Προς το περιεχόμενο

Οι υπερηχητικές πτήσεις επιστρέφουν με την United Airlines και το αεροσκάφος Boom Overture


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, costis ni είπε

Διαβάζω φίλε μου αυτά που γράφεις και ξέχασα τα μισά my greek και τα two thirds από τα αγγλικά μου. 🤑

ιφ γιου γκετ μαυ ντριφτ γουίνκ γουίνκ

Actually I don't GOT IT since the '2nd' wasn't posted and I really cannot understand ur Greek written peasant poor English 😉😉😉

Are you an Oxford or Cambridge graduate? If not, then 😶

 

8 λεπτά πριν, eliasj είπε

Actually I don't GOT IT since the '2nd' wasn't posted and I really cannot understand ur Greek written peasant poor English 😉😉😉

Are you an Oxford or Cambridge graduate? If not, then 😶

 

Unless you're an American Graduate, still too many mistakes, 'PAL'

 

Μαλλον αριστερος ειστε με αυτα που λετε.......

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Tsene είπε

Όντως πολύ στενό.
Φωτογραφίες από το Concord που βρίσκεται στο μουσείο IWM Duxford

IMG_20170218_120024.jpg

IMG_20170218_120510.jpg

Ειχα πάει περυσι τέτοιο καιρό αλλά δεν πρόλαβα να μπω στο concorde ,είχε κλείσει η επίσκεψη μέσα.Είμαι πολύ κοντά στο μουσείο.Σημερα μας πήραν τα αυτιά με τις πτησεις απο το μουσείο.

https://drive.google.com/file/d/18UfrzwS9gGetdERa55qpymHza-b0hkLY/view?usp=sharing

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο θόρυβος κατά την απογείωση είναι από το υπερηχητικό boom που έχουν πιάσει τα αέρια στην έξοδο του κινητήρα. Αναλόγως ώσης ίσως το καινούργιο "concorde" θα μπορεί να απογειώνεται και χωρίς μετά καύση ή κάτι ανάλογο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, eliasj είπε

Actually I don't GOT IT since the '2nd' wasn't posted and I really cannot understand ur Greek written peasant poor English 😉😉😉

Are you an Oxford or Cambridge graduate? If not, then 😶

 

Unless you're an American Graduate, still too many mistakes, 'PAL'

 

Μαλλον αριστερος ειστε με αυτα που λετε.......

 

I see ένα κονφιούζιον

Meds. Now.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, karaLRS είπε

Ο θόρυβος κατά την απογείωση είναι από το υπερηχητικό boom που έχουν πιάσει τα αέρια στην έξοδο του κινητήρα. Αναλόγως ώσης ίσως το καινούργιο "concorde" θα μπορεί να απογειώνεται και χωρίς μετά καύση ή κάτι ανάλογο. 

Ακουγες δλδ sonic boom κατα την απογειωση?Πως γινοταν αυτο,με 1 μαχ απογειωνοταν δλδ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Ακουγες δλδ sonic boom κατα την απογειωση?Πως γινοταν αυτο,με 1 μαχ απογειωνοταν δλδ?

ακούς το sonic boom που κάνουν τα καυσαέρια που φεύγουν από τον κινητήρα με υπερηχητική ταχύτητα..

το ότι τα καυσαέρια φεύγουν με υπερηχητικη ταχύτητα προς τα πίσω δεν σημαίνει ότι και εσύ πηγαίνεις με τόσα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ποιος κινητήρας σύγχρονου επιβατικού αεροσκάφους παράγει καυσαέρια με υπερηχητική ταχύτητα; μήπως το συγχέεις με το θόρυβο που παράγουν τα πτερύγιά του, που πράγματι μπορούν να περιστραφούν υπερηχητικά;

Άκυρο νόμιζα ότι έγραφες γενικά για κινητήρες και όχι για το concorde

Επεξ/σία από nvel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, karaLRS είπε

ακούς το sonic boom που κάνουν τα καυσαέρια που φεύγουν από τον κινητήρα με υπερηχητική ταχύτητα..

το ότι τα καυσαέρια φεύγουν με υπερηχητικη ταχύτητα προς τα πίσω δεν σημαίνει ότι και εσύ πηγαίνεις με τόσα.

 

Οι κινητηρες του Concorde ηταν low by-pass ratio σε αντιθεση με τους high bypass που φορανε τα σημερινα αεροσκαφη.Αυτο εκανε τους κινητηρες και κατα συνεπεια το αεροσκαφος πολυ θορυβωδες ειδικα κατα την απογειωση.Tο sonic boom το ακουγες οταν το αεροσκαφος εσπαγε το φραγμα του ηχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

Οι κινητηρες του Concorde ηταν low by-pass ratio σε αντιθεση με τους high bypass που φορανε τα σημερινα αεροσκαφη.Αυτο εκανε τους κινητηρες και κατα συνεπεια το αεροσκαφος πολυ θορυβωδες ειδικα κατα την απογειωση.Tο sonic boom το ακουγες οταν το αεροσκαφος εσπαγε το φραγμα του ηχου.

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες είχαν και ένα είδος μετά καύσης που επιτάχυνε υπερηχητικα τα καυσαέρια του κινητήρα (για μεγαλύτερη ωση) 

Πρέπει να ακούσεις την διαφορά που έχουν στην ένταση τα μαχητικά αεροσκάφη που απογειωνονται με χρήση μετά καύσης σε σχέση με αυτά που δεν την χρησιμοποιούν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, karaLRS είπε

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες είχαν και ένα είδος μετά καύσης που επιτάχυνε υπερηχητικα τα καυσαέρια του κινητήρα (για μεγαλύτερη ωση) 

Πρέπει να ακούσεις την διαφορά που έχουν στην ένταση τα μαχητικά αεροσκάφη που απογειωνονται με χρήση μετά καύσης σε σχέση με αυτά που δεν την χρησιμοποιούν. 

Εχεις κανενα λινκ προχειρο που να λεει αυτα που γραφεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

Εχεις κανενα λινκ προχειρο που να λεει αυτα που γραφεις?

Προσωπικές εμπειρίες και γνώση αεροδυναμικής. 

https://aviation.stackexchange.com/questions/71951/is-an-afterburner-louder-than-the-same-jet-engine-without-it

 

I would say definitely yes, because of all the extra energy added to the exhaust flow and it's obvious to anyone who attended enough military airshows. Watch an F-16 depart with reheat on, then reduce thrust to military power (max thrust with reheat off) on the climb out, and it almost sounds like the engine flamed out.

The flow out the nozzle may be just over mach at military power, but will be well over Mach 2 with reheat on. The nozzle changes shape with afterburner to manage all the extra energy and pressure, from a straight convergent duct to a convergent/divergent duct, like a rocket exhaust bell.

Επεξ/σία από karaLRS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Προσωπικές εμπειρίες και γνώση αεροδυναμικής. 

https://aviation.stackexchange.com/questions/71951/is-an-afterburner-louder-than-the-same-jet-engine-without-it

Σε αυτο το λινκ λεει οτι οι κινητηρες του Concorde εσπρωχναν τα αερια με υπερηχητικες ταχυτητες προς τα πισω και ακουγες sonic boom?Τεσπα,να μην το πολυλογουμε,δεν ακουγες κανενα sonic boom κατα την απογειωση του Concorde,Ουτε οι κινητηρες του εσπρωχναν τα αερια προς τα πισω με υπερηχητικη ταχυτητα.Απλα λογω της κατασκευης τους,εκαναν περισσοτερο θορυβο απο τα αντιστοιχα jetliners της εποχης πραγμα απολυτως φυσιολογικο για τετοιου τυπου κινητηρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, LouCi4er είπε

Σε αυτο το λινκ λεει οτι οι κινητηρες του Concorde εσπρωχναν τα αερια με υπερηχητικες ταχυτητες προς τα πισω και ακουγες sonic boom?Τεσπα,να μην το πολυλογουμε,δεν ακουγες κανενα sonic boom κατα την απογειωση του Concorde,Ουτε οι κινητηρες του εσπρωχναν τα αερια προς τα πισω με υπερηχητικη ταχυτητα.Απλα λογω της κατασκευης τους,εκαναν περισσοτερο θορυβο απο τα αντιστοιχα jetliners της εποχης πραγμα απολυτως φυσιολογικο για τετοιου τυπου κινητηρες.

Μα αφού οι κινητήρες του concorde είχαν τύπου afterburner για να έχουν μεγαλύτερη ωση στην απογείωση... Μεγαλύτερη ωση μεγαλύτερος θόρυβος λόγω ταχύτητας. 

Πόσο πιο απλά το θες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Μα αφού οι κινητήρες του concorde είχαν τύπου afterburner για να έχουν μεγαλύτερη ωση στην απογείωση... Μεγαλύτερη ωση μεγαλύτερος θόρυβος λόγω ταχύτητας. 

Πόσο πιο απλά το θες; 

Χαιρω πολυ,στο λινκ που εδωσες λεει οτι αεροσκαφη με τετοιου τυπου κινητηρες,εχουν διαφορα 4db σε σχεση με αεροσκαφη που δεν χρησημοποιουν afterburner.Αλλο αυτο (κατι που ειναι λογικο λογω της κατασκευης των συγκεκριμενων κινητηρων,το εγραψα αλλωστε στο δευτερο μου ποστ)και αλλο οτι κανουν τα καυσαερια sonic boom,κατι τετοιο δεν ισχυει με τιποτα.Στο ιδιο λινκ λεει επισης οτι μεγαλυτερη ωση δεν σημαινει απαραιτητα μεγαλυτερος θορυβος και οτι εξαρταται απο την κατασκευη του κινητηρα.Το διαβασες?Μαλλον οχι.Τεσπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Χαιρω πολυ,στο λινκ που εδωσες λεει οτι αεροσκαφη με τετοιου τυπου κινητηρες,εχουν διαφορα 4db σε σχεση με αεροσκαφη που δεν χρησημοποιουν afterburner.Αλλο αυτο (κατι που ειναι λογικο λογω της κατασκευης των συγκεκριμενων κινητηρων,το εγραψα αλλωστε στο δευτερο μου ποστ)και αλλο οτι κανουν τα καυσαερια sonic boom,κατι τετοιο δεν ισχυει με τιποτα.Στο ιδιο λινκ λεει επισης οτι μεγαλυτερη ωση δεν σημαινει απαραιτητα μεγαλυτερος θορυβος και οτι εξαρταται απο την κατασκευη του κινητηρα.Το διαβασες?Μαλλον οχι.Τεσπα.

Επέτρεψε μου να ξέρω κάτι παραπάνω, ειδικά όταν σπάω το φράγμα του ήχου καθημερινά. 

Έχω παρακολουθήσει πενταψηφιο νούμερο απογειωσεων στην καριέρα μου και ξέρω τι διαφορά έχει ο ήχος ενός κινητήρα που χρησιμοποιεί την μετά καύση. 

 

Τα 4db αφορούν αεροσκάφη νέας γενιάς που έχουν μειωμένα χαρακτηριστικά για stealth δυνατότητες.

This PDF indicates an increase by ~10 dB for an F-8K in afterburner versus the same aircraft in 100% dry thrust. 

Τα 10db σου κάνουν;; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...