Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, gorge18 είπε

χωρις να θελω να κυλισω την συζητηση ξανα προς τα εκει. Αν κανεις 4-5 παραγγελιες τον χρονο βγαζεις την συνδρομή και μετα ξεκινάς με κερδος. Ολα τα αλλα ειναι να εχουμε να λεμε.

Επίσης σχετικό και το κέρδος (όφελος, θα το πω εγώ, νομίζω ορθότερα). Αν συμπληρώνεις κάθε φορά 5-6€ από πράγματα που δε θα αγόραζες, μόνο και μόνο για να πιάσεις το 20ρικο των δωρεάν μεταφορών, τότε μπορεί το ισοζύγιο σου να είναι αρνητικό. 

 

Εφόσον λοιπόν κάνουμε μια κουβέντα "min-max" , τίποτα από αυτά δεν είναι " να 'χαμε να λέγαμε" IMO. Προφανώς αν είσαι άπλας που δε σε νοιάζει αυτή η βελτιστοποίηση, δεν μπαίνεις καν στη συζήτηση των δωρεάν μεταφορικών διότι δε σ'αγγίζει, τότε ναι, είναι " να 'χαμε να λέγαμε".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θελω να γραψω μια αρνητικη εμπειρια κατα τις σκρουτζ  σχετικα με επιστροφες ελατωματικου προιοντος. 2 Χρονια τωρα εχω κανει εκατονταδες αγορες και δε νεχω συναντησει πολλα προβληματα. Βολευει πολη στο να σου επιστρεφει χρηματα σε ελλατωματικα η αν παραλαβεις λαθος η αλλαξεις γνωμη μεσα στις πρωτες 2 βδομαδες.

Προσφατα ομως αγορασα ενα power bank το οποιο καηκε την τριτη βδομαδα (δηλαδη μια βδομαδα παραπανω απο το DOA). Δουλευτηκε 3 φορες, μια φορα καθε σαββατο και το τριτο σαββατο εσβησε ξαφνικα και δεν ξαναναψε. Εστειλα αιτημα επιστροφης και ξεκινησα λοιπον την διαδικασια...

Συμπτωματικα το ιδιο επαθε και ενος φιλου μια εβδομαδα πριν απο μενα (αυτος το χε 3 μηνες, και αυτος μου το χε προτεινει να το παρω, αλα τελικα βλεπω βγανουν πολλα ελατωματικα κομματια)

Εν πασει περιπτωση το γυρισαμε και οι 2 πισω και περιμαναμε να δουμε τι θα γινει. Αντι του συνηθες να σου ρθει μειλ οτι τα χρηματα πιστωθηκαν, περιμεναν να ολοκληρωθει ενας υποτιθεμενος τεχνικος ελεγχος. Ποιος τεχνικος ελεγχος βεβαια εφοσον ξεκαθαρα δεν λειτουργει, και εφοσον σαν κομματια ηταν αθικτα και δεν φανερωναν κακομεταχειριση χρηστη. Ο φιλος ηταν πιο ατυχος καθως το μαγαζι που ειχε αγορασει, ειναι ενα απο αυτα τα φαντασματα που λενε οτι λειτουργουν διαδικτυακα μεσω σκρουτζ και δεν ειχε επικοινωνια. Ακομα και γεμη να εβαζες στο γκοογκλ δε σου βγαζε καποιο τηλεφωνο. Εγω απο την αλλη παρα τα μυνηματα τα τυποποιημενα που στελνει η υποστηριξη οτι πραγματοποιειται τεχνικος ελεγχος, μπορουσα ευτυχως να παιρνω απευθειας και να ρωταω στο καταστημα.

Μεχρι στιγμης πιστεψαμε πως με την εν λογω πολιτικη το σκρουτζ δινει περιθωριο στα μαγαζια να αρμεξουν την διαδικασια πολιτικης επιστροφων και να επιστρεψουν χρηματα μετα απο 14 εργασιμες! δηλαδη επιστρεφεις κατι που ειναι ξεκαθαρα ελαττωμετικο και το καταστημα σου λεει για 14 εργασιμες πραγματοποιω ελεγχο.

Για καλη η κακη μου τυχη εγω πηρα το καταστημα καπου στο ενδιαμεσο, και μου λενε "περιεργο αυτο που μας λετε εμεις εχουμε εγκρινει την επιστροφση και εχει ειδοποιηθει το σκρουτζ". Δηλαδη με λιγα λογια ειπαν ναι ειναι ελατωματικο εχουμε γυρισει τα λεφτα στο σκρουτζ για να τα παρετε πισω...

Πηρα το τηλεφωνικο τους κνετρο μου λενε ναι ετσι ειναι και θα σας ερθει ειδοποιηση κτλ κτλ, γενικουρες δηλαδη.

Ο φιλος μου που ειχε ξεκινησει μια βδομαδα πριν την διαδικασια, του ρθε χθες μειλ οτι ο τεχνικος ελεγχος ολοκληρωθηκε και θα προβουν στις απαραιτητες ενεργεις...

Εμενα, ενω εχω επιστρεψει το προιον απο 6 Μαρτιου στο Κουριερ, και ενω το ιδιο το καταστημα εχει εγκρινει το αιτημα και εχει ειδοποιησει το σκρουτζ και εγω εχοντας τους ειδοποιησει, ακομα δεν εχω δει πισω τα λεφτα (80 ευρω. δε τα λες και λιγα). Μαλλον σημερα η αυριο που ημερολογιακα κλεινουν οι 14 εργασιμες (Μετραει σαν πρωτη εργασιμη η επομενη απο οταν παραλαβε το καταστημα αραγε?)

Σορρυ που σας κουρασα αλλα ειναι τραγικη εμπειρια, στο συγκεκριμενο κομματι

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, therock είπε
Spoiler

Θελω να γραψω μια αρνητικη εμπειρια κατα τις σκρουτζ  σχετικα με επιστροφες ελατωματικου προιοντος. 2 Χρονια τωρα εχω κανει εκατονταδες αγορες και δε νεχω συναντησει πολλα προβληματα. Βολευει πολη στο να σου επιστρεφει χρηματα σε ελλατωματικα η αν παραλαβεις λαθος η αλλαξεις γνωμη μεσα στις πρωτες 2 βδομαδες.

Προσφατα ομως αγορασα ενα power bank το οποιο καηκε την τριτη βδομαδα (δηλαδη μια βδομαδα παραπανω απο το DOA). Δουλευτηκε 3 φορες, μια φορα καθε σαββατο και το τριτο σαββατο εσβησε ξαφνικα και δεν ξαναναψε. Εστειλα αιτημα επιστροφης και ξεκινησα λοιπον την διαδικασια...

Συμπτωματικα το ιδιο επαθε και ενος φιλου μια εβδομαδα πριν απο μενα (αυτος το χε 3 μηνες, και αυτος μου το χε προτεινει να το παρω, αλα τελικα βλεπω βγανουν πολλα ελατωματικα κομματια)

Εν πασει περιπτωση το γυρισαμε και οι 2 πισω και περιμαναμε να δουμε τι θα γινει. Αντι του συνηθες να σου ρθει μειλ οτι τα χρηματα πιστωθηκαν, περιμεναν να ολοκληρωθει ενας υποτιθεμενος τεχνικος ελεγχος. Ποιος τεχνικος ελεγχος βεβαια εφοσον ξεκαθαρα δεν λειτουργει, και εφοσον σαν κομματια ηταν αθικτα και δεν φανερωναν κακομεταχειριση χρηστη. Ο φιλος ηταν πιο ατυχος καθως το μαγαζι που ειχε αγορασει, ειναι ενα απο αυτα τα φαντασματα που λενε οτι λειτουργουν διαδικτυακα μεσω σκρουτζ και δεν ειχε επικοινωνια. Ακομα και γεμη να εβαζες στο γκοογκλ δε σου βγαζε καποιο τηλεφωνο. Εγω απο την αλλη παρα τα μυνηματα τα τυποποιημενα που στελνει η υποστηριξη οτι πραγματοποιειται τεχνικος ελεγχος, μπορουσα ευτυχως να παιρνω απευθειας και να ρωταω στο καταστημα.

Μεχρι στιγμης πιστεψαμε πως με την εν λογω πολιτικη το σκρουτζ δινει περιθωριο στα μαγαζια να αρμεξουν την διαδικασια πολιτικης επιστροφων και να επιστρεψουν χρηματα μετα απο 14 εργασιμες! δηλαδη επιστρεφεις κατι που ειναι ξεκαθαρα ελαττωμετικο και το καταστημα σου λεει για 14 εργασιμες πραγματοποιω ελεγχο.

Για καλη η κακη μου τυχη εγω πηρα το καταστημα καπου στο ενδιαμεσο, και μου λενε "περιεργο αυτο που μας λετε εμεις εχουμε εγκρινει την επιστροφση και εχει ειδοποιηθει το σκρουτζ". Δηλαδη με λιγα λογια ειπαν ναι ειναι ελατωματικο εχουμε γυρισει τα λεφτα στο σκρουτζ για να τα παρετε πισω...

Πηρα το τηλεφωνικο τους κνετρο μου λενε ναι ετσι ειναι και θα σας ερθει ειδοποιηση κτλ κτλ, γενικουρες δηλαδη.

Ο φιλος μου που ειχε ξεκινησει μια βδομαδα πριν την διαδικασια, του ρθε χθες μειλ οτι ο τεχνικος ελεγχος ολοκληρωθηκε και θα προβουν στις απαραιτητες ενεργεις...

Εμενα, ενω εχω επιστρεψει το προιον απο 6 Μαρτιου στο Κουριερ, και ενω το ιδιο το καταστημα εχει εγκρινει το αιτημα και εχει ειδοποιησει το σκρουτζ και εγω εχοντας τους ειδοποιησει, ακομα δεν εχω δει πισω τα λεφτα (80 ευρω. δε τα λες και λιγα). Μαλλον σημερα η αυριο που ημερολογιακα κλεινουν οι 14 εργασιμες (Μετραει σαν πρωτη εργασιμη η επομενη απο οταν παραλαβε το καταστημα αραγε?)

Σορρυ που σας κουρασα αλλα ειναι τραγικη εμπειρια, στο συγκεκριμενο κομματι

 

Καλά κάνεις και τα αναφέρεις επειδή σχεδόν όλα τα μεγάλα μαγαζιά λιανικής έχουν πολύ κακό after sales...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έτυχε κατάστημα να μου δώσει πλαστό τιμολόγιο. Το έστειλα στο σκρουτζ και μου είπαν ότι θα το κανονίσουν, τι γίνεται συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει καταντήσει αναξιόπιστο πλέον να βλέπεις σε κάθε προϊόν "Express παράδοση Αύριο αν το παραγγείλεις μέσα στις επόμενες ώρες" και όταν δει το κατάστημα την παραγγελία να βγάζει ότι η courier θα παραλάβει την επόμενη ημέρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/3/2023 στις 3:41 ΜΜ, Dj_kourampies είπε

Μου έτυχε κατάστημα να μου δώσει πλαστό τιμολόγιο. Το έστειλα στο σκρουτζ και μου είπαν ότι θα το κανονίσουν, τι γίνεται συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις;

Ωχ πως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Ωχ πως;

Προφανώς τους το είπαν τους απείλησαν δε ξέρω, και εκδόθηκε μερικές μέρες μετά. Δεν επικοινώνησε κάνεις μαζί μου περαιτέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την Τεταρτη(5/4/23) στις 00:30 το πρωι παραγγειλα μια οθονη και ενα mousepad απο διαφορετικα καταστηματα και παραδοση με SLM στην παιανια αττικης. Την επομενη οι εκτιμωμενες ημ/νιες παραδοσης ενημερωθηκαν σε Παρασκευη(7/4/23) για την οθονη και Πεμπτη(6/4/23) για το mousepad. Τους ζητησα με την αχρηστη φορμα επικοινωνιας τους αν μπορει να γινει παραδοση του mousepad μια μερα αργοτερα για να παραδιθουν ολα μαζι. Αν ηταν οποιοαδηποτε αλλη κουριερ θα ελεγε και ευχαριστω που τους δινω τη δυνατοτητα να γλυτωσουν μια εξτρα διαδρομη. Αμ δε, το SLM μου εδωσε ακυρο με ενα τελειως copypaste και κακογραμμενο email.
Την πεμπτη λοιπόν ερχεται μηνυμα για καθυστερηση παραδοσης. "Ωραια" λεω, η καθυστερηση θα βγει σε θετικο. Ελα που ομως την παρασκευη ξαναρχεται μηνυμα για αδυναμια παραδοσης. Σημερα Σαββατο (8/4/23) μου ξαναρθε μηνυμα καθυστερησης (οχι διαννοητικής, αυτη την εχουμε σιγουρεψει για το SLM) για τη Δευτερα.

Οπως ειναι φυσικό ακυρωσα την παραγγελια και θα περιμενω (καμια βδομαδα απ οτι φαινεται) το refund.
Φυσικα τους εστειλα μήνυμα ξεχεσματος, και τους ξανα-ξεχεχεσα και στην φορμα ικανοποιησης πελατων.

Ομως, για μενα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SLM. Ακομα και η Γ/Τ ειναι καλύτερη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτελευταία φορά,  μπήκα σε κατάστημα που λειτουργούσε και με καλάθι και χωρίς. Μαντεψτε. Τα μεταφορικα που ανέφεραν εκτός καλαθιού δεν ίσχυαν και παρέλαβα το προϊόν αυθημερόν με μηδενικό κοστος αποστολής.

Χθες εκανα τρεις παραγγελίες. Και τις 3 με καταστηματα που δουλεύουν με BoxNow.

Πότε ξανά αγορές μέσω καλαθιού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου ήρθε πριν καμιά ώρα κάποια ειδοποίηση για πτώση σε 2 προϊόντα που ήθελα.  Τα έβαλα στο καλάθι μου έχοντας ολοκληρώσει την ελάχιστη παραγγελία, αλλά σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να ρίξω μια ακόμη ματιά να δω τι άλλο θα μπορούσα να συμπληρώσω.  Αμ δε...λίγη ώρα μετά εξαφανίστηκαν τα προϊόντα από το καλάθι μου και μου εμφάνιζε ότι το φαρμακείο δεν εμφανίζεται προσωρινά στο Skroutz. όλα αυτά 12:48 τα ξημερώματα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά , 

 

Γνωρίζετε αν υπάρχει όριο στις παραγγελίες με δωρεάν μεταφορικά. Έχω 2 παραγγελίες αυτή την στιγμή που είναι προς παράδοση μέσω skroutz plus και εδώ και 2 μέρες ότι και να βάλω στο καλάθι μου δεν μου δίνει δωρεάν μεταφορικά . 

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Merlin_o_magos είπε

Καλησπέρα παιδιά , 

 

Γνωρίζετε αν υπάρχει όριο στις παραγγελίες με δωρεάν μεταφορικά. Έχω 2 παραγγελίες αυτή την στιγμή που είναι προς παράδοση μέσω skroutz plus και εδώ και 2 μέρες ότι και να βάλω στο καλάθι μου δεν μου δίνει δωρεάν μεταφορικά . 

 

Ευχαριστώ

Τουλάχιστον 30 αποστολές (όχι παραγγελίες) ανά μήνα. 

Δες μήπως έχει αλλάξει η επιλεγμένη διεύθυνση του λογαριασμού σου. Το παθαίνει καμία φορά κι έτσι εμφανίζει μεταφορικά ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν έχω σίγουρα τόσες αποστολές . Η αλήθεια είναι ότι νομίζω το πρόβλημα ξεκίνησε από όταν έβαλα ένα πακέτο να πάει σε μια νέα διεύθυνση στην Αθήνα. Την καθάρισα τώρα και έχω αφήσει μόνο αυτές στο σπίτι μου άλλα πάλι μου βγάζει πάντα μεταφορικά. 

Μάλλον με βλέπω να ανοίγω ticket. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Merlin_o_magos είπε

Οχι δεν έχω σίγουρα τόσες αποστολές . Η αλήθεια είναι ότι νομίζω το πρόβλημα ξεκίνησε από όταν έβαλα ένα πακέτο να πάει σε μια νέα διεύθυνση στην Αθήνα. Την καθάρισα τώρα και έχω αφήσει μόνο αυτές στο σπίτι μου άλλα πάλι μου βγάζει πάντα μεταφορικά. 

Μάλλον με βλέπω να ανοίγω ticket. 

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις 3 διαφορετικές διευθύνσεις ανά 30 μέρες σύμφωνα με τους όρους. Μήπως έβαλες περισσότερες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις 3 διαφορετικές διευθύνσεις ανά 30 μέρες σύμφωνα με τους όρους. Μήπως έβαλες περισσότερες;

 

Έχω περισσότερες ναι ! Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει τέτοιος όρος. Οπότε για να επανέλθω στην πρότερη κατάσταση απλά σβήνω κάποιες από αυτές ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...