Προς το περιεχόμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για όσους θεωρούν ότι ο ηλεκτισμός θα σώσει τον κόσμο, ας κάνουν τον κόπο να δούν ένα λογαριασμό ΔΕΗ. Έχει πλέον στο κάτω μέρος πληροφορίες για το πόσο διοξείδιο παράγεται για την παραγωγή κάθε κιλοβατώρας ενέργειας. Με απλά μαθηματικά, προκύπτει ότι ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, παράγει περίπου 80gr CO2/km. Τιμή που απλά είναι στον μέσο όρο ενός τυπικού μικρού ή ιβρυδικού κινητήτα.
Ο ηλεκτισμός σε χώρες τύπου ελλάδας, απλά μεταθέτει το πρόβλημα εκτός πόλεων. Σε αυτό δεν μπορεί να υπολογιστεί η επίπτωση που έχει στο περιβάλλον η κατασκευή/αποκομιδή των μπαταριών.

Ακόμα και αν βάλουμε στην άκρη όλα τα παραπάνω και υποθέσουμε ότι πράγματι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μολύνει εξαιρετικά λιγότερο από ένα βενζίνης, παραμένει το πρακτικό προβλημα. Εξαιρετικά χαμηλή πυκνότητα ενέργειας και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα, κάτι το οποίο τα κάνει πρακτικά για χρήση μόνο εντός πόλεων.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, dmans1 είπε

Για όσους θεωρούν ότι ο ηλεκτισμός θα σώσει τον κόσμο, ας κάνουν τον κόπο να δούν ένα λογαριασμό ΔΕΗ. Έχει πλέον στο κάτω μέρος πληροφορίες για το πόσο διοξείδιο παράγεται για την παραγωγή κάθε κιλοβατώρας ενέργειας. Με απλά μαθηματικά, προκύπτει ότι ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, παράγει περίπου 80gr CO2/km.

ενδιαφέρον αυτό , το μόνο που είχα βρει είναι

https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/logariasmos-kai-xrewseis/poia-dedomena-xrisimopoiounte-gia-ti-rirta-co2

(δεν έχω ΔΕΗ γιαυτό και δεν ήξερα τον πίνακα)

Μήπως όμως αφορά τη συγκεκριμένη περίοδο που δεν μας έφτανε το ρεύμα και ανάψανε τα λιγνιτικά?

1 ώρα πριν, dmans1 είπε

Εξαιρετικά χαμηλή πυκνότητα ενέργειας και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα, κάτι το οποίο τα κάνει πρακτικά για χρήση μόνο εντός πόλεων.

ακόμα και το 2050 είναι δύσκολο πχ για Αθήνα η μαζική φόρτιση , πιο πιθανό είναι να βλέπουμε μπαλαντέζες απο μπαλκόνια να κρέμονται (και με την προϋπόθεση οτι το δίκτυο σηκώνει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dmans1 είπε

Για όσους θεωρούν ότι ο ηλεκτισμός θα σώσει τον κόσμο, ας κάνουν τον κόπο να δούν ένα λογαριασμό ΔΕΗ. Έχει πλέον στο κάτω μέρος πληροφορίες για το πόσο διοξείδιο παράγεται για την παραγωγή κάθε κιλοβατώρας ενέργειας. Με απλά μαθηματικά, προκύπτει ότι ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, παράγει περίπου 80gr CO2/km. Τιμή που απλά είναι στον μέσο όρο ενός τυπικού μικρού ή ιβρυδικού κινητήτα.
Ο ηλεκτισμός σε χώρες τύπου ελλάδας, απλά μεταθέτει το πρόβλημα εκτός πόλεων. Σε αυτό δεν μπορεί να υπολογιστεί η επίπτωση που έχει στο περιβάλλον η κατασκευή/αποκομιδή των μπαταριών.

Ακόμα και αν βάλουμε στην άκρη όλα τα παραπάνω και υποθέσουμε ότι πράγματι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μολύνει εξαιρετικά λιγότερο από ένα βενζίνης, παραμένει το πρακτικό προβλημα. Εξαιρετικά χαμηλή πυκνότητα ενέργειας και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα, κάτι το οποίο τα κάνει πρακτικά για χρήση μόνο εντός πόλεων.

1) έχεις απόλυτο δίκιο εάν μιλάς για το σημερα

2) Έχουν δίκιο και οι υποστηρικτές όμως που λένε και δεν αρνούνται ότι εννοείτε ότι χρειάζονται ΑΠΕ

3) το κενό:

Ποιο είναι το ακριβές πλάνο για ΑΠΕ ανα χώρα; Με βάση ποιες μελέτες;

ποιο το τελικό κέρδος; Ποιο το συνολικό κόστος σε όλη τη διάρκεια ζωής της επένδυσης;

για να βάλεις φωτοβολταϊκά κόβεις ελιές άρα το κόστος μεγαλώνει. Για ανεμογεννήτριες έχεις μεγάλα σέρβις. Το κύμα είναι μη ανεπτυγμένο. Κτλ.

πριν υποστηρίξουμε τυφλά την ηλεκτροκίνηση πρέπει να απαντηθούν τα από πάνω για κάθε χώρα (μη πω για κάθε νομό) ξεχωριστά. Διαφορετικά φοβάμαι ότι απλά είναι μια νέα βιομηχανία που σπρώχνεται για να βγάλουν κέρδος συγκεκριμένοι.

Καλυτερα να είχαν δώσει κάποια δις σε έρευνα βελτίωσης τών μπαταριών ώστε με γίνουν οικονομικά και μετά ο κόσμος θα ακολουθούσε χωρίς σπρώξιμο μέσα από νόμους.

Και επανέρχομαι: η ανάπτυξη της βιομηχανίας του αυτοκινήτου έγινε επεμβαίνοντας και συγκρατώντας τα ΜΜΜ. (Τρένα κτλ)

Αφου καίγονται για το περιβάλλον γιατί δεν γεμίζουμε τους δρόμους με 10x λεωφορεία με Φ.Α ή ηλεκτρισμό για καύσιμο;

Γιατι δεν έχει μέτρο/τρένο κάθε πόλη πάνω από 100χιλ κατοίκους και πάνω από XX τετραγωνικά χιλιόμετρα;

Για να δούμε ποσα δις έχει το κάθε σενάριο;

Και συνεχίζω με ένα μαθηματικό πρόβλημα για τους υποστηρικτές ότι η ηλεκτροκίνηση είναι και καλά η απάντηση στο πρόβλημα:

1) ένας άνθρωπος οδηγεί ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 1600 κιλά. 1680 κιλά σύνολο

2) 50 άνθρωποι είναι μέσα σε ένα λεωφορείο 16000 κιλών. 20.000 κιλά σύνολο

τι ενέργεια ανα άνθρωπο χρειάζεται το κάθε μέσο για να κινηθεί; 

Οτι παραμέτρους και να βάλεις σε ταχύτητα, απόσταση, κτλ, το ένα ξοδεύει για 1680 κιλά ανα άνθρωπο το άλλο για 400 κιλά ανα άνθρωπο.

βάλε τους μίσους μέσα στο λεωφορείο για να είναι όλοι άνετοι και πάλι οικονομία έχεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα τα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα δεν θα μας σώσουν https://www-liberal-gr.cdn.ampproject.org/v/s/www.liberal.gr/amp/autokinito/mia-alli-optiki-gia-to-periballontiko-apotupoma-ton-ilektrikon-autokiniton/360815?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQKKAFQArABIIACAw%3D%3D#aoh=16266091138885&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=Από %1%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.liberal.gr%2Fautokinito%2Fmia-alli-optiki-gia-to-periballontiko-apotupoma-ton-ilektrikon-autokiniton%2F360815

Ούτε οι ανεμογεννήτριες μέσα στις natura 2000 περιοχές, δεν χρειάζεται να βάλω κάποιο link ένα απλό γκουγκλαρισμα αρκεί για να φανεί ότι στην χώρα μας έχει γίνει τραγική διαχείριση του μέσου αυτού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην ελλαδα καλη φαση ειναι σπιτι σε σχετικα επαρχιακο μερος με σκεπη και solar panels / μπαταρια

 

φορτιζεις αυτοκινητο και μενει και περισσευμα για το σπιτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/7/2021 στις 12:42 ΠΜ, raid_av είπε

Το τελευταιο καιρο εχω αρχισει και βλεπω πολλα Tesla στο δρομο παντως. Εχω την εντυπωση οτι μονο εγω ειμαι φτωχος.

εχω ενα φοκους 16ετιας...κια μιας και πάμε για 2ο γκοτζιλα (παιδι ντε...) αρχισα να ψαχνομαι για κανα πιο φρεσκο μιας και το focus εχει γινει σα το goku μετα απο 2 καπιακια μαχες με το φριζερ πριν γινει σουπερ σαγιαν...

ΡΕ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ; κοντα 30Κ για ένα σχεδόν φουλ εξτρα μεσσαίο της προκοπής; και 30Κ+ για ηλεκτρικό; Που σκατα τα βρίσκει ο κόσμος και τα αγοραζει με το τσουβαλι; δεν εισαι μόνος φίλε......χαχαχαΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 hours ago, dmans1 said:

Για όσους θεωρούν ότι ο ηλεκτισμός θα σώσει τον κόσμο

Καταλαβαίνω ότι δεν το εννοείς γενικότερα αλλά συγκεκριμένα για τα αυτοκίνητα, αλλά damn. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dmans1 είπε

Για όσους θεωρούν ότι ο ηλεκτισμός θα σώσει τον κόσμο, ας κάνουν τον κόπο να δούν ένα λογαριασμό ΔΕΗ. Έχει πλέον στο κάτω μέρος πληροφορίες για το πόσο διοξείδιο παράγεται για την παραγωγή κάθε κιλοβατώρας ενέργειας. Με απλά μαθηματικά, προκύπτει ότι ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, παράγει περίπου 80gr CO2/km. Τιμή που απλά είναι στον μέσο όρο ενός τυπικού μικρού ή ιβρυδικού κινητήτα.

τα δεδομένα που χρησιμοποίησες αφορούν το 2019. Η ευρώπη συνολικά είχε το 2019 λιγότερο από τις μισές εκπομπές (255 gCO2/kWh)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

στην ελλαδα καλη φαση ειναι σπιτι σε σχετικα επαρχιακο μερος με σκεπη και solar panels / μπαταρια

φορτιζεις αυτοκινητο και μενει και περισσευμα για το σπιτι.

καλή φάση ίσως , αλλά το κόστος εγκατάστασης , κόστος ηλεκτρικού αυτοκινήτου , κόστος αλλαγής της μπαταρίας ή επισκευή ,το καθιστούν μη ρεαλιστικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, korakios said:

καλή φάση ίσως , αλλά το κόστος εγκατάστασης , κόστος ηλεκτρικού αυτοκινήτου , κόστος αλλαγής της μπαταρίας ή επισκευή ,το καθιστούν μη ρεαλιστικό

η μπαταρια γιατι να αλλαξει;

επισης το κοστος εχει πεσει σημαντικα και ειναι συγκρισιμο με αντιστοιχα εσωτερικης καυσης

 

το κοστος εγκαταστασης πραγματι ειναι σημαντικο για solar panels ακομα, αλλα με τοσο ηλιο που εχει , λογικα θα καλυπτει τις περισσοτερες αναγκες σε ενεργεια

Επεξ/σία από Que sera sera
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

...

Μήπως όμως αφορά τη συγκεκριμένη περίοδο που δεν μας έφτανε το ρεύμα και ανάψανε τα λιγνιτικά?

 

Αυτή την στιγμή το 50 % της παραγωγής ρεύματος είναι από Φ.Α. και άλλο ένα 15-17 % από διασυνδέσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Que sera sera είπε

η μπαταρια γιατι να αλλαξει;

γιατί είναι τεχνολογίας λιθίου και όχι προς το παρών κάτι άλλο .

Αν είσαι σίγουρος οτι στα 150000χλμ θα είναι κομπλέ ,μπορείς άνετα να ανοίξεις ασφαλιστική εταιρία και να καλύπτεις το κόστος με επέκταση εγγύησης 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, korakios said:

γιατί είναι τεχνολογίας λιθίου και όχι προς το παρών κάτι άλλο .

Αν είσαι σίγουρος οτι στα 150000χλμ θα είναι κομπλέ ,μπορείς άνετα να ανοίξεις ασφαλιστική εταιρία και να καλύπτεις το κόστος με επέκταση εγγύησης 😁

μα το καλυπτει η εταιρεια

η νισσαν δινει 8 χρονια/160000 χλμ εγγυηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Αυτή την στιγμή το 50 % της παραγωγής ρεύματος είναι από Φ.Α. και άλλο ένα 15-17 % από διασυνδέσεις

 για αυτή τη στιγμή , πριν ήταν χειρότερα

image.png.6626ebba1cc9685b0f98e8ba3c7049b0.png

ούτε το 30% δεν έφτασαν οι ανανεώσιμες , ο λιγνίτης συνεχίζει να καίγεται αναγκαστικά , οι εισαγωγές είναι άγνωστης προέλευσης (αν είναι πράσινες δηλαδή)

3 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

μα το καλυπτει η εταιρεια

η νισσαν δινει 8 χρονια/160000 χλμ εγγυηση

ε ,εντάξει , κάνε τότε ασφάλιση για επέκταση χρόνων 😁

Δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω μελλοντικά ηλεκτρικό αν δε δω μαζικά τι θα παίξει με την κατάσταση της μπαταρίας σε προσιτά ηλεκτροκίνητα με συνεχόμενα ξεζουμίσματα και ταχυφορτίσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/7/2021 στις 7:33 ΜΜ, AtiX είπε

Αυτό αυτομάτως σημαίνει ή κλείσιμο αρκετών αυτοβιομηχανιών ή κατακόρυφη αύξηση στις τιμές των αυτοκινήτων…

Δεν ξέρω αν υπάρχει μέση λύση όμως που να τα συνδυάζει όλα και διατήρηση θέσεων εργασίας και οικολογική συνείδηση. Ίσως η αλλαγή πρέπει να ξεκινήσει απο τον μέσο καταναλωτή. πάλι βέβαια ίσως οδηγούμαστε στο ίδιο αποτέλεσμα, δεν ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...