Kostasspil Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Καλημέρα, δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς ή είμαι προκατειλημμένος, αλλά διάβαζα πρόσφατα reviews στο app εφαρμογής για παραγγελίες (όλοι καταλάβατε, απλά για να μην θεωρηθεί διαφήμιση) και μεταξύ άλλων, πήρε το μάτι μου ένα τύπο που έβαλε ένα αστέρι επειδή το κατάστημα του άργησε τον καφέ. Λες και έχει καμια ευθύνη το app . Kαι δεν είναι η μοναδική φορά, έχω πετύχει πάλι σχόλιο να κράζει π.χ. θήκη κινητού και αυτός είχε παραγγείλει για λάθος μοντέλο. Είναι άγνοια; Ή απλά η φούρια μας να κράξουμε όποιον έχουμε μπροστά μας εκείνη τη στιγμή; Παραθέσατε παρόμοια περιστατικά. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από Kostasspil 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Αν οι αξιολογήσεις είναι λίγες καλό είναι να τις βλέπουμε πιο αναλυτικά. Αν είναι πολλές είναι αρκετά αντιπροσωπευτικές της πραγματικότητας. Αυτό ισχύει σαν γενικός κανόνας για eshops, φαγητό, ξενοδοχεία κτλ. Επίσης, ποο πολύ ενδιαφέρον έχουν πάντα οι αρνητικές, αυτές θέλουν πιο προσεκτική ανάγνωση. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από zio10 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
G.TH. Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Υπάρχει και η αξιολόγηση των αξιολογήσεων. Πρώτη σελίδα που μου έρχεται στο μυαλό, το steam. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, Kostasspil είπε αλλά διάβαζα πρόσφατα reviews στο app εφαρμογής για παραγγελίες (όλοι καταλάβατε, απλά για να μην θεωρηθεί διαφήμιση) 1 ώρα πριν, Kostasspil είπε το efood Ευτυχως δεν ανεφερες για ποια εφαρμογη μιλαμε. Καλα, σε αυτες τις περιπτωσεις απλα πας g maps και αφηνεις εκει αξιολογηση. Στην εφαρμογη δεν υπαρχει λογος, και οποιος βλεπει τις αρνητικες σιγουρα δεν θα τις λαβει υποψιν τις συγκεκριμενες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Οταν κοιτας αξιολογησεις, να κοιτας παντα τις αρνητικες με σχολιο, και να εστιαζεις στις καλογραμμενες που εχουν βαση και λογικη. Ειδικα κριτικες με διαφορετικες ημερομηνιες που λενε πανω κατω το ιδιο πραγμα, εχουν υποσταση. Κριτικες του στυλ " το φαγιτο ιταν χαλια και αργησε" δεν ειναι κριτικη αξιολογη 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kostasspil Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 36 minutes ago, SabotazNic said: Ευτυχως δεν ανεφερες για ποια εφαρμογη μιλαμε. Δεν το πήρα χαμπάρι 😂 1 hour ago, zio10 said: Επίσης, ποο πολύ ενδιαφέρον έχουν πάντα οι αρνητικές, αυτές θέλουν πιο προσεκτική ανάγνωση. Σε αυτές δίνω κι εγώ βάση, απλά μου φαίνεται οι πιο πολλές είναι ό,τι να ναι σαν το παράδειγμά μου. Δηλαδή αξιολογεί αρνητικά ο άλλος κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται το μαγαζί 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KrTikker Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οι αξιολογήσεις χαρακτηρίζουν περισσότερο αυτούς που αξιολογούν παρά αυτούς που αξιολογούνται (ή αυτό που αξιολογείται). Γράφει πχ ο άλλος σε προϊόν στο σκρουτζ "1 αστεράκι γιατί ενώ το ηχείο παίζει πάρα πολύ καλά και είναι εξαιρετικό, το μαγαζί που μου το πούλησε δεν δέχεται να μου κάνει επιστροφή χρημάτων μετά από 3 μήνες επειδή το βαρέθηκα και ο κούριερ ήταν αγενής". Γι αυτό δεν παίρνω πλέον στα σοβαρά τις αξιολογήσεις γιατί δεν θέλω να επιτρέπω σε τέτοια άτομα να επηρεάζουν την κρίση μου. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από KrTikker 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 25 λεπτά πριν, Kostasspil είπε Δεν το πήρα χαμπάρι 😂 Σε αυτές δίνω κι εγώ βάση, απλά μου φαίνεται οι πιο πολλές είναι ό,τι να ναι σαν το παράδειγμά μου. Δηλαδή αξιολογεί αρνητικά ο άλλος κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται το μαγαζί Άρα τις διαβάζεις και τις αξιολογείς. Δεν λες πχ έχει 10 αρνητικές, κοιτάς τι λένε αυτές οι αρνητικές και τις αξιολογείς ανάλογα με το πόσο σημαντικές είναι για σένα. Πχ ένα μαγαζί έχει τέλειο φαγητό αλλά αργεί, αν εσένα δεν σε πειράζει να περιμένεις δεν σε επηρεάζουν οι συγκεκριμένες αρνητικές αξιολογήσεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 "Ενώ παρήγγειλα φαγητό και ήρθε στην ώρα του βάζω 1 αστεράκι γιατί μόλις χτύπησε το κουδούνι ο ντελιβεράς έφαγε γκολ η Τότεναμ και έχασα το στοίχημα. 100% ευθύνη του μαγαζιού που έχει γκαντέμη ντελιβερά" 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 4 ώρες πριν, Kostasspil είπε Λες και έχει καμια ευθύνη το app . Στο μόνο που θα έχει ευθύνη το γκουχ efood γκουχ είναι το κατάστημα να βάζει ότι θα παραδώσει σε πχ 20 λεπτά και εν τέλει να παραδίδει μετά από 1 ώρα. Εκεί απλά επικοινωνείς με το support. Η ίδια η εφαρμογή σαν εφαρμογή δεν φταίει κάπου. Αν δεν κάνω λάθος, τα delivered by efood (δικά τους μηχανάκια) έχουν και Live status για το που βρίσκεται. Οπότε μόνο για αυτά μπορούν να ξέρουν αν οι παραδόσεις όντως αργούν πολύ παραπάνω από την εκτιμώμενη ώρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, KrTikker είπε Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οι αξιολογήσεις χαρακτηρίζουν περισσότερο αυτούς που αξιολογούν παρά αυτούς που αξιολογούνται (ή αυτό που αξιολογείται). Γράφει πχ ο άλλος σε προϊόν στο σκρουτζ "1 αστεράκι γιατί ενώ το ηχείο παίζει πάρα πολύ καλά και είναι εξαιρετικό, το μαγαζί που μου το πούλησε δεν δέχεται να μου κάνει επιστροφή χρημάτων μετά από 3 μήνες επειδή το βαρέθηκα και ο κούριερ ήταν αγενής". Γι αυτό δεν παίρνω πλέον στα σοβαρά τις αξιολογήσεις γιατί δεν θέλω να επιτρέπω σε τέτοια άτομα να επηρεάζουν την κρίση μου. Συμφωνώ σε αυτό. Εγώ παρακολουθώ και σχολιάζω στο skroutz. Βλέπω ένα προϊόν και έχει τέσσερις καλές κριτικές αναλυτικά με τις αιτίες που ο καθένας θεωρεί, ξαφνικά βλέπω δύο σχόλια του στυλ, χάλια το προϊόν, το βάζεις στην πρίζα δεν ανοίγει, δεν κάνει, δεν παίζει, δεν....... Μην το πάρει κανένας παντελώς άχρηστο. Η γενικά σχόλια του στυλ δεν μου κάνει, δεν είναι καλό. Μετά λες ποιον να πιστέψεις..... 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
w95chris Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 3 ώρες πριν, KrTikker είπε Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οι αξιολογήσεις χαρακτηρίζουν περισσότερο αυτούς που αξιολογούν παρά αυτούς που αξιολογούνται (ή αυτό που αξιολογείται). Γράφει πχ ο άλλος σε προϊόν στο σκρουτζ "1 αστεράκι γιατί ενώ το ηχείο παίζει πάρα πολύ καλά και είναι εξαιρετικό, το μαγαζί που μου το πούλησε δεν δέχεται να μου κάνει επιστροφή χρημάτων μετά από 3 μήνες επειδή το βαρέθηκα και ο κούριερ ήταν αγενής". Γι αυτό δεν παίρνω πλέον στα σοβαρά τις αξιολογήσεις γιατί δεν θέλω να επιτρέπω σε τέτοια άτομα να επηρεάζουν την κρίση μου. Το βλέπεις παντού αυτό. Παράδειγμα βλέπω πολλές φορές σε προϊόντα αξιολογήσεις με 1 αστέρι και χωρίς κανένα σχόλιο. Ή για παράδειγμα αξιολογήσεις με ελάχιστα σχόλια. Πχ μου χάλασε μετά από 1 μήνα, άθλιο προϊόν κλπ κλπ. Ένα άλλο παράδειγμα που βλέπεις είναι πχ άργησε να το φέρει ο ταχυμεταφορέας. Δηλαδή ρε άνθρωπε το κατάστημα που στο πούλησε τι φταίει; Εφόσον έφυγε από αυτούς στην ώρα του, τότε δε φταίει. Πιστεύω κατά τη γνώμη μου πως είναι καλό να βλέπεις πάντα αξιολογήσεις αλλά να παίρνεις υπόψιν σου τις σωστές. Δηλαδή αν ο άλλος σε κάποιο προϊόν αναλύει το τι είναι καλό και τι όχι ναι να το κοιτάξεις. Αν από την άλλη ο άλλος γράφει απλά "Τέλειο πάρτε το" ή "Χάλια, μακριά" (και παρόμοια), ε αυτά θα πρέπει να τα αγνοείς. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Επίσης, όπως έχω ξαναγράψει και αλλού, είναι λογικό η αναλογία θετικών/αρνητικών να αποκλίνει της πραγματικότητας γιατί πιο εύκολα μπαίνει κάποιος να κράξει/παραπονεθεί κλπ υπό το αίσθημα της απογοήτευσης ή των νεύρων της στιγμής. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dante80 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Όπως με όλα τα πράγματα στην ζωή μας, θα πρέπει να μάθουμε να φιλτράρουμε την πληροφορία. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο, απλά σε πολλές περιπτώσεις όταν μιλάμε για αξιολόγηση στην Ελλάδα ο όγκος των δεδομένων στην διάθεσή μας είναι πολύ μικρός για να το κάνουμε εύκολα. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από Dante80 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 5 ώρες πριν, Kostasspil είπε Καλημέρα, δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς ή είμαι προκατειλημμένος, αλλά διάβαζα πρόσφατα reviews στο app εφαρμογής για παραγγελίες (όλοι καταλάβατε, απλά για να μην θεωρηθεί διαφήμιση) και μεταξύ άλλων, πήρε το μάτι μου ένα τύπο που έβαλε ένα αστέρι επειδή το κατάστημα του άργησε τον καφέ. Λες και έχει καμια ευθύνη το app . Kαι δεν είναι η μοναδική φορά, έχω πετύχει πάλι σχόλιο να κράζει π.χ. θήκη κινητού και αυτός είχε παραγγείλει για λάθος μοντέλο. Είναι άγνοια; Ή απλά η φούρια μας να κράξουμε όποιον έχουμε μπροστά μας εκείνη τη στιγμή; Παραθέσατε παρόμοια περιστατικά. Εκεί έχει ευθύνη ο επιχειρηματίας, που δεν κάνει αναφορά την αρνητική αξιολόγηση για να κατέβει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα