Προς το περιεχόμενο

Γεμισμα ρεζερβουαρ περιπου +7-8 λιτρα απο το μεγιστο του κατασκευαστη


ison

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν στα 45 λίτρα 2-3 λίτρα έξτρα είναι νορμάλ να τα πάρει αν το πάει πίτα, γιατί είναι και η πλήρωση της σωλήνωσης. 7 όμως ΔΕΝ παίζει. Και καλά ο τρόπος με να γεμίζεις πάντα και να μηδενίζεις τον οδομετρητη για να δεις αν παίζει κάτι περίεργο, μπορεί να ισχύει αλλά τι να τον κάνεις! Ο μόνος τρόπος (αλλά ποιος το κάνει!!!) Είναι να πας με ένα πρότυπο βαθμονομημένο δοχείο, και να του πεις μεγάλε ρίξε 20 λίτρα. Και να δεις αν όντως ρίξει 20+/- 1% ή όχι. Η ανοχή στα συστήματα εισροών εκροών είναι τόσο, +/- 1~1.5% (εισροές με εκροές) ,παραπάνω χτυπάει αλαρμ στο σύστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε όλους μας έχει συμβεί. Σε βενζινάδικο επί της Μεσογείων ενας μου έσπασε το ρεκόρ 20ετιας και 400Κ km που είχα κάνει με το αυτοκίνητο και το ίδιο ακριβώς μοτίβο γεμισμάτων. Απλά δεν ξαναβάζεις και πας παρακάτω. Δε θα μιλήσω βέβαια για Χανιά όπου σε ένα ibiza που είχα νοικιάσει με ντεπόζιτο 3/8 γέμισα με 58lt. Ούτε φορτηγό... Απλά αυτά είναι πλέον σπάνια...

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Και όμως παίζει.Και αυτό γιατί οι αναθυμιάσεις δεν βγαίνουν στο περιβάλλον αλλά πάνε σε κουτι με φίλτρο άνθρακα.Κοιτάξτε ένα ρεζερβουάρ του ομίλου και θα δέιτε το κουμπί στον λαιμό..

Ναι έτσι είναι υπάρχει κουμπί στο στόμιο για την εξαέρωση.

Οι αναθυμιάσεις δεν βγαίνουν περιβάλλον αλλά με την βοήθεια της υποπίεσης περνάνε στην εισαγωγή για καύση, αφού περάσουν πρώτα απο το ενεργό φίλτρο άνθρακα.

Και αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που δε πρέπει να γεμίζει ο λαιμός, μετά το 1ο "κλικ" δηλαδή, κάτι που όλοι οι βενζινάδες κάνουν για να στρογγυλέψουν το ποσό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη σε αυτες τις συζητησεις μπαινουν παντα τα υποθετικα λιτρα που χωρανε οι σωληνες, τα οποια ειναι ακριβως αυτο ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ. Αγνωστα μεγεθη που μονο μπορεις να τα προσεγγισεις με περιθωριο λαθους

Το ασφαλεστερο ειναι να κανεις τις συγκρισεις/υπολογισμους με γνωστα μεγεθη. Και αυτα ειναι 2

  1. Η χωρητικοτητα του ρεζερβουαρ που δινει ο κατασκευαστης. Οποτε ΟΛΕΣ οι μετρησεις και υπολογισμοι γινονται με βαση αυτο το γνωστο μεγεθος
  2. Ο μεσος ορος γεμισματων. Οταν εχεις κανει 50 γεμισματα με μεσο ορο 40lt πχ, ε αν εμφανιστει μια ακραια τιμη 47lt δειχνει οτι κατι δεν πηγε καλα.

Σε καθε περιπτωση οι αντλιες μπορουν να κλεβουν και το κανουν πανευκολα, διοτι δεν υπαρχει ελεγχος.

Και αυτο πιστοποιειται απο τις δεκαδες περιπτωσεις πρατηριων που τα κλεινουν για ενα διαστημα και μετα απο λιγο ξανανοιγουν κανονικα με αλλη διευθυνση. Πλειστες περιπτωσεις που ολοι εχουμε παρατηρησει

Σαν καταναλωτης δεν εχεις και πολλες επιλογες. Απλα δεν ξαναπας στο βενζιναδικο με τις περιεργες πληρωσεις

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Ναι και τι, ότι θα εντυπωσιαστώ ας πούμε από ένα exploded view σχέδιο από ένα τανκακι ;

Μια στάνταρ γεωμετρία είναι που παίζει να είναι ίδια σε 3-4 μοντέλα μιας εταιρείας, σιγά την custom κατασκευή που θα αποκλίνει 15% του design…

Δεν έχεις καταλάβει τι λέω, δεν εννοώ ότι αποκλίνει το ένα με το άλλο. Αλλά ότι το real volume από το nominal capacity που σου δίνει ο κατασκευαστής δεν είναι ίδια. Άλλωστε γι' αυτό λέγεται και nominal (ονομαστικό). Σίγουρα δεν είναι κατά πολύ μεγαλύτερο (max 10-15%), αλλά εξαρτάται από τον κατασκευαστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Makis38 είπε

Να πω και γω την ιστορία μου…σε ρεζερβουάρ 45 λίτρων έκατσα πριν από μερικά χρόνια μόνος μου στην αντλία, μεταμεσονύκτια, πάνω από 10 λεπτά από την στιγμή που χτύπησε η αντλία «γεμάτο», και έβαζα βενζίνη μέχρι να ξεχυλίσει, στο τέλος σχεδόν σταγόνα - σταγόνα. Πήρε τουλάχιστον 6 λίτρα πάνω από τα λεγόμενα του κατασκευαστή. Φυσικά με το χέρι του βενζινά δεν υπήρχε πιθανότητα λόγω χρόνου, σιγά μην καθόταν να κάνει τις παπαριές που σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή. 

Εγω πάντως που όταν δουλευα στο βενζινάδικο και πληρωνόμουν με ποσοστά επι των πωλήσεων το γέμιζα φίσκα. Εντάξει δεν πάλευα και σταγόνα σταγόνα  αλλά το μπούκωνα όσο μπορούσα αν υπήρχε ο χρόνος.

10 ώρες πριν, mechpanos είπε

Λοιπόν στα 45 λίτρα 2-3 λίτρα έξτρα είναι νορμάλ να τα πάρει αν το πάει πίτα, γιατί είναι και η πλήρωση της σωλήνωσης. 7 όμως ΔΕΝ παίζει. Και καλά ο τρόπος με να γεμίζεις πάντα και να μηδενίζεις τον οδομετρητη για να δεις αν παίζει κάτι περίεργο, μπορεί να ισχύει αλλά τι να τον κάνεις! Ο μόνος τρόπος (αλλά ποιος το κάνει!!!) Είναι να πας με ένα πρότυπο βαθμονομημένο δοχείο, και να του πεις μεγάλε ρίξε 20 λίτρα. Και να δεις αν όντως ρίξει 20+/- 1% ή όχι. Η ανοχή στα συστήματα εισροών εκροών είναι τόσο, +/- 1~1.5% (εισροές με εκροές) ,παραπάνω χτυπάει αλαρμ στο σύστημα.

Αλλο το εισροών εκροών και άλλο οι αντλίες.Το ε/ε χάνει και απο τους υδρατμούς και απο την θερμοκρασία.Οι αντλίες έχουν και αυτές ένα ποσοστό δικαιολογημένου λάθους,δεν το θυμάμαι αλλά ηταν κάτω απο το 1%,και είναι ρυθμιζόμενο.Και φυσικά πάντα είναι υπέρ του πρατηρίου.

36 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Επειδη σε αυτες τις συζητησεις μπαινουν παντα τα υποθετικα λιτρα που χωρανε οι σωληνες, τα οποια ειναι ακριβως αυτο ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ. Αγνωστα μεγεθη που μονο μπορεις να τα προσεγγισεις με περιθωριο λαθους

Το ασφαλεστερο ειναι να κανεις τις συγκρισεις/υπολογισμους με γνωστα μεγεθη. Και αυτα ειναι 2

  1. Η χωρητικοτητα του ρεζερβουαρ που δινει ο κατασκευαστης. Οποτε ΟΛΕΣ οι μετρησεις και υπολογισμοι γινονται με βαση αυτο το γνωστο μεγεθος
  2. Ο μεσος ορος γεμισματων. Οταν εχεις κανει 50 γεμισματα με μεσο ορο 40lt πχ, ε αν εμφανιστει μια ακραια τιμη 47lt δειχνει οτι κατι δεν πηγε καλα.

Σε καθε περιπτωση οι αντλιες μπορουν να κλεβουν και το κανουν πανευκολα, διοτι δεν υπαρχει ελεγχος.

Και αυτο πιστοποιειται απο τις δεκαδες περιπτωσεις πρατηριων που τα κλεινουν για ενα διαστημα και μετα απο λιγο ξανανοιγουν κανονικα με αλλη διευθυνση. Πλειστες περιπτωσεις που ολοι εχουμε παρατηρησει

Σαν καταναλωτης δεν εχεις και πολλες επιλογες. Απλα δεν ξαναπας στο βενζιναδικο με τις περιεργες πληρωσεις

Το ότι κλείνουν πρατήρια δεν είνα απόδειξη ότι γίνεται έλεγχος;Το ότι υπαρχουν τροποι με αχυράνθρωπους είναι αλλο κεφάλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Το ότι κλείνουν πρατήρια δεν είνα απόδειξη ότι γίνεται έλεγχος;Το ότι υπαρχουν τροποι με αχυράνθρωπους είναι αλλο κεφάλαιο.

εχεις ενα point. Ας το γραψω διαφορετικα, ο ελεγχος να εχει και αμεσες συνεπειες.

Εκλεψες κυριε? Κλεισιμο οριστικο

Αλλα φανταζομαι οτι εαν ακολουθουσαν αυτην την τακτικη θα ειχαν τρελο βυθισμα στα εσοδα απο τους φορους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, tutuyo είπε

εχεις ενα point. Ας το γραψω διαφορετικα, ο ελεγχος να εχει και αμεσες συνεπειες.

Εκλεψες κυριε? Κλεισιμο οριστικο

Αλλα φανταζομαι οτι εαν ακολουθουσαν αυτην την τακτικη θα ειχαν τρελο βυθισμα στα εσοδα απο τους φορους

Οριστικό δεν μπορεί δυστυχώς να πραγματοποιηθεί, καθώς φτιάχνεις μία νέα εταιρεία και ξανανοίγεις "υπό νέα διεύθυνση" και όλα καλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

εχεις ενα point. Ας το γραψω διαφορετικα, ο ελεγχος να εχει και αμεσες συνεπειες.

Εκλεψες κυριε? Κλεισιμο οριστικο

Αλλα φανταζομαι οτι εαν ακολουθουσαν αυτην την τακτικη θα ειχαν τρελο βυθισμα στα εσοδα απο τους φορους

Είναι τσουχτερός ο λογαριασμός, αν το κλείσει πως θα τα εισπράξει.

Γενικά η πατέντα με το κλέψιμο στα λίτρα, που είχε γίνει και σάλος πριν λίγα χρόνια εκλείπει (γιατί είναι εύκολα αντιληπτό). Το θέμα είναι ότι κάνουν προσμίξεις (νοθεία) καυσίμων και αυτό είναι πολύ χειρότερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Αλλο το εισροών εκροών και άλλο οι αντλίες.Το ε/ε χάνει και απο τους υδρατμούς και απο την θερμοκρασία.Οι αντλίες έχουν και αυτές ένα ποσοστό δικαιολογημένου λάθους,δεν το θυμάμαι αλλά ηταν κάτω απο το 1%,και είναι ρυθμιζόμενο.Και φυσικά πάντα είναι υπέρ του πρατηρίου

Στο εισροών - εκροών υπάρχουν 2 συστήματα μέτρησης: Η βέργα από την δεξαμενή, και η μέτρηση στην αντλία. Από αυτές τις 2 μετρήσεις, βγαίνει ένα ισοζύγιο, το οποίο λέει τι υπάρχει μέσα στην δεξαμενή και τι έχουν ρίξει οι αντλίες. Στο ισοζύγιο αυτό αν η απόκλιση είναι παραπάνω από το 1-1.5% υπάρχει θέμα και πρέπει να γίνει τεχνικός έλεγχος και δεν ξέρω και τι άλλη επίπτωση έχεις στην εφορία και το τελωνείο.
Από τις αναθυμιάσεις υπάρχει μια απόκλιση, ΟΚ, αυτή δεν ξέρω πόσο είναι μετρήσιμη. Από την θερμοκρασία δεν υπάρχει, γιατί υπάρχουν αισθητήρια θερμοκρασίας και στο ισοζύγιο γίνεται πάντα αναγωγή στους 15oC. Βέβαια η πώληση γίνεται, επί της φυσικής θερμοκρασίας...οπότε εκεί ο πρατηριούχος άλλοτε κερδίζει περισσότερο, άλλοτε λιγότερο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκιμάστε να ζητήσετε να σας γεμίσουν ένα πλαστικό δοχείο ρεζέρβας 5λιτρο. Ακριβώς μετά το γέμισμα του αυτοκινήτου χωρίς να ακουμπήσει την αντλία πίσω, να μην πατήσει κουμπιά κτλ. Θα πάρει μέσα 5 ή 6 λίτρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, pantelikas είπε

Δοκιμάστε να ζητήσετε να σας γεμίσουν ένα πλαστικό δοχείο ρεζέρβας 5λιτρο. Ακριβώς μετά το γέμισμα του αυτοκινήτου χωρίς να ακουμπήσει την αντλία πίσω, να μην πατήσει κουμπιά κτλ. Θα πάρει μέσα 5 ή 6 λίτρα;

να πω και εγώ την αλήθεια μου, δούλευα σε γνωστό πρατήριο σε επαρχιακή πόλη πριν πολλά χρόνια σαν πιτσιρικάς, και έβλεπα κάτι κουλά του τύπου 5λιτο δοχείο(μπετόνι) έπαιρνε 6,5 - 7 λίτρα, μπουκαλάκι 500μλ έπαιρνε 800-900 μλ, γεμισμα σε 60αρι ντεποζιτο 66-67 λιτρα πχ και άλλα τέτοια.και απο ένα σημείο και μετά το ''αφεντικό'' μας απαγόρεψε να βάζουμε σε μπουκάλια και δοχεία....γενικά ακούγετε οτι έχει ποιοτικό καυσιμο το συγκεκριμένο πρατήριο, αλλα αν ειναι να το πληρώνεις τοσο ακριβα...δεν ξερω πλέον ποιον να εμπιστευτώ και ποιον όχι..

 

αν δείτε τα νούμερα που παρέθεσα πάνω, στα 60 λίτρα πχ τα 6-7 λίτρα δεν είναι τίποτα συγκριτικά με το 500μλ --> 800-900μλ είτε 5 λιτρα --> 6,5 - 7λίτρα..

αν συνυπολογίσουμε οτι ο μέσος Έλληνας βάζει 10-20-30 το πολύ ευρώ, και αν θεωρήσουμε πως τα πρατήρια ''κλέβουν'' περισσότερα σε αυτά τα ποσά... για μένα τουλάχιστον αντι να βάζουμε 10-10 20-20 καλύτερα να κάνουμε ένα γέμισα, αφου θα δωθούν έτσι και αλλιώς τα χρήματα κάποια στιγμή.

 

σορυ για το μακρινάρι, αποτύπωσα τις σκέψεις και την μικρή μου ιστορία απο το παρελθόν..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, maparios είπε

να πω και εγώ την αλήθεια μου, δούλευα σε γνωστό πρατήριο σε επαρχιακή πόλη πριν πολλά χρόνια σαν πιτσιρικάς, και έβλεπα κάτι κουλά του τύπου 5λιτο δοχείο(μπετόνι) έπαιρνε 6,5 - 7 λίτρα, μπουκαλάκι 500μλ έπαιρνε 800-900 μλ, γεμισμα σε 60αρι ντεποζιτο 66-67 λιτρα πχ και άλλα τέτοια.και απο ένα σημείο και μετά το ''αφεντικό'' μας απαγόρεψε να βάζουμε σε μπουκάλια και δοχεία....γενικά ακούγετε οτι έχει ποιοτικό καυσιμο το συγκεκριμένο πρατήριο, αλλα αν ειναι να το πληρώνεις τοσο ακριβα...δεν ξερω πλέον ποιον να εμπιστευτώ και ποιον όχι..

 

αν δείτε τα νούμερα που παρέθεσα πάνω, στα 60 λίτρα πχ τα 6-7 λίτρα δεν είναι τίποτα συγκριτικά με το 500μλ --> 800-900μλ είτε 5 λιτρα --> 6,5 - 7λίτρα..

αν συνυπολογίσουμε οτι ο μέσος Έλληνας βάζει 10-20-30 το πολύ ευρώ, και αν θεωρήσουμε πως τα πρατήρια ''κλέβουν'' περισσότερα σε αυτά τα ποσά... για μένα τουλάχιστον αντι να βάζουμε 10-10 20-20 καλύτερα να κάνουμε ένα γέμισα, αφου θα δωθούν έτσι και αλλιώς τα χρήματα κάποια στιγμή.

 

σορυ για το μακρινάρι, αποτύπωσα τις σκέψεις και την μικρή μου ιστορία απο το παρελθόν..

παντως και το μπουκάλι με το νερό δεν ειναι γεμάτο μέχρι τα χείλη για την ποσότητα που λεει ουτε και εχουν όλα τα υγρα το ιδιο ειδικο βαρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

παντως και το μπουκάλι με το νερό δεν ειναι γεμάτο μέχρι τα χείλη για την ποσότητα που λεει ουτε και εχουν όλα τα υγρα το ιδιο ειδικο βαρος.

Το μπουκαλάκι του νερού έχει χωρητικά σε λίτρα, όχι σε βάρος. Επίσης αν το γεμίσεις μέχρι πάνω άντε να πάρει 50 γραμμάρια παραπάνω. Να χωρέσει 800-900 μλ απλά δεν παίζει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 μπουκάλι νερό 500ml είναι 515g, 15g ζυγίζει το πλαστικό.

Τιγκαρισμενο μέχρι πάνω είναι σύνολο 530g,515g το νερό. Ζυγιστε τα. 

Συνεπώς φίσκα, χωρίς να χωράει σταγόνα παραπάνω είναι 515ml η χωρητικότητα του. Τώρα πως μπήκαν εκεί μέσα 800-900ml.Δεν μπήκαν, απλά τόσο έγραψε. 

Προφανώς θα είχε ρυθμίσει την μανίκα να κλέβει αβέρτα στα λίγα λίτρα,μιας και ελάχιστοι φουλαρουν με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ, οι περισσότεροι βάζουν 10-20-30 ευρώ,

και όσο παραπάνω λίτρα έβαζε τόσο λιγότερο έκλεβε. Αλλιώς αν έπαιρνε 800-900ml στο μισόλιτρο, τότε στο 60λιτρο ρεζερβουάρ θα έγραφε η μανικα πάνω από 90 λίτρα. Ε, λίγο δύσκολο να το εξηγήσει. 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...