Προς το περιεχόμενο

Peugeot 106 Gti (2001-2003)


daveathens

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με το Peugeot 106 Gti μοντέλο του 2001-2002-2003 αν το είχε ποτέ κάποιος στην κατοχή του αν μπορεί να μου λύσει μερικές απορίες.

 

Αξίζει να το αγοράσω σε κατάσταση μαμά στα 190.000 χλμ; 

Η τιμή που το δίνει ο πωλητής είναι 3.000€ 

Δεν θέλω να αγοράσω αμάξι με δάνειο για κανένα λόγο και δυστυχώς δεν υπάρχουνε χρήματα για να πάρω κάτι καλύτερο, ακόμα και αυτό που το δίνει στα 3.000 ίσως καταφέρω να το πάρω με 2.000 ή έστω και με 2.500€.

Το αμάξι θα το οδηγάω 2 φορές την εβδομάδα, στα ρεπό μου, και 2 φορές το χρόνο που θα έχω άδεια, για να παω κάπου διακοπές

 

Επεξ/σία από daveathens
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 αστερια στην προστασια οδηγου στο euro NCAP, αυτοκινητο 20ετιας πλεον. Γρηγορο, στριφτερο αλλα και απροβλεπτο στο οριο για αυτον που δεν ξερει. Φευγει ο κωλος πανευκολα αν αφησεις το γκαζι. 

Για αδεια 2 φορες το χρονο, καλυτερα να νοικιαζεις, πιο φθηνα θα σου ερθει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, doctorkostis είπε

2 αστερια στην προστασια οδηγου στο euro NCAP, αυτοκινητο 20ετιας πλεον. Γρηγορο, στριφτερο αλλα και απροβλεπτο στο οριο για αυτον που δεν ξερει. Φευγει ο κωλος πανευκολα αν αφησεις το γκαζι. 

Για αδεια 2 φορες το χρονο, καλυτερα να νοικιαζεις, πιο φθηνα θα σου ερθει.

Δεν αντιλέγω αλλά σκέψου πως χρειάζομαι το αμάξι και για 2 φορές την εβδομάδα εκτός απο τις 2 φορές τον χρόνο. 
Σίγουρα είναι κακό το οτι είναι 20ετίας αλλά όταν δεν υπάρχουνε χρήματα και χρειάζεσαι αμάξι και δεν μπορείς ή δεν θέλεις να πάρεις δάνειο τι να κάνεις;

Είχα για περίπου 6 χρόνια ένα Quiksilver 1.4 8αβάλβιδο, το οποίο στον πρώτο χρόνο που το είχα πάρει του είχα αλλάξει κινητήρα και του είχα βάλει έναν 8βάλβιδο 1.6 και του είχα βάλει και δισκόφρενα πίσω, οπότε ήθελα να δω πόσο κοντά είναι σε οδηγική συμπεριφορά το παλιό μου Quiksilver με το 8βάλβιδο 1.6 στο μαμά GTI διότι αυτό το Quiksilver η αλήθεια είναι οτι με είχε βολέψει πάρα πολύ όσα χρόνια το είχα. Είχα πάει απο Αθήνα στην Θεσσαλονίκη 7 φορές, απο Αθήνα στη Μάνη, στα Γιάννενα, στην Αλεξανδρούπολη στην Πάτρα στην Καρδίτσα στην Καλαμάτα κτλ και ποτέ δεν μου είχε βγάλει κανένα πρόβλημα. Βέβαια και εγώ το οδηγούσα σαν άνθρωπος και εντός και εκτός πόλης (στην εθνική σταθερά απο 110 μέχρι 130) Μπορεί το γκάζι να ήταν γλυκό αλλά δεν το έσκιζα το αμάξι, το πρόσεχα. Το πούλησα απο ανάγκη και θα ήθελα ένα ίδιο και πέτυχα το Gti και σκέφτηκα να το πάρω γι' αυτό ήθελα να δω και άλλες απόψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι τυχαίο π σταμάτησαν να κυκλοφορούν saxoralla+punto gt...μερικά αυτοκ δεν πρέπει να κυκλοφορούν πια

Αν μπεις στο car.gr θα βρεις αρκετές επιλογές οπως grande punto/swift/corsa   μια δεκαετίας μετά...

Επεξ/σία από kage
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτα τα χρηματα μικρα,σπιρτοζικα υπαρχουν επιλογες σε πιο φρεσκα μοντελα.

Suzuki Ignis Sport

Peugeot 206 1,6 gti

Citroen c2 vts

Alfa 147 1.6

Mοντελα απο 2004.

Εαν πεσεις σε ιπποδυναμη υπαρχουν και αλλες επιλογες οπως 207,corsa,fiesta,astra,punto,getz,fabia,307 κλπ.

Mια ωραια προταση απο ιδιωτη

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312982720-skoda-fabia

 

Επεξ/σία από JDROGAS
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Σε αυτα τα χρηματα μικρα,σπιρτοζικα υπαρχουν επιλογες σε πιο φρεσκα μοντελα.

Suzuki Ignis Sport

Peugeot 206 1,6 gti

Citroen c2 vts

Alfa 147 1.6

Mοντελα απο 2004.

Εαν πεσεις σε ιπποδυναμη υπαρχουν και αλλες επιλογες οπως 207,corsa,fiesta,astra,punto,getz,fabia,307 κλπ.

Mια ωραια προταση απο ιδιωτη

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312982720-skoda-fabia

 

Την 147 μικρή και σπιρτόζικη δεν τη λες. Μισό μέτρο και βάλε μεγαλύτερη από τα υπόλοιπα είναι, μια κατηγορία επάνω και τα 120 άλογα απλά την πηγαίνουν καλά. Ίσως είναι λίγο πιο σβέλτη από τα υπόλοιπα της κατηγορίας της εκείνης της εποχής, πριν το 2005, τύπου Golf, 307, Astra, Focus που έδιναν 100-105 άλογα.

Άσε που μιλάμε για καταναλώσεις 9-10/100

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

ΛΗΞΙΣ....

Το μοτέρ είναι απείραχτο, το αμάξι είναι πρώτο χέρι, όλα τα σέρβις έχουνε γίνει στην Peugeot και υπάρχει και το βιβλίο. Ούτε εξάτμιση δεν έχει αλλαχτεί!

Επεξ/σία από daveathens
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, daveathens είπε

Το μοτέρ είναι απείραχτο, το αμάξι είναι πρώτο χέρι, όλα τα σέρβις έχουνε γίνει στην Peugeot και υπάρχει και το βιβλίο. Ούτε εξάτμιση δεν έχει αλλαχτεί!

Αν ισχύει το τέρμα μαμά, δεν θα το έσκιζε κιόλας. Θα έλεγα ναι, αξίζει, αλλά μην τρακάρεις, θα πεθάνεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, daveathens είπε

Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με το Peugeot 106 Gti μοντέλο του 2001-2002-2003 αν το είχε ποτέ κάποιος στην κατοχή του αν μπορεί να μου λύσει μερικές απορίες.

 

Αξίζει να το αγοράσω σε κατάσταση μαμά στα 190.000 χλμ; 

Η τιμή που το δίνει ο πωλητής είναι 3.000€ 

Δεν θέλω να αγοράσω αμάξι με δάνειο για κανένα λόγο και δυστυχώς δεν υπάρχουνε χρήματα για να πάρω κάτι καλύτερο, ακόμα και αυτό που το δίνει στα 3.000 ίσως καταφέρω να το πάρω με 2.000 ή έστω και με 2.500€.

Το αμάξι θα το οδηγάω 2 φορές την εβδομάδα, στα ρεπό μου, και 2 φορές το χρόνο που θα έχω άδεια, για να παω κάπου διακοπές

 

Ήμουν κάτοχος του 106 '03 gti με ηλιοροφή και τους 4 αερόσακους. ΠΟΛΎ προσοχή γιατί έχει μηδενική παθητική ασφάλεια. Στο παραμικρό μπαμ τσακίζει οροφή. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο σαν αίσθηση, μου άρεσε πολύ η ελαστικότητα του μοτέρ. Είχα 4η με 1200rpm χάιδευα το γκάζι και αμέσως άκουγε. Ουτε σκορτσαρισμα ούτε τίποτα. Και το δικό μου ήταν μαμά με μια σκούπα και στήσιμο μόνο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, daveathens είπε

Το μοτέρ είναι απείραχτο,

Απειραχτο  με   190,000  χλμ?

Ταλεγα  κι  εγω   καποτε   για  να  τα  πιστεψω   αλλα  τα  πληρωσα   πανακριβα.

Μονο   για   κορολα   βενζινης  1330   η  ντηζελ  1,4   θα  τολεγα   για   εως   250,000  χλμ!

Αυτα   τα   γραφω   εμπειρικα. Ισως   καποιος   αλλος   να   τα  βλεπει   πιο  ροδινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Απειραχτο  με   190,000  χλμ?

Ταλεγα  κι  εγω   καποτε   για  να  τα  πιστεψω   αλλα  τα  πληρωσα   πανακριβα.

Μονο   για   κορολα   βενζινης  1330   η  ντηζελ  1,4   θα  τολεγα   για   εως   250,000  χλμ!

Αυτα   τα   γραφω   εμπειρικα. Ισως   καποιος   αλλος   να   τα  βλεπει   πιο  ροδινα.

Προσπαθω μερικους μερικους πολυ για να τους καταλαβω..
Νιωθω σαν δασκαλα που διαβαζει εκθεση.

Τι εννοεις οταν λες "Μονο   για   κορολα   βενζινης  1330   η  ντηζελ  1,4   θα  τολεγα   για   εως   250,000  χλμ!"

Που κολλαει στο οτι ειναι απειραχτο με 190.000??

Πραγματικα δινετε που δινετε συμβουλες, γραψτε τα κατανοητα να βγαζουμε και ακρη...γιαυτο τα θεματα πανε ΗΟΤ κατευθειαν ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Rpanagos είπε

Προσπαθω μερικους μερικους πολυ για να τους καταλαβω..
Νιωθω σαν δασκαλα που διαβαζει εκθεση.

Τι εννοεις οταν λες "Μονο   για   κορολα   βενζινης  1330   η  ντηζελ  1,4   θα  τολεγα   για   εως   250,000  χλμ!"

Που κολλαει στο οτι ειναι απειραχτο με 190.000??

Πραγματικα δινετε που δινετε συμβουλες, γραψτε τα κατανοητα να βγαζουμε και ακρη...γιαυτο τα θεματα πανε ΗΟΤ κατευθειαν ...

Ναι   ισως  να  εχεις   δικιο   καθοτι   η  πολυετης   ενασχοληση   αφηνει   κουσουρια  οπως  η  ημι-αργκο   διαλεκτικη.

Θα  προσπαθησω   λοιπον....

Στις  κορολες  που  ανεφερα   εχω   ανοιξει   μοτερ   και   η  διαπιστωση   ηταν   οτι  κατασκευαστικα   ηταν   απιθανης   ποιοτητας.

Ουτε   τζογους  στα  ελατηρια   συμπιεσης  ουτε  σημαδια  στους   κυλινδρους  ουτε   τιποτα!

Οταν   παλι   ακουγαμε   για   μοτερ   με   υδροχιτωνια (ολα  τα   γαλλικα)  κουμπωνομαστε....

Αλλαγη   φλαντζας   καπακιου   με   φοβο   μην   εχει   διαβρωθει  καποιο   υδροχιτωνιο   και   με   το  μικρο   κουνημα

αρχισει   να  μπλεκεται   νερο   και   λαδι  στον  στροφαλοθαλαμο!!!! Και   οχι  στην  κεφαλη   που  συμβαινει   συνηθως!

Σε  πολλα   το  ιχνος   των   κυλινδρων   πανω   στην  παλια   φλαντζα  ηταν   παρακεντρο   του   θαλαμου   καυσης!!!

Απο   τον   κατασκευαστη!!

Στα   καινουργια   αλουμινενια   VW-AUDI   ναι  μεν   υπαρχουν   υδροχιτωνια  αλλα   σταθερα   σαν   τα   μονομπλοκ

απο  χυτοσιδηρο.....ελα   ομως   που   εχουν   αλλο   βαθμο   διαστολης/συστολης  απο   τον   σιδερενιο   στροφαλο

και   ειναι   ο  λογος   που  δεν  μπορει   ο  καθενας  να   βγαλει   στροφαλο   γιατι   θα   αχρηστεψει   το  μοτερ!!!

 

Ολ  αυτα   ειναι   δυσνοητες   λεπτομερειες  που   πιθανον  η  πλειοψηφια   δεν  καταλαβαινει   και   απλα  

μηρυκαζει   εξυπναδιστικα   κουβεντες   μαστορων   στα  φορουμ.

Κοντολογις   μπορω  να   πω   οτι   βλεπεις   δυο   τετρατροχα   αλλα   με   τεραστιες   κατασκευαστικες  διαφορες.

Αυτο   φυσικα   δεν  σημαινει   πχ  οτι   ο  γαλλος   κανοντας   κατασκευαστικες  μαλακιες   δεν  φτιαχνει   σοβαρα

αυτοκινητα.  Καθε   αλλο....

Οταν   πρωτοοδηγησα  νοικιαρικο  ολοκαινουργιο  κλιο  δευτερης   γενιας   επαθα   πολιτισμικο  σοκ

με  την  ανεση-κρατημα-φρενα  και   περιθωρια   οδηγησης  σε  επαρχιακο   δρομο.

Το  ιδιο  σοκ   που   επαθα  με   την  αλφα  2000  μπερλινα   το   80   που   γυριζε  ο  κολος  της  ακομα  και   με  τριτη

στα   οδοστρωματα  της   εποχης.

Και   ειναι  αλλο  να   παιζεις  ξεκολαριλικι  με   50-60   στην  πλατεια  μπουρναζιου   και  αλλο   να   ξεκολαει   το  πισω  μερος

σε  εξω   δρομο   με   120!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JDROGAS είπε

Σε αυτα τα χρηματα μικρα,σπιρτοζικα υπαρχουν επιλογες σε πιο φρεσκα μοντελα.

Suzuki Ignis Sport

Peugeot 206 1,6 gti

Citroen c2 vts

Alfa 147 1.6

Mοντελα απο 2004.

Εαν πεσεις σε ιπποδυναμη υπαρχουν και αλλες επιλογες οπως 207,corsa,fiesta,astra,punto,getz,fabia,307 κλπ.

Mια ωραια προταση απο ιδιωτη

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312982720-skoda-fabia

 

Αυτό εχω εγώ (Peugeot 206 1,6 gti) 1ο χέρι, μοντέλο 2004 τίμιο αυτοκινητάκι. Τελευταίες παρτίδες της Peugeot λίγο πριν καταργηθεί απο την αγορα. Φαινομενικά έχουν διορθώσει όλα τα "κουσούρια" από τις προηγούμενες γενιές. Καλωδίωση bus, Clima, δερμάτινο σαλόνι, abs, δισκόφρενα μπρος πισω.

Πολυ καλά φρένα παιδιά μου πήρε λίγο καιρο να τα συνηθίσω, το αμαξι "κοκαλώνει" 110 αλογα. Μοτερ παρόμοιο με το peugeot rallye 106, 16βαλβιδο.Το 106 rallye υπερτερεί γιατι είναι ποιο ελαφρύ. Παιχνιδιάρικη ανάρτηση, δεν πετάει "μούρη" μονο κωλο αν κόψεις το τιμόνι, αν το μάθεις έχει την πλάκα του..

Κάτοχος λοιπόν εδω και 17χρονια με τα ηλεκτρικά δεν ειχα πότε θεμα, μια λάμπα φώτων εχω αλλάξει μπροστα δεξιά, και κατα καιρους τις μπαταριες. Επισης αλλαξα και μιζα πριν απο 4χρονια. Απο μοτέρ έβγαλε διαφορα θέματα,οχι πολυ σοβαρά,  αλλα το έσκιζα και τα οποία τα αντικατέστησα στην πορεία.

Τώρα το παω ποιο συντηρητικά γιατι ειναι και λίγο γεροντινα. Αν το βρεις παρτο. Δεν είναι κακο αμαξι. Μονό να ξέρεις αν το πατας, καίει και λίγο παραπάνω. 1600 βλέπεις. Σε ταξίδι άνετο, εχω πάει Αθηνα-Σερρες. Απο το 106 καλύτερο για έμενα εχει ποιο μεγάλους χώρους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...