Προς το περιεχόμενο

Νέα τεχνικά προβλήματα για το δίκτυο της Vodafone [Ενημέρωση]


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 hours ago, Zergoulini said:

Αγαπητέ έχω φέρει ηλεκτρολόγο και έχω τραβήξει καλώδιο από την Πηγή κατευθείαν στο router και επειδή είναι ακριβώς έξω από το παράθυρο που είναι το router δεν φταίει αυτό και φαντάσου ότι η καμπίνα της vodafone είναι στα 70 μέτρα από το σπίτι μου.

Επομενως, ισχυει η απαντηση του thresh, οπου και να πας θα εχεις τα ιδια θεματα δυστυχως. Μπορεις να δεις με VDSL αν θα παραμεινει το προβλημα ή οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Εγώ στα Ιωάννινα είχα θέμα μόνο με το δίκτυο κινητής. Και στα γραφείο και στο σπίτι που έχω vodafone ήταν σταθερότατη. 

Adsl ή Vdsl?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' τη μια λέω πως γίνεται ο ΟΤΕ να μην ενδιαφέρεται να αναβαθμίσει τις υποδομές του, απ' την άλλη βλέπω τον ανταγωνισμό που έχει και μου λύνεται η απορία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει, να μην έχεις σπίτι internet για 2-3 ημέρες αντέχεται, αλλά να μην έχεις ούτε και στο κινητό 4G+ η τουλάχιστον H+ είναι φρίκη.

Κατάρα έφαγαν;

Την Wind κράζουν, αλλά 2 χρόνια συμβόλαιο 100/10 και μόνο 1-2 φορές είχα αποσυνδέσεις λόγω τεχνικών έργων, η γραμμή τερματίζει, οπότε ανανέωσα.

Κάποια στιγμή, θα τσεκάρω τις ταχύτητες μήπως έχει γίνει κάτι, έχω μήνες να δω.

Η μεγαλύτερη απάτη είναι η ADSL, που στις καλές εποχές ξεκινούσες με 12 Mbps και κάθε χρόνο μειωνόταν έως 5-6 Mbps.Εδινα 22-25€, στην Forthnet, πραγματικά δεν άξιζε, τώρα 35€ αλλά καμία σχέση.Το προηγούμενο συμβόλαιο ήταν στα 30€.

Οταν άλλαξα σε Wind, με καλούσαν απο εισπρακτική εταιρεία για δήθεν οφειλή για επίσκεψη τεχνικού της Forthnet πρίν καιρό, ενώ μου είχαν ξεκαθαρίσει πως θα  ήταν δωρεάν και ενώ μου είχαν στείλει τότε λογαριασμό με χρέωση, τους έκανα παράπονα και μηδενίστηκε.Μετά όμως το θυμήθηκαν, δεν πήραν ποτέ τα χρήματα και τα τηλέφωνα τα έκανα block.

Οταν είχα κάνει παράπονα, ήθελαν να κάνω εγώ την διαδικασία να στείλω email πως δεν αποδέχομαι την χρέωση και κάτι άλλα, τους σύνδεσα με Κάϊρο.5+ χρόνια πελάτης συνεπής στις πληρωμές και φέρθηκαν έτσι.Το δωρεάν το μετέτρεψαν σε χρεώσιμο.

 

Επεξ/σία από AntiCambeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...