Προς το περιεχόμενο

Τι γινεται με τα LADA;


Dimitris_Marousopoulos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή ανέφερες ιστορικές πινακίδες, απ'όσο ξέρω για να βγουν το αμάξι πρέπει να είναι όσο γίνεται εργοστασιακό και πρέπει να έχουν και κάποιους περιορισμούς στο πως και πόσο μπορείς να το κυκλοφορείς.

Από εκεί και πέρα αν έχεις την οικονομική δυνατότητα και το χρόνο καν'το εφόσον σε ευχαριστεί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, zio10 είπε

Επειδή ανέφερες ιστορικές πινακίδες, απ'όσο ξέρω για να βγουν το αμάξι πρέπει να είναι όσο γίνεται εργοστασιακό και πρέπει να έχουν και κάποιους περιορισμούς στο πως και πόσο μπορείς να το κυκλοφορείς.

Από εκεί και πέρα αν έχεις την οικονομική δυνατότητα και το χρόνο καν'το εφόσον σε ευχαριστεί.

Ναι ψαχτηκα χθες για τις ιστορικες πινακιδες. Το αμαξι θα παραμεινει εργοστασιακο απλα θα γινει πολυ καλο service λογο τις ηλικιας του. Αυτο για τους περιορισμους κυκλοφοριας ισχυει ενταξει δε θα το βγαζω και καθε μερα, εχω το οπελ για μετακινησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, zio10 είπε

Επειδή ανέφερες ιστορικές πινακίδες, απ'όσο ξέρω για να βγουν το αμάξι πρέπει να είναι όσο γίνεται εργοστασιακό και πρέπει να έχουν και κάποιους περιορισμούς στο πως και πόσο μπορείς να το κυκλοφορείς.

Από εκεί και πέρα αν έχεις την οικονομική δυνατότητα και το χρόνο καν'το εφόσον σε ευχαριστεί.

Κάθε αμαξι που έχει κλείσει τα 30 χρόνια έχει δικαίωμα σε ιστορικές και ας έχει ένα σωρό μετατροπές (πόσο μάλλον correct period) απλά θα το επηρεάσει στην κλάση (θα μπει πχ Α3 αντί για Α1) αν και υπάρχει σκέψη απ τη fiva να καταργηθούν οι κλάσεις. Όσον αφορά στους περιορισμούς σε λίγους μήνες οι ιστορικές φεύγουν από τις λέσχες και θα είναι υπουργείου χωρίς κανένα περιορισμό στην κυκλοφορία και οι λέσχες θα εκδίδουν ΠΚΟ και κάρτα αναγνώρισης των παγκόσμιων ομοσπονδιών FIA και FIVA

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/9/2021 στις 4:35 ΜΜ, phanispal είπε

Το Niva έχει αποκτήσει cult status εδώ και χρόνια, πέραν του ότι για συγκεκριμένες δουλειές είναι απ' τα καλύτερα.

Είδαμε και τα BMW πάντως, τρομερή εξέλιξη τύπου φρου φρου κι αρώματα, ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα, πλέον πρέπει να προσλάβεις άτομο να το πηγαινοφέρνει στο συνεργείο, γιατί εσύ πρέπει και να δουλέψεις να ζήσει ο μάστορας. 

Εν μερει συμφωνω, αλλα να σου θυμισω πως η bmw εχει βγαλει αυτον τον κινητηρα...

1996 McLaren F1 engine.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dimitris_Marousopoulos είπε

Nαι φιλε ξερω ακουγεται παραξενο εχω φαει κραξιμο απ ολους τους φιλους μου😅

Και δεν χόρτασες, ήρθες να φας κράξιμο και στο insomnia? 😃

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Morosana είπε

Κάθε αμαξι που έχει κλείσει τα 30 χρόνια έχει δικαίωμα σε ιστορικές και ας έχει ένα σωρό μετατροπές (πόσο μάλλον correct period) απλά θα το επηρεάσει στην κλάση (θα μπει πχ Α3 αντί για Α1) αν και υπάρχει σκέψη απ τη fiva να καταργηθούν οι κλάσεις. Όσον αφορά στους περιορισμούς σε λίγους μήνες οι ιστορικές φεύγουν από τις λέσχες και θα είναι υπουργείου χωρίς κανένα περιορισμό στην κυκλοφορία και οι λέσχες θα εκδίδουν ΠΚΟ και κάρτα αναγνώρισης των παγκόσμιων ομοσπονδιών FIA και FIVA

Αυτό είναι πολύ καλό νέο, το αυτοκίνητο πρέπει να είναι χωρίς καθόλου μετατροπές; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Και δεν χόρτασες, ήρθες να φας κράξιμο και στο insomnia? 😃

Ηξερα πως και δω θα φαω κραξιμο απλος ηθελα να ακουσω και καποιες ποιο σοβαρες αποψεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dimitris_Marousopoulos είπε

Ηξερα πως και δω θα φαω κραξιμο απλος ηθελα να ακουσω και καποιες ποιο σοβαρες αποψεις

Για να ακούσεις πιο σοβαρή άποψη πρέπει να θέσεις και πιο σοβαρό θέμα, το να έχουμε 2021 και να λες πως θέλεις να αγοράσεις και να βελτιώσεις Lada 2105 μόνο κράξιμο μπορεί να προκαλέσει. Εντός και εκτός insomnia.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να πάρεις ένα 2105 για την εμπειρία οκ, αλλά να το βελτιώσεις too much...

Και στο λέει ένα άνθρωπος που νοσταλγεί να βγάλει και πάλι στην κυκλοφορία ένα καρμπυρατεράτο

opel corsa του 90 φορτωμένο μόνο όμορφες αναμνήσεις.

Γιατί;

Γιατί έτσι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, piiii είπε

Το να πάρεις ένα 2105 για την εμπειρία οκ, αλλά να το βελτιώσεις too much...

Και στο λέει ένα άνθρωπος που νοσταλγεί να βγάλει και πάλι στην κυκλοφορία ένα καρμπυρατεράτο

opel corsa του 90 φορτωμένο μόνο όμορφες αναμνήσεις.

Γιατί;

Γιατί έτσι...

εχεις ενα δικιο σε αυτο. Απλα δεν σκοπευω να δωσω ενα μεγαλο ποσο, θελω μονο να το κανω ομορφο εξωτερικα και να δουλευει καλα το μοτερ του. Μου αρεσει πολυ το αμαξι ξερω οτι ολα αυτα που λεω ακουγωνται χαζα για πολους αλλα τι να κανω, αυτο μου αρεσει. Πλεον αρχιζουν να κυκλωφορουν τα ηλεκτρικα κι ερχομαι κι σου λεω οτι θελω να παρω αμαξι καρμπυρατερατο του 86 ε λογικο ειναι να αρχιζουν να γελανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dimitris_Marousopoulos είπε

εχεις ενα δικιο σε αυτο. Απλα δεν σκοπευω να δωσω ενα μεγαλο ποσο, θελω μονο να το κανω ομορφο εξωτερικα και να δουλευει καλα το μοτερ του. Μου αρεσει πολυ το αμαξι ξερω οτι ολα αυτα που λεω ακουγωνται χαζα για πολους αλλα τι να κανω, αυτο μου αρεσει. Πλεον αρχιζουν να κυκλωφορουν τα ηλεκτρικα κι ερχομαι κι σου λεω οτι θελω να παρω αμαξι καρμπυρατερατο του 86 ε λογικο ειναι να αρχιζουν να γελανε.

Πάντως να ξέρεις το μεγάλο σου ζόρι είναι να βρείς πλέον ανταλλακτικά.

Οκ για τα κλασσικά, φίλτρα, λάδια, μπουζιά κτλ είναι ακόμα εύκολη περίπτωση,

Αλλά αν πέσεις σε κάτι ποιό βαρύ, π.χ καμιά αντλία βενζίνης και θα δυσκολευτείς να το βρείς και θα το χρυσοπληρώσεις.

Αγανάκτησα για να βρω ψυγείο για το opel μου καθώς το παλιό είχε διαρροή. Εναν τύπο βρήκα μετά κόπων και βασάνων και έσκασα κοντά 140 γιούρια για καινούργιο μανήσιο(δεν είχε τίποτα διαθέσιμο σε aftermarket)

Ενα κ@ο τάσι πλαστικό που μου έλειπε, έσκασα 20 γιούρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, piiii είπε

Πάντως να ξέρεις το μεγάλο σου ζόρι είναι να βρείς πλέον ανταλλακτικά.

Οκ για τα κλασσικά, φίλτρα, λάδια, μπουζιά κτλ είναι ακόμα εύκολη περίπτωση,

Αλλά αν πέσεις σε κάτι ποιό βαρύ, π.χ καμιά αντλία βενζίνης και θα δυσκολευτείς να το βρείς και θα το χρυσοπληρώσεις.

Αγανάκτησα για να βρω ψυγείο για το opel μου καθώς το παλιό είχε διαρροή. Εναν τύπο βρήκα μετά κόπων και βασάνων και έσκασα κοντά 140 γιούρια για καινούργιο μανήσιο(δεν είχε τίποτα διαθέσιμο σε aftermarket)

Ενα κ@ο τάσι πλαστικό που μου έλειπε, έσκασα 20 γιούρια.

Ναι το αμαξι λογο ηλικιας ειναι δυσκολο να βρεθουν ευκολα ανταλακτικα. Ευτυχως βρηκα ενα πολυ καλο site που πουλαει τα παντα για τα LADA σε πολυ καλες τιμες το site λεγεται lada moscow μπορεις να βρεις απο ενα τιμονη μεχρι και ετοιμο μοτερ!

1 λεπτό πριν, Dimitris_Marousopoulos είπε

Ναι το αμαξι λογο ηλικιας ειναι δυσκολο να βρεθουν ευκολα ανταλακτικα. Ευτυχως βρηκα ενα πολυ καλο site που πουλαει τα παντα για τα LADA σε πολυ καλες τιμες το site λεγεται lada moscow μπορεις να βρεις απο ενα τιμονη μεχρι και ετοιμο μοτερ!

https://ladamoscow.com/ αυτο ειναι το site οποιος θελει μπορει να το ριξει μια ματια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/9/2021 στις 1:42 ΜΜ, Dimitris_Marousopoulos είπε

Καλησπερα σε ολους. Ειμαι σιγουρος πως ολη γνωριζουμε τα Lada μαλιστα θυμαμαι πριν χρονια εβλεπα πολλα  στη περιοχη μου και μπορω να πω πως παντα μου αρεσαν κυριως τα παλια μοντελα μαλιστα θυμαμαι οταν ειμουν μικρος ειχαι ο πατερας μου ενα niva του 89 παλιο 1.6 καρμπυρατερ  θυμαμαι τα σαβατοκυριακα πειγαιναμε για off road το αμαξι ηταν σκυλι μαυρο περνουσαμε μεσα σε πολυ λασπη ακομα και μεσα απο λιμνες χωρις προβλημα απο μεσα ηταν πολυ ωραιο το εσωτερικο του ενιωθα λες κι εμπαινα σε τανκ μετα απο πολλα χρονια ειχαι φτασει τα 300χιλ χλμ και αρχιζε να βγαζει αρκαιτα κουσουρακια κι ετσι ο πατερας μου αναγκαστικε να το δωσει γιατι χρειαζοταν πολλα λευτα για να γινει αμαξι. Eγω ως νεος σκαιφτομαι να αγωρασω κι εγω ενα Lada μιας και ειμαι λατρης τον παλαιων αυτοκινητων εψαξα στο car πριν καιρω και βρηκα πολυ καλες τιμες το αγαπημενο μου ειναι το lada 2105 του 86 οπου και αυτο θα παρω και θα το κανω stance δηλαδη θα το χαμηλωσω αρκαιτα θα του βαλω μια ωραια ζαντουλα πολυακτινη θα αλαχτουνε φαναρια μπρος πισω θα γινουνε ολα τα service που πρεπει και στο εσωτερικο μαλλον θα το αφησω οπως ειναι αυτο σκαιφτομαι να κανω πειτε μου τι γνωμη σας το αμαξι αυτο μου αρεσει απο πολυ μικρο και παντα θα ηθελα να ειμαι κατοχος ενος τετοιου αυτοκινητου.

Tο astra το εφτιαξες τελικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...