Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένο vs Καινούργιο


JimxxZe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παίδες,

Νέος κάτοχος διπλώματος, χρόνια μηχανόβιος, και σκέφτομαι τώρα να αγοράσω το πρώτο αυτοκίνητο και όπως όλοι βρίσκομαι στο γνωστό δίλλημα. Οι τιμές των καινούργιων νομίζω έχουν ξεφύγει αρκετά ακόμα και για τα super mini με τις αρχικές εκδόσεις να είναι αρκετά έως πολύ γυμνές. Οπότε αξίζει να μπεις στη διαδικασία για καινούργιο και να περιμένεις 4-5 μήνες για τη παραλαβή του ή να πας σε 7-8ετίας με 100κ+ χιλιόμετρα στη μιση τιμή σχεδόν και να το έχεις την επόμενη μέρα στη διαθεσή σου, στρωμένο, έτοιο για χρήση;

Πάντα βέβαια με την ανησυχία τι πρόβλημα ενδεχομένως θα σου βγάλει στο πρώτο ταξίδι ή στο επόμενο διάστημα ενώ με το καινούργιο έχεις 3-5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση κλπ. Άρα αξίζει να χρεωθείς 17-20Κ για καινούργιο ή να δώσεις 7-9Κ για ένα μεταχειρισμένο και να κρατήσεις τα λεφτά; Μπέρδεμα η φάση. Σίγουρα η καινουργίλα και η αίσθηση ότι είσαι ο πρώτος που το χρησιμοποιεί και είναι μόνο δικός σου είναι ασύγκριτη αλλά το κόστος δεν είναι αμελητέο. Να πω την αλήθεια είμαι πιο κοντά σε καινούργιο για την ασφάλεια και εγγύηση που σου παρέχει αλλά χρεώνεσαι για αρκετά χρόνια με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Για πείτε γνώμες....

Επεξ/σία από JimxxZe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εγγύηση πάει στον επόμενο αγοραστή μόνο σε λίγες εταιρείες, Kia - Hyundai.... σα το καινούργιο δεν έχει αλλά με τις τιμές αυτές δε αξίζει το οικονομικό ζόρισμα. 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Georgram είπε

Εάν το αντέχει η τσέπη σου το καινούργιο υπερτερεί σε όλα! Όλα τα αλλά είναι να χαμέ να λέγαμε 

Είναι όπως τα λέει ο φίλος. Τα συν του μεταχειρισμένου ξεκινούν όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα για καινούριο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα όλα εξαρτώνται απο την χρήση, αν έχεις σκοπό να κάνεις 20.000χλμ το χρόνο τότε το καινούργιο αξίζει γιατι θα αντέξει χρόνια. Αν πάλι έχεις μηχανή και το αμάξι το θές για βόλτα τα ΣΚ τότε το μεταχειρισμένο είναι καλύτερη επιλογή οικονομικά . Γιατί όταν πάς να πουλήσεις το καινούργιο στα 8 χρόνια, είτε έχει 80.000χλμ είτε έχει 160.000χλμ τα ίδια λεφτά θα πίασει, άντε να έχουν ενα χιλιάρικο διαφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπάρχει κανένα δίλημμα . Τα πάντα ειναι θέμα χρημάτων. Αν έχεις τα φράγκα πας για καινούργιο. Αν όχι, αρχίζεις τις φιλοσοφίες (για να ξεγελάσεις τον εαυτό σου) και πας σε μεταχειρισμένο.

Επίσης μπορείς να μη πάρεις ούτε μεταχειρισμένο και να κρατήσεις και τα 7-9 χιλιάρικα. Οπότε που καταλήγουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει η οικονομική σκέψη του insomnia. Το ενδεχόμενο να ξοδέψει τα 7-9 χιλιάρικα καποθλυ καλύτερα από ένα όχημα που δεν χρησιμοποιεί συχνά δεν το σκέφτηκες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο καινούργιο να βάλεις και τα πανάκριβα σέρβις στις αντιπροσωπείες ακόμη και για μία αλλαγή λαδιών ενώ το μεταχειρισμένο θα το πας όπου γουστάρεις για σέρβις. Και εγώ θα σου πρότεινα σαν πρώτο αυτοκίνητο ένα μεταχειρισμένο αρκεί να προσέξεις να μην πέσεις σε μαντρά απατεώνα. Πάρε Χρυση Ευκαιρία μπες στο car και αρχικά ψάξε από ιδιώτη διότι ο μαντράς πρώτα θα σου πουλήσει εμφάνιση και μετά αξιοπιστία.

Απέφυγε τα πετρέλαιο γιατί κυκλοφορεί πολύ σαβούρα από εξωτερικό και είναι πανάκριβες τυχόν βλάβες. Επίσης θα σου πω να αποφύγεις τη μεγάλη ιπποδύναμη η οποία επιφέρει και γρηγορότερες φθορές σε έναν κινητήρα αν συνδυασθεί και με γκαζιάρη οδηγό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, terry308 είπε

Η εγγύηση πάει στον επόμενο αγοραστή μόνο σε λίγες εταιρείες, Kia - Hyundai.... σα το καινούργιο δεν έχει αλλά με τις τιμές αυτές δε αξίζει το οικονομικό ζόρισμα. 

Δηλαδή αν πάρω αμάξι εντός εγγύησης από άλλον ιδιώτη δε καλύπτομαι εγώ? Υπάρχουν μάρκες που καλύπτουν μόνο τον πρώτο αγοραστή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις οικονομικό πρόβλημα βρίσκεις ένα με λίγα χιλιόμετρα και έχεις πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερα λεφτά. 

Αλλά θέλει πολύ καλό ψάξιμο και έλεγχο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, JimxxZe είπε

ή να πας σε 7-8ετίας με 100κ+

Μπορείς να βρεις 8ετίας με 50.000 χλμ, όπως επίσης να βρεις και 2, 3, 4 ή 5 χρόνων αμάξι σε καλή τιμή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SakafliaC είπε

Δηλαδή αν πάρω αμάξι εντός εγγύησης από άλλον ιδιώτη δε καλύπτομαι εγώ? Υπάρχουν μάρκες που καλύπτουν μόνο τον πρώτο αγοραστή?

Η εγγύηση ακολουθεί τον αρχικό αγοραστή κατα τις περισσότερες εταιρείες , η Κia & η Hyundai δεν έχουν τέτοια ψιλά  γράμματα , μετά κάποιοι πωλητές είτε από αντιπροσωπείες - ειτε μαντράδες δίνουν δική τους εγγύηση , συνήθως 1 χρόνο και καλά... θέλει καλό ψάξιμο , ειδικά το τι καλύπτει η κάθε εγγύηση . 

ΠΑΝΤΑ γραπτές εγγυήσεις και ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ τι καλύπτει, όρια χιλιομετρικά ή ημερολογιακά

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Στο καινούργιο να βάλεις και τα πανάκριβα σέρβις στις αντιπροσωπείες ακόμη και για μία αλλαγή λαδιών ενώ το μεταχειρισμένο θα το πας όπου γουστάρεις για σέρβις. Και εγώ θα σου πρότεινα σαν πρώτο αυτοκίνητο ένα μεταχειρισμένο αρκεί να προσέξεις να μην πέσεις σε μαντρά απατεώνα. Πάρε Χρυση Ευκαιρία μπες στο car και αρχικά ψάξε από ιδιώτη διότι ο μαντράς πρώτα θα σου πουλήσει εμφάνιση και μετά αξιοπιστία.

 

Εντάξει σχετικό είναι αυτό μπορείς να πάρεις το καινούριο και να το πας σε όπιο εξουσιοδοτημένο θέλεις δεν είναι ανάγκη η αντιπροσωπεία.

Μπορείς επίσης να το πας και στον μάστορα της γειτονιάς σου λες και δεν έχει εγγύηση όπως θα έκανες και με το μεταχειρισμένο

Τα νέα αυτοκίνητα μπορεί να κάνουν πλέον service ανά 20.000χλμ ή διετία οπότε άντε να δώσεις 200€ παραπάνω σε 4ετια δεν είναι κανά μεγάλο ποσό για να το σκεφτείς

30 λεπτά πριν, terry308 είπε

Η εγγύηση ακολουθεί τον αρχικό αγοραστή κατα τις περισσότερες εταιρείες , η Κia & η Hyundai δεν έχουν τέτοια ψιλά  γράμματα , μετά κάποιοι πωλητές είτε από αντιπροσωπείες - ειτε μαντράδες δίνουν δική τους εγγύηση , συνήθως 1 χρόνο και καλά... θέλει καλό ψάξιμο , ειδικά το τι καλύπτει η κάθε εγγύηση . 

ΠΑΝΤΑ γραπτές εγγυήσεις και ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ τι καλύπτει, όρια χιλιομετρικά ή ημερολογιακά

Σωστός ο Λευτέρης μπορείς να κοιτάξεις η εγγύηση να είναι στο πλαίσιο και όχι στον αγοραστή.

Εγώ που πούλησα το 2008 και το Ibiza η εγγύηση ήταν στο πλαίσιο οπότε και μεταβιβασιμη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Καλησπέρα παίδες,

Νέος κάτοχος διπλώματος, χρόνια μηχανόβιος, και σκέφτομαι τώρα να αγοράσω το πρώτο αυτοκίνητο και όπως όλοι βρίσκομαι στο γνωστό δίλλημα. Οι τιμές των καινούργιων νομίζω έχουν ξεφύγει αρκετά ακόμα και για τα super mini με τις αρχικές εκδόσεις να είναι αρκετά έως πολύ γυμνές. Οπότε αξίζει να μπεις στη διαδικασία για καινούργιο και να περιμένεις 4-5 μήνες για τη παραλαβή του ή να πας σε 7-8ετίας με 100κ+ χιλιόμετρα στη μιση τιμή σχεδόν και να το έχεις την επόμενη μέρα στη διαθεσή σου, στρωμένο, έτοιο για χρήση;

Πάντα βέβαια με την ανησυχία τι πρόβλημα ενδεχομένως θα σου βγάλει στο πρώτο ταξίδι ή στο επόμενο διάστημα ενώ με το καινούργιο έχεις 3-5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση κλπ. Άρα αξίζει να χρεωθείς 17-20Κ για καινούργιο ή να δώσεις 7-9Κ για ένα μεταχειρισμένο και να κρατήσεις τα λεφτά; Μπέρδεμα η φάση. Σίγουρα η καινουργίλα και η αίσθηση ότι είσαι ο πρώτος που το χρησιμοποιεί και είναι μόνο δικός σου είναι ασύγκριτη αλλά το κόστος δεν είναι αμελητέο. Να πω την αλήθεια είμαι πιο κοντά σε καινούργιο για την ασφάλεια και εγγύηση που σου παρέχει αλλά χρεώνεσαι για αρκετά χρόνια με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Για πείτε γνώμες....

Εάν έχεις τα χρήματα πάς κατευθείαν για καινούργιο ασυζητητί.

Για μεταχειρισμένο θα κάνεις υπομονή . Καλύτερα να αποφύγεις απο εμπόρους αμάξι .  Εννοείται θα το πάς για έλεγχο σε επίσημη αντιπροσωπεία . Πλέον στα καινούργια μπορείς και μέσω διαγνωστικού να μάθεις το ιστορικό οχήματος .Και με το ΚΤΕΟ θα κάνεις διασταύρωση χιλιόμέτρων . Απλώς το μεταχειρισμένο ανάλογα και τη συντήρηση απο το προηγούμενο ίσως χρειαστεί κάποιου είδους μαζέματα .

Εννοείται στο μετ/σμενο δέν πιστεύεις βιβλία συντήρησης ,και εάν το αποφασίσεις θα γίνει μια αλλαγή σε όλα τα αναλώσιμα ( δηλαδή: λάδια φίλτρα ,ιμάντες ,μπουζί, υγρά φρένων -υδραυλικού και αντιψυκτικό 

Επιπλέον πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως και με τι καύσιμο κοιτάζεις ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...