Προς το περιεχόμενο

Entry level job σε μια από τις Big4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξεκινήστε σε μικρές φορολογίκες εταιρίες, κάντε ένα μεταπτυχιακό, και πάτε μετά σε κάνα 2 big 4 για καριέρα, και ίσως και μια άλλη ενδιάμεση στάση. Δεν είναι πια και κανένα τρελό μυστικο. Δεν χρειάζεται να πας σαν απόφοιτος σε big 4 δε και καλα, δεν μετράει περισσότερο από το να είσαι σε άσχετη εταιρία. Αντιθέτως, στις μικρότερες τινεις να έχεις περισσότερες αρμοδιότητες άρα και να μαθαίνεις περισσότερα σε λιγότερο χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 172
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/7/2021 στις 8:54 ΜΜ, Αντώνης Τ. είπε

φιλτατε έχεις μπερδέψει τη μόρφωση με την εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο. όποιος θέλει να μορφωθεί να ανοίξει κάνα βιβλίο, καμιά εφημερίδα, καμιά εγκυκλοπαίδεια να διαβάσει.

ξέρω πολλούς που δεν έχουν πάει πανεπιστήμιο κ είναι μια χαρά μορφωμένοι άνθρωποι. Ξέρω ακόμη περισσότερα ταγαρια που έχουν βγάλει τριτοβάθμια κ θα ναι δια πάντως ταγαρια. 

Η εκπαίδευση που λαμβάνει ένα άτομο οδηγεί στο μορφωτικό του επίπεδο.

Επίσης σαφώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/7/2021 στις 1:05 ΠΜ, taketrance είπε

Εσυ καλά τα λες αλλά μετά όλοι αυτοί θα κλαίγονται που είναι άνεργοι και θα κατηγορούν τους πάντες και τα πάντα επειδή πιστευουν πως ο κόσμος τους χρωστάει δουλεια επειδή τελείωσαν Πολυτεχνείο. 

βασικά οι μόνοι που κλαίγονται είναι οι "αδιοριστοι εκπαιδευτικοί" (παγκόσμια πρωτοτυπία). 

Στις 20/7/2021 στις 8:35 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Αμόρφωτος δεν είσαι αν δεν έχεις τελειώσει ΑΕΙ, αυτα είναι στερεότυπα της ελληνικής κοινωνίας. Αυτοί που δεν θα περάσουν σε ΑΕΙ θα βρουν να ασχοληθούν με κάτι άλλο που απαιτεί είτε σπουδές χαμηλότερης βαθμίδας είτε χρόνια επιμόρφωση είτε κάποιο τεχνικό επάγγελμα που απαιτεί εμπειρία δίπλα σε τεχνητη παράλληλα με επιμόρφωση, που και πάλι πτυχιούχος να ήταν κάποιος τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσει αφού δεν θα βρει τίποτα στο αντικείμενο. Οι τομείς της Ελλάδας που μπορεί να ασχοληθεί κάποιος είναι η εστίαση ο τουρισμός και ο αγροτικός τομέας, είχαμε και την κτηματαγορά που κατέρρευσε και δεν πρόκειται να ανακάμψει, χιλιάδες μηχανικοί διαφόρων ειδικοτήτων από ΑΕΙ και πρώην ΤΕΙ χωρίς δικαιώματα που μάλιστα παλαιότερα έρχονται σε κόντρες μεταξύ τους για μια ανύπαρκτη πίτα της αγοράς. Πολλά άλλα αντικείμενα ήδη με υπεράριθμους που είτε δεν θα βρουν τίποτα είτε με χαλια μισθούς και συνθήκες λόγω ανταγωνισμού τρελής προσφοράς και ανύπαρκτης ζήτησης. 

καλά τα λες αλλά που θα το βρουν αυτό? αν δεν υποστηριχτεί η τεχνική εκπαίδευση πως θα γινουν επαγγελματίες? 

επισης να δουμε λιγο και το θεμα της παραπαιδείας κάποια στιγμή. γιατι να μπορεί να σπουδάσει μονο οποιος έχει λεφτα για φροντιστηρια και ιδιαίτερα? να σπουδαζουν λιγότεροι αλλά να πιανουν τις θέσεις όσοι έχουν λεφτα? γιατι το φτωχο παιδι να μη μπορει να ανταγωνιστεί με ισους όσους αυτόν που εχει ενα καλύτερο επίπεδο? πρεπει να μεινει καταδικασμένο?γιατιστην ουσία αυτοι που αποκλείονται από τα πανεπιστημια είαι οσοι δεν έχουν λεφτά. γιατι το εκπαιδευτικό μας συστημα στη δευτεροβαθμια παει κατα διαολου. οι καθηγητες που πραγματικά ασχολουνται να μαθουν τα παιδιά ειναι ελάχιστοι, οι περισσότεροι δεν ασχολουνται καν αφου οι καλοί μαθητες τα ξερουν από το φροντιστηριο, τους αλλους ποιος τους χ*ζει? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, velociraptoras είπε

βασικά οι μόνοι που κλαίγονται είναι οι "αδιοριστοι εκπαιδευτικοί" (παγκόσμια πρωτοτυπία). 

καλά τα λες αλλά που θα το βρουν αυτό? αν δεν υποστηριχτεί η τεχνική εκπαίδευση πως θα γινουν επαγγελματίες? 

επισης να δουμε λιγο και το θεμα της παραπαιδείας κάποια στιγμή. γιατι να μπορεί να σπουδάσει μονο οποιος έχει λεφτα για φροντιστηρια και ιδιαίτερα? να σπουδαζουν λιγότεροι αλλά να πιανουν τις θέσεις όσοι έχουν λεφτα? γιατι το φτωχο παιδι να μη μπορει να ανταγωνιστεί με ισους όσους αυτόν που εχει ενα καλύτερο επίπεδο? πρεπει να μεινει καταδικασμένο?γιατιστην ουσία αυτοι που αποκλείονται από τα πανεπιστημια είαι οσοι δεν έχουν λεφτά. γιατι το εκπαιδευτικό μας συστημα στη δευτεροβαθμια παει κατα διαολου. οι καθηγητες που πραγματικά ασχολουνται να μαθουν τα παιδιά ειναι ελάχιστοι, οι περισσότεροι δεν ασχολουνται καν αφου οι καλοί μαθητες τα ξερουν από το φροντιστηριο, τους αλλους ποιος τους χ*ζει? 

Διαφωνώ με αυτό, αν και έχω ακούσει πολλές φορές αυτές τις απόψεις. Εγώ και ένας φίλος μου μια χαρά περάσαμε σε σχολές χωρίς φροντιστήρια και τέτοια, όταν ξέρεις μέχρι που πάνε οι δυνατότητές σου και δεν ακούς τις παρλαπίπες φροντιστηριούχων πως μπορείς να περάσεις όπου θέλεις, δίνεις όλη σου την δύναμη διαβάζοντας μόνος σου και περνάς όπου καταφέρεις να περάσεις. Αρκετοί δε που πάνε φροντιστήριο δεν διαβάζουν τίποτα και απλά πάνε επειδή έτσι θέλουν οι γονείς και για τον χαβαλέ. Τώρα όσοι έχουν ήδη καλές βαθμολογίες και μια καλή βάση από παλιά, δεν πρόκειται να τους φτάσει ο μέτριος ή κακός μαθητής ακόμα και ο θεός να του κάνει φροντιστήριο. Ο φτωχός μπορεί να διαβάσει και να περάσει σε σχολή ανάλογα τις δυνατότητες που έχει ήδη, δεν θα τον σώσει σε κάτι το φροντιστήριο αν έχει πάρα πολλά κενά. Τα φροντιστήρια βοηθούν κυρίως μαθητές από 14-15 και πάνω, σε μέτριους και κακούς δεν κάνουν τίποτα, τζάμπα λεφτά και ταλαιπωρία για τον μαθητή που υπερφορτώνεται με διάβασμα και ύλη.

Η τεχνική εκπαίδευση ας υποστηριχτεί, δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει καλύτερη. Στην Ελλάδα έχουμε την νοοτροπία να περνάνε στα ΕΠΑΛ όλοι οι αποτυχημένοι και οι κακοί μαθητές του γυμνασίου. Στο γενικό λύκειο όσοι κακοί μείνουνε στις τάξεις πηγαίνουν και μαζεύονται στην τεχνολογική κατεύθυνση, οι καλοί σε θετική και θεωρητική. Ε τι να σου κάνει το κράτος το σχολείο και το σύστημα. Αν ενδιαφέρεσαι και θέλεις να μάθεις στο ΕΠΑΛ μαθαίνεις πολλά πράγματα, και στο ΙΕΚ ακόμα, τώρα όταν μαζεύεται όλη η χαβούζα σε κάθε σχολή και τμήμα, ένας που ενδιαφέρεται συμπαρασύρεται προς τα πίσω. Τι να κάνουμε. Στην Γερμανία το 70% ξέρει με τι θέλει να ασχοληθεί και να δώσει προσπάθεια από τα γυμνασιακά χρόνια.

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, velociraptoras είπε

 

επισης να δουμε λιγο και το θεμα της παραπαιδείας κάποια στιγμή. γιατι να μπορεί να σπουδάσει μονο οποιος έχει λεφτα για φροντιστηρια και ιδιαίτερα? να σπουδαζουν λιγότεροι αλλά να πιανουν τις θέσεις όσοι έχουν λεφτα? γιατι το φτωχο παιδι να μη μπορει να ανταγωνιστεί με ισους όσους αυτόν που εχει ενα καλύτερο επίπεδο? πρεπει να μεινει καταδικασμένο?γιατιστην ουσία αυτοι που αποκλείονται από τα πανεπιστημια είαι οσοι δεν έχουν λεφτά. γιατι το εκπαιδευτικό μας συστημα στη δευτεροβαθμια παει κατα διαολου. οι καθηγητες που πραγματικά ασχολουνται να μαθουν τα παιδιά ειναι ελάχιστοι, οι περισσότεροι δεν ασχολουνται καν αφου οι καλοί μαθητες τα ξερουν από το φροντιστηριο, τους αλλους ποιος τους χ*ζει? 

Μια χαρα παιρνας χωρις φροντιστηριο σε αξιολογες σχολες.

Αλλα προφανως θα πρεπει να στρωσεις κωλο και να ασχοληθει και ο γονιος.

Το συστημα στη δευτεροβαθμια εχει γινει ετσι γιατι ειναι τα μουτρα μας ετσι.

Ο καθηγητης που προσπαθει αντιμετωπιζει απεναντι ατελειωτα εμποδια.Να σου πω ατακες?

"Εχει τις ασκησεις του φροντιστηριου το παιδι,μη του βαζετε πολλες και εσεις"

"Το παιδι θελει απλα να παρει απολυτηριο,θα γινει αθλητης ειναι ο επομενος αντετοκουνμπο,γιατι του βαζετε 5?Τι εννοειτε δεν εγραψε τιποτα?ε και?"

Και πολλα αλλα τετοια περιστατικα.Ηταν η μητερα μου καθηγητρια και τα ακουγα απο πρωτο χερι.Ακομα και οι ιδιοι οι διευθυντες βαζουν χερι για τους δικους τους σκοπους.

Ολη η κοινωνια και ολο το συστημα συνδεεται και εφοσον λειτουργουμε εμεις με τετοιο τροπο, ε ετσι θα λειτουργησουν και αυτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε μπορώ παιδιά άλλο να ακούω για παραπαιδεία. Και τέλειο μάθημα να γινόταν στο σχολείο, πάλι θα άνθιζε η παραπαιδεία, λόγω του τρόπου που διεξάγονται οι εξετάσεις. Συναγωνίζεσαι τον διπλανό σου, δε κυνηγάς μια φιξ βαθμολογική βάση όπως στην τριτοβάθμια. Όσο περισσότερο ασχοληθείς, και κατ'επέκταση  πληρώσεις έξω για έξτρα μαθήματα, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να ξεπεράσες τον συμμαθητή σου, ασχέτως με την ποιότητα του μαθήματος που παρέχεται στο σχολείο. 

Κατά την άποψη μου οι πανελλήνιες με τον τρόπο που διεξάγνται είναι ίσως το τελευταίο προπύργιο αξιοκρατίας που έχει μείνει σε αυτή τη χώρα, και μακάρι να μείνει ως έχει. Είναι τέλειο? Όχι. Αλλά είναι το καλύτερο που έχουμε, και η παραπαιδεία θα συνεχίσει να ανθίζει, τι να κάνουμε.

Επεξ/σία από tasos30
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tasos30 είπε

Κατά την άποψη μου οι πανελλήνιες με τον τρόπο που διεξάγνται είναι ίσως το τελευταίο προπύργιο αξιοκρατίας που έχει μείνει σε αυτή τη χώρα, και μακάρι να μείνει ως έχει. Είναι τέλειο? Όχι. Αλλά είναι το καλύτερο που έχουμε, και η παραπαιδεία θα συνεχίσει να ανθίζει, τι να κάνουμε.

Ναι, πολύ αξιοκρατικο σύστημα! 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, tasos30 είπε

Δε μπορώ παιδιά άλλο να ακούω για παραπαιδεία. Και τέλειο μάθημα να γινόταν στο σχολείο, πάλι θα άνθιζε η παραπαιδεία, λόγω του τρόπου που διεξάγονται οι εξετάσεις. Συναγωνίζεσαι τον διπλανό σου, δε κυνηγάς μια φιξ βαθμολογική βάση όπως στην τριτοβάθμια. Όσο περισσότερο ασχοληθείς, και κατ'επέκταση  πληρώσεις έξω για έξτρα μαθήματα, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να ξεπεράσες τον συμμαθητή σου, ασχέτως με την ποιότητα του μαθήματος που παρέχεται στο σχολείο. 

Κατά την άποψη μου οι πανελλήνιες με τον τρόπο που διεξάγνται είναι ίσως το τελευταίο προπύργιο αξιοκρατίας που έχει μείνει σε αυτή τη χώρα, και μακάρι να μείνει ως έχει. Είναι τέλειο? Όχι. Αλλά είναι το καλύτερο που έχουμε, και η παραπαιδεία θα συνεχίσει να ανθίζει, τι να κάνουμε.

Δεν ξέρω κατά πόσο πολύ αξιοκρατικο είναι. Το ότι συναγωνιζεσαι με όλη την Ελλάδα, δεν το κάνει κατ' ανσγκη και αξιοκρατικο. 

Δες πχ τι έγινε με τον φοιτητή που δεν πέρασε αρχιτεκτονική γιατί παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα με τα ειδικά μαθήματα. Ο μαθητής ανέφερε πως στο σχολειο του δεν έγιναν διδάχτηκαν ποτέ και δεν ενημερώθηκαν που να δώσουν τα ειδικά μαθήματα. Ο υπεύθυνος του υπουργείου έβγαινε στο ίδιο καναλι και έλεγε τα δικά του, θα γίνει έρευνα κτλ, χαιρετίσματα δηλαδή. 

Να μην πω ακόμα και για τα διαστημικά θέματα φυσικης που είχανε πέσει το 2005 και πετσοκοψαν χιλιάδες μαθητές με αποτέλεσμα όσοι ήταν καλοί να δηλώσουν ΤΕΙ για να μην μείνουν εκτός και ανέβηκαν οι βάσεις στις σχολές που επέλεξα. Στα κανάλια γινόταν το σώσε τοτε με την αντιπαράθεση για τα θέματα. Κάθε κάποια χρόνια βάζουν στις επιτροπές κάτι άσχετους με τα θέματα και την παιδεία. Τότε τα είχε βάλει ένας που λεγόταν Εφταξιας, νομίζω, ακαδημαϊκός, απείρως σχετικός με την φυσική, εντελως άσχετος με θέματα για πανελλήνιες δεύτεροβαθμιας εκπαίδευσης. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Dantε είπε

Μια χαρα παιρνας χωρις φροντιστηριο σε αξιολογες σχολες.

Αλλα προφανως θα πρεπει να στρωσεις κωλο και να ασχοληθει και ο γονιος.

Το συστημα στη δευτεροβαθμια εχει γινει ετσι γιατι ειναι τα μουτρα μας ετσι.

Ο καθηγητης που προσπαθει αντιμετωπιζει απεναντι ατελειωτα εμποδια.Να σου πω ατακες?

"Εχει τις ασκησεις του φροντιστηριου το παιδι,μη του βαζετε πολλες και εσεις"

"Το παιδι θελει απλα να παρει απολυτηριο,θα γινει αθλητης ειναι ο επομενος αντετοκουνμπο,γιατι του βαζετε 5?Τι εννοειτε δεν εγραψε τιποτα?ε και?"

Και πολλα αλλα τετοια περιστατικα.Ηταν η μητερα μου καθηγητρια και τα ακουγα απο πρωτο χερι.Ακομα και οι ιδιοι οι διευθυντες βαζουν χερι για τους δικους τους σκοπους.

Ολη η κοινωνια και ολο το συστημα συνδεεται και εφοσον λειτουργουμε εμεις με τετοιο τροπο, ε ετσι θα λειτουργησουν και αυτα.

οι δικοί μου γονείς παλι ήταν του δημοτικού οπότε δεν μπορουσαν να με βοηθησουν ιδιως σε μαθηματικά/φυσική κατευθυνσης που πάτωσα, κι ας εγραψα απο 14 και πάνω στα υπόλοιπα μαθηματα (τοτε διναμε καμια 10ρια). μονο από θεωρητική περνάς ευκολα χωρις φροντηστηριο. Μαθηματικά, φυσική και χημεία όμως χρειάζεται να ασχοληθεί ο καθηγητής στην τάξη. Για το σπίτι ας μη βάζουν πολλά, στην τάξη όμως πρέπει να εξηγούν αναλυτικά. τα εμπόδια που γράφεις ειναι απλά βλακείες, ο καθηγητής πρεπει να διδαξει την υλη. αν υπάρχουν μαθητες που δεν ενδιαφέρονται γιατι τα ξέρουν ήδη ας κατσουν ησυχα στην άκρη τους να μάθουν και οι άλλοι. αυτα είναι απλά δικαιολογίες γιατι βαριουνται να κανουν τη δουλειά τους. η μητέρα σου φανταζομαι θα ξέρει και πόσοι καθηγητες το απογευμα εκαναν ιδιαιτερα σε μαθητες που ειχαν και στο σχολείο. κανω ιδιαιτερα σε παιδια ΕΠΑΛ και εχω κανει ακόμα και εντελως δωρεάν επειδη οι γονεις ειναι παμφτωχοι, βλέπω λοιπον από πρωτο χέρι την τεράστια διακριση απέναντι στους μαθητες που προερχονται από οικογενειες με χαμηλά εισοδηματα. 

οσο για οσους θέλουν να λειτουργούν με αυτό τον τρόπο, ας λειτουργούν αλλά να μην απαιτουν να μενουν στην απέξω τα παιδια που δεν εχουν τα ιδια μέσα με αυτούς. κι εγω αυτη τη στιγμή μπορω να διαθεσω λεφτα ειτε για φροντιστηρια ειτε για να στείλω τα παιδιά μου εξωτερικό να σπουδάσουν, το θεωρώ όμως αδικο να μεινουν εκτός παιδιά που δε βρισκονται οι γονείς στην ιδια οικονομική κατασταση. αλλο να μη γουσταρει το παιδι να σπουδάσει - που δεν καταλαβα ακόμα για ποιο λόγο πιεζουν γονείς τα παιδιά να σπουδάσουν ενω εκείνα θέλουν τεχνικά επαγγέλματα- κι αλλο να θέλει αλλά να πρεπει να καταβάλει 10πλάσια προσπάθεια από τους συμμαθητές του μονο και μονο για να μπει στη σχολή. 

49 λεπτά πριν, tasos30 είπε

Δε μπορώ παιδιά άλλο να ακούω για παραπαιδεία. Και τέλειο μάθημα να γινόταν στο σχολείο, πάλι θα άνθιζε η παραπαιδεία, λόγω του τρόπου που διεξάγονται οι εξετάσεις. Συναγωνίζεσαι τον διπλανό σου, δε κυνηγάς μια φιξ βαθμολογική βάση όπως στην τριτοβάθμια. Όσο περισσότερο ασχοληθείς, και κατ'επέκταση  πληρώσεις έξω για έξτρα μαθήματα, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να ξεπεράσες τον συμμαθητή σου, ασχέτως με την ποιότητα του μαθήματος που παρέχεται στο σχολείο. 

Κατά την άποψη μου οι πανελλήνιες με τον τρόπο που διεξάγνται είναι ίσως το τελευταίο προπύργιο αξιοκρατίας που έχει μείνει σε αυτή τη χώρα, και μακάρι να μείνει ως έχει. Είναι τέλειο? Όχι. Αλλά είναι το καλύτερο που έχουμε, και η παραπαιδεία θα συνεχίσει να ανθίζει, τι να κάνουμε.

να κανουν σωστα το μαθημα στο σχολείο κι απο κει και πέρα ας παει φροντιστηριο οποιος αντεχει. αλλιως μη ζητατε να μενουν απεξω οι μαθητες που δεν διδαχθηκαν ουτε τη μιση υλη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο αυτα που γραφεις στη πρωτη παραγραφο,φαινεται πως δεν εχεις επαφη με το πως λειτουργουν οι γονεις και ενα σχολειο ομως.

Εσυ εχεις μια αποψη,μπορει να ειναι και σωστη,ομως τα πραγματα λειτουργουν πολυ διαφορετικα στη πραξη.

Αυτα που ειπες οτι ειναι βλακειες λοιπον,πιστεψε με ειναι ανυπερβλητα εμποδια για καποιον που θελει να κανει σωστα τη δουλεια του.Τα εχω δει με τα ματια μου.Και αν δε τα δεις δε τα πιστευεις,πραγματικα.

Διευθυντης να ερχεται να σου λεει,μη βαζεις ασκησεις και μη πιεζεις τα παιδια.Και αυτο επειδη ερχονται οι γονεις και λενε αυτα που εγραψα παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, velociraptoras είπε

οι δικοί μου γονείς παλι ήταν του δημοτικού οπότε δεν μπορουσαν να με βοηθησουν ιδιως σε μαθηματικά/φυσική κατευθυνσης που πάτωσα, κι ας εγραψα απο 14 και πάνω στα υπόλοιπα μαθηματα (τοτε διναμε καμια 10ρια). μονο από θεωρητική περνάς ευκολα χωρις φροντηστηριο. Μαθηματικά, φυσική και χημεία όμως χρειάζεται να ασχοληθεί ο καθηγητής στην τάξη. Για το σπίτι ας μη βάζουν πολλά, στην τάξη όμως πρέπει να εξηγούν αναλυτικά. τα εμπόδια που γράφεις ειναι απλά βλακείες, ο καθηγητής πρεπει να διδαξει την υλη. αν υπάρχουν μαθητες που δεν ενδιαφέρονται γιατι τα ξέρουν ήδη ας κατσουν ησυχα στην άκρη τους να μάθουν και οι άλλοι. αυτα είναι απλά δικαιολογίες γιατι βαριουνται να κανουν τη δουλειά τους. η μητέρα σου φανταζομαι θα ξέρει και πόσοι καθηγητες το απογευμα εκαναν ιδιαιτερα σε μαθητες που ειχαν και στο σχολείο. κανω ιδιαιτερα σε παιδια ΕΠΑΛ και εχω κανει ακόμα και εντελως δωρεάν επειδη οι γονεις ειναι παμφτωχοι, βλέπω λοιπον από πρωτο χέρι την τεράστια διακριση απέναντι στους μαθητες που προερχονται από οικογενειες με χαμηλά εισοδηματα. 

οσο για οσους θέλουν να λειτουργούν με αυτό τον τρόπο, ας λειτουργούν αλλά να μην απαιτουν να μενουν στην απέξω τα παιδια που δεν εχουν τα ιδια μέσα με αυτούς. κι εγω αυτη τη στιγμή μπορω να διαθεσω λεφτα ειτε για φροντιστηρια ειτε για να στείλω τα παιδιά μου εξωτερικό να σπουδάσουν, το θεωρώ όμως αδικο να μεινουν εκτός παιδιά που δε βρισκονται οι γονείς στην ιδια οικονομική κατασταση. αλλο να μη γουσταρει το παιδι να σπουδάσει - που δεν καταλαβα ακόμα για ποιο λόγο πιεζουν γονείς τα παιδιά να σπουδάσουν ενω εκείνα θέλουν τεχνικά επαγγέλματα- κι αλλο να θέλει αλλά να πρεπει να καταβάλει 10πλάσια προσπάθεια από τους συμμαθητές του μονο και μονο για να μπει στη σχολή. 

να κανουν σωστα το μαθημα στο σχολείο κι απο κει και πέρα ας παει φροντιστηριο οποιος αντεχει. αλλιως μη ζητατε να μενουν απεξω οι μαθητες που δεν διδαχθηκαν ουτε τη μιση υλη. 

Προφανώς ότι γράφουμε είναι υποκειμενικό. Οτιδήποτε θεωρητικό σε εμένα ήταν παλούκι και ακαταλαβιστικο λόγω τεραστίων κενών, όπως στα αρχαία και γενικότερα αντιπάθειας τότε στα θεωρητικά, μόνο μαθηματικά και φυσική ημουν σε θέση να παλέψω. Οι καθηγητές, τουλάχιστον σε εμάς, ασχολούνταν στο μετρό του δυνατού, σε άλλες περιπτώσεις υπάρχει αυτό που λέει ο Dante και είναι πρόβλημα. Στο δικό μας σχολειο είχαμε πολλά παιδιά από ξένες χώρες, οπότε δεν έπαιξε αυτό το φαινόμενο με γονείς, ο καθένας εκανε ότι μπορούσε και ανάλογα το αποτέλεσμα μετά αποφάσιζε τι θα πράξει, ορισμένοι εκμεταλλευτηκσν έναν νόμο που υπήρχε για άτομα χωρίς ελληνική υπηκοότητα και πέρασαν το επόμενο έτος σε σχολές, νομίζω χωρίς εξετάσεις, δεν ξέρω πως. Είδαμε άτομα που πάτησαν και σχετικά λίγα μόρια να περνάνε σε καλές σχολές, βιολογιες, οικονομική επιστήμη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα ,

 

Αν και είμαι μόλις λίγους μήνες σε εταιρεία Big 4 παραθέτω την εμπειρία μου.

 

Προφίλ μου: μεταπτυχιακό Αγγλία προϋπηρεσία 1 χρόνου και 2 μήνες στο εξωτερικό πριν με πάρει η ελληνική Big 4.

 

 

 

Είχα αφήσει το βιογραφικό μου και με κάλεσαν για συνέντευξη. Η πρόταση που μου έγινε ήταν να μπω ως ιντερν με 6μηνη ορισμένου χρόνου 643 καθαρά (μετά από διαπραγμάτευση (!), ήθελαν να μου δώσουν βασικό. Η λογική διαπραγμάτευσης ήταν ότι θα αξιολογηθω στους 6 μήνες για να μου δώσουν σύμβαση αορίστου.

 

 

 

Λέω οκ θα το πάρω το ρίσκο..  το πολύ πολύ 6 μήνες σε big 4 δεν εβλαψαν το cv κανενός.

 

 

 

Αρχικά τα πράγματα ήταν φυσιολογικά, αρκετός φόρτος εργασίας αλλά διαχειρισιμος. Οι συνάδελφοι επίσης εξαιρετικοί και συνεργασιμοι. 

 

 

 

Ωστόσο όλος ο εφιάλτης ξεκινάει όταν σκάει η πολύ δουλειά.  Προσωπικά άμα με αφήσεις σήμερα έχω να βγάλω σερί κάνα 15ρι 8ωρα για να βγάλω ότι υπάρχει.

 

 

 

Οι ώρες meeting ατελείωτες που σημαίνει πολύ λιγότερος χρόνος για να βγάλεις την πραγματική δουλειά.

 

 

 

Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά να βγάλεις αυτά που πρέπει βάσει deadline είναι ακατόρθωτο και αν δε γίνει ΦΤΑΙΣ. Όταν ένας συνάδελφος σε μια κλήση ανέφερε ότι δε προλαβαίνουμε η απάντηση ήταν "εγώ θα κρίνω τι προλαβαίνουμε και τι όχι." Γενικά καταλαβαίνω ότι αν κάποιος δεν έχει θέμα να δουλεύει 10 ώρες την ημέρα. Σε αυτή τη περίπτωση είναι το μέρος για σένα. 

 

 

 

Ωστόσο όλο αυτό είναι ατελείωτο και γίνεται ένα με τη ζωή σου για 643 ευρώ ρε φίλε.

 

 

 

Δηλαδή γυρνάω από εξωτερικό μετά από 3 χρόνια. Και η απάντηση της χώρας είναι σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες να σου λένε δούλεψε ατελείωτα πάρε 643 ευρώ και πες και ευχαριστώ.

 

 

 

Όπως καταλαβαίνετε ήδη ψάχνω δουλειά εξωτερικό να φύγω από αυτή τη χώρα για μια 2η και τελευταία φορά.

 

 

 

Greece you failed us twice (or maybe more)

 

Επεξ/σία μόλις από redcha0s7

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, redcha0s7 είπε

Καλησπέρα ,

 

Αν και είμαι μόλις λίγους μήνες σε εταιρεία Big 4 παραθέτω την εμπειρία μου.

 

Προφίλ μου: μεταπτυχιακό Αγγλία προϋπηρεσία 1 χρόνου και 2 μήνες στο εξωτερικό πριν με πάρει η ελληνική Big 4.

 

 

 

Είχα αφήσει το βιογραφικό μου και με κάλεσαν για συνέντευξη. Η πρόταση που μου έγινε ήταν να μπω ως ιντερν με 6μηνη ορισμένου χρόνου 643 καθαρά (μετά από διαπραγμάτευση (!), ήθελαν να μου δώσουν βασικό. Η λογική διαπραγμάτευσης ήταν ότι θα αξιολογηθω στους 6 μήνες για να μου δώσουν σύμβαση αορίστου.

 

 

 

Λέω οκ θα το πάρω το ρίσκο..  το πολύ πολύ 6 μήνες σε big 4 δεν εβλαψαν το cv κανενός.

 

 

 

Αρχικά τα πράγματα ήταν φυσιολογικά, αρκετός φόρτος εργασίας αλλά διαχειρισιμος. Οι συνάδελφοι επίσης εξαιρετικοί και συνεργασιμοι. 

 

 

 

Ωστόσο όλος ο εφιάλτης ξεκινάει όταν σκάει η πολύ δουλειά.  Προσωπικά άμα με αφήσεις σήμερα έχω να βγάλω σερί κάνα 15ρι 8ωρα για να βγάλω ότι υπάρχει.

 

 

 

Οι ώρες meeting ατελείωτες που σημαίνει πολύ λιγότερος χρόνος για να βγάλεις την πραγματική δουλειά.

 

 

 

Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά να βγάλεις αυτά που πρέπει βάσει deadline είναι ακατόρθωτο και αν δε γίνει ΦΤΑΙΣ. Όταν ένας συνάδελφος σε μια κλήση ανέφερε ότι δε προλαβαίνουμε η απάντηση ήταν "εγώ θα κρίνω τι προλαβαίνουμε και τι όχι." Γενικά καταλαβαίνω ότι αν κάποιος δεν έχει θέμα να δουλεύει 10 ώρες την ημέρα. Σε αυτή τη περίπτωση είναι το μέρος για σένα. 

 

 

 

Ωστόσο όλο αυτό είναι ατελείωτο και γίνεται ένα με τη ζωή σου για 643 ευρώ ρε φίλε.

 

 

 

Δηλαδή γυρνάω από εξωτερικό μετά από 3 χρόνια. Και η απάντηση της χώρας είναι σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες να σου λένε δούλεψε ατελείωτα πάρε 643 ευρώ και πες και ευχαριστώ.

 

 

 

Όπως καταλαβαίνετε ήδη ψάχνω δουλειά εξωτερικό να φύγω από αυτή τη χώρα για μια 2η και τελευταία φορά.

 

 

 

Greece you failed us twice (or maybe more)

 

Επεξ/σία μόλις από redcha0s7

Δεν ήξερες.Δεν ρώταγες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν ήξερες.Δεν ρώταγες;

Αν είχα διαβάσει εδώ σχόλια όντως δε θα πήγαινα.

 

Το ερώτημα τώρα είναι το εξής:

Εγώ δουλεύω 8ωρα με ρίσκο να μην βγουν deadline. 

 

Μπορούν να με διώξουν πριν λήξει η σύμβαση γιατί ουσιαστικά δε βγάζω υπερωρίες;

 

Μιλάμε για παραλογισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαντησα και στο αλλο thread που εγραψες το ιδιο πραγμα. Σε ολες τις big4 σε ΟΛΕΣ τις χωρες η κατασταση με τις ωρες εργασιας ειναι η ιδια, αν δεν το ηξερες μαλλον δεν εκανες την παραμικρη ερευνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...