Προς το περιεχόμενο

Η Nvidia φέρνει το ray tracing και το DLSS στους υπολογιστές με ARM


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, MikeKata είπε

Αν διάβασα καλά, μιλάει για ARM SoCs σε συνδυασμό με RTX GPUs. Το Ray Tracing (τουλάχιστον εξ'όσων ξέρουμε ως τώρα) δεν τρέχει ικανοποιητικά χωρίς RT cores. Εκτός κι αν η Nvidia αποφάσισε να μας πει "σας δούλευα στη μάπα, έχω τρόπο να τρέξω Ray Tracing και σε μη RTX GPUs".

Και εγώ αυτό καταλαβαίνω ότι απλά τρέχει το ray tracing με μια rtx 3060 με arm CPU.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, AtiX είπε

Το άρθρο είναι μπερδεμένο μιας και αν ισχύει αυτό που γράφεις, γιατί να συνεργαστεί με την Mediatek και όχι η ίδια η ARM, που της ανήκει, να ενσωματώσει ένα πρότυπο επικοινωνίας με τις κλασικές κάρτες γραφικών?

Δεν έχω ιδέα, αλλά φαντάζομαι ότι μπορεί να έχει να κάνει με το γεγονός ότι άλλο πράγμα να "προσαρμόσεις" το RT να δουλεύει με μία συγκεκριμένη αρχιτεκτονική (π.χ το συγκεκριμένο επεξεργαστή της Mediatek) και άλλο να αναπτύξεις από το 0 ένα καινούριο SoC (όπως θα έκανε στη 2η περίπτωση). Νομίζω ότι το έκανε γιατί θέλει να το δείξει σαν proof of concept, παρά σαν εμπορικό προϊόν. Και μετά θα προχωρήσει να βγάλει και δικά της SoCs...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...