Προς το περιεχόμενο

Η τεχνολογία AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) έρχεται στα Xbox Series X|S


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Microsoft επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι η τεχνολογία AMD FidelityFX Super Resolution πρόκειται να έρθει στις νέες της κονσόλες Xbox Series X και Series S.

Όπως είναι γνωστό, η τεχνολογία FidelityFX Super Resolution ή FSR αποτελεί την απάντηση της AMD στην τεχνολογία ΑΙ processing της NVIDIA, DLSS 2.0, την οποία βρίσκουμε στις κάρτες γραφικών της σειράς GeForce RTX. Και οι δύο τεχνολογίες supersampling στοχεύουν στην αύξηση των frame rates σε διάφορους τίτλους παιχνιδιών χρησιμοποιώντας ποικιλία από τεχνολογίες upscaling χωρίς κάποιον εμφανή αντίκτυπο στην ποιότητα απεικόνισης των γραφικών.

Η AMD ωστόσο προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, τουλάχιστον από άποψη συμβατότητας, καθώς η τεχνολογία της αναμένεται να υποστηρίζει πολύ μεγαλύτερο εύρος καρτών γραφικών συμπεριλαμβανομένων και των παλαιότερων καρτών γραφικών της NVIDIA, GTX 10-series.

Επιπλέον κατέστησε την τεχνολογία της open-source, κάτι που έχουμε δει βεβαίως να κάνει και με άλλες τεχνολογίες της. Με την τεχνολογία της AMD, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις λειτουργίες upscaling: Ultra Quality, Quality, Balanced και Performance, ανάλογα αν ο στόχος του χρήστη είναι να αυξήσει τα frame rates ή να επιτύχει υψηλότερη ποιότητα/ ανάλυση.

Η AMD αναμένεται να διαθέσει την τεχνολογία FidelityFX Super Resolution για επιλεγμένα παιχνίδια στην πλατφόρμα PC στις 22 Ιουλίου και σε αυτό το χρονικό σημείο περίπου θα έχουμε τη δυνατότητα να μάθουμε αν μπορεί να ανταγωνιστεί επάξια την εδραιωμένη τεχνολογία της NVIDIA, DLSS 2.0.

Η Microsoft μάλιστα επιβεβαίωσε, κατά τη διάρκεια του Game Stack Live ότι πρόκειται να φέρει την τεχνολογία μέσα στο ερχόμενο διάστημα στις κονσόλες Xbox Series X|S, που όπως είναι γνωστό βασίζονται σε custom-made επεξεργαστή/ γραφικά της AMD.

Ο εκπρόσωπος του τμήματος Xbox της Microsoft δήλωσε πιο συγκεκριμένα στο IGN: «Είμαστε ενθουσιασμένοι εδώ στο Xbox από τις δυνατότητες της τεχνολογίας FidelityFX Super Resolution της AMD, η οποία είναι μία άλλη εξαιρετική μέθοδος για τους προγραμματιστές για να αυξήσουν τα frame rates και την ανάλυση. Σύντομα θα έχουμε περισσότερα να μοιραστούμε».

FSR_2.jpg


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετοί game devs(π.χ. Insomniac Games, Ubisoft, Epic και μάλιστα η ίδια η Sony) έχουν αναπτύξει temporal reconstruction λύσεις πολύ ανώτερες από το generic upscaling του FSR.

Οι κάδοι απορριμάτων είναι επίσης open. Καθόλου proprietary. Όποιος θέλει παίρνει το οτιδήποτε που μπορεί να του χρειαστεί. Δεν έχουν βέβαια μεγάλη ζήτηση...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, mAs_81 είπε

Μια χαρά.

Σιγουρα δε θα κανει παπάδες , αλλα νμζ θα ειναι καλύτερο απο DLSS1..

Οποία παραπάνω απόδοση εχεις καλοδεχούμενη ούτως η άλλως ..

Το DLSS 1.0 έδειχνε χειρότερο από το κλασικό interpolation σε games που δεν είχε γίνει καλό training. Με πίνακα ζωγραφικής έμοιαζε η εικόνα. Οπότε δεν το λες και κατόρθωμα το να είναι πάνω από DLSS 1.0.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, panospeter είπε

Τι ? Αυτό ήτανε ?

10 ώρες λαχταριστό post και έχει μόνο 6 σχόλια ?

Τσαμπα το popcorn που εψησα.😠

Πάντα θα ψήνεις τα popcorn μετά το 12ωρο, αν φτάσει στα 30+ σχόλια. Αυτό πήγε άπατο. Το παλεύει λίγο όσο μπορεί ο @pirmen56 αλλά δεν τα καταφέρνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το καλό να έρθει τέτοιες τεχνολογίες αντισταθμιζουν σε μεγάλο βαθμό την πτώση των FPS απο μεγάλη ανάλυση η υψηλές ρυθμίσεις. Εφόσον θα εδραιωθεί από κονσόλες και θα είναι open από Pascal Polaris και μετά πιστεύω ότι θα γίνει το νέο mainstream όπως έγινε και το freesync. Το tax των dlss gsync δεν θα πάει μακριά όπως δεν πήγε και τα physx. Όταν δεν υπάρχει καθολική αποδοχή η χρειάζεται ένα γερό tax για κάποια τεχνολογία τότε δεν θα πάει και μακριά και ας είναι καλύτερη από την αντίστοιχη free και open source. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Το DLSS 1.0 έδειχνε χειρότερο από το κλασικό interpolation σε games που δεν είχε γίνει καλό training. Με πίνακα ζωγραφικής έμοιαζε η εικόνα. Οπότε δεν το λες και κατόρθωμα το να είναι πάνω από DLSS 1.0.

Κοντός ψαλμός αλληλούια ,φίλος….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Το DLSS 1.0 έδειχνε χειρότερο από το κλασικό interpolation σε games που δεν είχε γίνει καλό training. Με πίνακα ζωγραφικής έμοιαζε η εικόνα. Οπότε δεν το λες και κατόρθωμα το να είναι πάνω από DLSS 1.0.

Εσυ μην πεις καλη κουβεντα για ενα ανοιχτό πρότυπο, θα ερθει ο Jensen αυτοπροσώπως να σε κανει vτα. Τα ανοιχτα προτυπα ειναι το μελλον, και οτιδηποτεω proprietary στην μαζικη καταναλωση της τεχνολογιας είτε είναι πανακριβο και δεν αγγιζει την μαζα, ειτε μπαινε με συνοπτικες διαδικασιες στο ραφι με τις αντικες. Γιατι εθελοτυφλειτε λογω φανμποισμου, δεν μπορω να καταλαβω.. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...