Προς το περιεχόμενο

Άκυρες αξιολογήσεις κάτω από προϊόντα/εφαρμογές


Kostasspil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χθές σε μαγαζί στο gmaps είδα εκδικητική αξιολόγηση με 1 αστέρι από άτομο που δεν ήταν πελάτης αλλα ο μαγαζάτορας του είχε βάλει ένα αστέρι στη δική του επιχείρηση 🤪 Και το σκρούτζ είναι γεμάτο με αβάσιμες αξιολογήσεις όπως αναφέρθηκαν παραπάνω. Σχετικά πρόσφατα οι νέοι επεξεργαστές της AMD είχαν μαζέψει αρνητικά σχόλια από άτομα που έλεγαν ότι δεν τους αγόρασαν γιατί ειναι ακριβοί!

Θεωρώ ότι είναι απαραίτητος ο έλεγχος των αξιολογήσεων για να προστατεύονται οι πελάτες και να ενημερώνονται σωστά για μια εν δυνάμει αγορά. Όχι για να κατεβαίνουν οι αρνητικές που λένε αλήθειες και θίγουν μαγαζάτορες...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλά, έχω περάσει άπειρες ώρες διασκέδασης διαβάζοντας αρνητικές αξιολογήσεις - κατεβατά. Ειδικά εκεί που απαντά το κατάστημα και έρχεται η ολική ανατροπή ρίχνω πολύ γέλιο. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Stergios74 είπε

Καλά, έχω περάσει άπειρες ώρες διασκέδασης διαβάζοντας αρνητικές αξιολογήσεις - κατεβατά. Ειδικά εκεί που απαντά το κατάστημα και έρχεται η ολική ανατροπή ρίχνω πολύ γέλιο. 

 

https://www.google.com/maps/place/MEJICO+RESTAURANT+BAR/@37.9069536,23.7461345,17z/data=!4m7!3m6!1s0x14a1be09ab0a2b8b:0xaf836b1c37900573!8m2!3d37.9069494!4d23.7483232!9m1!1b1

 

 

διαβασε τις αρνητικες τοτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, w95chris είπε

Ένα άλλο παράδειγμα που βλέπεις είναι πχ άργησε να το φέρει ο ταχυμεταφορέας. Δηλαδή ρε άνθρωπε το κατάστημα που στο πούλησε τι φταίει; Εφόσον έφυγε από αυτούς στην ώρα του, τότε δε φταίει.

Λάθος παράδειγμα μιας και έχει ευθύνη. Αν σου λέει 1-3 εργάσιμες, πρέπει να το έχεις εντός 3 εργάσιμων. Αν δεν το τηρεί το κουριερ, έχει ευθύνη να ξέρει και να αλλάξει εταιρεία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ευχαριστώ για το ευχάριστο 10λεπτο. Οι απαντήσεις του καταστήματος όλα τα λεφτά. Κρατάω αυτο:

Screenshot_20210822-184051~2.png

Edit: αυτό είναι καλύτερο: 

Screenshot_20210822-184812~2.png

Επεξ/σία από Stergios74
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ έχουν βάλει αξιολόγηση σε εμάς 1 αστεράκι και δικαιολογία ακριβή η τσίπουρα (400-500 γρ) 8 ευρώ και χοιρινό κότσι (κοστος αγοράς 3.5-5/κιλο με ποσότητα σχεδόν κιλό), πάλι ίδιας τελικής τιμής. Go figure 

Αυτό μου το έστειλε πρόσφατα φίλος και έκλαψα 

IMG_20210822_193102_288.jpg

Όπως είχαμε thread με ιστορίες πελατών ή τι ήταν, πρέπει να έχουμε και ένα thread για τέτοιες αξιολογήσεις 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αυτό μου το έστειλε πρόσφατα φίλος και έκλαψα

Τις λέξεις εσύ τις έκρυψες? Γιατί ξέχασες να το κάνεις και στα ιταλικά 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η καλύτερη αρνητική αξιολόγηση; Με διαφορά! Πρόκειται γι' αυτή τη κάρτα. Τουλάχιστον υπάρχει κριτική σκέψη και του έχουν ρίξει μαύρο. 

Screenshot_60.png.58fb376c30268f607115e93f0b0c8cfe.png

2 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Καλά, έχω περάσει άπειρες ώρες διασκέδασης διαβάζοντας αρνητικές αξιολογήσεις - κατεβατά. Ειδικά εκεί που απαντά το κατάστημα και έρχεται η ολική ανατροπή ρίχνω πολύ γέλιο. 

+1!

Επεξ/σία από Τέρης Α.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Τέρης Α. είπε

Η καλύτερη αρνητική αξιολόγηση; Με διαφορά! Πρόκειται γι' αυτή τη κάρτα. Τουλάχιστον υπάρχει κριτική σκέψη και του έχουν ρίξει μαύρο. 

Screenshot_60.png.58fb376c30268f607115e93f0b0c8cfe.png

+1!

plot twist : είχε θέματα coil whine :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

Τα πολλά choke που έχει και την υψηλή κατανάλωση για να κάνει φασαρία. Όταν λέει υψηλές θερμοκρασίες πόσο έπιανε, πάνω 90; Έχουν περάσει 2 από τα χέρια μου. Αν είχε κακό airflow (ή και καθόλου αν ήταν κάποιο SFF) τι να κάνει και η κάρτα;...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Λάθος παράδειγμα μιας και έχει ευθύνη. Αν σου λέει 1-3 εργάσιμες, πρέπει να το έχεις εντός 3 εργάσιμων. Αν δεν το τηρεί το κουριερ, έχει ευθύνη να ξέρει και να αλλάξει εταιρεία 

Αν το λέει ναι. Αλλά εγώ δεν ανάφερα κάτι τέτοιο. Αυτό που εννοώ είναι στην περίπτωση που λέει "Παραγγελίες σε προϊόντα άμεσα διαθέσιμα αποστέλλονται την ίδια μέρα εφόσον η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί μέχρι την Χ ώρα" (ή παρόμοιο) δεν έχει κάποια ευθύνη. Τώρα νομίζω έγινε πιο ξεκάθαρο μιας και το αρχικό κείμενο δεν ήταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...