Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή λαδιών


thant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο παπί παλιά αλλά και στο sym symphony st200 τώρα, αλλάζω τα λάδια μια φορά τον χρόνο, μιας και δεν κάνω πάνω από 1500 χλμ.

Συνήθως τα αλλάζω πριν το καλοκαίρι για να έχει "φρέσκο" λάδι το μοτέρ με τις υψηλές θερμοκρασίες. 

Σκέφτηκα όμως μήπως αυτό είναι λάθος και είναι καλύτερα η αλλαγή να γίνεται πριν το χειμώνα. Ή όποτε και να γίνεται δεν έχει καμία σημασία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, thant είπε

Ή όποτε και να γίνεται δεν έχει καμία σημασία;

Οποτε χρειαζεται.Απο χρονο η αποσταση.Δεν ειναι φυτο να παει με τις εποχες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντα τα άλλαζα πριν τον χειμώνα. Στις κρύες εκκινήσεις θες το λάδι να δουλέψει σωστά, όταν είναι ζεστό το μοτέρ η λίπανση είναι μια χαρα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Candela είπε

Αν δεν αλλάξεις ποτέ τα λάδια στο μηχανάκι και συμπληρώνεις μόνο, θα βγάλει κάποιο πρόβλημα?

Οχι αμεσα αλλα μαζευει βρωμα,ανακατευονται τα παλια αδυναμα βρωμικα λαδια με τα καινουρια και καποια στιγμη θα στη κανει και τη ζημια αν το ξεφτυλισεις(να βουλωσει καμοια τρυπα που περναει λαδι π.χ) .Αμα ανακατευεις κιολας διαφορετικους τυπους και μαρκες ακομα χειροτερα.Περα απο αυτο γενικα δεν λιπαινεται σωστα η μηχανη,με τη χρηση γινετε αδυναμο το λαδι, δεν το αλλαζεις μονο επειδη βρωμιζει.

Επεξ/σία από TeoMsD
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Candela είπε

Το εξάρτημα που χαλάει πρώτο πρώτο όταν ξεμείνει από λάδια ο κινητήρας είναι η μπιέλα?

τα ελατηρια,τα κομβία του εκκ.τα μέταλλα της μπιέλας .Το χιτωνιο ,Παίζει ρόλο;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

τα ελατηρια,τα κομβία του εκκ.τα μέταλλα της μπιέλας .Το χιτωνιο ,Παίζει ρόλο;

Όχι τι ρόλο να παίζει. Απλώς έχω ακούσει για περιπτώσεις που έμεινε ο κινητήρας από λάδια και το πρώτο εξάρτημα που χάλασε ήταν η μπιέλα (άρχισε να ακούγεται)

Αλλά τώρα που το καλοσκέφτηκα, λογικό είναι να χαλάσει πρώτα πρώτα η μπιέλα αφού κάνει περισσότερες στροφές απ ότι τα άλλα εξαρτήματα του κινητήρα που καλύπτονται με το φιλμ του λαδιού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Candela είπε

Όχι τι ρόλο να παίζει. Απλώς έχω ακούσει για περιπτώσεις που έμεινε ο κινητήρας από λάδια και το πρώτο εξάρτημα που χάλασε ήταν η μπιέλα (άρχισε να ακούγεται)

Αλλά τώρα που το καλοσκέφτηκα, λογικό είναι να χαλάσει πρώτα πρώτα η μπιέλα αφού κάνει περισσότερες στροφές απ ότι τα άλλα εξαρτήματα του κινητήρα που καλύπτονται με το φιλμ του λαδιού

Εξαρτάται τον κινητηρα,παιζυν πολλα ρολο, αλλος θα χτυπησει πρωτα μπιελα, αλλος θα φρεναρει το πιστονι κ αλλος θα γινει ενα σωμα μια ψυχή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Λόγω αρκετών χιλιομέτρων , δέ προλαβαίνω να αλλάζω λάδια .

Προσωπικά κάθε 7500 χιλιόμετρα τα αλλάζω μαζίμε φίλτρο λαδιού . Είχα ενδοιασμόυς ,το αμάξι έχει ~190,000 αγοράστηκε μεταχείρεισμένο και έχουν γίνει ήδη 2 αλλαγές . Σήμερα του έριξα μέσα και ενα καθαριστικό κινητήρα της Liqui Moly και το άφησα ρελαντί 15 λεπτά . Μετά άλλαξα λάδια και φίλτρο . Νομίζω οτι πλέον σταμάτησε ο θόρυβος στα ωστήρια συνήθως το πρωί .

Το αμάξι είναι ένα opel corsa c το 1200.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2021 στις 6:21 ΜΜ, Candela είπε

Αν δεν αλλάξεις ποτέ τα λάδια στο μηχανάκι και συμπληρώνεις μόνο, θα βγάλει κάποιο πρόβλημα?

Γινετε   διχρονο....😍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας! Έχω ένα Corolla e12 1.4 του 2006 το οποίο προσέχω όσο μπορώ. Οι αλλαγές λαδιών πάντα γίνονταν σε τακτά χρονικά διαστήματα ή 7.000 - 8.000 χλμ με full συνθετικά λάδια Castrol 5w-30 Edge. Πρόσφατα όμως μου έτυχε ένα θέμα υγείας (κήλη δίσκου) και χρειάστηκε να κάνω 2 χειρουργεία γιατί έτυχε μία επιπλοκή. Το αυτοκίνητο έπρεπε να έχει πάει για αλλαγή λαδιών όταν ξεκίνησε η περιπέτεια μου αλλά δεν το πήγα διότι δεν μπορούσα να οδηγήσω ή δεν το είχα καν στο μυαλό μου. Έμεινε επίσης κάποιο καιρό ακίνητο, περίπου 1 μήνα το περισσότερο, γιατί το έδινα σε φίλο και το έκανε βόλτες. Η περιπέτεια μου όμως κράτησε 5 μήνες και το ραντεβού που έκλεισα στο συνεργείο θα έιναι πάλι σε ακόμα 1 μήνα. Τώρα το οδηγάω αλλά φοβάμαι πολύ τα λάδια. Στο τσεκάρισμα λοιπόν τα λάδια φάινονται ξανθά στο χαρτί αλλά αφήνουν αρκετά μαύρα υπολλείμματα. Η στάθμη είναι ακριβώς εκεί που ήταν όταν τα είχα βάλει 1,5 χρόνο πριν. Μήπως πρέπει να φοβάμαι για τον καιρό που τα έχω αφήσει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν μπορέσεις αλλάζεις λάδι κ φίλτρο λαδιου... Φύγε από αυτό το συνεργείο κ πήγαινε σε ένα π ξέρεις ότι ασχολείται με τουοτα...1. ένα μήνα κλειστό συνεργείο μέσα στον χειμώνα? 2.Μετά από 2 3 χειρουργεια μέσα σε 5 μήνες είσαι κομπλέ?

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kage είπε

Όταν μπορέσεις αλλάζεις λάδι κ φίλτρο λαδιου

Εννοείτε και φίλτρο απλά το συνεργείο που πάω θα ανοίξει τον άλλο μήνα και έχω ραντεβού 11 Νοέμβρη. Δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα. Το αφήνω μέχρι τότε ή είναι ανάγκη να ακυρώσω το ραντεβού και να πάω απευθείας κάπου αλλού; Σ' ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...