Προς το περιεχόμενο

Citroen Ami - Ενδιαφέρουσα πρόταση ή απλά trendy;


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

τα 45κμ ειναι λίγα. Που μπορεί να μη τα πιάνει και πάντα. Στις ανηφόρες με 2 άτομα με πόσο θα πηγαίνει; Θα κατεβαίνει ο 2ος να σπρώξει; Όταν κινείσαι σε ένα δρόμο πρέπει να μπορείς να συμβαδίζεις με την κίνηση των άλλων. Γι αυτό το λόγο δεν επιτρέπονται 50αρια στην εθνική.

Σε κέντρο πόλεων, ώρα αυξημένης κίνησης είναι αρκετά. Αυτός που θα το πάρει όμως δε θα κινείται πάντα υπό αυτές τις συνθήκες.

Το να πηγαίνεις αργά είναι το ίδιο επικίνδυνο με το να πηγαίνεις πολύ γρήγορα. Αν πηγαίνεις αργά δημιουργείς εκνευρισμό στους άλλους. Μη ακούσω εξυπνάδες του στυλ.. το όριο είναι 50 άρα μπορώ να πηγαίνω με τόσο και ας πνιγούν οι άλλοι. Λέμε τι συμβαίνει ρεαλιστικά στην καθημερινότητα.

Μη μου πείτε ότι δε σας έχει τύχει να είστε σε ουρά φουλ στα νεύρα επειδή ο μπροστινός παέι σαν χελώνα (συνήθως γυναίκα); Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές. Και σε αυτές τις περιπτώσεις εκτός ότι πέφτουν μπινελίκια δίχως αύριο, επιχειρούνται επικίνδυνες προσπεράσεις (με το ανάλογο κορνάρισμα).

Τώρα αν κάποιος το πάρει για να κάνει βόλτες στο τετράγωνο οκ.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bitbit είπε

τα 45κμ ειναι λίγα. Που μπορεί να μη τα πιάνει και πάντα. Στις ανηφόρες με 2 άτομα με πόσο θα πηγαίνει; Θα κατεβαίνει ο 2ος να σπρώξει; Όταν κινείσαι σε ένα δρόμο πρέπει να μπορείς να συμβαδίζεις με την κίνηση των άλλων. Γι αυτό το λόγο δεν επιτρέπονται 50αρια στην εθνική.

Σε κέντρο πόλεων, ώρα αυξημένης κίνησης είναι αρκετά. Αυτός που θα το πάρει όμως δε θα κινείται πάντα υπό αυτές τις συνθήκες.

Το να πηγαίνεις αργά είναι το ίδιο επικίνδυνο με το να πηγαίνεις πολύ γρήγορα. Αν πηγαίνεις αργά δημιουργείς εκνευρισμό στους άλλους. Μη ακούσω εξυπνάδες του στυλ.. το όριο είναι 50 άρα μπορώ να πηγαίνω με τόσο και ας πνιγούν οι άλλοι. Λέμε τι συμβαίνει ρεαλιστικά στην καθημερινότητα.

Μη μου πείτε ότι δε σας έχει τύχει να είστε σε ουρά φουλ στα νεύρα επειδή ο μπροστινός παέι σαν χελώνα (συνήθως γυναίκα); Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές. Και σε αυτές τις περιπτώσεις εκτός ότι πέφτουν μπινελίκια δίχως αύριο, επιχειρούνται επικίνδυνες προσπεράσεις (με το ανάλογο κορνάρισμα).

Τώρα αν κάποιος το πάρει για να κάνει βόλτες στο τετράγωνο οκ.

 

 

Μακάρι να βγουν και οι υπόλοιποι να πηγαίνουν και 80 100 χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τρελο γελιο στα σχολια

Καλο για να πηγαινεις στις κοντινες  δουλειες λιγο γρηγοροτερα απο οτι με τα ποδια ή το λεωφορειο με κοστος λιγων λεπτων

Αν σε τρακαρει καποιος με 80-100 χλμ τι γινεται ?

Επεξ/σία από adi32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, adi32 είπε

τρελο γελιο στα σχολια

Καλο για να πηγαινεις στις κοντινες  δουλειες λιγο γρηγοροτερα απο οτι με τα ποδια ή το λεωφορειο με κοστος λιγων λεπτων

Αν σε τρακαρει καποιος με 80-100 χλμ τι γινεται ?

Πολύ καλύτερα / ασφαλεστερααπό το να σε βρει πάνω σε παπι/σκούτερ  πάντως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κάποιοι λέτε πως θα βγει στην κίνηση κλπ κλπ. Εδώ και χρόνια κυκλοφορεί ένα Renault twizzy στους Αμπελόκηπους (Αθηνών). Το πετύχαινα πάντα ώρα αιχμής στην Κηφισίας στο Γηροκομείο, δεν ενοχλούσε κανέναν. Το ενοχλητικό ήταν ότι όλοι οι οδηγοί τότε προσπαθούσαμε να δουμε τι είναι κ γινόμασταν επικίνδυνοι για τους υπόλοιπους :)

Το πρόβλημά μου με αυτό είναι άλλο, η ασφάλεια και ότι δεν έχεις aircondition, το χειμώνα θα πουντιάζεις και κάθε εποχή τρώς όλο το καυσαέριο. Γιατί δεν έχει δυνατότητα ελιγμών όπως το μηχανάκι, άρα κολλάς στην κίνηση. Από θέμα ασφάλειας, νομίζω ότι πιο ασφαλές είναι το μηχανάκι παρά αυτό. Ακόμα κ με ποδήλατο να συγκρουστεί μάλλον θα αναποδογυρίσει, ελαφρύ κ ψηλό κέντρο βάρους. Επομένως το κεφάλι του οδηγού είναι έρμαιο της τύχης.

Για μια πόλη με νορμάλ κίνηση κ λογικούς οδηγούς θα ήταν οκ. Για την Αθήνα δεν το θεωρώ λύση. Για τα δικά μου θέλω, δεν θα το χρησιμοποιούσα ούτε για μικρές αποστάσεις λόγω της ασφάλειάς του κ της άνεσης που προσφέρει. Κάνε δύο χλμ μέσα στους 40 βαθμούς χωρίς aircondition και θα καταλάβεις.

ΑΛΛΑ, επειδή είμαι κοριτσάκι κ με εντυπωσιάζουν οι όμορφες π@π@ρίτσες και τα μπλιμπλίκια θα ήθελα να το έχω για μια βδομαδούλα να παίξω μαζί του :) :) :) 

Είναι όμορφο το AMI

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως πρόταση είναι μάλλον πολύ καλή για μετακίνηση σε αστικό κέντρο.
Μικρό, φτηνό σε χρήση (και απόκτηση) και ευέλικτο. 

Βέβαια στην Αθήνα/Ελλάδα των κάφρων ΕΛ οδηγών δεν ξέρω.
Πάντως φαίνεται ασφαλέστερο από τα σκούτερ/παπιά/μηχανάκια που κυκλοφορούν πολλοί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έπιανε έστω 60-70χλμ θα ήταν μια χαρά. 

Αν πχ είσαι σε μεγάλη λεωφόρο όπως Συγγρού, βουλιαγμένης, παραλιακή και θες να πιάσεις την αριστερή για να στρίψεις θα είναι βασανιστήριο και επικίνδυνο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εμένα μου αρέσει αρκετά και πολύ καλή εναλλακτική για τα μηχανάκια...

Τρία πράγματα μόνο:

1ον 9 χιλιάδες είναι πολύ ακριβό (ειδικά όταν υπάρχουν μεταχειρισμένα smart ηλεκτρικά με 12, που βγάζουν περισσότερα χλμ ακόμα και σε  κατάσταση αλλαγής μπαταρίας).

2ον Τα 45 είναι όντως λίγα και μάλλον είναι περιορισμένα για λόγους αυτονομίας και ίσως νομοθεσίας.

και

 3ον Η ηλκεκτιρκή μου σκούπα έχει ελατήριο και τραβάζει το καλώδιο τροφοδοσίας με το πάτημα ενός κουμπιού, εδώ τι οικονομία έκαναν και έχεις καλούμπα το καλώδιο;;;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, adi32 είπε

Αν έπιανε έστω 60-70χλμ θα ήταν μια χαρά. 

Αν πχ είσαι σε μεγάλη λεωφόρο όπως Συγγρού, βουλιαγμένης, παραλιακή και θες να πιάσεις την αριστερή για να στρίψεις θα είναι βασανιστήριο και επικίνδυνο 

Ίσως να είναι θέμα νομοθεσίας, αλλά και πάλι δε νομίζω ότι είναι τραγικά 45χλμ.. Προφανώς η συζήτηση γίνεται λόγω της απόλυτης καφρίλας που επικρατεί στους δρόμους μας όπου δε γνωρίζουμε τι σημαίνει όριο εντός πόλης, διότι σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαική πόλη, ειδικά εντός αστικού ιστού τα 45 είναι και πάρα πολλά.

Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, ταυτίστηκα βλέποντάς το. Δουλεύω 4,5 χλμ από το σπίτι μου, βγαίνω από γκαράζ υπόγειο, παρκάρω σε υπόγειο στη δουλειά, και η καθημερινότητά μου είναι αυτή συν κανά σουπερ μαρκετ και τα παιδιά σε δραστηριότητες γύρω-γύρω.

Θεωρώ είναι μια ωραία, πρακτική λύση, με κάποια χτυπητά σημεία προς βελτίωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει στο θεμα βροχης κρυο υπερτερει στα μηχανακια τωρα στο θεμα ασφαλειας...δεν ξερω τι θα ηταν καλυτερα σε μια συγκρουση (με λιγα χιλιομετρα) να πεταχτεις απο το μηχανακι η να διαλυθει αυτο και να εγκλωβιστεις μεσα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήδη δεν χωράμε στους δρόμους, κάθε πρωί μποτιλιαρισμένα όλα ακόμα και η Εθνική που δεν έχει φανάρια...Τι θα γίνει όταν και 16~18 κυκλοφορούν με τέτοια; Δεν είναι ποδήλατα ή πατίνια που δημιουργούν κίνηση. Το κράτος θα αναγκαστεί να φορολογήσει τα πάντα, να αλλάξει την άδεια ώστε να χρειάζεται δίπλωμα/κτεο κτλ.

Υπάρχουν παραθυράκια γιατί είναι ακόμα κάτι "καινούριο" μόλις και αν αρχίσουν να κυκλοφορούν τα πάντα θα αλλάξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο περιορισμός στα 45 είναι για να χαρακτηριστεί σαν μοτοποδήλατο. Πιστευω θα τους ήταν ευκολο να δώσουν μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά μετά θα έπρεπε να μπει σε άλλη κατηγορία οχήματος που θα επιβάρυνε ακόμα παραπάνω το κόστος με abs αερόσακους, διαφορετικά πάνελ και όχι πλαστικά με ποιότητα καρέκλες γυφτου κτλ κτλ. Δεν θα με χαλούσε καθόλου ένα τέτοιο για σουπερμάρκετ και αποστάσεις 5-10 λεπτών 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά για να έχετε μια ιδέα κινηθείτε με το αυτοκίνητο σας με 45χλμ σε λεωφόρο. 

Με δύο άτομα και σε ανηφόρα νομίζω θα πηγαίνει πολύ λιγότερο. 

Για κάτω των 18 νομίζω δεν πρέπει να επιτραπεί

Σαν οικονομική λύση για κάποιον που πάει στη δουλειά του αντί να παίρνει 3 λεωφορεία για απόσταση λιγων χιλιομέτρων θα είναι πολύ βολικό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...