Προς το περιεχόμενο

Pathfinder: Wrath of the Righteous


LongTom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

88e477139c21255783b81d69367e2475_origina

https://store.steampowered.com/app/1184370/Pathfinder_Wrath_of_the_Righteous/

Δεν είδα κάποιο σχετικό νήμα και είπα να το βάλω επειδή βγήκε πρόσφατα.

Δεύτερος τίτλος της εν λόγω εταιρίας και συνέχεια του πρώτου (κατά κάποιον τρόπο). 
Ίδιοι μηχανισμοί, παρόμοια (ίδια) αισθητική και γενικά είναι kingmaker ++. Με τα καλά και τα κακά του.
Το αγόρασα σε προσφορά (voucher+έκπτωση = ~35€) και πέρασα καμία 8+ ώρες και περί 15+ ώρες βλέποντας stream (κυρίως μετέπειτα act) πριν το αφήσω.

Το παιχνίδι έχει βελτιώσει πολύ τα UI, voiceacting, χαρακτήρες και γράψιμο πλοκής, αρκετά σε γραφικά, από το kingmaker, αλλά είναι ακόμη ένδοξη συνέχεια του Bugfinder: Fixmaker.
Θέλει πολύ δουλειά ακόμη (αν και καμία σχέση με το πρώτο παιχνίδι στο θέμα). 
Επίσης το balance είναι πολύ περίεργο, λόγω του θέματος των διαβόλων που είναι μπουριά, αλλά και της εταιρίας που δεν μπορεί δυστυχώς να σχεδιάσει μια "περιπέτεια" που δεν έχει κοιλιές και κορυφές δυσκολίας. Τώρα εάν πας στην core δυσκολία δίχως καλά optimized χαρακτήρες δεν περνάς καλά. Τουλάχιστον μέχρι τα mythic να αρχίσουν να κάνουν την διαφορά με τους διαβόλους (μεγαλύτερα lvl).
Ο μηχανισμός των μαχών δυστυχώς έμεινε ο ίδιος (2D με σχεδόν κανέναν εξωτερικό-περιβαντολλογικό παράγοντα), αρκετά κατώτερος των BGIII & Solasta κατ' εμέ.
Δυστυχώς επίσης πάλι έβαλαν το - ηλίθιο κατ' εμέ - minigame της διαχείρισης του "κράτους".
Όχι μόνο αυτό, αλλά έχει έξτρα τις μάχες αλά HoMM2-3.
Που αμφότερα φυσικά θέλουν πάρα πολύ δουλειά να ισορροπήσουν και έχουν άφθονα & μεγάλα  gamebraking bugs. 
Για εμένα πολύς κόπος που κάνει το παιχνίδι περίπλοκο και μειώνει τον χρόνο των devs που να φτιάξουν το RPG κομμάτι.

Το παιχνίδι έχει φόντα για ΑΑΑ πολύ καλός-αξιόλογος RPG τίτλος, αλλά μάλλον - όπως το kingmaker - θα το δείξει σε κανένα εξάμηνο με χρόνο έντονης QC δουλειάς από τους dev. 
Τώρα τα 35€ που έδωσα είναι μάλλον πολλά λόγω των μεγάλων και σημαντικών bugs. 
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν το έχω αγοράσει ακόμη, αλλά όσο έχω δει συμφωνώ πως έπρεπε να έχουν περιοριστεί στο party-based rpg, ειδικά οι μάχες σε στυλ HoMM είναι πολύ κατώτερες του υπόλοιπου παιχνιδιού.

Επίσης, παρότι μέγας φίλος των TBT/TBS, εξακολουθώ να έχω την αίσθηση πως το παιχνίδι είναι πιο ισορροπημένο στην pausable real-time εκδομή των μαχών.

Πάντως, παρά τα θέματά του, είναι σίγουρα στα υπόψη (με έκπτωση, όμως, οι τιμές πλέον σε μη indie τίτλους ξεφεύγουν όλο και συχνότερα από τις δυνατότητές μου).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω και εγώ στα υπόψη αλλα περιμένω να φτιαχτούν τα game breaking bugs πρώτα. Μεγάλη διαφορα που υπάχει επιλογή για το combat. Το θέμα είναι μέχρι να το στρώσουν θα έχει βγει το BG3, που φαίνεται ανώτερο μέχρι στιγμής.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και το τελείωσα μετά από έναν μαραθώνιο 223 ωρών, ας γράψω κάτι :P

Αρχικά να πω στο Snoob ότι έχει δίκιο και τα δύο που γράφει. Το HoMM κομμάτι του campaign είναι συμπαθητική ιδέα αλλά δεν έχει νόημα αν δεν το κάνεις σωστά. Καλύτερα να μην υπήρχε καθόλου, παρά αυτό το νερωμένο και εύκολο χάσιμο χρόνου. Όσο για το real time vs turn based το παιχνίδι είναι πράγματι πιο ισορροπημένο στη real time μορφή του. Θα έλεγα μάλιστα ότι αν παίζεις TB (όπως έκανα εγώ) και θα φας πολύ περισσότερη ώρα αλλά και θα δυσκολευτείς και περισσότερο. Κυριώς επειδή στο real time το movement γίνεται out of turn.

Δε θα πω πολλά για bugs/performance πέρα απ'ότι αν παραπονιέται κανείς για το cyberpunk είναι επειδή δεν έχει παίξει το καινούριο Pathfinder. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρει κανείς αυτό το παιχνίδι τώρα, εκτός και αν είναι φανατικός των RPG's και θέλει να πάρει τη δόση του (όπως εγώ :P ).

Στα θετικά, έχει τρομερό soundtrack και μερικές πολυ ωραία σχεδιασμένες περιοχές.  Οι companions στο συνολό τους μου άρεσαν αρκετά και ακόμα και οι villains έχουν ένα κάποιο ενδιαφέρον. Αυτό που λέω σε όποιον μιλάω για το παιχνίδι, είναι ότι είναι με διαφορά το πιο epic rpg που έχω παίξει. Δεν έχω ξανανιώσει τόσο "god amongst men", αν και θα μπορούσε να έχει περισσότερα σημεία που το mythic path σου έχει κάποια εφαρμογή.

Για το combat δεν μπορώ να πω κάτι πέρα από το αν σου αρέσει το DND θα σου αρέσει το combat, και έχει και μερικές προεραιτικές μάχες που έχουν τρομερό challenge. Αν ακολουθήσεις το main story, η δυσκολία είναι πιο βατή με εξαίρεση το act iv. Αν και για μένα είναι το καλύτερο act, η δυσκολία κάνει ένα πολύ απότομο άλμα. Θα πω μη μπερδευτείτε από την ονομασία Core στη δυσκολία. Αν και ακούγεται σα να είναι η δυσκολία που προσεγγίζει το επιτραπέζιο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Είναι απίστευτα δυσκολότερο.

Δεν μου έρχεται κάτι αλλό να πω, αλλά όποιος θέλει ρωτάει.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε με λίγα λόγια περιμένουμε enhanced/ΓΚΟΤΊ/whatever edition ώστε να παιχτεί όμορφα και ωραία. Κλασσικά πράγματα. Θα τιμηθεί σίγουρα όμως. Μέχρι τότε tabletop. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Οποτε με λίγα λόγια περιμένουμε enhanced/ΓΚΟΤΊ/whatever edition ώστε να παιχτεί όμορφα και ωραία. Κλασσικά πράγματα. Θα τιμηθεί σίγουρα όμως. Μέχρι τότε tabletop. :P

Ναι, αν δεν βιάζεσαι σίγουρα αξίζει να περιμένεις. Ο εκνευρισμός είναι απίστευτος και δεν αξίζει να σου ξυνίσει η εμπειρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Aruil είπε

Μιας και το τελείωσα μετά από έναν μαραθώνιο 223 ωρών, ας γράψω κάτι :P

Αρχικά να πω στο Snoob ότι έχει δίκιο και τα δύο που γράφει. Το HoMM κομμάτι του campaign είναι συμπαθητική ιδέα αλλά δεν έχει νόημα αν δεν το κάνεις σωστά. Καλύτερα να μην υπήρχε καθόλου, παρά αυτό το νερωμένο και εύκολο χάσιμο χρόνου. Όσο για το real time vs turn based το παιχνίδι είναι πράγματι πιο ισορροπημένο στη real time μορφή του. Θα έλεγα μάλιστα ότι αν παίζεις TB (όπως έκανα εγώ) και θα φας πολύ περισσότερη ώρα αλλά και θα δυσκολευτείς και περισσότερο. Κυριώς επειδή στο real time το movement γίνεται out of turn.

Για το combat δεν μπορώ να πω κάτι πέρα από το αν σου αρέσει το DND θα σου αρέσει το combat, και έχει και μερικές προεραιτικές μάχες που έχουν τρομερό challenge. Αν ακολουθήσεις το main story, η δυσκολία είναι πιο βατή με εξαίρεση το act iv. Αν και για μένα είναι το καλύτερο act, η δυσκολία κάνει ένα πολύ απότομο άλμα. Θα πω μη μπερδευτείτε από την ονομασία Core στη δυσκολία. Αν και ακούγεται σα να είναι η δυσκολία που προσεγγίζει το επιτραπέζιο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Είναι απίστευτα δυσκολότερο.

Δεν μου έρχεται κάτι αλλό να πω, αλλά όποιος θέλει ρωτάει.

 

Διαφωνώ μερικώς στο turn-based. Πολλές μάχες ήταν ευκολότερες στο turn-based, επειδή δεν έπαιζε τόσο τρελό exploit από την AI (π.χ. οι μάγοι σε μικρά lvl έχουν scrolls ή/και spells πάνω από το κανονικό επίπεδο), ή επειδή απλώς είχες περισσότερο χρόνο να κάνεις σωστές κινήσεις).

Όντως, το τελευταίο act φαίνεται ότι αλλάζει προς το δυσκολότερο πολύ απότομα. Αλλά όπως έγραψα πριν, η συγκεκριμένη εταιρία δεν το έχει στο θέμα ισορροπία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, LongTom said:

Διαφωνώ μερικώς στο turn-based. Πολλές μάχες ήταν ευκολότερες στο turn-based, επειδή δεν έπαιζε τόσο τρελό exploit από την AI (π.χ. οι μάγοι σε μικρά lvl έχουν scrolls ή/και spells πάνω από το κανονικό επίπεδο), ή επειδή απλώς είχες περισσότερο χρόνο να κάνεις σωστές κινήσεις).

Όντως, το τελευταίο act φαίνεται ότι αλλάζει προς το δυσκολότερο πολύ απότομα. Αλλά όπως έγραψα πριν, η συγκεκριμένη εταιρία δεν το έχει στο θέμα ισορροπία.

 

Ισχύει ότι μερικές μάχες είναι ευκολότερες στο turn based, ειδικά αργότερα που το όλο παιχνίδι γίνεται (όπως λένε και στο pnp) rocket tag. Ουσιαστικά όποιος κερδίσει το initiative κερδίζει και τη μάχη, ή τουλάχιστον αφαιρεί αρκετή δύναμη από την αντεπίθεση. Απλά, στο σύνολο νιώθω ότι το rtwp έχει το πιο εύκολο playthrough γιατί σου επιτρέπει να κουνηθείς χωρίς να είναι ο γύρος σου που βοηθάει πάρα πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάχνοντας κάποιο CRPG να παίξω μέχρι να ολοκληρωθεί το BG3 (ίσως και μέχρι το definite edition 😅) βρήκα το pathfinder. Είμαι στις 20 ώρες prologue + chapter 1 και μέχρι στιγμής μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις!  Απορώ πως το θέμα δεν έχει περισσότερη κίνηση... Το στόρι μέχρι στιγμής σε ρουφάει, με επιλογές που αλλάζουν τα πάντα και οι χαρακτήρες φαίνονται καλογραμμένοι. Επίσης, είχε 1 αξέχαστο σημείo που παίζει να είναι στα top 10 μου και δεν το έχω ξαναδεί σε άλλο rpg.   

Όπως αναφέρατε το παιχνίδι έχει τα θεματάκια του, αλλά βγήκε πρόσφατα ένα μεγάλο patch που διορθώνει αρκετά από αυτά. Βέβαια, υπάρχει ακόμα δρόμος... Οπότε υπομονή σε όσους μπορούν. 

Πέρα από αυτό, το gameplay είναι χαοτικό.  Έχοντας παίξει κάμποσο DnD 5e, περίμενα να προσαρμοστώ γρήγορα, αλλά που τέτοια τύχη. Το character creation ήταν πιο δύσκολο και από  τελικό boss στο bg2.  Με το καλημέρα, θα πρέπει να επιλέξεις ανάμεσα σε δεκάδες κλάσεις, εκατοντάδες feats και spells, bloodlines, mysteries, background origins και πολλά ακόμα. Ευτυχώς που υπάρχουν τα guides και αν αφιερώσεις λίγο χρόνο, τότε αρχίζεις και καταλαβαίνεις τι παίζει. Εναλλακτικά, κατεβάζεις δυσκολία και ξένοιασες. Βέβαια όσο αρχίζεις και νιώθεις τόσο πιο πολύ γουστάρεις.

Θα πρότεινα σε νέους του είδους να παίξουν σε TB, μιας και είναι ο μόνος τρόπος να καταλάβεις πως λειτουργεί το παιχνίδι. Σε RTWP, οι μάχες τελειώνουν πιο γρήγορα αλλά δεν καταλαβαίνεις εύκολα τι δουλεύει και τι όχι. Ευτυχώς η αλλαγή είναι απλό πάτημα ενός κουμπιού, οπότε πειραματίζεσαι εύκολα.

Αναφορά σε κείμενο

Θα πω μη μπερδευτείτε από την ονομασία Core στη δυσκολία. Αν και ακούγεται σα να είναι η δυσκολία που προσεγγίζει το επιτραπέζιο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Είναι απίστευτα δυσκολότερο.

Έχοντας φάει ώρες σε guides και διάφορα posts, η core δυσκολία είναι η ίδια με του tabletop, απλά στο συγκεκριμένο campaign οι εχθροί είναι αρκετά πιο δυνατοί από το party σου, οπότε ψοφάς για πλάκα. Ευτυχώς το παιχνίδι σε αφήνεις να παραμετροποιήσεις την δυσκολία όπως θες. Προσωπικά, παίζω σε core με weaker enemies και less critical damage options και φαίνεται οκ μέχρι τώρα (μόνο μία μάχη έχω κάνει load, καθώς έπεσα σε παγίδα και βγήκε ένας μινώταυρος από πίσω και έφυγε το back-line άκλαυτο).  

edit: Δεν έχω παίξει το προηγούμενο - kingmaker, αλλά νομίζω το στόρι δεν συνεχίζεται και δεν χάνω κάτι, σωστά?

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, lanc3lot είπε

Τα bugs παραμένουν σημαντικά ακόμα; Βγάζουν patches?

Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει κάτι που να με χαλάσει. Το game βγάζει συχνά μικρο patches, και μάλιστα τώρα βγήκε και free dlc με έξτρα αποστολές. Απλά μιλάμε για τεράστιο παιχνίδι, 120h+ όπου κάθε Mythic path αλλάζει ριζικά την ιστορία.. οπότε πάντα θα υπάρχουν πράγματα να διορθωθούν.

Μέχρι στιγμής ευχαριστιέμαι το παιχνίδι τόσο πολύ, που δυσκολεύομαι να αποφασίσω αν μου αρέσει περισσότερο απο το dos2 ή όχι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Το έχω βρει και αλλιώς αλλά έλεγα να το αγοράσω για να παίξω με ότι τελευταίο έχει βγει ως patch αλλά και για να ανταμοιφθούν οι developers, το καλό πρέπει να το στηρίζουμε. Έχω αγοράσει και το BG3 αλλά περιμένω να βγει act 2 και μετά 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλησπερα παιδια χτες εψαχνα για το divinity 2 και βρηκα αυτο το παιχνιδι.Αισθανομαι οτι τραβαει περισσοτερο αυτο.Αν εχω καταλαβει σωστα εχει υψηλη δυσκολια και δε με βλεπω να τερματιζω σε περιπτωση που το παρω.Απο το βιντεο που ειδα στη μαχη μου φαινεται ποιο γρηγορο σε σχεση με το συστημα μαχης του divinity.Δεν εχω κοιταξει τη καμερα ακομα αλλα αυτο  θα το δω σημερα.Δε εχω παιξει καποιο αντιστοιχο παιχνιδι.Εχει 300κ πωλησεις αν ειδα καλα.Θελω τη γνωμη σας.Υγ1: Μεχρι τη δευτερα ηταν σε προσφορα στο steam?? Λογικα τη αλλη βδομαδα στα sales θα ξαναμπει;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει και turn based combat που το κάνει όσο αργό είναι και το divinity. Έχεις και τη επιλογή για real time with pause για πιο γρήγορο combat.

Τώρα όσον αφορά τη δυσκολία, έχει πολλές παραμέτρους που μπορείς να αλλάξεις και να το φέρεις στα μέτρα σου. Μετά είναι πόση πρόκληση θέλεις εσύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Εννοω οτι ειναι θετικο που ειναι ποιο γρηγορο το συστημα μαχης σε σχεση με divinity που απο τα βιντεο που ειδα δεν.Αν και το χει σε προσφορα το fanatical θα περιμενω το steam.Η καμερα δ μ αρεσει αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι πολυ θετικα( μενου φωτογραφια σχεδιαση καρτελων μουσικη) μεχρι στιγμης.Θα συνεχισω να βλεπω βιντεο και βλεπουμε.Απο αυτα που εχω δει μου φαινεται πολυπλοκο αλλα ενδιαφερων παιχνιδι θα δειξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...