Προς το περιεχόμενο

Renault Clio II 2003


daveathens

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα Renault Clio του 2003, δεύτερης γενιάς, 16αβάλβιδο στα 95 άλογα. Έχει ταμπούρο πίσω και θέλω να αλλάξω τον πίσω άξονα και να βάλω δισκόφρενα. 

 

Ξέρει κανείς αν γίνεται και πόσο περίπου πάει το κόστος (αγορά άξονα + εργασία);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, daveathens είπε

Έχω ένα Renault Clio του 2003, δεύτερης γενιάς, 16αβάλβιδο στα 95 άλογα. Έχει ταμπούρο πίσω και θέλω να αλλάξω τον πίσω άξονα και να βάλω δισκόφρενα. 

 

Ξέρει κανείς αν γίνεται και πόσο περίπου πάει το κόστος (αγορά άξονα + εργασία);

Είχα το ίδιο και του είχα πιει το αίμα, τα φρένα του ήταν πολύ δυνατά και δεν χρειάστηκα ποτέ κάτι παραπάνω από αυτά που είχε. (είχα δίσκους brembo με τακάκια ferondo 2500)

Λογικά τώρα για να μπούνε δισκόφρενα θα χρειαστεί αλλαγή ο πίσω άξονας με αυτό του 1.6 ή το 2.0 (το οποίο έχει ποιο χοντρή αντιστρεπτικη). 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Καλησπέρα και πάλι! Έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι και θα ήθελα να ρωτήσω μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει...

Όταν είναι στο ρελαντί το αμάξι, μετά απο περίπου 1 ώρα οδήγησης, το στροφόμετρο ανεβαίνει στις 3-4 χιλιάδες στοφές και κάνει σαν τρελλό και μου ανάβει το λαμπάκι της πεταλούδας.

Άλλαξα πεταλούδα και έβαλα καινούρια οχι μεταχειρισμένη και σταμάτησε για λίγο καιρό. Τώρα ξανα κάνει πάλι το ίδιο πράγμα και μου ξαναανάβει το λαμπάκι της πεταλούδας...

 

Μήπως έχει τύχει σε κάποιον; Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω; Ή τι να πω στον μηχανικό να κάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, daveathens είπε

Καλησπέρα και πάλι! Έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι και θα ήθελα να ρωτήσω μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει...

Όταν είναι στο ρελαντί το αμάξι, μετά απο περίπου 1 ώρα οδήγησης, το στροφόμετρο ανεβαίνει στις 3-4 χιλιάδες στοφές και κάνει σαν τρελλό και μου ανάβει το λαμπάκι της πεταλούδας.

Άλλαξα πεταλούδα και έβαλα καινούρια οχι μεταχειρισμένη και σταμάτησε για λίγο καιρό. Τώρα ξανα κάνει πάλι το ίδιο πράγμα και μου ξαναανάβει το λαμπάκι της πεταλούδας...

 

Μήπως έχει τύχει σε κάποιον; Ξέρει κανείς τι μπορώ να κάνω; Ή τι να πω στον μηχανικό να κάνει;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιοκτήτης clio ιι που να μην του έχει τύχει...εντάξει ίσως υπερβάλλω αλλά το συγκεκριμένο πρόβλημα μαζί με την αντλία βενζίνης είναι τα δύο κυρίως προβλήματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Η δε θα στο βγάλει ποτέ η θα στο βγάζει συνέχεια. Δυστυχώς πάλι πας για αλλαγή πεταλούδας. Εμένα μου το είχε βγάλει αλλά μπόρεσε ο μηχανικός μου και με έσωσε αφού την έβγαλε την έλυσε...λύνει πάρα πολύ δύσκολα και έφτιαξε το γρανάζι που ανοιγοκλείνει την πεταλούδα. Πρόσεξε ότι το ίδιο πρόβλημα μπορεί να μην είναι στην πεταλούδα αλλά στη πλεξούδα που μεταφέρει το σήμα από το ηλεκτρονικό πεντάλ γκαζιού στην πεταλουδα. Και αν τον πρόβλημα εμφανίζεται σε μέρες με πολύ υγρασία βροχή να είσαι υποψιασμένος. 

Κανονικα θα έπρεπε μόλις σου βγάλει το σήμα της πεταλούδας στο ταμπλώ να σε βάλει αμέσως σε safe mode ο εγκέφαλος και να μην ανεβάζει το αμαξι πάνω από 2500σαλ και 50χμ/Ω... Δεν στο κάνει?

 

 

 

 

Επεξ/σία από SpirtouLisS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως δεν το κάνει...και αν ζοριστεί πολύ, μετά απο λίγο εκτός απο το λαμπάκι της πεταλούδας μου ανάβει και ένα δεύτερο λαμπάκι...Ανεβάζω φώτο και με τα 2 λαμπάκια...

Δεν ξανααγοράζω άλλη πεταλούδα. Δεν υπάρχει περιπτωση ήδη έδωσα τρελλά λεφτά για να αγοράσω αυτήν την καινουρια πεταλούδα και την έχω μόλις 1 μήνα πάνω στο αμάξι

5BCF3ABC-2830-41AB-967F-0330D2E5907E.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά πάσα πιθανότητα το πρόβλημα είναι στην πλεξούδα. Διορθώνεται με επισκευή- επαναμονωση και δεν θα στο ξανακάνει. Καλύτερα όμως πήγαινε σε ένα συνεργείο που τα ξέρουν γτ στο συγκεκριμένο μοντέλο τα ίδια πρόβληματα επαναλαμβάνονται. Είχα κ εγώ το ίδιο μοντέλο κ ήταν το αυτοκίνητο που ευχαριστήθηκα όσο κανένα άλλο παρά τα οποία προβλήματα έβγαζε.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχω και εγώ και ο μηχανικός μου ασχοληθεί πολύ με το πρόβλημα...

-αν είναι πεταλούδα για να είναι σίγουρος πρέπει να λύσει την πεταλούδα. Εκεί θα δει φθορά στο ποτενσιόμετρο που διαβάζει την θέση του γραναζιού που ανοίγει τον αέρα ή σπασμένο φθαρμένο  γρανάζι..και στις δύο περιπτώσεις άλλο πατάς στο πόδι άλλη εντολή παίρνει η πεταλούδα και τρελενεται το αμάξι ...μέχρι να ανάψει το πορτοκαλί με το πηνίο που μπαίνεις σε safe mode

-πλεξουδα που σφάλλει και δεν μεταφέρει σωστά την εντολή η 

-πενταλ γκαζιού με φθορά στο δικό του ποτενσιόμετρο όπως ακριβώς και στην πεταλούδα. 

Από τους κωδικούς σφάλματος δεν θα βγάλεις άκρη γιατί σου λέει απλά 

"Throttle actuator problem..." Αλλά δεν διακρίνει ο εγκέφαλος το που είναι το πρόβλημα. Καλή τυχη και καλή υπομονή. Εμένα το συγκεκριμένο πρόβλημα μου καθήλωσε ένα μηνα το αμάξι ..παραγγελία πεταλούδας που τελικά ήρθε ελλατωματικη και επιστράφηκε...φτιάξαμε αυτή που είχα.αλλα σε μένα το πρόβλημα ήταν φανερό. Σπασμένο γρανάζι εσωτερικά.

 

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα πριν λιγα λεπτά με τον μηχανικό και μου είπε πως δεν είναι μηχανικό το πρόβλημα απο την στιγμή που αλλάξαμε την πεταλούδα και μου είπε να πάω σε ηλεκτρολόγο...

Να πάω σε ηλεκτρολόγο; Θα μπορέσει να λύσει την πεταλούδα;

Ή να ψάξω να βρω κάποιον μηχανικό που θα κάνει την δουλειά σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, daveathens είπε

Μίλησα πριν λιγα λεπτά με τον μηχανικό και μου είπε πως δεν είναι μηχανικό το πρόβλημα απο την στιγμή που αλλάξαμε την πεταλούδα και μου είπε να πάω σε ηλεκτρολόγο...

Να πάω σε ηλεκτρολόγο; Θα μπορέσει να λύσει την πεταλούδα;

Ή να ψάξω να βρω κάποιον μηχανικό που θα κάνει την δουλειά σωστά;

Να πας στον ηλεκτρολόγο πρώτα. Θα κοιτάξει την πλεξούδα και θα μετρήσει το σήμα που πάει στην πεταλούδα ...συνήθως έχουν παλμογράφους χειρός. Αν δει spikes και αλλοίωση στο σήμα που πάει είναι πλεξούδα. Μην αγγίξεις πεταλούδα εξάλλου δεν λύνεται ...δεν έχει βίδες. Αν τη λύσεις για να δεθεί θέλει πατέντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ για όλη την βοήθεια!!!
 

Μόλις έκλεισα με τον ηλεκτρολόγο ραντεβού να του πάω το αμάξι. Θα του πω ακριβώς όλα τα θέματα που έχει το αυτοκίνητο και ελπίζω να μπορέσει να το φτιάξει.

Να του πω κάτι άλλο έξτρα; Π.χ το τι να κοιτάξει συγκεκριμένα; Ή να κοιτάξει 2-3-4 διαφορετικά πράγματα; Ή να τον αφήσω να ψάξει να βρεί μόνος του την λύση;

 

Φοβάμαι μην πάω και το  χρυσοπληρώσω και δεν γίνει η δουλειά και χρειαστεί πάλι να τρέχω σε κανα μηνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι ηλεκτρολόγος με εμπειρία σίγουρα έχει ξαναδεί το πρόβλημα και ξέρει εμπειρικά τα σημάδια που πρέπει να δει για να σου πει για πλεξούδα. Ένας έλεγχος δε θα σου στοιχίσει παραπάνω από το να αλλάξεις πεταλούδα ενώ είναι καλή και σε κάνα μήνα να σου ξαναπαρουσιαστει το πρόβλημα. 

Να του πεις να ελέγξει και το πεντάλ γκαζιού με πολύμετρο αν είναι γραμμική η αντίσταση που βγάζει στο πολύμετρο η παρουσιάζει ανωμαλίες με το πάτημα. Για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω εδώ τελειώνει η εμπειρία που μπορούσα να σου προσφέρω σίγουρα ξέρει ο ηλεκτρολόγος όμως τι άλλο να ελέγξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ και πάλι!!! Θα τα σημειώσω και θα του πάω ένα χαρτί με τις σημειώσεις. Το μόνο που με απασχολεί είναι οτι αυτός όταν το δεί το αμάξι θα είναι κρύο. Όταν είναι κρύο δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα!! Μόνο αν το έχω οδηγήσει πάνω απο μισή ώρα και έχω κολλήσει στην κίνηση με πρώτη και δευτέρα. Θα του το πάω την Πέμπτη το απόγευμα και θα το αφήσω για να το δει την Παρασκευή το πρωι. Θα μπορεί να εντοπίσει τα προβλήματα στο κρύο αυτοκίνητο; Αυτή είναι η απορία μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...