Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, WebDevGr είπε

Αν καταφέρουν να πάρουν μπροστά τα shopflix και ecouriermarket ίσως δούμε υπηρεσίες πιο ανταγωνιστικές.

Μέχρι τότε το Skroutz παίζει μόνο του και καθορίζει την αγορά.

Αν δεν είχα αγοράσει τη συνδρομή, για σπάσιμο θα αγόραζα μόνο από bestprice.

1 λεπτό πριν, Kostasallinone είπε

Εντάξει μην τα παρουσιάζεται και τόσο τραγικά. Και τα 15 ευρώ καλά είναι για δωρεάν αποστολή με 17€ συνδρομή. 

Στην Amazon δίνεις 130€ για συνδρομή και τα περισσότερα προϊόντα είναι και πιο ακριβά από ότι σε αλλά κατάστημα. Και για το Amazon ακούγονται πολλά παράπονα με διαφορετική περιγραφή προϊόντος και στο τέλος παραλαμβάνουν κινέζικα.

Με το καλάθι του skroutz λύνεις το πρόβλημα του κομπογιαννίτη επιχειρηματία που έχει τα πάντα διαθέσιμα και τα στέλνει μετά από ένα μήνα. 

Σίγουρα το πρώτο πακέτο ήταν καλύτερο. Ας το είχαν στα 50€ συνδρομή.

Δεν ξέρω τι λες. Πάντως έχει τύχει πολλές φορές να βάλω παραγγελία πχ Τρίτη 9 το πρωί και να γίνει αποδεκτή από το κατάστημα Πέμπτη με παράδοση στη μεταφορική Παρασκευή. Τελευταία το μόνο που σώζει την κατάσταση ειναι η αμεσότητα της skroutz last mile στο να στα φέρει. 

Αλλιώς πρέπει να έχουν φάει τρελό ...ιμο (βάλε κραξ-, κλάσ-, βρίσ-, ότι θες μπροστά) από τα καταστήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Αν δεν είχα αγοράσει τη συνδρομή, για σπάσιμο θα αγόραζα μόνο από bestprice.

Δεν ξέρω τι λες. Πάντως έχει τύχει πολλές φορές να βάλω παραγγελία πχ Τρίτη 9 το πρωί και να γίνει αποδεκτή από το κατάστημα Πέμπτη με παράδοση στη μεταφορική Παρασκευή. Τελευταία το μόνο που σώζει την κατάσταση ειναι η αμεσότητα της skroutz last mile στο να στα φέρει. 

Αλλιώς πρέπει να έχουν φάει τρελό ...ιμο (βάλε κραξ-, κλάσ-, βρίσ-, ότι θες μπροστά) από τα καταστήματα.

Προφανώς θα άλλαξε 2- 3 καταστήματα. Μου έχει τύχει να βάλω παραγγελία στα 22€, να ακυρωθεί από το πρώτο κατάστημα, από το δεύτερο και στο τρίτο κατάστημα έγινε αποδεκτή που εκεί έκανε 25€, αλλά εγώ πλήρωσα 22€. 

Αυτό ακριβώς είναι που λέω. Ότι εφόσον βάλεις την παραγγελία μετά δεν ασχολείσαι. Εάν το είχα αγοράσει από το κατάστημα για να γίνει επιστροφή χρημάτων θα περίμενα 7 ημέρες. Και αν είναι χειροκίνητα να παίρνω τηλέφωνο τα καταστήματα για διαθεσιμότητα, τότε δεν κάνουμε τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Προφανώς θα άλλαξε 2- 3 καταστήματα. Μου έχει τύχει να βάλω παραγγελία στα 22€, να ακυρωθεί από το πρώτο κατάστημα, από το δεύτερο και στο τρίτο κατάστημα έγινε αποδεκτή που εκεί έκανε 25€, αλλά εγώ πλήρωσα 22€. 

Αυτό ακριβώς είναι που λέω. Ότι εφόσον βάλεις την παραγγελία μετά δεν ασχολείσαι. Εάν το είχα αγοράσει από το κατάστημα για να γίνει επιστροφή χρημάτων θα περίμενα 7 ημέρες. Και αν είναι χειροκίνητα να παίρνω τηλέφωνο τα καταστήματα για διαθεσιμότητα, τότε δεν κάνουμε τίποτα.

Μπα. Από το κατάστημα που το έδινε αρχικά έγινε η αποστολή. Αλλά έχει τύχει να ακυρωθεί από ένα και να πάει στο επόμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, satsok2 είπε

Μπα. Από το κατάστημα που το έδινε αρχικά έγινε η αποστολή. Αλλά έχει τύχει να ακυρωθεί από ένα και να πάει στο επόμενο.

Κανονικά μετά από 8 εργάσιμες ώρες, εάν το κατάστημα δεν την αποδεχτεί πηγαίνει αυτόματα στο επόμενο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άραγε έχει κάποιες κυρώσεις το κατάστημα που δε δέχεται την παραγγελία; Πιστεύω πως ναι, διαφορετικά κανένα δε θα δεχόταν να στείλει με δωρεάν μεταφορικά μικροπράγματα 1-2€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, myrsine είπε

Άραγε έχει κάποιες κυρώσεις το κατάστημα που δε δέχεται την παραγγελία; Πιστεύω πως ναι, διαφορετικά κανένα δε θα δεχόταν να στείλει με δωρεάν μεταφορικά μικροπράγματα 1-2€.

Τα δωρεάν μεταφορικά δεν επιβαρύνουν το κατάστημα αλλά την skroutz. Για το κατάστημα είναι σαν να αγοράζεις με παραλάβει από το κατάστημα, απλά αντί για εσένα πάει ο courier.

1 λεπτό πριν, honeyed_bee είπε

δηλαδή?

Για παράδειγμα εάν αγοράσεις μια σακούλα πολλαπλών χρήσεων supermarket την υπολογίζουν με τον ογκομετρικό βάρος και όχι το κανονικό. Δηλαδή την υπολογίζουν ανοιχτή και όχι όπως έρχεται πακεταρισμένη και τριπλό- διπλωμένη. 

Το ίδιο γίνεται και σε αλλά προϊόντα. Παράδειγμα σε επιτραπέζιο ανεμιστήρα, τον υπολογίζουν στο ύψος συναρμολόγησης. Ενώ έρχεται σε μικρό κουτί ασυναρμολόγητος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Για παράδειγμα εάν αγοράσεις μια σακούλα πολλαπλών χρήσεων supermarket την υπολογίζουν με τον ογκομετρικό βάρος και όχι το κανονικό. Δηλαδή την υπολογίζουν ανοιχτή και όχι όπως έρχεται πακεταρισμένη και τριπλό- διπλωμένη. 

Το ίδιο γίνεται και σε αλλά προϊόντα. Παράδειγμα σε επιτραπέζιο ανεμιστήρα, τον υπολογίζουν στο ύψος συναρμολόγησης. Ενώ έρχεται σε μικρό κουτί ασυναρμολόγητος.

δεν μου φαίνεται και πολύ νόμιμο αυτό...είναι μέχρι να φάνε την αγωγή.

Επεξ/σία από honeyed_bee
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, satsok2 είπε

Αν δεν είχα αγοράσει τη συνδρομή, για σπάσιμο θα αγόραζα μόνο από bestprice.

Δεν ξέρω τι λες. Πάντως έχει τύχει πολλές φορές να βάλω παραγγελία πχ Τρίτη 9 το πρωί και να γίνει αποδεκτή από το κατάστημα Πέμπτη με παράδοση στη μεταφορική Παρασκευή. Τελευταία το μόνο που σώζει την κατάσταση ειναι η αμεσότητα της skroutz last mile στο να στα φέρει. 

Αλλιώς πρέπει να έχουν φάει τρελό ...ιμο (βάλε κραξ-, κλάσ-, βρίσ-, ότι θες μπροστά) από τα καταστήματα.

Δεν μπορεί να έχει γίνει αυτό που λες. Ανάλογα τι ώρα έχεις παραγγείλει την προηγούμενη μέρα το κατάστημα μπορεί να την αποδεχτεί μέχρι τις 12:00 το μεσημέρι ή στις 14:00, αν έγινε αυτό υπήρχε αργία (πχ 2 μέρες που δόθηκαν τότε με τα χιόνια) ή υπήρξε πρόβλημα εκκαθάρισης της πληρωμής από την κάρτα σου.

Επίσης το Σκρουτζ με το στατιστικό έγκυρης παράδοση (όπου το κατάστημα δεν μπορεί να το στείλει νωρίτερα) έχει καταφέρει να παραλαμβάνει κόσμος όχι γρηγορότερα αλλά πιο αργά. Ένα προϊόν το οποίο είναι διαθέσιμο 4-10 μερες θέλει συνήθως 1-2 μέρες να φτάσει στο κατάστημα, αλλά σε περίπτωση που ο προμηθευτής καθυστερήσει 1 μέρα ή η μεταφορική δεν το παραδόσει στην ώρα της αναγκάζει το κατάστημα να δηλώσει ότι θα το στείλει σε 7 μέρες. Μπορεί όμως να είναι σε θέση να το στείλει κ στην 2 ή 3 μέρα και απλά καταλήγει να το κρατάει μέχρι να πάει η μέρα αποστολής.

Έχοντας κατάστημα, δεν θα διακινδυνεύσω να χάσω τις πωλήσεις μου για 15-20 μέρες (γιατί σε "τιμωρούν") για να πω ότι θα φύγει σε 2-3 μέρες που καλύπτει το 90% των περιπτώσεων, αλλά δηλώνω ότι θα φύγει την 7η.  Άρα εσύ που είσαι πελάτης αν αγοράσεις από το Skroutz θα παραλάβεις σε 7-9 μέρες ενώ αν αγοράσεις από το site μου σε 3-5 μέρες.

Φυσικά εσύ ως αγοραστής εμένα δεν με ξέρεις αλλά ξέρεις κ εμπιστεύεσαι το Skroutz, οπότε για αυτό πρέπει να προετοιμαστείς ότι λογικά θα το παραλάβεις πιο αργά. 

1 ώρα πριν, Kostasallinone είπε

Τα δωρεάν μεταφορικά δεν επιβαρύνουν το κατάστημα αλλά την skroutz. Για το κατάστημα είναι σαν να αγοράζεις με παραλάβει από το κατάστημα, απλά αντί για εσένα πάει ο courier.

Για παράδειγμα εάν αγοράσεις μια σακούλα πολλαπλών χρήσεων supermarket την υπολογίζουν με τον ογκομετρικό βάρος και όχι το κανονικό. Δηλαδή την υπολογίζουν ανοιχτή και όχι όπως έρχεται πακεταρισμένη και τριπλό- διπλωμένη. 

Το ίδιο γίνεται και σε αλλά προϊόντα. Παράδειγμα σε επιτραπέζιο ανεμιστήρα, τον υπολογίζουν στο ύψος συναρμολόγησης. Ενώ έρχεται σε μικρό κουτί ασυναρμολόγητος.

Δεν υφίσταται αυτό που λες και στο λέω με 100% σιγουριά. Αν συμβαίνει αυτό φταίνε καταστήματα που τα στέλνουν συναρμολογημένα (λόγω των "τσάμπα" μεταφορικών) οπότε το Skroutz καταλήγει και βάζει το worst case senario για το βάρος. 

Επίσης το κατάστημα επιβαρύνεται με επιπλέον ποσοστό προς στο Σκρουτζ οπότε έμμεσα το πληρώνει το κατάστημα. Απλά σε περίπτωση επιστροφής από τον πελάτη επιστρέφεται στο ακέραιο το ποσοστό αυτό πίσω.

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρχομαι με απορία σχετικά με τον υπολογισμό βάρους. Ξέρω ότι χρησιμοποιούν ογκομετρικό, ξέρω ότι κάποιες φορές το υπολογίζει λανθασμένα, απλώς μου βγάζει κάθε παραγγελία από μαγαζί ακριβώς ένα κιλό. Ακόμα και αυτές που είναι είτε ένα πακετάκι μάσκες ή 2 μικρά φύλλα που μαζί με τη συσκευασία το πολύ να έχουν 200γρ. Η εξυπηρέτηση πελατών το επιλύει; Εμφανίστηκε κάτι τέτοιο τώρα πρόσφατα σε άλλους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Billator είπε

Δεν υφίσταται αυτό που λες και στο λέω με 100% σιγουριά. Αν συμβαίνει αυτό φταίνε καταστήματα που τα στέλνουν συναρμολογημένα (λόγω των "τσάμπα" μεταφορικών) οπότε το Skroutz καταλήγει και βάζει το worst case senario για το βάρος. 

Επίσης το κατάστημα επιβαρύνεται με επιπλέον ποσοστό προς στο Σκρουτζ οπότε έμμεσα το πληρώνει το κατάστημα. Απλά σε περίπτωση επιστροφής από τον πελάτη επιστρέφεται στο ακέραιο το ποσοστό αυτό πίσω.

Δες για παράδειγμα αυτήν την τσάντα 

https://www.skroutz.gr/s/19083245/Σακίδιο-πλάτης-κίτρινο-Υ42x34εκ.html

Το πρόβλημα ξεκινάει με τον αλγόριθμο του skroutz που μπερδεύει τις διαστάσεις του προϊόντος με τις διαστάσεις του κουτιού στο οποίο έρχεται. Το βάρος της παραπάνω τσάντας υπολογίζεται από το skroutz στα 4 κιλά γιατί υπολογίζεται με βάση την έκταση που πιάνει η τσάντα. Η τσάντα όμως έρχεται τυλιγμένη και όχι σαν πίνακας ζωγραφικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ηρθε προσφορά από το Skroutz Plus για να πάω από την παλιά έκδοση στην καινούργια άμεσα με +1 χρόνο δώρο συνδρομή. 🤣 😂

Όχι ρε θα κάτσω και θα τους ξεζουμίσω και το τελευταίο λεπτό του ευρώ πριν λήξη η συνδρομή.

Επεξ/σία από kyr123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, whosethere είπε

Έρχομαι με απορία σχετικά με τον υπολογισμό βάρους. Ξέρω ότι χρησιμοποιούν ογκομετρικό, ξέρω ότι κάποιες φορές το υπολογίζει λανθασμένα, απλώς μου βγάζει κάθε παραγγελία από μαγαζί ακριβώς ένα κιλό. Ακόμα και αυτές που είναι είτε ένα πακετάκι μάσκες ή 2 μικρά φύλλα που μαζί με τη συσκευασία το πολύ να έχουν 200γρ. Η εξυπηρέτηση πελατών το επιλύει; Εμφανίστηκε κάτι τέτοιο τώρα πρόσφατα σε άλλους;

Μιλάς για το ίδιο κατάστημα ή για διαφορετικά που βάζεις στην ίδια παραγγελία; 

1 ώρα πριν, Kostasallinone είπε

Δες για παράδειγμα αυτήν την τσάντα 

https://www.skroutz.gr/s/19083245/Σακίδιο-πλάτης-κίτρινο-Υ42x34εκ.html

Το πρόβλημα ξεκινάει με τον αλγόριθμο του skroutz που μπερδεύει τις διαστάσεις του προϊόντος με τις διαστάσεις του κουτιού στο οποίο έρχεται. Το βάρος της παραπάνω τσάντας υπολογίζεται από το skroutz στα 4 κιλά γιατί υπολογίζεται με βάση την έκταση που πιάνει η τσάντα. Η τσάντα όμως έρχεται τυλιγμένη και όχι σαν πίνακας ζωγραφικής.

Το skroutz έχει πεδίο που δίνει στα καταστήματα για καταχώρηση του βάρους σε κάθε προϊόν. Γενικά αυτό που δείχνεις είναι η εξαίρεση κ όχι ο κανόνας και ίσως φταίει το ίδιο το κατάστημα για αυτό. Έλεγξα random (δικά μου προϊόντα) στα οποία εγώ δεν έχω δηλώσει βάρος και το 80-85% είναι σωστά με την πραγματικότητα.

Δοκίμασα  και έκανα report (ως πελάτης) σε προϊόν με λανθασμένο βάρος χθες και σήμερα που απάντησαν ότι διορθώθηκε. Απλά καταλαβαίνω ότι λόγω εκατομμυρίων προϊόντων δεν μπορεί να γίνει manual έλεγχος ειδικά σε data όπως είναι το βάρος, ή μπορεί όντως να είναι επιτηδευμένο ως ένα βαθμό.

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Billator είπε

Μιλάς για το ίδιο κατάστημα ή για διαφορετικά που βάζεις στην ίδια παραγγελία; 

 

5 διαφορετικά καταστήματα σε μία παραγγελία > 40€

για κάθε κατάστημα μου έδειχνε πως το βάρος ήταν 1κιλο, σε καμία περίπτωση όμως ακόμα και με το ογκομετρικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, whosethere είπε

5 διαφορετικά καταστήματα σε μία παραγγελία > 40€

για κάθε κατάστημα μου έδειχνε πως το βάρος ήταν 1κιλο, σε καμία περίπτωση όμως ακόμα και με το ογκομετρικό.

Αυτό που λες είναι διαφορετικό τότε, καμία courier δεν χρεώνει με γραμμάρια όπως το ταχυδρομείο. Υπάρχει ελάχιστη χρέωση που από ότι φαίνεται στο Skroutz είναι 1kg (όπου είναι καλά). 

Οπότε αν ένα προϊόν είχε 100 γραμμάρια εσύ πληρώνεις για 1 κιλό μιας και τα προϊόντα φεύγουν από διαφορετικά μαγαζιά όχι από το ίδιο για να συμψηφιστει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...