Προς το περιεχόμενο

Γεμισμα ρεζερβουαρ περιπου +7-8 λιτρα απο το μεγιστο του κατασκευαστη


ison

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο επαγγελματικός τρόπος διακρίβωσης μιας αντλίας καυσίμου είναι αυτός

https://metricon.gr/metrical/?lang=el

Στην ουσία μετράνε βάρος , θερμοκρασία και πυκνότητα και κάνουν αναγωγή σε λίτρα .

Εννοείται οτι για ερασιτεχνικές μετρήσεις το γέμισμα μιας δεξαμενής είναι υπεραρκετός τρόπος ελέγχου με  ακρίβεια περίπου 1 -2 % .   Δεν διάβασα αν ειπώθηκε πριν , νομίζω η νόμιμη απόκλιση είναι 0.3 %

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Αν ήταν να φεύγουν κάτω 6-7 λίτρα που αναφέρονται εδώ σαν παραπάνω....πιστεύω θα το έβλεπαν/μύριζαν όλοι, πιθανώς να είχαμε και φωτιές σε πρατήρια με τόση βενζίνη στο πάτωμα και κάποια τυχαία σπίθα.

Συμφωνώ.. απλά σε συνδυασμό με την κάποια επιπλέον ποσότητα που μπορει να υπάρχει στο σωλήνα, μπορεί πιθανόν να δικαιολογήσει ενα "περίεργο" γέμισμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Το ξεθαβω για Update ...μετα απο καιρο πηγα παλι σημερα να γεμισω σε αλλη agean της περιοχης παλι με λαμπακι πεινασμενο το αμαξι (ζητημα να ειχε 1-2 λιτρα)...για να μην τα πολυλογω ...πηρε 52 λιτρα (88 ευρω εσκασα)...τι να πω δεν ξερω πλεον ή κλεβουν ολες οι agena ή ο κατασκευαστής που δινει 45 λιτρα τον παιζει

Να σημειωσω οτι τα 52 τα πηρε μονοκοπανια δεν σταματησε η αντλια...λιγο επαιξε ο βενζινας για να στρογγυλοποιηση το ποσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ison είπε

Το ξεθαβω για Update ...μετα απο καιρο πηγα παλι σημερα να γεμισω σε αλλη agean της περιοχης παλι με λαμπακι πεινασμενο το αμαξι (ζητημα να ειχε 1-2 λιτρα)...για να μην τα πολυλογω ...πηρε 52 λιτρα (88 ευρω εσκασα)...τι να πω δεν ξερω πλεον ή κλεβουν ολες οι agena ή ο κατασκευαστής που δινει 45 λιτρα τον παιζει

Να σημειωσω οτι τα 52 τα πηρε μονοκοπανια δεν σταματησε η αντλια...λιγο επαιξε ο βενζινας για να στρογγυλοποιηση το ποσο.

Χωρίς παρεξήγηση ο μόνος που τον παίζει είναι αυτός που αφήνει το τεπόζιτο του σχεδόν άδειο πριν τον ανεφοδιασμό.

Όσο για την χωρητικότητα, έχει γραφτεί επανειλημμένως ότι άλλο η ονομαστική που ανακοινώνει ο κατασκευαστής και άλλο η πραγματική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως στο δικο μου που ο κατασκευαστης δινει 45 λιτρα,δεν εχω καταφερει να βαλω ποτε πανω απο 44 ακομα και οταν το ειχα αφησει με αναθυμιασεις.Aλλα βαζω σταθερα σε συγκεκριμενη shell.Οποτε εαν ποτε κανενας μου σκασει και μου βαλει 50,προφανως και θα κανω ιστορια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Χωρίς παρεξήγηση ο μόνος που τον παίζει είναι αυτός που αφήνει το τεπόζιτο του σχεδόν άδειο πριν τον ανεφοδιασμό.

Όσο για την χωρητικότητα, έχει γραφτεί επανειλημμένως ότι άλλο η ονομαστική που ανακοινώνει ο κατασκευαστής και άλλο η πραγματική.

Φιλε το γνωρίζω οτι δεν ειναι σωστο να το αφηνεις αλλα το εκανα επιτηδες για να τσεκαρω ποσο θα παρει με οσο το δυνατόν ιδιες συνθηκες..εννοειτε για την σωστη λιπανση/ψυξη της αντλιας το σωστο ειναι περιπου στην μεση να το ξαναγεμιζεις...μην επικεντρωνεσε στα επουσιώδη...συζητηση κανουμε και ενα update εδωσα...τωρα ονομαστικη και πραγματικη να εχει τοσο μεγαλη διαφορα οκ μου κανει εντυπωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, ison είπε

τωρα ονομαστικη και πραγματικη να εχει τοσο μεγαλη διαφορα οκ μου κανει εντυπωση.

Η διαφορά αυτή είναι γύρω στα 1-3 λίτρα, ανάλογα τον "λαιμό" που έχει κάθε αμάξι, αντε στα τσακίρ κέφια 4-5 λίτρα, διαφορά ονομαστική με πραγματική. 

ΒΑΣΙΚΉ προϋπόθεση το ντεπόζιτο να ειναι παντελώς άδειο. 

Όταν πας να βάλεις καύσιμο, έχεις ΉΔΗ κάποια λίτρα μέσα, τουλάχιστον 2-3.

Αν τώρα ο κατασκευαστης λέει 45 λιτρα, και εσύ πας με λαμπάκι αναμμένο, που σημαίνει ότι έχεις μέσα κάποια λίτρα, δεν ειναι άδειο, και σου βάζει 52 λίτρα,χωρίς να το έχει τιγκαρει μέχρι πάνω, τότε ναι, σε κλέβει. Κανονικότατα και μπόλικα. 

Εννοείται φυσικά ότι ΔΕΝ σου έβαλε 52 πραγματικά λίτρα μέσα, πολυ απλά επειδή δεν χωράνε, αλλά κάπου 43-46,αναλογα πως το έχει ρυθμίσει, ασχετα αν εσύ πλήρωσες για 52.

 

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ison είπε

Φιλε το γνωρίζω οτι δεν ειναι σωστο να το αφηνεις αλλα το εκανα επιτηδες για να τσεκαρω ποσο θα παρει με οσο το δυνατόν ιδιες συνθηκες..εννοειτε για την σωστη λιπανση/ψυξη της αντλιας το σωστο ειναι περιπου στην μεση να το ξαναγεμιζεις...μην επικεντρωνεσε στα επουσιώδη...συζητηση κανουμε και ενα update εδωσα...τωρα ονομαστικη και πραγματικη να εχει τοσο μεγαλη διαφορα οκ μου κανει εντυπωση.

Δεν είναι σωστό όχι μόνο για την ψύξη της αντλίας, αλλά και για τον κίνδυνο να φράξει η αντλία καυσίμου από κάποιο σκουπιδάκι.

Επίσης κατά τη γνώμη μου στα επουσιώδη ανήκει αυτό που επικεντρώθηκες εσύ, δλδ το τι κάνει εντύπωση προσωπικά σε σένα, ενώ η επισήμανση ότι δεν αφήνουμε το τεπόζιτο να αδειάσει είναι από τα ουσιώδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι σωστό όχι μόνο για την ψύξη της αντλίας, αλλά και για τον κίνδυνο να φράξει η αντλία καυσίμου από κάποιο σκουπιδάκι.

Επίσης κατά τη γνώμη μου στα επουσιώδη ανήκει αυτό που επικεντρώθηκες εσύ, δλδ το τι κάνει εντύπωση προσωπικά σε σένα, ενώ η επισήμανση ότι δεν αφήνουμε το τεπόζιτο να αδειάσει είναι από τα ουσιώδη.

Κυρίως στα ντίζελ δεν ισχύει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Utopia13 είπε

Κυρίως στα ντίζελ δεν ισχύει αυτό;

Ουδεμία σχέση, τα ντίζελ δεν έχουν βαπτιζόμενη αντλία μέσα στο τεπόζιτο όπως τα βενζινοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Ουδεμία σχέση, τα ντίζελ δεν έχουν βαπτιζόμενη αντλία μέσα στο τεπόζιτο όπως τα βενζινοκίνητα.

Εννοώ το να μην τα αφήνουμε στο λαμπάκι. Έτσι είχα ακούσει ότι βενζίνη κλάιν και να την αφήνεις να αδειάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Utopia13 είπε

Εννοώ το να μην τα αφήνουμε στο λαμπάκι. Έτσι είχα ακούσει ότι βενζίνη κλάιν και να την αφήνεις να αδειάσει.

Μάλλον δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τα 2-3 τελευταία post μου, έχω γράψει αναλυτικά το γιατί δεν πρέπει να αφήνουμε τη στάθμη του ρεζερβουάρ να κατεβαίνει χαμηλά, αν τα είχες διαβάσει θα καταλάβαινες ότι πρόβλημα έχουν μόνο τα βενζινοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Utopia13 είπε

Εννοώ το να μην τα αφήνουμε στο λαμπάκι. Έτσι είχα ακούσει ότι βενζίνη κλάιν και να την αφήνεις να αδειάσει.

Για το ντίζελ το λενε γιατί αν πάρει αέρα το κύκλωμα πρέπει να κάνεις εξαέρωση μετά.,Τρομπακι κλπ απο τον χώρο της μηχανής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι σωστό όχι μόνο για την ψύξη της αντλίας, αλλά και για τον κίνδυνο να φράξει η αντλία καυσίμου από κάποιο σκουπιδάκι.

Επίσης κατά τη γνώμη μου στα επουσιώδη ανήκει αυτό που επικεντρώθηκες εσύ, δλδ το τι κάνει εντύπωση προσωπικά σε σένα, ενώ η επισήμανση ότι δεν αφήνουμε το τεπόζιτο να αδειάσει είναι από τα ουσιώδη.

Λίγο υπερβολικός είσαι, δεν θα πάθει τίποτα η αντλία αν μια φορά στο τόσο φτάσει στο λαμπάκι.  Άντε στη χειρότερη να αυξηθει λίγο η συνολική φθορά της αλλά ακόμα και αυτό αν δεν φτάσει να τραβάει αέρα δύσκολο το κόβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ukat123 είπε

Λίγο υπερβολικός είσαι, δεν θα πάθει τίποτα η αντλία αν μια φορά στο τόσο φτάσει στο λαμπάκι.  Άντε στη χειρότερη να αυξηθει λίγο η συνολική φθορά της αλλά ακόμα και αυτό αν δεν φτάσει να τραβάει αέρα δύσκολο το κόβω.

Από θέμα ψύξης ναι, στο θέμα των σκουπιδιών όμως μια χαρά μπορεί να καταστραφεί ακόμα και μια φορά να γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...