Προς το περιεχόμενο

Peugeot 106 Gti (2001-2003)


daveathens

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το δικό σου είναι για την πρέσα μπάρμπα.

 

Άντε βρες μου τέτοια ποιότητα στα καινούργια.Επειδη είναι κοντά 25 χρόνων δεν σημαίνει ότι είναι χρεπι.Σε κλειστό γκαράζ το χω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Άντε βρες μου τέτοια ποιότητα στα καινούργια.Επειδη είναι κοντά 25 χρόνων δεν σημαίνει ότι είναι χρεπι.Σε κλειστό γκαράζ το χω

Καλά κάνεις.Και εγώ δεν θα το έβγαζα έξω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Καλά κάνεις.Και εγώ δεν θα το έβγαζα έξω.

Είναι λειτουργικό;Είναι σε άριστη κατάσταση και με λίγα χλμ;Δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξω μιας και τα χιλιόμετρα που κάνω είναι ελάχιστα με δαύτο.Κινούμαι με μηχανή όλη μέρα (ναι και τις βροχερές ελεω εργασίας βλέπεις) οπότε δεν χρειάζομαι κάτι άλλο.Απο την άλλη μεριά η παλαιότητα μόνη της δεν λέει κάτι μιας και υπάρχουν οχήματα 3ετίας με 150.000χλμ και οχήματα 10ετίας με 100.000χλμ.Αν κάποιος θέλει να πάρει κάθε 5-10 χρόνια καινούριο αμάξι χωρίς άλλο λόγο πέραν της παλαιότητας ειναι γούστο του και αν έχει τα φράγκα να το κάνει μπράβο του.Και εγώ λόγω δουλειάς αλλάζω μηχανάκι κάθε 3 χρόνια.Αλλά θα φτάσει τις 80-85.000χλμ μέχρι τότε.Και όχι επειδή θέλω το τελευταίο μοντέλο με και καλά τα εξτρα καλούδια και την θεωριτικά πάντα πιο καλή ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Sheogorath είπε

Αν ισχύει το τέρμα μαμά, δεν θα το έσκιζε κιόλας. Θα έλεγα ναι, αξίζει, αλλά μην τρακάρεις, θα πεθάνεις.

Ο μόνος λόγος που είχα δώσει το δικό μου 106: αν έστω σε ακουμπήσουν (30χλμ) θα το νιώσεις και μπορεί και να τραυματιστείς. Εκείνη την εποχή όλα έτσι ήταν; 

16 ώρες πριν, daveathens είπε

4F88FA75-F58B-44C9-8DF0-623A56A62B7E.jpeg

Αυτό είναι πάνω από την πανορμου με φύλλο πώλησης αρκετό καιρό νομίζω 

16 ώρες πριν, Burgos είπε

Ο λόγος που όλοι τα αγόραζαν ήταν για να τα σκίσουν κι όχι για να πηγαίνουν σούπερ μάρκετ.

Αυτό δεν ισχύει με όλα τα αμάξια υψηλού κυβισμού ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 ώρες πριν, TsoliasGR είπε

Είναι λειτουργικό;Είναι σε άριστη κατάσταση και με λίγα χλμ;Δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξω μιας και τα χιλιόμετρα που κάνω είναι ελάχιστα με δαύτο.Κινούμαι με μηχανή όλη μέρα (ναι και τις βροχερές ελεω εργασίας βλέπεις) οπότε δεν χρειάζομαι κάτι άλλο.Απο την άλλη μεριά η παλαιότητα μόνη της δεν λέει κάτι μιας και υπάρχουν οχήματα 3ετίας με 150.000χλμ και οχήματα 10ετίας με 100.000χλμ.Αν κάποιος θέλει να πάρει κάθε 5-10 χρόνια καινούριο αμάξι χωρίς άλλο λόγο πέραν της παλαιότητας ειναι γούστο του και αν έχει τα φράγκα να το κάνει μπράβο του.Και εγώ λόγω δουλειάς αλλάζω μηχανάκι κάθε 3 χρόνια.Αλλά θα φτάσει τις 80-85.000χλμ μέχρι τότε.Και όχι επειδή θέλω το τελευταίο μοντέλο με και καλά τα εξτρα καλούδια και την θεωριτικά πάντα πιο καλή ασφάλεια.

Καλά ότι ναναι!!!! Τα αυτοκίνητα έχουν κάνει απίστευτα τεχνολογικά βήματα μπροστά, αμάξι 10ετιας φαντάζει αρχαίο!!!!! Και μιλάμε για αμάξι 20ετιας;;;;; Καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχουν χρήματα για καινούργιο η 5ετιας μεταχειρισμένο, αλλά όχι και να δικαιολογούμε την μη δυνατότητα αγοράς με μα….κιες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Giorgos241 είπε

Αυτό δεν ισχύει με όλα τα αμάξια υψηλού κυβισμού ;

Τα σαξόραλλα δεν είναι αμάξια υψηλού κυβισμού. Μικρά σβέλτα παιχνιδιάρικα καλοστημένα αυτοκίνητα ήταν. Φθηνά για να τα σκίσεις, ακριβά για να τα έχεις σαν αυτοκίνητο πόλης. Όσοι ήθελαν το δεύτερο αγόραζαν τα 1100 και τα 1400.

Στα υψηλού κυβισμού ισχύει το σκίσιμο σε κάποιες περιπτώσεις αλλά όχι πάντα. Λίγοι αγοράζουν 911 πχ για να τη σκίσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Burgos είπε

Φθηνά για να τα σκίσεις, ακριβά για να τα έχεις σαν αυτοκίνητο πόλης.

δεν ειχα ποτε θεμα με σερβις κλπ να πω την αληθεια.

Μονο το κλασικο οτι δεν δουλευε το κλιματιστικο και αυτο ηταν ολο.

Απο κοστος ηταν οτι πιο φθηνο ειχα σε σχεση βενζινη/αποσταση.

 

9 λεπτά πριν, Burgos είπε

Τα σαξόραλλα δεν είναι αμάξια υψηλού κυβισμού. Μικρά σβέλτα παιχνιδιάρικα καλοστημένα αυτοκίνητα ήταν. Φθηνά για να τα σκίσεις, ακριβά για να τα έχεις σαν αυτοκίνητο πόλης. Όσοι ήθελαν το δεύτερο αγόραζαν τα 1100 και τα 1400.

Στα υψηλού κυβισμού ισχύει το σκίσιμο σε κάποιες περιπτώσεις αλλά όχι πάντα. Λίγοι αγοράζουν 911 πχ για να τη σκίσουν

Αν θελουν να το κρατησουν μαλλον οχι.

Αλλα και παλι σε 4Κ κυβικα πχ πιο δυσκολα δεν θα πιεσεις ενα στοκ μοτερ? Αν δεν κανεις καλη συντηρηση παω πασο.

Ενω το 1.6 θα πονεσει παραπανω αν εχεις βαρυ ποδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτοκινητο πολεμιστρα. Ετοιμο για καρτ, αγωνες, και οτι αλλο προυποθετει ταχυτητα. Απο ασφαλεια ας μην το αναλυσουμε. Και σιγουρα μονο σε καλο οδοστρωμα, γιατι το εθνικο μας δικτυο εχει  αρκετους κατσικοδρομους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα ωραία και καλά αλλά στο τέλος είναι θέμα τιμής.

Και εγώ ένα Micra K11, 1000αρι έχω, 200.000χλμ και ταξιδεύω τα καλοκαίρια. Χωρίς επισκευή μοτερ. Ναι δε τραβάει αλλά δε με νοιάζει. 120 σταθερά και τέρμα. Οδηγάω μηχανή στην Αθήνα όλο το χρόνο.

Το peugeot του φιλου αξίζει αλλά όχι σε αυτά τα λεφτά. Ισως στα 1500€. Φυσικά κάνεις παραχωρήσεις σε πολλά πράγματα λόγω ηλικίας αλλά κερδίζεις σε κόστος.

Προσοχή....τι γίνεται με ιμάντα χρονισμού; εχει αλλαχθεί και πότε; είναι ακριβη ίσως η αλλαγή του.

Μπροστινό σύστημα; μήπως φάει και εκεί κάνα 500άρι σε τζόγους, ρουλεμάν, κρεμαγιέρες κλπ; έχει περάσει ΚΤΕΟ και πότε;

Όλα αυτά συνυπολογίζονται και παίρνεις αποφάσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, costas1973 είπε

Καλά ότι ναναι!!!! Τα αυτοκίνητα έχουν κάνει απίστευτα τεχνολογικά βήματα μπροστά, αμάξι 10ετιας φαντάζει αρχαίο!!!!! Και μιλάμε για αμάξι 20ετιας;;;;; Καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχουν χρήματα για καινούργιο η 5ετιας μεταχειρισμένο, αλλά όχι και να δικαιολογούμε την μη δυνατότητα αγοράς με μα….κιες!

Ναι συγκρίση με πριν 20 χρόνια υπάρχει τεχνολογική πρόοδος αλλά στο επαναλαμβάνω.Για την χρήση που του κάνω είναι άκυρο να το αλλάξω.Εξάλλου προσωπικά με το αμάξι είμαι συνεχώς εντός ορίων κοκ -ναι και στην Εθνική δεν θα ξεπεράσω τα 130 ποτέ οπότε...-

Αν ήθελα να το αλλάξω μπορούσα να το σπρώξω σημερα 1500 ευρώ, να κολλήσω αλλα 10 και να πάρω ενα μεταχειρισμένο 5ετίας.Και που ξέρω τι σκίσιμο έχει φάει και τι βλάβες θα βγάλει;Και όλο αυτό γιατί;Για 1800-2000 χλμ το χρόνο;Αξιζει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Ήμουν κάτοχος του 106 '03 gti με ηλιοροφή και τους 4 αερόσακους. ΠΟΛΎ προσοχή γιατί έχει μηδενική παθητική ασφάλεια. Στο παραμικρό μπαμ τσακίζει οροφή. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο σαν αίσθηση, μου άρεσε πολύ η ελαστικότητα του μοτέρ. Είχα 4η με 1200rpm χάιδευα το γκάζι και αμέσως άκουγε. Ουτε σκορτσαρισμα ούτε τίποτα. Και το δικό μου ήταν μαμά με μια σκούπα και στήσιμο μόνο. 

Περιεργο εγω που ειχα οδηγησει ενα μου κακοφανηκε γιατι χαμηλομεσαια δεν ειχε το νευρο που πρεπει..! Ενω στα υψηλα αλλαζει τελειως συμπεριφορα! Προσωπικα δεν μου αρεσει ο τροπος που βγαζει την ροπη.. Δεν βολευει για μεσα στην πολη.. συν  εχει αντικτυπο και στην καταναλωση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Περιεργο εγω που ειχα οδηγησει ενα μου κακοφανηκε γιατι χαμηλομεσαια δεν ειχε το νευρο που πρεπει..! Ενω στα υψηλα αλλαζει τελειως συμπεριφορα! Προσωπικα δεν μου αρεσει ο τροπος που βγαζει την ροπη.. Δεν βολευει για μεσα στην πολη.. συν  εχει αντικτυπο και στην καταναλωση

Ακριβως!

Σχεδον  ολα  τα  γαλλικα   που  οδηγησα  στην  πολη   δινουν  αισθηση  πολυ  μακριας  σχεσης

και  σε  καθε  περιπτωση   πρεπει   να  κατεβαζεις.

Σε  αντιθεση  με   το  παντα   1,25   που   στα   40-50μ  απο  το  φαναρι  εχω   βαλει  τριτη ανετα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TsoliasGR είπε

Ναι συγκρίση με πριν 20 χρόνια υπάρχει τεχνολογική πρόοδος αλλά στο επαναλαμβάνω.Για την χρήση που του κάνω είναι άκυρο να το αλλάξω.Εξάλλου προσωπικά με το αμάξι είμαι συνεχώς εντός ορίων κοκ -ναι και στην Εθνική δεν θα ξεπεράσω τα 130 ποτέ οπότε...-

Αν ήθελα να το αλλάξω μπορούσα να το σπρώξω σημερα 1500 ευρώ, να κολλήσω αλλα 10 και να πάρω ενα μεταχειρισμένο 5ετίας.Και που ξέρω τι σκίσιμο έχει φάει και τι βλάβες θα βγάλει;Και όλο αυτό γιατί;Για 1800-2000 χλμ το χρόνο;Αξιζει;

Ρε συ, τσάμπα ξοδεύεις το ψηφιακό σου σάλιο, ο συγκεκριμένος και 2-3 άλλα γνωστά trolls πάσχουν σε κριτική ικανότητα και κάθε φορά που γίνεται κουβέντα για όχημα >5 ετών μπαίνουν και γράφουν για πρέσες και αποσύρσεις.

Τι κάθεσαι και του βάζεις στην εξίσωση μέσους όρους διανυθέντων χιλιομέτρων ανά έτος, χρήση κ.λπ.; Αφού δε μπορούν να τη λύσουν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TsoliasGR είπε

.........

Και επειδή δεν κατάλαβες τι είναι το συλλεκτικό για σαξόραλο ..........ΔΕΝ υπάρχει ούτε ένα σε κυκλοφορία που να έχει μείνει απείραχτο.Ουτε ένα.

Απο ΦΠΕ μέχρι κανιβαλισμους στα πάντα.

Και πλέον παίρνουν την θεση των ντάτσουν στους καταυλισμούς.

Λενε ότι στο μουσείο της PSA υπάρχει ένα αλλά μαλλον είναι αστικός μύθος.

 

Και εγω κουβαδάκι του 2005 έχω με 300.000,και είναι και Ιταλικό για να καταλάβεις.

Οσο για τον φίλο με την πικρα ας δοκιμάσει καραμέλες να γλυκαθεί λιγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...