Προς το περιεχόμενο

1η Ιουλίου 2021 καταργείται η απαλλαγή από τον ΦΠΑ για την εισαγωγή αγαθών στην Ε.Ε. η αξία των οποίων δεν υπερβαίνει τα 22 ευρώ.


vagos789

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Al_pacino είπε

Δες παλιες αποστολες που ισως χαθηκαν ακομα και μετα απο 1 ιουλιου.......... αν δεις οτι δεν ταιριαζουν τα τρακινκ παιζει καποια πουστια τον ελτα..........αν θες παμε ολοι μαζι για καταγγελίες ............ να γινει πανηγύρι

Τελικα είχες δίκιο ,έκατσα και εψαξα το τρακινγκ ήταν ένα ρολόι της πλάκας αξίας 2.5 ευρώ αγορασμενο από AliExpress από τον Ιούνιο που ήρθε μέσω Uzbekistan και οι δικοί μας αετοί στο τελωνειο εβαλαν 2.70 τέλη χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 602
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν ήταν από τον Ιούνιο, προφανώς δεν πληρώθηκε ο Φ.Π.Α.

Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οταν αγοράζουμε κάτι εξαιρετικά φτηνό, ο αποστολέας το στέλνει με απλό ταχυδρομείο.

Έτσι είναι αδύνατον για το Τελωνείο να διαπιστώσει ότι έχει πληρωθεί ο Φ.Π.Α. αφού δεν ξέρει καν πιο αντικείμενο είναι.

Στο 1 ευρώ αγοράς ο Φ.Π.Α. ειναι 0,20. 

Αυτόματα τα ΕΛΤΑ προσθέτουν και το τέλος εκτελωνισμού 2,5 ευρώ.

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Al_pacino είπε

Λοιπον η κοροιδια τελος....... ηρθε σημερα δεύτερη παραγγελιά που ειχα κανει στις 2 αυγουστου απο τον τρισαλι και στο τελωνείο ζητάνε αλλα 3 ευρω......... εφοσον ειναι στο ios αυτοματα απο το ιδιο το alli και το εχει παρακρατήσει δεν νομιζω να μην το εχει αποδώσει ο κινεζος που πουλουσε το αντικείμενο ..........αυριο παω Συνήγορο του Καταναλωτή  και θα κανω καταγγελία οποιος εκανε η ξερει τι πρεπει να προσκομίσω για να δείξω οτι εχω πραξει τα νόμιμα ας μας πει.......... πρεπει να βγαλω sceenshot σε φωτοτυπία την αγορα που λεει οτι εσωκλειεται ο φπα για κατι που αγορασα 3 ευρω μαζι με μεταφορικα;;;

επισης δεν ξερω γιατι αλλαζουν το τρακινκ ναμπερ σε αλλο πως θα καταλάβει ο π@παπαρας ο ali ποια αποστολή αφορα ποια ;;

Το πιο πιθανό είναι να δηλώσουν αναρμόδιοι και να σε παραπέμψουν στην ΕΕΤΤ.

Στις 15/7/2017 στις 9:33 ΠΜ, dexterios είπε

Yπεύθυνος φορέας για την εποπτεία και αξιολόγηση όλων των παρόχων ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα είναι η ΕΕΤΤ.

Αν κάποιος θέλει να κάνει παράπονο υπάρχει συγκεκριμένη φόρμα παραπόνων και διαδικασία διερεύνησης εδώ
http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/Katagg/

Εδώ η ενδεδειγμένη διαδικασία ενεργειών για επίλυση διαφορών με παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών
http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/Diffproc/index.html

Στον συνήγορο πολίτη κτλ πας για απαιτήσεις που δεν προβλέπονται στο ΧΥΚ των ΕΛΤΑ. Εδώ ο ΧΥΚ των ΕΛΤΑ
http://www.elta.gr/LinkClick.aspx?fileticket=Le-7iuO23R8%3d&tabid=119&language=el-GR

Ή να σε παραπέμψουν στην προβλεπόμενη διαδικασία όταν υπάρχει διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις:
https://www.elta.gr/el-gr/ιδιώτες/αλληλογραφίαδέματα/εκτελωνισμός.aspx
https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ 2.pdf

Αναφορά σε κείμενο

Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις

Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ.  Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό  Κώδικα διαδικασίες.

Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου.

 

Αλλά από περιέργεια, κάνε την καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και όταν σου απαντήσουν, γράψε εδώ τι σου είπαν.

Εδώ τι στοιχεία ζητάει

1138745803_.png.623abedf03903c8e0f4e40d2

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην παρέα. Θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με αγορά από Αμερική USA.

Θέλω να αγοράσω κάποιες κάρτες (trading cards), τις οποίες τις αποστέλουν στην Ελλάδα μέσα σε bubble mailers (δηλαδή ο κίτρινος φάκελος με φυσαλίδες). Γνωρίζει κανείς εάν αυτοί οι φάκελοι περνάνε από το τελωνείο ή όχι;

Ευχαριστώ πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/9/2021 στις 9:56 ΠΜ, Vasileios-gr είπε

Αν ήταν από τον Ιούνιο, προφανώς δεν πληρώθηκε ο Φ.Π.Α.

Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οταν αγοράζουμε κάτι εξαιρετικά φτηνό, ο αποστολέας το στέλνει με απλό ταχυδρομείο.

Έτσι είναι αδύνατον για το Τελωνείο να διαπιστώσει ότι έχει πληρωθεί ο Φ.Π.Α. αφού δεν ξέρει καν πιο αντικείμενο είναι.

Στο 1 ευρώ αγοράς ο Φ.Π.Α. ειναι 0,20. 

Αυτόματα τα ΕΛΤΑ προσθέτουν και το τέλος εκτελωνισμού 2,5 ευρώ.

 

 

 

 

Ηρθε και αλλη παραγγελιά με ημερομηνία αγορας 2 αυγουστου  και βαλαν και στην 3η 2.50 ευρω για αγορα 28 ευρω φαμπρικα ......... καλα θα τους παω αιμα..........εχω το χρονο θα κανω καταγγελία και σε ΕΕΤ και σε συνήγορο .......αλλα για τις 2 απο τις 3 την αλλη ας την βάλουν εκει που ξέρουν ...... οποτε δεν ισχύει για μικρη παραγγελια γιατι αυτη ηταν στα 30 ευρω.

Aurumnus ........ ο συνήγορος ειναι για τα πανηγιρια απλα μεσολαβει αντι να το πεις εσυ το μεταφερει αυτος δεν σημαινει οτι θα αποδοσει και το δικιο σου.......... μετα θα σου πει πηγαινε στα δικαστηρια ............ θα πας για 5ευρω;; με τι εξοδα και ταλαιπωρία ;;;,

επισης οι πωλητες δεν εχουν ολοι στείλει invoice για να αποδειξεις οτι πληρωσες το φπα απο πριν ........

Επεξ/σία από Al_pacino
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Al_pacino είπε

 

Ηρθε και αλλη παραγγελιά με ημερομηνία αγορας 2 αυγουστου  και βαλαν και στην 3η 2.50 ευρω για αγορα 28 ευρω φαμπρικα ......... καλα θα τους παω αιμα..........εχω το χρονο θα κανω καταγγελία και σε ΕΕΤ και σε συνήγορο .......αλλα για τις 2 απο τις 3 την αλλη ας την βάλουν εκει που ξέρουν ...... οποτε δεν ισχύει για μικρη παραγγελια γιατι αυτη ηταν στα 30 ευρω.

Aurumnus ........ ο συνήγορος ειναι για τα πανηγιρια απλα μεσολαβει αντι να το πεις εσυ το μεταφερει αυτος δεν σημαινει οτι θα αποδοσει και το δικιο σου.......... μετα θα σου πει πηγαινε στα δικαστηρια ............ θα πας για 5ευρω;; με τι εξοδα και ταλαιπωρία ;;;,

επισης οι πωλητες δεν εχουν ολοι στείλει invoice για να αποδειξεις οτι πληρωσες το φπα απο πριν ........

Από που έγινε η αγορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μαλον δεν παρακολουθεις ........ απο αλι και τρισαλι ειπαμε.......... καλα εδω δεν θα βγαλουμε ακρη η ΕΕΤ λεει οτι για να παρει μερος πρεπει να κανεις καταγγελια στα ελτα και αμα δεν απαντήσουν σε 40 μερες τοτε επεμβαίνουν ......... σε 20 μερες το δεμα το γυρνανε πισω παρε το αυγο και κουρευτο με το κολο κρατος τους..........

Επισης εδω λεει :

Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις

Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ.  Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό  Κώδικα διαδικασίες.

Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου.

οποτε κανεις καταγελεια στο ταχυδρομιο πρωτα εκει που ειναι το δεμα και μετα σου απαντανε;;

Επεξ/σία από Al_pacino
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Al_pacino είπε

απο αλι και τρισαλι ειπαμε

αλι εννοείς το aliexpress ; 
το τρισαλι ποιο είναι  ;
γράψτε σωστά για εμάς που δεν πιάνουμε τα υπονοούμενα με την καμία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, 1nsom-n1k είπε

αλι εννοείς το aliexpress ; 
το τρισαλι ποιο είναι  ;
γράψτε σωστά για εμάς που δεν πιάνουμε τα υπονοούμενα με την καμία

ναι ρε το διακωμωδώ αλλι και 3σσαλι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/9/2021 στις 6:19 ΜΜ, Al_pacino είπε

Παραγγελια ενα σκατολοειδη  απο τον αλι αξιας 1,30 μεταφορικα 0,99 συνολο 2,29 .......ημερομηνία παραγγελίας 9 ΙΟΥΝΙΟΥ !!  ο παπαρας ο κινεζος το στέλνει ...... 10/6 ενα μίνα μετα ........γιατι.....;; επειδη μπορεί..........φτάνει ελλαδα 27/6 μετα απο 17 μερες ........ ημερομηνία ρεκορ .......και μετα η αποστολή εξαφανίζετε ..........μετα απο 1 μηνα αγνοείτε η τυχη της ζητάω refund το παίρνω.......  παίρνανε 2 μηνες ακομα και ξαφνικα έρχεται ενας αριθμος φορτωτικής που δεν τον ξερει η μανα του χωρις αποστολέα ετσι απλα ξεκίνησε απο το αεροδρόμιο με ημερομηνία 3/9 και καλα εκτελωνίστηκε ............ και στις 23/9 εδέησε να ερθει στο ταχυδρομείο της γειτονιάς ........ έρχεται μήνυμα ρε τι ειναι αυτο; τι ειναι αυτο;  ειναι αυτο που ειχε χαθεί ζητάνε για εκτελωνισμό και φπα 2.70 ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΦΤΟ !!! ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ !!!

 

Καλημερα, 

σχεδον στα ιδια με 'σενα! Παρραγγελια ebay προς τα μέσα Ιουνιου, αξια 2,1€, και σημερα Οκτωβριο, μηνυμα απο Ελτα, με φορο 2,9€. Να υποθεσω οτι τα 2,5€ ειναι του κορακιου (εκτελωνιστης)? 

 

Επεξ/σία από kolossos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/9/2021 στις 10:29 ΠΜ, Doubt είπε

Εφόσον η διαφορά σας είναι με δημόσια υπηρεσία, αρμοδιος είναι ο Συνήγορος του Πολίτη κι εκεί πρέπει να αποταθείτε.

Τα ΕΛΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δημόσια υπηρεσία.

Είναι μία Α.Ε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει καμμία ευθήνη των ΕΛΤΑ. 

Το τελωνείο επιβάλει φόρους και σε κάθε τέτια περίπτωση τα ΕΛΤΑ εισπράτουν την αμοιβή τους ως εκτελωνιστής. 

Μόλις αφαιρεθούν οι φόροι , αυτόματα τα ΕΛΤΑ αφαιρούν την αμοιβή της. 

Αν στραφείτε εναντίον των ΕΛΤΑ απλά θα χάσετε την υπόθεση. 

Η διαφορά είναι με το Τελωνείο , και αυτό είναι δημόσια υπηρεσία. 

Αλλά τι φταίει το τελωνείο αν ο κινέζος δεν έκανε την σωστή διαδικασία.; 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Vasileios-gr είπε

Δεν υπάρχει καμμία ευθήνη των ΕΛΤΑ. 

Το τελωνείο επιβάλει φόρους και σε κάθε τέτια περίπτωση τα ΕΛΤΑ εισπράτουν την αμοιβή τους ως εκτελωνιστής. 

Μόλις αφαιρεθούν οι φόροι , αυτόματα τα ΕΛΤΑ αφαιρούν την αμοιβή της. 

Αν στραφείτε εναντίον των ΕΛΤΑ απλά θα χάσετε την υπόθεση. 

Η διαφορά είναι με το Τελωνείο , και αυτό είναι δημόσια υπηρεσία. 

Αλλά τι φταίει το τελωνείο αν ο κινέζος δεν έκανε την σωστή διαδικασία.; 

Πολύ σωστά.
Βέβαια τι φταίει και ο κινέζος που είχε δέμα στον δρόμο και εκ των υστέρων αποφασίστηκε ότι θα αλλάξει και έτσι δεν μπορούσε κατά την αποστολή να κάνει την διαδικασία.

Θα πρότεινα αν είναι τέτοιες περιπτώσεις όπου το δέμα στάλθηκε πριν τον Ιούλιο απλά πληρώστε το κάτι παραπάνω να πάρετε το δέμα που τόσο καιρό περιμένατε και πιθανών δεν θα συναντήσετε ξανά τέτοια προβλήματα μπροστά σας.

Αν συνεχίσουν τότε θα πρότεινα να πάμε σε καταγγελίες μαζικά και να σπαμάρουμε το email της ΕΕΤΤ μαζεύοντας  στοιχεία από όλες τις περιπτώσεις που θα έχουν προκύψει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasileios-gr είπε

Δεν υπάρχει καμμία ευθήνη των ΕΛΤΑ. 

Το τελωνείο επιβάλει φόρους και σε κάθε τέτια περίπτωση τα ΕΛΤΑ εισπράτουν την αμοιβή τους ως εκτελωνιστής. 

Μόλις αφαιρεθούν οι φόροι , αυτόματα τα ΕΛΤΑ αφαιρούν την αμοιβή της. 

Αν στραφείτε εναντίον των ΕΛΤΑ απλά θα χάσετε την υπόθεση. 

Η διαφορά είναι με το Τελωνείο , και αυτό είναι δημόσια υπηρεσία. 

Αλλά τι φταίει το τελωνείο αν ο κινέζος δεν έκανε την σωστή διαδικασία.; 

 

εγω πειρα εχτες ενα φιλαδιο απο τον συνηγορο για να κανω την αναφορα αλλα σε ποιον να γραψω τωρα;; κανονικα οταν εκτελωνιζετε ειναι σε αυτη την υπηρεσια που ειναι των ταχυδρομιων (Γραφεία Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων των ΕΛΤΑ (Γ.Ε.Τ.Α.) ) εκει εστειλα και ενα email με τα τρακινκ και τα ποσα για να δω τι θα απαντησουν θα περημενω 2 μερες και μετα θα τους την κανω στεγνα ,............ αφηστε τα λογια και ποιαστε πραξεις οσοι δεν μπορειτε να πατε απο εκει καντε το Online την καταγελεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...