Προς το περιεχόμενο

reed valve διχρονα


TeoMsD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, TRILOBYTER είπε

 Αμα μπορεις πες μας ομως τι μηχανακι ειναι η βαλε καμμια φωτο για εμας που γουσταρουμε τα διχρονα, εγω εχω 2 αυτη τη στιγμη, και αμα κατσει κανα yz ευκαιρια λεω να μεγαλωσω τη συλλογη.

τιποτα ενα μοτοποδηλατο ειναι με ενα μιναρελι μοτερ πανω και το ξαναφερνω στη ζωη.Θα του κανω καποια ωραια πραγματα περα απο βαψιμο κλπ.οποτε το τελιωσω θα ανεβασω φωτογραφια.

2 ώρες πριν, SaFiS είπε

Piston Ported λέγονται αυτά τα δίχρονα και άσ' το όπως το σχεδίασε ο Ιταλός στα 70s, εκτός αν θες να ματωθείς. Η Polini έχει κομπλέ κιτάκια, αλλά το κόστος ξεφεύγει. Πληροφοριακά, για να πειράξεις "παλιούς" δίχρονους κινητήρες, θέλει βαθιές τσέπες και γνώσεις. Και μετά θες και φρένα, αναρτήσεις, και, και, και...

Δεν θες να σου πω πόσα έχω ρίξει στην Vespa μου (χωρίς να υπολογίζω τις ώρες προσωπικής δουλειάς), για να φτάσει τα 30 αλογάκια και εννοείται να σταματάει κιόλας...

φανταζομαι τι ικανοποιηση σου βγαζει να το χαζευεις μονο.ωραιος,τα χω δει τα κιτακια και της πολινι και αλλονων και οντως βαρανε λιγο συν οτι θες μαζι καρμπιρατερ μεγαλυτερο και εξατμιση.Το κιτ,εξατμιση καρμπιρατερ και αλλαγη απο πεταλι σε μανιβελα πανω κατω ερχονται κανα 300ρη στην καλη περιπτωση φαντασου.Αν ξερεις κανεναν να πουλαει απο παλια διχρονα κιτ και τετοια δως μου μια ιδεα👍

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, SaFiS είπε

Piston Ported λέγονται αυτά τα δίχρονα και άσ' το όπως το σχεδίασε ο Ιταλός στα 70s, εκτός αν θες να ματωθείς. Η Polini έχει κομπλέ κιτάκια, αλλά το κόστος ξεφεύγει. Πληροφοριακά, για να πειράξεις "παλιούς" δίχρονους κινητήρες, θέλει βαθιές τσέπες και γνώσεις. Και μετά θες και φρένα, αναρτήσεις, και, και, και...

Δεν θες να σου πω πόσα έχω ρίξει στην Vespa μου (χωρίς να υπολογίζω τις ώρες προσωπικής δουλειάς), για να φτάσει τα 30 αλογάκια και εννοείται να σταματάει κιόλας...

Από περιστροφική βαλβίδα που έχουν αυτοί οι κινητήρες σε reed...

35237572_2156070404407974_2435455037623762944_n.jpg.58cb7efb3d3cd5fb1db73746ee94c526.jpg

26023807_1942703849077965_4136292636193106319_o.jpg.0b85f85c44ce2bead9f310bd55a4047f.jpg

29261578_2044416585573357_5468819640824102912_n.jpg.5f7fd26011c2bc0df053dd038ac0aa16.jpg

Μπορεις να μου πεις 0-100 και 0-400? 30 αλογα ροδα η στροφαλο? Τι φοραει, κυλινδρο πιστονι στροφαλο εξατμιση καρμπ βαριατορ ηλεκτρονικη και μπιλιες. Τωρα σε εβαλα σε κοπο ε? Χαχα. Παταμε αν εισαι βορεια ελλαδα? 😬

5 ώρες πριν, TeoMsD είπε

τιποτα ενα μοτοποδηλατο ειναι με ενα μιναρελι μοτερ πανω και το ξαναφερνω στη ζωη.Θα του κανω καποια ωραια πραγματα περα απο βαψιμο κλπ.οποτε το τελιωσω θα ανεβασω φωτογραφια.

φανταζομαι τι ικανοποιηση σου βγαζει να το χαζευεις μονο.ωραιος,τα χω δει τα κιτακια και της πολινι και αλλονων και οντως βαρανε λιγο συν οτι θες μαζι καρμπιρατερ μεγαλυτερο και εξατμιση.Το κιτ,εξατμιση καρμπιρατερ και αλλαγη απο πεταλι σε μανιβελα πανω κατω ερχονται κανα 300ρη στην καλη περιπτωση φαντασου.Αν ξερεις κανεναν να πουλαει απο παλια διχρονα κιτ και τετοια δως μου μια ιδεα👍

Δες στο σκουτερσοπ μηπως εχουν τιποτα. Η στο σιπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@TRILOBYTER Χρόνους δεν έχω μετρήσει. Τα άλογα είναι τροχό. Setup: Malossi 210 με στρόφαλο αχλάδι, 60άρα διαδρομή (από 57), που το πάει στα 221cc. Reed Block της MRP Racing, με ριντιέρα τύπου RD350 και με 30άρι καρπ τύπου PWK της Polini. Εξάτμιση είναι χειροποίητη από ιδιώτη στην Γερμανία, Pipedesign Cobra 220, φουλ ανοξείδωτη, μονού τοιχώματος. Σασμάν είναι το μαμά 4άρι, με μακρύ όμως πρωτεύων (24/65) και ενισχυμένη καμπάνα της BGM (Superstrong) με δισκάκια από CR80. Τα ρεύματα που φαίνονται στην φωτό είναι τα μαμά, αλλά πλέον έχω αλλάξει σε SIP Vape. Γενικά όμως επειδή με έχει κουράσει πλέον (μαζί με την κατανάλωση), ετοιμάζω ένα πιο ήπιο μοτέρ με νέα καλούδια (κάρτερ Malossi, στρόφαλο Polini, κτλ.) και επιστροφή στην περιστροφική βαλβίδα για ένα πιο “τουριστικό” μοτέρ…

Αυτά τα ολίγα… 😁😁😁😁

3B580ECD-454A-4733-BA59-27FB2D414C60.jpeg.18dbf4baa9507ae866636b90093ed989.jpeg
 

29009C52-784C-4C0B-BEEF-8474270B7D17.jpeg.2ac8f3ce3de25440392bcb49d7b38c13.jpeg

2A9426B1-A213-48A4-AE11-984E93D92263.jpeg.4ac0d99894674fd4dab654bbbbb490d9.jpeg

19286FA5-A31D-4895-9F15-A575B874DADD.jpeg.81db8936e6319234015aa51e6773ffa5.jpeg

E9BA2BB1-AB26-472E-B550-7D24EEDA1193.jpeg.cc59babeee33ab17d7a79c68b6126b73.jpeg

9185612E-6E2B-4BB6-9658-12187EFF8BB2.jpeg.767906c6acea996f5f539a8bed0fa593.jpeg

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SaFiS είπε

@TRILOBYTER Χρόνους δεν έχω μετρήσει. Τα άλογα είναι τροχό. Setup: Malossi 210 με στρόφαλο αχλάδι, 60άρα διαδρομή (από 57), που το πάει στα 221cc. Reed Block της MRP Racing, με ριντιέρα τύπου RD350 και με 30άρι καρπ τύπου PWK της Polini. Εξάτμιση είναι χειροποίητη από ιδιώτη στην Γερμανία, Pipedesign Cobra 220, φουλ ανοξείδωτη, μονού τοιχώματος. Σασμάν είναι το μαμά 4άρι, με μακρύ όμως πρωτεύων (24/65) και ενισχυμένη καμπάνα της BGM (Superstrong) με δισκάκια από CR80. Τα ρεύματα που φαίνονται στην φωτό είναι τα μαμά, αλλά πλέον έχω αλλάξει σε SIP Vape. Γενικά όμως επειδή με έχει κουράσει πλέον (μαζί με την κατανάλωση), ετοιμάζω ένα πιο ήπιο μοτέρ με νέα καλούδια (κάρτερ Malossi, στρόφαλο Polini, κτλ.) και επιστροφή στην περιστροφική βαλβίδα για ένα πιο “τουριστικό” μοτέρ…

Αυτά τα ολίγα… 😁😁😁😁

3B580ECD-454A-4733-BA59-27FB2D414C60.jpeg.18dbf4baa9507ae866636b90093ed989.jpeg
 

29009C52-784C-4C0B-BEEF-8474270B7D17.jpeg.2ac8f3ce3de25440392bcb49d7b38c13.jpeg

2A9426B1-A213-48A4-AE11-984E93D92263.jpeg.4ac0d99894674fd4dab654bbbbb490d9.jpeg

19286FA5-A31D-4895-9F15-A575B874DADD.jpeg.81db8936e6319234015aa51e6773ffa5.jpeg

E9BA2BB1-AB26-472E-B550-7D24EEDA1193.jpeg.cc59babeee33ab17d7a79c68b6126b73.jpeg

9185612E-6E2B-4BB6-9658-12187EFF8BB2.jpeg.767906c6acea996f5f539a8bed0fa593.jpeg

Φιλε τρομερο το εργαλειο, ευχαριστω για την απαντηση, Το δικο μου (ραννερ οχι βεσπα) καιει 20 ευρω στα 100 χιλιομετρα αυτη τη στιγμη, και ειναι στο στρωσιμο με μικρο καρμπυρατερ. Οταν του βαλω το μεγαλο με το ριντ μπλοκ δεν ξερω τι θα κανει. Βεβαια εχω μετρησει και το μειγμα ειναι πλουσιο, το αφησα ετσι για το στρωσιμο αλλα θα το δω ξανα οταν αλλαξω καρμπυρατερ. Να φανταστω οτι τα υπολοιπα σκουτερ 300-400 κυβικα τα φευγεις? Για κοντριτσα δε μου απαντησες ομως χαχα. Εγω ελεγα να βαλω την pm tuning την εξατμιση αλλα φοβαμαι οτι για αυτο που εχω σχεδιασει θα ειναι μικρη, μετα παμε για κουστομ. Εχεις κανει θυριδωμα στον κυλινδρο? Δε ξερω τι παιζει στις βεσπες αλλα στα ραννερ χωρις θυριδωμα αν βαλεις μαλοσσι δεν εχει νοημα, κερδιζεις πολυ λιγα για τα λεφτα που εδωσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κόντρες, στα 39 πλέον δεν βάζω. Κανά φανάρι αν τύχει κάποιος που κολλάει πολύ, ίσως. Γενικά από φανάρι σε φανάρι έχω φύγει και T-Max. Είναι λίγο sleeper φάση μιας και έχω σχάρα, τα νίκελ της, κτλ. Και βέβαια δεν έχουμε μεγάλη τελική, γιατί είμαστε και με 10άρηδες τροχούς. Ο συγκεκριμένος κύλινδρος είναι δουλεμένος μόνο εξαγωγή για να πετύχω τους “χρονισμούς” που ήθελα και για καλύτερη ροπή χαμηλά. Λόγω περιστροφικής βαλβίδας που έχουν αυτά τα μοτέρ έχεις να κάνεις με διάρκεια εισαγωγής, εξαγωγής, blowdown, κτλ. Θέλει μελέτη για το θυρίδωμα ανάλογα το τι θες να κάνεις. Σαν κιτ είναι το σχετικά ήπιο της Malossi. Έχει και πιο “άγριο” (MHR) με το μονό ελατήριο, αλλά δεν κάνει για καθημερινό. Τα μαμά κάρτερ θέλουν θυρίδωμα, τα Malossi είναι έτοιμα για τους κυλίνδρους της. Αλλά γενικά και σαν bolt-on σε μαμά κάρτερ, από τα θεωρητικά 12 άλογα που έχουν οι 200άρες, πας περίπου στα 17…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...