Προς το περιεχόμενο

Παράπονα για efood


JohnLW

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Καλησπέρα,

 

Κατόπιν απόπειρας παραγγελίας αξίας 30,80€, με κάρτα ηλεκτρονικά, η τράπεζά μου (εθνική) δέσμευσε το ποσό και δεν έγινε καμία παραγγελία. Η παραγγελία δεν φαινόταν στο efood ούτε φυσικά και στο κατάστημα. Τα χρήματα όμως δεσμευμένα και δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Ο υπάλληλος του efood μου είπε να στείλω screenshot  που να φαίνεται ότι δεσμεύτηκε το ποσό προς "ΑΓΟΡΑ ONLINE DELIVERY" που είναι μάλλον ο γνωστός τους τίτλος για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Ανέφερε ότι εκείνη τη στιγμή έγιναν και άλλα  παρόμοια περιστατικά και ότι μάλλον έγινε κάποιο τύπου blackout στην τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζονται και όσοι παραγγείλαν ηλεκτρονικά εκείνες τις στιγμές τους δεσμεύτηκαν τσάμπα τα χρηματα. Μου είπε ότι θα το ελέγξει το τμήμα ηλεκτρονικών πληρωμών και θα μου απαντήσει. 8 μερες μετά μου απάντησαν ότι η τράπεζα η δική μου ευθύνεται και πρέπει να μου αποδεσμεύσει εκείνη τα χρήματα. Η τράπεζα  είπε πως το efood πρέπει να αποδεσμεύσει τα χρήματα, αλλιώς η αποδέσμευση θα γίνει "αυτόματα" περίπου σε 40(!) ημέρες. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Κατά τη γνώμη μου ανεξάρτητα ποιανού ευθύνη είναι θα έπρεπε το  efood να έχει τρόπους να αποζημιώνει τον πελάτη. Ξέρει κάποιος να εξηγήσει τι έχει συμβεί; Θα παρακινούσα διαλλακτικά πάντα να  διαγράψετε τους λογαριασμούς σας μέχρι να αποφασίσει η εταιρεία να αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες της. Επίσης κάτι που βρήκα ενδιαφέρον, όταν προσπάθησα να διαγράψω το λογαριασμό μου, συνειδητοποίησα τι σημαίνει να έχεις λογαριασμό σε ένα τέτοιο site: τους δίνεις προσωπικά δεδομένα και μαζί το δικαίωμα να τα καταγράφουν και πιθανώς να τα χρησιμοποιούν όπως θέλουν. Όταν πάτησα διαγραφή λογαριασμού έλαβα μήνυμα "το αίτημά σας ελήφθη και θα σας απαντήσουμε άμεσα"! Δηλαδή πρέπει να εγκριθεί για να διαγράψω τον προσωπικό μου λογαριασμό! Μετά έλαβα email που έλεγε ότι έκανα αίτημα όσον αφορά τη διαγραφή των προσωπικών μου δεδομένων και θα με ενημερώσουν σύντομα! Σας παρακαλώ αν το θεωρείτε και εσείς σωστό κάντε ευρύτερα γνωστό αυτό το post.

Είμαι στο επάγγελμα ειδικευόμενος ιατρός και πρόσφατα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ethical hacking. Παράλληλα ασχολούμαι ερασιτεχνικά και θαυμάζω τη φιλοσοφία των μαθηματικών.

 

<<A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human>>.

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

10 λεπτά πριν, JohnLW είπε

 Καλησπέρα,

 

Κατόπιν απόπειρας παραγγελίας αξίας 30,80€, με κάρτα ηλεκτρονικά, η τράπεζά μου (εθνική) δέσμευσε το ποσό και δεν έγινε καμία παραγγελία. Η παραγγελία δεν φαινόταν στο efood ούτε φυσικά και στο κατάστημα. Τα χρήματα όμως δεσμευμένα και δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Ο υπάλληλος του efood μου είπε να στείλω screenshot  που να φαίνεται ότι δεσμεύτηκε το ποσό προς "ΑΓΟΡΑ ONLINE DELIVERY" που είναι μάλλον ο γνωστός τους τίτλος για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Ανέφερε ότι εκείνη τη στιγμή έγιναν και άλλα  παρόμοια περιστατικά και ότι μάλλον έγινε κάποιο τύπου blackout στην τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζονται και όσοι παραγγείλαν ηλεκτρονικά εκείνες τις στιγμές τους δεσμεύτηκαν τσάμπα τα χρηματα. Μου είπε ότι θα το ελέγξει το τμήμα ηλεκτρονικών πληρωμών και θα μου απαντήσει. 8 μερες μετά μου απάντησαν ότι η τράπεζα η δική μου ευθύνεται και πρέπει να μου αποδεσμεύσει εκείνη τα χρήματα. Η τράπεζα  είπε πως το efood πρέπει να αποδεσμεύσει τα χρήματα, αλλιώς η αποδέσμευση θα γίνει "αυτόματα" περίπου σε 40(!) ημέρες. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Κατά τη γνώμη μου ανεξάρτητα ποιανού ευθύνη είναι θα έπρεπε το  efood να έχει τρόπους να αποζημιώνει τον πελάτη. Ξέρει κάποιος να εξηγήσει τι έχει συμβεί; Θα παρακινούσα διαλλακτικά πάντα να  διαγράψετε τους λογαριασμούς σας μέχρι να αποφασίσει η εταιρεία να αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες της. Επίσης κάτι που βρήκα ενδιαφέρον, όταν προσπάθησα να διαγράψω το λογαριασμό μου, συνειδητοποίησα τι σημαίνει να έχεις λογαριασμό σε ένα τέτοιο site: τους δίνεις προσωπικά δεδομένα και μαζί το δικαίωμα να τα καταγράφουν και πιθανώς να τα χρησιμοποιούν όπως θέλουν. Όταν πάτησα διαγραφή λογαριασμού έλαβα μήνυμα "το αίτημά σας ελήφθη και θα σας απαντήσουμε άμεσα"! Δηλαδή πρέπει να εγκριθεί για να διαγράψω τον προσωπικό μου λογαριασμό! Μετά έλαβα email που έλεγε ότι έκανα αίτημα όσον αφορά τη διαγραφή των προσωπικών μου δεδομένων και θα με ενημερώσουν σύντομα! Σας παρακαλώ αν το θεωρείτε και εσείς σωστό κάντε ευρύτερα γνωστό αυτό το post.

Είμαι στο επάγγελμα ειδικευόμενος ιατρός και πρόσφατα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ethical hacking. Παράλληλα ασχολούμαι ερασιτεχνικά και θαυμάζω τη φιλοσοφία των μαθηματικών.

 

<<A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human>>.

 

 

Έχει πετύχει αντίστοιχο σκηνικό από την πλευρά του εμπόρου (όχι του efood).

Στην περίπτωση που λέω είχε γίνει αίτημα για επιστροφή του ποσού από την πρώτη μέρα και η τράπεζα του πελάτη (εθνική) έκανε 10 ημέρες να του τα γυρίσει και έλεγε οτι καθυστερεί ο έμπορος να ζητήσει επιστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, JohnLW είπε

Η τράπεζα  είπε πως το efood πρέπει να αποδεσμεύσει τα χρήματα, αλλιώς η αποδέσμευση θα γίνει "αυτόματα" περίπου σε 40(!) ημέρες.

Αυτό που σου λένε ισχύει και θα γίνει. Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα.  

16 λεπτά πριν, JohnLW είπε

 Είμαι στο επάγγελμα ειδικευόμενος ιατρός και πρόσφατα αποφάσισα να ασχοληθώ με το ethical hacking. Παράλληλα ασχολούμαι ερασιτεχνικά και θαυμάζω τη φιλοσοφία των μαθηματικών.

giphy.gif?cid=ecf05e4723j2iohaeycfljej8u

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω πάθει ακριβώς το ίδιο με το efood, έκτοτε πληρώνω μόνο με μετρητά ή paypal...

η αντιμετώπιση από το  efood ήταν η ίδια (ΚΑΜΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ) και τα λεφτά μπήκαν μετά από κανένα μήνα αλλά ίσως είχα κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής (έχουν περάσει πάνω από 5 χρόνια κ δε θυμάμαι με σιγουριά)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ από το efood μια φορά είχα κάνει παραγγελία μόνο, η παράδοση της παραγγελίας άργησε και έκανε περίπου 1.5 με 2 ώρες για μια πίτσα, δεν ξέρω αν φταίει το μαγαζί ή αν άργησε το efood να διαβιβάσει την παραγγελία στο μαγαζί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισχύει αυτό με τις 40 ημέρες.

Είχα παρόμοιο πρόβλημα με άλλη ονλαιν αγορά , καθώς είχε συμβεί το ίδιο και στην γυναίκα μου που είχε κάνει ονλαιν ανανέωση σε Κοσμοτε. Ειδικά στην κοσμοτε, είχε λάβει ΣΜΣ από την τράπεζα ότι τράβηξε τα 12€, έλαβε ΣΜΣ από την κοσμοτε ότι ανανέωσε 10 κάτι € (χωρίς ΦΠΑ) και το πρόβλημα ήταν πως δεν είχε πραγματοποιηθεί η ανανέωση στο καρτοκινητό της.

Την επόμενη ημέρα πάλευε με την εξυπηρέτηση να βγάλουν άκρη, έδωσε αριθμούς συναλλαγής κλπ και έμεινε στο περίμενε.

Συνοπτικά από την Κοσμοτε της απαντησαν μετά από 25 ημέρες πως θα αποδεσμευτεί από την τράπεζα το πολύ σε 40ημέρες. Κάθε 3 ημέρες τους έπαιρνε τηλ στην εξυπ. πελατών και της έβαζαν δωρεάν λεπτά για 3 ημέρες ( σε αυτό τους παραδέχτηκα) Και όντως μετά από 40 ημέρες έγινε η αποδέσμευση του ποσού.

Είχαμε κάνει και επικοινωνία με την τράπεζα, αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι για 40 ημέρες, καθώς είχαν δεσμευτεί από την Κοσμοτε. Η Κοσμοτε δεν μπορούσε να ακυρώσει το ποσό. 456ο πρωτάθλημα πινγκ-πονγκ.

Πάντως αν τα έχεις ανάγκη τα λεφτά, μόνο μέσω τραπέζης (σε κατάστημα) ίσως τα λάβεις πιο γρήγορα. Τηλεφωνικά θα φας το stand by.

Επεξ/σία από SilentVoice
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

απορω γιατι ο κοσμος γουσταρει μεσάζονες στο φαί του. το ξέρετε οτι τρώμε πιο γρηγορα εμεις που παιρνουμε τηλεφωνάκι έτσι?

Μπραβο σας. Για τους υπολοιπους που παιζει να τρωμε με παρεα, βολευει στο καταστημα να βγει ενα χαρτακι με οτι θελει ο πελατης απο το να μιλαει 5 λεπτα.

Αλλο που δεν ισχυει κιολας αυτο που λες, αλλα οκ, αν σε κανει να νιωθεις πιο γαμαουα

Πολλα θεματα ανοιξαν παντως για Παρασκευη. Ευγε

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 21
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Εγώ από το efood μια φορά είχα κάνει παραγγελία μόνο, η παράδοση της παραγγελίας άργησε και έκανε περίπου 1.5 με 2 ώρες για μια πίτσα, δεν ξέρω αν φταίει το μαγαζί ή αν άργησε το efood να διαβιβάσει την παραγγελία στο μαγαζί. 

Η παραγγελια σου παει απευθειας στο μαγαζι,και την αποδεχεται το ιδιο το μαγαζι.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως θετικότατη εμπειρία είχα σε παρόμοια περίπτωση:

Βάζω παραγγελία σε ένα κατάστημα, πληρώνω με Paypal, το κατάστημα για κάποιον λόγο δεν μπόρεσε να με εξυπηρετήσει,

τα χρήματα όμως είχανε ήδη τραβηχτεί.

Μέσα στα επόμενα 5 λεπτά και ενώ σκέφτομαι πάνε τα λεφτά τσάμπα, με παίρνει τηλέφωνο υπάλληλος του Efood, μου λέει ότι είδε τι έγινε,

πως θα αποζημιωθώ μέσα στις επόμενες 2-3 μέρες (όπως και έγινε) και μου έδωσε δώρο και ένα κουπόνι 10 ευρώ "για την ταλαιπωρία μου".

Όλα αυτά αργά το βράδυ.

Έπαθα πλάκα, δεν είχα ιδέα ότι είναι τέτοια τεράστια εταιρεία με υπαλλήλους που δουλεύουν τέτοιες ώρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

απορω γιατι ο κοσμος γουσταρει μεσάζονες στο φαί του. το ξέρετε οτι τρώμε πιο γρηγορα εμεις που παιρνουμε τηλεφωνάκι έτσι?

Εγώ πλέον έχω το box 

Σε κάθε ανανέωση κοσμοτε παίρνω πόντους για παραγγελίες από το box 

Συν σούπερ μάρκετ

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Baator είπε

Έπαθα πλάκα, δεν είχα ιδέα ότι είναι τέτοια τεράστια εταιρεία με υπαλλήλους που δουλεύουν τέτοιες ώρες.

24ωρη ειναι,αλλα γενικα εχει θεματα με την εξυπηρετηση.

Σκεψου να πρεπει να καλεσω εγω για μ@λ@κι@ του πελατη, οποιος θελει να ακυρωσει την παραγγελια και δε θελει να καλεσει στο efood.
Τι να κανει το μαγαζι,να τη χρεωθει;Κατσε σαν το μ@λ@κ@ 10 λεπτα στην αναμονη,επειδη ο πελατης δεν θελει να κανει ουτε αυτο .

4 λεπτά πριν, Xejolontas είπε

Εγώ πλέον έχω το box 

 

Απο την πλευρα σου ισως ειναι καλο,απο την πλευρα του καταστηματος ειναι αλλιως το πραμα.
Αν το efood εχει 6/10 εξυπηρετηση,το ΒΟΧ εχει 1/10.

Πραγματικα δεν εχω συναντησει χειροτερο τηλεφωνικο κεντρο.

8 στις 10 εξοφλημενες παραγγελιες που λαμβανω τηλεφωνικως μεσω ΒΟΧ ( δεν εχουν δωσει ακομα ταμπλετ στο καταστημα ) , οταν ρωταω αν ειναι εξοφλημενες ηδη μου λενε οχι,και οτι θα πληρωσει ο πελατης με μετρητα.
Και ποσο ωραιο ειναι να πηγαινεις στον πελατη,να ζητας τα χρηματα και να σου λεει οτι εχει ηδη πληρωσει.
Ποιος φαινεται ο χαζος εκει,εγω,το καταστημα,ή το ΒΟΧ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...