Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 μήνες μέλος Plus και τη συνδρομή την έκανε ήδη απόσβεση. Συμφέρει βέβαια αν ψωνίζεις συχνά απο κει. Η διαδικασία είναι πανεύκολη, με την κάρτα αποθηκευμένη, είσαι 2 κλικ και καθάρισες. Χωρίς τηλέφωνα και διάφορα χαζά που σπαταλούν το χρόνο σου.

Συμφέρει ειδικά σε μικροπράγματα όπως μπαταρίες, λάμπες, ταμπλέτες πληντήριου κτλ με μηδαμινό κόστος μεταφορικών και έιναι και πιο φθηνά απο σουπερ μαρκετ κιόλας. Το μόνο κακό είναι ότι δεν τα φέρνει όλα μαζί, αλλά ξεχωριστά ένα ένα ανάλογα το κατάστημα. Ελπίζω να το κατανοήσει αυτό το Σκρουτζ και διορθωθεί στο μέλλον γιατί κρίμα τόσα χαρτόκουτα που μαζεύονται.

Μου έχει τύχει να έρθει λανθασμένο προιόν απο αύτο που παρήγγειλα και απλώς κάνεις μια Αίτηση επιστροφής στην ώρα και μέρα που σου βολέυει χωρίς επιπλέον κόστος. Πουθενά το δύσκολο.

Μακάρι να γίνει το Ελληνικό Amazon με την ευκολία που προσφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

συμφερει σε καποια πραγματα σιγουρα , σημερα γραφτηκα και γλυτωσα ηδη 7,5 ευρω μεταφορικα με μια παραγγελεια των 25 ευρω (3 αποστολες). Απλα πριν ελεγχουμε και τις τιμες των υπολοιπων μαγαζιων που δεν ειναι μεσω καλαθιου , σε καποια πραγματα αξιζει χωρις καλαθι skroutz.

Επεξ/σία από Mando
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό επίσης, για όσους δε το γνωρίζουν, είναι ότι μπορείς να επιλέξεις συγκεκριμένο κατάστημα για αγορά προιόντων από το να αφήσεις το skroutz να επιλέξει αυτό για εσένα, ακόμη και αν στην ίδια παραγγελία έχεις κάτι άλλο από κατάστημα που το εξυπηρετεί.

Για παράδειγμα, έχεις μια παραγγελία 3 προιόντων >20€ (άρα δωρεάν μεταφορικά). Βάζοντας τα στο καλάθι του skroutz βλέπει ότι ένα κατάστημα έχει 2 από αυτά τα 3 προιόντα, και επιλέγει να "γλιτώσει" μεταφορικά ακόμη και αν το προιόν εξυπηρετείται από 3ο κατάστημα το οποίο να είναι πιθανώς φθηνότερο. Πας στο προιόν, πατάς προσθήκη στο καλάθι του skroutz στο συγκεκριμένο κατάστημα που το έχει φθηνότερα, και πλεον στο καλάθι ανανεώνεται με 3 αποστολές, και γλιτώνεις τη διαφορά.

Επίσης, μπορεί να επιλεγεί συγκεκριμένο κατάστημα και για άλλους λόγους, πχ. προτίμησης, ή στα ίδια χρήματα ή αμελητέας διαφοράς είναι στην ίδια πόλη και όχι στην άλλη μεριά της Ελλάδος κ.ο.κ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, selianx είπε

Καλό επίσης, για όσους δε το γνωρίζουν, είναι ότι μπορείς να επιλέξεις συγκεκριμένο κατάστημα για αγορά προιόντων από το να αφήσεις το skroutz να επιλέξει αυτό για εσένα, ακόμη και αν στην ίδια παραγγελία έχεις κάτι άλλο από κατάστημα που το εξυπηρετεί.

Για παράδειγμα, έχεις μια παραγγελία 3 προιόντων >20€ (άρα δωρεάν μεταφορικά). Βάζοντας τα στο καλάθι του skroutz βλέπει ότι ένα κατάστημα έχει 2 από αυτά τα 3 προιόντα, και επιλέγει να "γλιτώσει" μεταφορικά ακόμη και αν το προιόν εξυπηρετείται από 3ο κατάστημα το οποίο να είναι πιθανώς φθηνότερο. Πας στο προιόν, πατάς προσθήκη στο καλάθι του skroutz στο συγκεκριμένο κατάστημα που το έχει φθηνότερα, και πλεον στο καλάθι ανανεώνεται με 3 αποστολές, και γλιτώνεις τη διαφορά.

Επίσης, μπορεί να επιλεγεί συγκεκριμένο κατάστημα και για άλλους λόγους, πχ. προτίμησης, ή στα ίδια χρήματα ή αμελητέας διαφοράς είναι στην ίδια πόλη και όχι στην άλλη μεριά της Ελλάδος κ.ο.κ

Πάνω σ'αυτό που λες. Παραγγέλνω ένα συγκεκριμένο κοινό προιόν από κατάστημα του καλαθιού που έχει διαθεσιμότητα, και βρίσκεται στην Αθήνα. Το ίδιο το σκρουτζ μου ακυρώνει το συγκεκριμένο κατάστημα, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, και μου στέλνει το ίδιο προιόν από κατάστημα στην Κόρινθο. Στην ίδια τιμή.

Η αρχική επιλογή μου, είχε να κάνει με το ότι είναι κατάστημα στην Αθήνα και για προιόν 10Ε. Γιατί να το στέλνουν πχ από Κόρινθο; Και τα 2 εξάλλου καταστήματα υποστηρίζουν καλάθι.

Επίσης - νομίζω το έχουν γράψει και παραπάνω. Πολύ δύσκολα βλέπει κανείς τους χρόνους παράδοσης που γράφουν τα καταστήματα (πχ. το 1-3 μέρες). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, satsok2 είπε

Πάνω σ'αυτό που λες. Παραγγέλνω ένα συγκεκριμένο κοινό προιόν από κατάστημα του καλαθιού που έχει διαθεσιμότητα, και βρίσκεται στην Αθήνα. Το ίδιο το σκρουτζ μου ακυρώνει το συγκεκριμένο κατάστημα, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, και μου στέλνει το ίδιο προιόν από κατάστημα στην Κόρινθο. Στην ίδια τιμή.

Η αρχική επιλογή μου, είχε να κάνει με το ότι είναι κατάστημα στην Αθήνα και για προιόν 10Ε. Γιατί να το στέλνουν πχ από Κόρινθο; Και τα 2 εξάλλου καταστήματα υποστηρίζουν καλάθι.

Επίσης - νομίζω το έχουν γράψει και παραπάνω. Πολύ δύσκολα βλέπει κανείς τους χρόνους παράδοσης που γράφουν τα καταστήματα (πχ. το 1-3 μέρες). 

ίσως να έχει να κάνει με την πραγματική διαθεσιμότητα, (μερικές φορές διαφέρει από σκρουτζ και σαιτ μαγαζιού, και απο  σαιτ- αποθήκη), αλλά σκεφτόμουν ότι μπορεί και το ίδιο το μαγαζί να ακυρώνει από μέρους του την παραγγελία, ίσως δεν τους συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα όσες φορές έχει τύχει να μου ακυρώσει κατάστημα, έχει να κάνει με αδυναμία του καταστήματος που επιλέχθηκε να εξυπηρετήσει (λανθασμένη διαθεσιμότητα). 

Πάντως εμένα με έχει βολέψει αρκετές φορές αυτό που ανέφερα παραπάνω, και για να γλιτώσω κάποια χρήματα σε πράγματα τα οποία δε με νοιάζει τόσο αν θα έρθουν σε μια παραπάνω αποστολή (δε πλούτισα κιόλας, αλλά σε κάποια προιόντα η διαφορά αν την πας ποσοστιαία του κόστους μερικές φορές δεν είναι διόλου αμελητέα) τόσο και στο να γλιτώσω 1 ημέρα παράδοσης αν το "βιάζομαι".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, satsok2 είπε

Επίσης - νομίζω το έχουν γράψει και παραπάνω. Πολύ δύσκολα βλέπει κανείς τους χρόνους παράδοσης που γράφουν τα καταστήματα (πχ. το 1-3 μέρες). 

Μάλλον είναι θέμα περιοχής παράδοσης. Ηράκλειο Κρήτης, στις 13 παραγγελίες που έχω κάνει -όλες πολλαπλές- μόνο ένα πακέτο έκανε πάνω από 2 εργάσιμες. Δηλαδή, αν παραγγείλω τέτοια ώρα, απόγευμα, την δεύτερη εργάσιμη το έχω. Φίλος παλιός κούριερ μου επιβεβαίωσε ότι τα πακέτα του Skroutz Plus μπαίνουν σε προτεραιότητα. Επίσης με πληροφόρησε ότι έδωσαν πολύ λίγα λεφτά ανά πακέτο σε κάθε εταιρία ταχυμεταφορών. Για αυτό δεν μπήκαν όλες οι μεγάλες, παρά μόνο acs.

 

18 ώρες πριν, whosethere είπε

ίσως να έχει να κάνει με την πραγματική διαθεσιμότητα, (μερικές φορές διαφέρει από σκρουτζ και σαιτ μαγαζιού, και απο  σαιτ- αποθήκη), αλλά σκεφτόμουν ότι μπορεί και το ίδιο το μαγαζί να ακυρώνει από μέρους του την παραγγελία, ίσως δεν τους συμφέρει.

Άλλος φίλος, που δουλεύει σε ηλεκτρονικό χαρτοπωλείο, μου επιβεβαίωσε αυτό, αν έχουν παραγγελία για ένα αντικείμενο ευτελούς αξίας, πχ ένα στυλό, δεν κάθονται να το φτιάξουν. Δηλώνουν αδυναμία στο σύστημα και πέφτει στον επόμενο. Δεν αξίζει ο χρόνος που θα χάσουν για να φτιάξουν το πακέτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεύτερη φορά σε ένα μήνα που λαμβάνω ειδοποιήση από το Σκρουτζ ότι η παραγγελία μου δεν ήταν δυνατό να παραδοθεί (με ACS). Η μεταφορική ακριβώς την ίδια αιτιολογία "Η αποστολή δεν έχει παραδοθεί με αιτία μή παράδοσης: ΝΕΑ ΗΜ/ΝΙΑ ΠΑΡΑΔ ΕΝΤΟΛ ΠΑΡ/ΠΤΗ"

Θα πω ότι με όποιον διαλέξει να συνεργαστεί κανείς, τέτοια είναι και η ποιότητα των υπηρεσιών που θα παρέχει.

Επίσης κι αν ακόμα ο Σκρουτζ δεν ευθύνεται για αυτό, ευθύνεται γιατί με το mail του μεταθέτει την ευθύνη στον πελάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την υπηρεσία plus έρχονται με την acs πάλι τα δέματα στην Αθήνα; Αν έχουν δικιά τους μεταφορική να το δοκιμάσω. Αν είναι να παίρνω όμως 2-3 παραγγελίες το μήνα και να τρέχω στην acs κάθε 3 παραγγελίες δεν ψήνομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Προσωπικα ειχα κανει καποιες παραγγελιες μεσα σε λιγους μηνες οσο ειχε δωρεαν μεταφορικα για παραγγελια ανω των 50€. Σχετικα ευχαριστημενος ημουν απο αυτο το συστημα.

Οταν το εκοψε, εκοψα και εγω το skroutz μιας και ειδα πως μαλλον δεν με συμφερει το plus αφου δεν ειχα σκοπο να κανω πολλες παραγγελιες ανα μηνα πχ. Δεν ξαναπαρηγγειλα τιποτα δυστυχως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ενεργοποίηση του plus, αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα κάνεις αρκετές παραγγελίες στον επόμενο χρόνο, αξίζει μόνον εάν την κάνεις τη στιγμή που έχει τύχει να θες να πάρεις διαφορετικά μικροπραγματα και είναι να κερδίσεις ένα εύλογο ποσοστό του κόστους ενεργοποίησης με το καλημέρα σας. Ε μετά μέσα στο χρόνο δύσκολα θα μπεις μέσα. 

Βέβαια μπαίνεις και στην παγίδα σε κάθε παραγγελία να πάρεις και κάτι ακόμα, μπορεί όχι απαραίτητα άχρηστο αλλά υπό άλλες συνθήκες δε θα σου πέρναγε από το μυαλό / δε συνέφερε η ξεχωριστή αγορά του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Στις 23/9/2021 στις 10:24 ΠΜ, selianx είπε

Η ενεργοποίηση του plus, αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα κάνεις αρκετές παραγγελίες στον επόμενο χρόνο, αξίζει μόνον εάν την κάνεις τη στιγμή που έχει τύχει να θες να πάρεις διαφορετικά μικροπραγματα και είναι να κερδίσεις ένα εύλογο ποσοστό του κόστους ενεργοποίησης με το καλημέρα σας. Ε μετά μέσα στο χρόνο δύσκολα θα μπεις μέσα. 

 

Το βλεπω διαφορετικα. Αφου μπορω και αγοραζω απο αλλου με δωρεαν μεταφορικα, δεν αγοραζω πλεον εδω και αρκετους μηνες που το κατηργησε, ποτε απο σκρουτζ. Βρισκω αλλες λυσεις. Δεν θα μπω σε φαση να δωσω λεφτα για μεταφορικα. Οδηγω καθε  ημερα, ολο και καπου θα παραλάβω δωρεαν αυτο που θελω και στην καλυτερη τιμη ή πολυ κοντα σε αυτη για λιγα λεπτα του ευρω.

Αν βεβαια για παραδειγμα καποιος ειναι στην επαρχια ή πανω σε κανενα βουνο, τοτε σιγουρα δεν εχει επιλογες και θα κανει χωρις δευτερη σκεψη την παραχωρηση.

(Το καλημερα, οχι στο πλας, στο μαγαζι γενικοτερα, το εχω πει, εχω πει και το καληνυχτα μαλιστα. 😛 )

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...