Προς το περιεχόμενο

Peugeot 106 Gti (2001-2003)


daveathens

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπαίνοντας και εγω λοιπων στο θεμα αυτο "σφηνα" εχω να κανω την εξης ερωτηση στους κατοχους.

Τι προοπτική εχει ενα 206 2001-2003 σε 10 χρονια?
Μπορει καποιος να το καρατησει για τοσο?

Αξιζει να το κρατησει για τοσο?

Αξιζει να το παρει 2000 πχ και να δωσει αλλα τοσα σε βαθος χρονου ωστε να ερθει στα +10 χρονια και να πει οτι "Ναι, τωρα που εκανα την δουλεια μου μπορω να το πουλησω ..και μαλιστα θα ειναι ακομα στην "πιατσα" " ????!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Μπαίνοντας και εγω λοιπων στο θεμα αυτο "σφηνα" εχω να κανω την εξης ερωτηση στους κατοχους.

Τι προοπτική εχει ενα 206 2001-2003 σε 10 χρονια?
Μπορει καποιος να το καρατησει για τοσο?

Αξιζει να το κρατησει για τοσο?

Αξιζει να το παρει 2000 πχ και να δωσει αλλα τοσα σε βαθος χρονου ωστε να ερθει στα +10 χρονια και να πει οτι "Ναι, τωρα που εκανα την δουλεια μου μπορω να το πουλησω ..και μαλιστα θα ειναι ακομα στην "πιατσα" " ????!!!!

Σε 10 χρόνια θα έχει την ίδια προοπτική που έχει σήμερα ένα 205 του 91-92. 100-200 ευρώ για σκραπ.

Το θέμα είναι πως με 2000€ δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με ορίζοντα 10ετίας αλλά για να κάνεις 3-4 χρόνια τη δουλειά σου. Τώρα βέβαια ένα rallye 20ετίας είναι σχεδόν απίθανο να είναι απείραχτο και να μην έχει σκιστεί ώστε να πάει έστω 3-4 χρόνια ακόμα απροβλημάτιστα. Ο λόγος που όλοι τα αγόραζαν ήταν για να τα σκίσουν κι όχι για να πηγαίνουν σούπερ μάρκετ.

Επεξ/σία από Burgos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, daveathens είπε

Το μοτέρ είναι απείραχτο, το αμάξι είναι πρώτο χέρι, όλα τα σέρβις έχουνε γίνει στην Peugeot και υπάρχει και το βιβλίο. Ούτε εξάτμιση δεν έχει αλλαχτεί!

Αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, είναι λίγα όπως καταλαβαίνεις. Καλό αυτό.

Αν έχει πλήρες βιβλίο σέρβις και το ελέγξεις ότι δεν έχει τρακάρισμα, όχι ένα βάψιμο σε φτερό..τρακάρισμα ξαναλέω, τότε αν σου αρέσει πάρτο.

Είναι ένα παλιό αυτοκίνητο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αλλά είναι πολύ ελαφρύ, γρήγορο και αν είσαι συνετός θα σε κάνει καλύτερο οδηγό.

Νομίζω τα GTi εκείνης της τριετίας είχαν δερμάτινα ή ημιδερμάτινα καθίσματα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι πως το συγκεκριμένο αμάξι είναι παρκαρισμενό απο τον Απρίλιο στο ίδιο σημείο, ακριβώς έξω απο ένα φαναρτζίδικο. 
 

Ίσως και να μην έχει καμία σημασία αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Εξωτερικά που το είδα ενώ πέρναγα, φαίνεται σε καλή κατάσταση για τα χρόνια του. Στο χαρτί που γράφει τα στοιχεία του πωλητή λέει πως όλα τα σερβις έχουνε γίνει στην αντιπροσωπεία και πως το μοτέρ είναι απείραχτο. Επίσης η αγγελία δεν έχει ανέβει στο ιντερνετ πουθενά. Αν το πάω στον μηχανικό και στον φαναρτζή μου και μου πούνε πως είναι εντάξει το αμάξι, ποιά τιμή πιστεύετε πως είναι καλή για τα χρόνια και τα χιλιόμετρα του; Το δίνει 3.000. Να του πω 2.000 ή έστω 2.500€;

4F88FA75-F58B-44C9-8DF0-623A56A62B7E.jpeg

Επεξ/σία από daveathens
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, tigergreg said:

Ναι   ισως  να  εχεις   δικιο   καθοτι   η  πολυετης   ενασχοληση   αφηνει   κουσουρια  οπως  η  ημι-αργκο   διαλεκτικη.

Θα  προσπαθησω   λοιπον....

Στις  κορολες  που  ανεφερα   εχω   ανοιξει   μοτερ   και   η  διαπιστωση   ηταν   οτι  κατασκευαστικα   ηταν   απιθανης   ποιοτητας.

Ουτε   τζογους  στα  ελατηρια   συμπιεσης  ουτε  σημαδια  στους   κυλινδρους  ουτε   τιποτα!

Οταν   παλι   ακουγαμε   για   μοτερ   με   υδροχιτωνια (ολα  τα   γαλλικα)  κουμπωνομαστε....

Αλλαγη   φλαντζας   καπακιου   με   φοβο   μην   εχει   διαβρωθει  καποιο   υδροχιτωνιο   και   με   το  μικρο   κουνημα

αρχισει   να  μπλεκεται   νερο   και   λαδι  στον  στροφαλοθαλαμο!!!! Και   οχι  στην  κεφαλη   που  συμβαινει   συνηθως!

Σε  πολλα   το  ιχνος   των   κυλινδρων   πανω   στην  παλια   φλαντζα  ηταν   παρακεντρο   του   θαλαμου   καυσης!!!

Απο   τον   κατασκευαστη!!

Στα   καινουργια   αλουμινενια   VW-AUDI   ναι  μεν   υπαρχουν   υδροχιτωνια  αλλα   σταθερα   σαν   τα   μονομπλοκ

απο  χυτοσιδηρο.....ελα   ομως   που   εχουν   αλλο   βαθμο   διαστολης/συστολης  απο   τον   σιδερενιο   στροφαλο

και   ειναι   ο  λογος   που  δεν  μπορει   ο  καθενας  να   βγαλει   στροφαλο   γιατι   θα   αχρηστεψει   το  μοτερ!!!

 

Ολ  αυτα   ειναι   δυσνοητες   λεπτομερειες  που   πιθανον  η  πλειοψηφια   δεν  καταλαβαινει   και   απλα  

μηρυκαζει   εξυπναδιστικα   κουβεντες   μαστορων   στα  φορουμ.

Κοντολογις   μπορω  να   πω   οτι   βλεπεις   δυο   τετρατροχα   αλλα   με   τεραστιες   κατασκευαστικες  διαφορες.

Αυτο   φυσικα   δεν  σημαινει   πχ  οτι   ο  γαλλος   κανοντας   κατασκευαστικες  μαλακιες   δεν  φτιαχνει   σοβαρα

αυτοκινητα.  Καθε   αλλο....

Οταν   πρωτοοδηγησα  νοικιαρικο  ολοκαινουργιο  κλιο  δευτερης   γενιας   επαθα   πολιτισμικο  σοκ

με  την  ανεση-κρατημα-φρενα  και   περιθωρια   οδηγησης  σε  επαρχιακο   δρομο.

Το  ιδιο  σοκ   που   επαθα  με   την  αλφα  2000  μπερλινα   το   80   που   γυριζε  ο  κολος  της  ακομα  και   με  τριτη

στα   οδοστρωματα  της   εποχης.

Και   ειναι  αλλο  να   παιζεις  ξεκολαριλικι  με   50-60   στην  πλατεια  μπουρναζιου   και  αλλο   να   ξεκολαει   το  πισω  μερος

σε  εξω   δρομο   με   120!

Πολύ ωραίος φίλε....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Μονο   για   κορολα   βενζινης  1330   η  ντηζελ  1,4   θα  τολεγα   για   εως   250,000  χλμ!

Αλεξίσφαιρο 4E-FE.

Και αναρωτιούνται μετά πώς κυκλοφορεί ακόμα ο περίγελος του φοβερού αυτού forum με τους τρομερούς γνώστες, το Starlet.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, phanispal είπε

Αλεξίσφαιρο 4E-FE.

Και αναρωτιούνται μετά πώς κυκλοφορεί ακόμα ο περίγελος του φοβερού αυτού forum με τους τρομερούς γνώστες, το Starlet.

Και   D-4D!!!.....262,000ΧΛΜ   μονο  λαδια  φιλτρα  και  ενα   καθαρισμα  μπεκ   προληπτικα!

spacer.png

ΑΘΗΝΑ-ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ   με   ενα  τεποζιτο  και  καταναλωση  κατω   απο  5,2λιτ/100.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 20/6/2021 στις 8:03 ΜΜ, daveathens είπε

Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με το Peugeot 106 Gti μοντέλο του 2001-2002-2003 αν το είχε ποτέ κάποιος στην κατοχή του αν μπορεί να μου λύσει μερικές απορίες.

 

Αξίζει να το αγοράσω σε κατάσταση μαμά στα 190.000 χλμ; 

Η τιμή που το δίνει ο πωλητής είναι 3.000€ 

Δεν θέλω να αγοράσω αμάξι με δάνειο για κανένα λόγο και δυστυχώς δεν υπάρχουνε χρήματα για να πάρω κάτι καλύτερο, ακόμα και αυτό που το δίνει στα 3.000 ίσως καταφέρω να το πάρω με 2.000 ή έστω και με 2.500€.

Το αμάξι θα το οδηγάω 2 φορές την εβδομάδα, στα ρεπό μου, και 2 φορές το χρόνο που θα έχω άδεια, για να παω κάπου διακοπές

 

20 ετών όχημα!!!! Κατάντια και μόνο κάποιος σε ευρωπαϊκή χώρα να ρωτά εάν άξιζει η αγορά του!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, costas1973 είπε

20 ετών όχημα!!!! Κατάντια και μόνο κάποιος σε ευρωπαϊκή χώρα να ρωτά εάν άξιζει η αγορά του!!!

"Ευρωπαϊκή" χώρα χωρίς όμως καμία υποδομή για να είναι όντως Ευρωπαϊκή!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/6/2021 στις 8:03 ΜΜ, daveathens είπε

Η τιμή που το δίνει ο πωλητής είναι 3.000€

πολλά δεν είναι για αυτό το αμάξι? Με τα ίδια χρήματα παίρνεις κάτι πιο καινούριο, fiesta, ibiza, corsa κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Nabuko είπε

πολλά δεν είναι για αυτό το αμάξι? Με τα ίδια χρήματα παίρνεις κάτι πιο καινούριο, fiesta, ibiza, corsa κλπ

Πόσα θεωρείς πως είναι καλά; 2.000 ας πούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, daveathens είπε

Πόσα θεωρείς πως είναι καλά; 2.000 ας πούμε;

Για μένα 3 χιλιάρικα για αυτό το αμάξι 20ετίας είναι πολλά. Για κάποιον φαν του είδους ίσως είναι καλή τιμή ανάλογα και την κατάσταση του. Εξαρτάται εσύ τι ψάχνεις από ένα αμάξι. Είσαι σίγουρος ότι θα σου κάνει? Αν ναι χτύπα το, με 2500-2800 ίσως γίνει δικό σου

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αν είναι όλα μαμά και απείραχτα είναι συλλεκτικό.

Kαι το δικό μου τί είναι μπάρμπα;Opel Astra G 1.4 16v 1998 1η άδεια το 1999 με 52.500 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και όλο μαμά με μοναδική εξαίρεση την αντικατάσταση του κασετοφωνου με cd player και κατι καλλυματα καθισμάτων αφαιρούμενα στις μπροστινές θέσεις και τον πυροσβεστήρα που δεν βρίσκω πλέον 500ρι και έχω 750ρι...και όλα τα σέρβις αντιπροσωπεία απο την πρώτη μέρα μέχρι σήμερα.Και όποιος θέλει το βλέπει και απο κοντά (δεν είναι για πούλημα στην καμία)

Επεξ/σία από TsoliasGR
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Kαι το δικό μου τί είναι μπάρμπα;Opel Astra G 1.4 16v 1998 1η άδεια το 1999 με 52.500 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και όλο μαμά με μοναδική εξαίρεση την αντικατάσταση του κασετοφωνου με cd player και κατι καλλυματα καθισμάτων αφαιρούμενα στις μπροστινές θέσεις και τον πυροσβεστήρα που δεν βρίσκω πλέον 500ρι και έχω 750ρι...και όλα τα σέρβις αντιπροσωπεία απο την πρώτη μέρα μέχρι σήμερα.Και όποιος θέλει το βλέπει και απο κοντά (δεν είναι για πούλημα στην καμία)

Το δικό σου είναι για την πρέσα μπάρμπα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...