Προς το περιεχόμενο

Peugeot 106 Gti (2001-2003)


daveathens

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Περιεργο εγω που ειχα οδηγησει ενα μου κακοφανηκε γιατι χαμηλομεσαια δεν ειχε το νευρο που πρεπει..! Ενω στα υψηλα αλλαζει τελειως συμπεριφορα! Προσωπικα δεν μου αρεσει ο τροπος που βγαζει την ροπη.. Δεν βολευει για μεσα στην πολη.. συν  εχει αντικτυπο και στην καταναλωση

Ίσως παίζει ρόλο και από το αμάξι προέρχεσαι. Εγώ πιο πριν οδηγούσα ένα cordoba 1.4 16v του '99 που για να ξεκινήσει στο φανάρι έπρεπε να ανεβάσω σχεδόν 1500+ στροφές. Δεν μπορώ να πω ότι είχα και μεγάλη εμπειρία με άλλα αυτοκίνητα τότε για να καταλάβω αυτό που λέτε. Εγώ πάντως το ευχαριστηθηκα για όσο το είχα 😇

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, costas1973 είπε

20 ετών όχημα!!!! Κατάντια και μόνο κάποιος σε ευρωπαϊκή χώρα να ρωτά εάν άξιζει η αγορά του!!!

Προφανώς δεν έχεις ζήσει σε αναπτυγμένη ευρωπαϊκή χώρα, όπου τα άριστα συντηρημένα στα πάντα, μηχανικά, εξωτερικά και εσωτερικά και εντελώς μαμά αμάξια 20+ ετών τα θαυμάζουν,αλλα σε κάποια υποαναπτυκτη οπου επειδή ειναι παλιά, ασχέτως την κατάσταση τους, τα θεωρούν για πρεσα. 

Κατάντια είναι να περνάνε κτεο χρεπια, είτε 20 ετών είτε 5 ετών. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Nabuko είπε

Αν δεν έχεις το καλό παλιό κορυφαίο Astra δεν κάνεις τίποτα

pictures_opel_astra_1991_3_b.jpg

opel_astra_1991_photos_6_b.jpg

 

απιστευτα ομορφο αμαξι,

ειδικα οταν τα ειχε η αστυνομια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, bezan είπε

απιστευτα ομορφο αμαξι,

ειδικα οταν τα ειχε η αστυνομια

Ηταν ειδική έκδοση εκείνα αν θυμάμαι καλά,η μηχανή τους ήταν διαφορετική .

Αλλά μονο τα ξαρά κυκλοφορούν ακόμα,τα άλλα τα έφαγε η πρέσα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Ακριβως!

Σχεδον  ολα  τα  γαλλικα   που  οδηγησα  στην  πολη   δινουν  αισθηση  πολυ  μακριας  σχεσης

και  σε  καθε  περιπτωση   πρεπει   να  κατεβαζεις.

Σε  αντιθεση  με   το  παντα   1,25   που   στα   40-50μ  απο  το  φαναρι  εχω   βαλει  τριτη ανετα.

Ετσι ειναι.. Γι αυτο δεν πρεπει να βασιζομαστε μονο στα αλογα αλλα ροπη-φασμα στροφων! Σε καποιες περιπτωσεις(μαρκα-μοντελα) εχει αποδειχθει ουτε και στα χαρτια του κατασκευαστη γιατι στο t.drive δειχνουν αλλο χαρακτηρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ηταν ειδική έκδοση εκείνα αν θυμάμαι καλά,η μηχανή τους ήταν διαφορετική .

Αλλά μονο τα ξαρά κυκλοφορούν ακόμα,τα άλλα τα έφαγε η πρέσα.

δυστιχως,

ετσι σε περιπολικο ειχα δει μια φορα 230, και ηταν η πρωτη φορα με τοσα χιλιομετρα. πανεμορφο

οπως και τα καλα πριμερα, sr20de ασπαστο

Επεξ/σία από bezan
τπτ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

<<Τέτοιο κουβά έχει γείτονας στη βεράντα, με κόκκινη σφουγγαρίστρα!!😂😂>>  

Humor σε παρόμοιο ποστ από γνωστο ραλλυε(και τι να πάρω Έβο?)

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Ίσως παίζει ρόλο και από το αμάξι προέρχεσαι. Εγώ πιο πριν οδηγούσα ένα cordoba 1.4 16v του '99 που για να ξεκινήσει στο φανάρι έπρεπε να ανεβάσω σχεδόν 1500+ στροφές. Δεν μπορώ να πω ότι είχα και μεγάλη εμπειρία με άλλα αυτοκίνητα τότε για να καταλάβω αυτό που λέτε. Εγώ πάντως το ευχαριστηθηκα για όσο το είχα 😇

Εγω γι αυτο δεν τα παω τα vag.. Δεν αγαπανε τις χαμηλες.. τσιμπανε παραπανω βενζινη και δεν ειναι τιμια στη συντηρηση σε σχεση με εναν αυθεντικο ιαπωνα!  Για μεσα στην πολη μονο ο 1.4 8v με ικανοποιει εκεινης της εποχης!  Για να καταλαβεις ακομα και ο 1,2 tsi μου ξινιζει για μεσα στην πολη!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Εγω γι αυτο δεν τα παω τα vag.. Δεν αγαπανε τις χαμηλες.. τσιμπανε παραπανω βενζινη και δεν ειναι τιμια στη συντηρηση σε σχεση με εναν αυθεντικο ιαπωνα!  Για μεσα στην πολη μονο ο 1.4 8v με ικανοποιει εκεινης της εποχης!  Για να καταλαβεις ακομα και ο 1,2 tsi μου ξινιζει για μεσα στην πολη!!!

Εγώ που είχα το γιαρις πετρέλαιο και πλέον το πόλο πετρελαίο (εταιρικά both), αναθεματίζω την ποιότητα κατασκευής της Τογιότα. Μπορεί να έχεις περισσότερες πιθανότητες να πάθεις ζημιά με το vag (έχω αντίθετη εμπειρία, το γιαρις είχε μικροθεματα) η ποιότητα όμως και η στιβαρότητα του ενός με του άλλου είναι μέρα με νύχτα. Τεσπα, ας μην χαλάμε άλλο το τοπικ του παιδιού με τα οφφτοπικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...