαδια   μονο   συνθετικα   με  προδιαγραφες   για   vw   10-40  η  5-40   ενεος  η  λικυ  μολυ  που  σωστα  γραφτηκε

παραπανω. Αυτο   που  ακουγεται   ρελαντι   κρυο   ειναι   τα  υδραυλικα   των   βαλβιδων   που   δεν   λειτουργουν

σωστα  ειτε  λογω   κακης   λιπανσης  ειτε   εχουν   μαζεψει   μουργα  απο  παλιολαδα.

3.Ξεκαπνισε   το   λιγο   με   4000-5000  στροφες   σε  ταξειδακι   50-100  χλμ.

4.Ο  κινητηρας   φτανει   αμεσα  την  θερμοκρασια   λειτουργιας  του   και  παραμενει   εκει?

 

 

ΥΓ.Ο  χρονισμος   επηρεαζεται   μονο   απο   φαγωμενη  γλυστρα/τεντωτηρα  καδενας   που   παει   σετ  με   την  νεα

καδενα   εκτος   και  ο  μαστορας   ειναι   μπαζο.

Χθες έβαλα βενζίνη από μια shell στη γειτονιά που είχε πολύ καλύτερες κριτικές από τα υπόλοιπα βενζινάδικα που έβαζα συνήθως κ το αμάξι απέκτησε πάλι τη σβελταδα που είχε χάσει κ με αναμμένο ac που δούλευε φουλ . Δεν νομίζω να είναι placebo μιας κ πάει καιρός που το αμάξι είχε χάσει τη σπιρτάδα του. Με μια φορά δεν μπορείς να καταλάβεις πολλά όμως. 

Για liqui moly το εψηνα αλλά είδα ότι τα Mobil είναι πιο ακριβά κ σκέφτηκα να δοκιμάσω αυτά. 

Ναι η θερμοκρασία του ανεβαίνει σε λογικό χρόνο κ παραμένει εκεί. 

Αλλαχτηκε γλυστρα κ τεντωτηρας με την καδενα κανονικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, original911 είπε

Χθες έβαλα βενζίνη από μια shell στη γειτονιά που είχε πολύ καλύτερες κριτικές από τα υπόλοιπα βενζινάδικα που έβαζα συνήθως κ το αμάξι απέκτησε πάλι τη σβελταδα που είχε χάσει κ με αναμμένο ac που δούλευε φουλ . Δεν νομίζω να είναι placebo μιας κ πάει καιρός που το αμάξι είχε χάσει τη σπιρτάδα του. Με μια φορά δεν μπορείς να καταλάβεις πολλά όμως. 

Για liqui moly το εψηνα αλλά είδα ότι τα Mobil είναι πιο ακριβά κ σκέφτηκα να δοκιμάσω αυτά. 

Ναι η θερμοκρασία του ανεβαίνει σε λογικό χρόνο κ παραμένει εκεί. 

Αλλαχτηκε γλυστρα κ τεντωτηρας με την καδενα κανονικά. 

Τα  μομπιλ   ηταν  παντα   ακριβοτερα.

Λαδια  συνθετικα   βαλε   οτι  γνωστη   μαρκα  βρεις  αρκει  να  ειναι  5-40.

Τα   ΕΝΕΟΣ  τα  συστηνει   η  εταιρια.

https://www.skroutz.gr/s/6184109/Eneos-Premium-Hyper-5W-40-4L.html

Απλα  τα   υδραυλικα   καπελοτα  των  βαλβιδων  δεν  λειτουργουν   σωστα   οταν  ειναι   κρυο.

Βαλε  τα   νεα   λαδια  και  κανε   50+  χλμ   και  δες  το   παλι.

Πριν   πολλαααα   χρονια   ειχα  ενα  SAAB   9000  2,3-16  TURBO  GRIFFIN   και   καποιος   ανοητος   ειχε   βαλει   λαδια

20-50   με   αποτελεσμα   να  μην  παιρνει   μπροστα   η  μηχανη   και  οταν   επαιρνε   ακουγοταν  σαν   τρακτερ   απο

τις   βαλβιδες.

Οταν  τα   αλλαξα   ολα   οκ  με  μιας.

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...