Προς το περιεχόμενο

Η Ευρωπαϊκή Ένωση προτείνει την εξάλειψη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, X4Tz1S είπε

Να είμαι στο κέντρο της Αθήνας και να μην ακούω αυτό τον θόρυβο από τα αυτοκίνητα και τι στον κόσμο! Ναι ξέρω ότι θα κάνουν έναν θόρυβο και τα ηλεκτρικά για να τα ακούν οι πεζοί αλλά ελπίζω ότι θα είναι ελάχιστο σχετικά με αυτό που γίνεται τώρα.

βασικα ενα ηλεκτρικο δεν ακουγετε αλλα αν βάλεις 20 αμάξια και κυριως 20 μηχανάκια και 5-6 ποδήλατα μαζι ο ήχος θα ειναι σαν 30 δελφίνια που κάνουν σεξ μεσα στο αυτι σου. νομιζω θα προτιμούσες να εισαι σε αγωνες dragster παρα να ακους ενα μονοτονο βζζζζζιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 179
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, rednez είπε

μου εκανες παραθεση και εγραψες οτι οι μπαταριες δεν γινονται ανακυκλωση και ειναι επικινδυνες στις χωματερες, αν γινει κατι τετοιο σιγουρα θα βρεθεί και λύση για τις μπαταρίες

Και τώρα υπάρχει η δυνατότητα απλά είναι 5 φορές πιο ακριβό και φυσικά καταλαβαίνεις Ελλάδα :

ΕΣΠΑ ,σύσταση  επιχείρησης διαχείρισης μπαταριών και χωματερή 

edit : εγώ σε μπέρδεψα ,έκανα λάθος παράθεση 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

Και τώρα υπάρχει η δυνατότητα απλά είναι 5 φορές πιο ακριβό και φυσικά καταλαβαίνεις Ελλάδα :

ΕΣΠΑ ,σύσταση  επιχείρησης διαχείρισης μπαταριών και χωματερή 

καλα Ελλαδα ουτε καν, εδω ουτε το περιεχομενο των μπλε καδων δεν γίνεται ανακυκλωση, σιγα μην κανουν τις μπαταριες

αλλα ας ελπισουμε να γινει κατι ευρωπαικα

3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ο ήχος θα ειναι σαν 30 δελφίνια που κάνουν σεξ μεσα στο αυτι σου.

Εχεις ωραια φαντασία :D 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πολύ αργα είναι το 2035 απο χθες έπρεπε... Αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ!!!

1 ώρα πριν, KnightRider είπε

Nαι τάχαμ για το περιβάλλον....

Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το καντράν)....

ELECTRIC CAR.jpgρε φίλε έλεος. Γιατί να βλέπουμε τα αρνητικά κατευθείαν; εδώ πανε να κάνουν κατι καλο επιτέλους για το περιβάλλον και αμέσως κραξιμο. Όλοι έχουμε αποψη για ολα. Αθάνατος νεοελληνας

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Iliaz είπε

μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 

Απο το σωτηριον ετος 2035 και οσοι επιβιωσουν απο τον κορονοιο συν οτι αλλο ηθελε προκυψει , δηλ σεισμοι , λοιμοι ,καταποντισμοι,

θα βρισκουν στην αγορα καινουργων ΜΟΝΟ ηλεκτρικα . Εν τω μεταξυ υποτιθεται οτι θα εχει συντελεσθει τοση προοδος στις μπαταριες ...

που οι τωρινες θα δειχνουν προιστορικες . Παραλληλα και τα οχηματα θα προσαρμοσθουν στα νεα δεδομενα των μπαταριων και της αυτονομης

οδηγησης επιπεδου 5 . Ισως η αγορα να εχει αλλαξει ριζικα και να μην μιλαμε για αγορα και κατοχη ιδιοκτησιας - κυριοτητας αυτοκινητου

αλλα για αγορα χρησης του ως υπηρεσιας , χρησιδανειο τοσο ευκολο ανα πασα ωρα και στιγμη ,χωρις τον πονοκεφαλο της ευρεσης χωρου σταθμευσης,

σερβις κτλπ . Βεβαιως για χωρες οπως η ψωροκωσταινα , η Βουλγαρια , χωρες των δυτικων Βαλακνιων κτλπ ολα αυτα θα ερθουν  με καποια καθυστερηση

και περιοδο χαριτος . Απο το 2040 και μετα μπορω να το δω και για την πατριδα μας οσον αφορα τα νεα οχηματα σε κυκλοφορια να ειναι μονο ηλεκτρικα

και σε κοστος προσιτο στον λαουτζικο . Αυτο που βλεπω να φθινει ειναι το επαγγελμα του  "ταριφα" του παραδοσιακου , που θα τον φανε

τα μεγαλα τραστ και τα αυτονομα οχηματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, george1807 είπε

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

Στην εταιρεια μας εχουνε δυο μικρα ηλεκτρικα Mitsubishi μοντελα του 2014 νομιζω και οταν ηρθε η ωρα να αλλαξουν τις μπαταριες απλα το αφεντικο ειπε να αγορασουμε αλλα δυο καινουργια. Για τις μπαταριες στο καθε αμαξι ηθελα 6000 με 7000 ευρω…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filipprin είπε

Το φυσικο αεριο και το LPG ομως που ειναι το φτηνοτερο και καθαροτερο καυσιμο το θαψανε οι κουφαλες...

Το LPG είναι ΟΡΥΚΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ και αυτό προωθούν οι πετρελαϊκές ως δήθεν "εναλλακτικό" δηθεν "φιλικό" καύσιμο.
https://www.theguardian.com/business/2019/mar/22/top-oil-firms-spending-millions-lobbying-to-block-climate-change-policies-says-report
Το ότι είναι καλύτερο από το diesel ή το μαζούτ δεν το κάνει "φιλικό" για το περιβάλλον.
Και από ό,τι φαίνεται η προσπάθεια f παραπλάνησης έχει αποτελέσματα. b
Ευτυχώς οι "κουφάλες" στην ΕΕ ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις σπουδές τους και δεν μασάνε εύκολα όπως κάποιοι άλλοι...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, george1807 είπε

Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο'  να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

Δεν είναι καθόλου αποδοτικό και οικολογικό καθώς ο βαθμός απόδοσης είναι παρόμοιος με τον ΜΕΚ και υπάρχουν οι απώλειες μεταφοράς και σύνδεσης με το όχημα. Οπότε μια τρύπα στο νερό αλλά δεν τους απασχολεί αρκεί να πουλάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2035 το πρόβλημα θα είναι τα (ποταμό)πλοια που θα χρησιμοποιούν μεκ, στην Ευρώπη και στον κόσμο, λόγω της ανόδου της στάθμης της θάλασσας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, george1807 είπε

. Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο;

βάση μέχρι τώρα εμπειριών (απο tesla κύριός) μπαταρίες χοντρικά κρατάνε 8 χρόνια τόσο περίπου ειναι και η εγγύηση τους κάπου τοτε περίπου στης περισσότερες φυσιολογικές χώρες αλλάζουν το όχημα τους ......... οχι δεν συμφέρει η αλλαγη (ετσι και αλλιώς λίγοι θα την εκαναν)
στην ελλαδα θα πονέσει πολύ όμως καθώς αμάξια 20 χρονών πουλιούνται ακομη με το κιλό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...