Προς το περιεχόμενο

Η Tesla πούλησε 241.300 οχήματα το τρίτο τρίμηνο του 2021


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, neo80 είπε

Μα στην Αμερική οι περισσότεροι τα νοικιάζουν (leasing) δεν τα αγοράζουν.:devil:

Οκ, το leasing είναι μια άλλη υπόθεση. Εκεί τα κέρδη λογικά είναι λιγότερα (κυρίως γιατί το κέρδος που υπάρχει από τη συντήρηση το κερδίζει η εταιρεία και όχι ο χρήστης).

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εάν έχεις τη δυνατότητα να το φορτίζεις σπίτι σου σίγουρα είναι  φθηνό. Αλλά ποσοστιαία ας πούμε πόσοι από τα 6.000.000 εκατομμύρια του Νομού Αττικής έχουν αυτή τη δυνατότητα. Να πούμε το 20% . Οι υπόλοιποι δυστυχώς πρέπει να φορτίζουν σε σταθμούς φόρτισης άρα το κόστος πάει στα ύψη. Αν βάλουμε και μία αντικατάσταση μπαταρίας στα 7-8 χρόνια όπως λένε θα σου έρθει πολύ περισσότερο το κόστος από ένα πετρέλαιο ή υγραέριο που και εγώ. 

Οπότε ναι είναι ένα καλό αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας που θα απολαμβάνει ο κάτοχός του το οποίο στην Ελλάδα ένα πολύ μικρό ποσοστό ανθρώπων μπορεί να το έχει.

Αν είσαι ένας από αυτούς εύχομαι να το αποκτήσεις και να το χαρείς.🙂

Για Ελλάδα δεν υπάρχει ιδιαίτερο κέρδος ακόμα, δυστυχώς, λόγω κακών υποδομών κλπ. Βέβαια το κόστος κτήσης είναι πιο χαμηλό (νομίζω το 3 μπορείς να το πάρεις 40k με την επιδότηση) αλλά τα κέρδη που έχεις από κατανάλωση είναι μικρότερα και αντισταθμίζονται από το πανύψηλο κόστος ασφάλισης, εξ όσων γνωρίζω. Ωστόσο δε ζω στην Ελλάδα αλλά στην Ολλανδία και εδώ τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Δυστυχώς, ούτε εδώ μπορώ να το έχω γιατί έβαλα άλλες προτεραιότητες, αλλά σ' ευχαριστώ για την ευχή! 🙂

1 ώρα πριν, dieksodo είπε

τα 1000 απο που βγαινουν?

Υπολογίσαμε με φίλο, εδώ στην Ολλανδία, που πήρε το Tesla Model 3 το κέρδος από κατανάλωση (περίπου 650€ το χρόνο για 10.000km) και συντήρηση (υπολογίσαμε ένα κέρδος περίπου 350€ το χρόνο, με τιμές εδώ). Η σύγκριση έγινε με κινητήρα χαμηλής κατανάλωσης (5.5L/100km), παρότι ένα αμάξι αντίστοιχων επιδόσεων με το Tesla θα είχε πολύ μεγαλύτερη διαφορά. Σημειωτέον ότι δεν υπολογίσαμε οφέλη από την μη καταβολή φόρων, γιατί αυτά σχεδόν εξανεμίζονται από τη μεγαλύτερη ασφάλεια που πληρώνει το Tesla (βέβαια, χωρίς μικτή ασφάλεια θα μπορούσε να κερδίζει περισσότερα).

Στην Ελλάδα δεν ισχύει αυτό το νούμερο, δυστυχώς, γιατί ακόμα οι τιμές φόρτισης είναι πολύ υψηλές και η ασφάλεια είναι πολύ υψηλότερη και υπερκαλύπτει το κόστος τελών κυκλοφορίας. Αλλά θεωρώ ότι αυτό θα αλλάξει σύντομα και στη χώρα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, jimpapado1968 είπε

Καμία σχέση τα XIAOMI με το μύθο της κινέζικης αναξιοπιστίας! Εξάλλου τα λεφτά δικά σου είναι, παίρνεις ότι θες και με όσες δόσεις το θες! Είτε είναι Tesla είτε είναι iPhone, απλά και μόνο για να έχεις την αύρα του status symbol που αποπνέουν και οι δύο αυτές αμερικάνικες φίρμες, άσχετα αν κατά μεγάλη πλειονότητα (συγκεντρωτικά ίσως και 90%) κατασκευάζονται στην Κίνα! 

To ξερουμε οτι ολα (σχεδον) φτιαχνονται στην κινα.

Αλλα οπως και να το κανουμε του κινεζου οτι του δωσεις θα φτιαξει.

Οπως παντα ομως μπλεκουμε στατους συμπολ iphone apple κλπ..κλπ...

Την αποψη μου μπορω να την λεω ή πρεπει να απολογουμαι συνεχως για την apple?

που και να ειχα μετοχες ρε παιδι μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, apos είπε

Χωρίς να έχεις απαραίτητα λάθος σε κάποια πράγματα από αυτά που λες, η τοποθέτησή σου είναι 3-4 χρόνια πίσω. Καλώς ή κακώς η εμπορική πραγματικότητα σε έχει ξεπεράσει.

Για οποιονδήποτε λόγο και αν συμβαίνει, η τάση έχει πάει ανεπιστρεπτί στα ηλεκτρικά και εμείς θα κληθούμε να προσαρμοστούμε στην αγορά. Επίσης μην κρίνεις την παγκόσμια αγορά από το τι συμβαίνει στη Μεσογείων και την Εθνική Αθηνών - Λαμίας.

 

Επίσης πρέπει να σημειωθεί και το τρέλα αυξημένο κόστος ενός ηλεκτροκίνητου. Η αγορά συμβατικού αυτοκινήτου είναι μονόδρομος και θα είναι για πολλά χρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, efo355 είπε

Επίσης πρέπει να σημειωθεί και το τρέλα αυξημένο κόστος ενός ηλεκτροκίνητου. Η αγορά συμβατικού αυτοκινήτου είναι μονόδρομος και θα είναι για πολλά χρόνια.

Είναι μονόδρομος για μένα και για σένα. Το trend όμως είναι ξεκάθαρο και είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε λιγότερο από δεκαετία τα ηλεκτρικά θα είναι ο κανόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/10/2021 στις 10:22 ΠΜ, nepomuk είπε

Εμ πω δεν ειναι θεμα βαρους ; Κατ αρχην ποσο οικολογικο ειναι να κουβαλα μεσα στην πολη ενα αυτοκινητακι μπαταριες μισου τονου για να μεταφερει ενα συνηθως ατομο ; Απο ποιοτητα : Τα ηλεκτρικα διανυουν την νηπιακη προς παιδικη ηλικια , ειναι θεμα χρονου να ενηλικιωθουν και το βλεπω προς το τελος της δεκαετιας.

Απο πλευρας τιμης : Ειναι ακομα πανακριβα για το περιορισμενο ελληνικο βαλαντιο , χωρια τη μη πρακτικοτητα λογω ελλειψεων σε δημοσιους χωρους φορτισης .

Το πεπρωμενο φυγειν αδυνατον : Καποια στιγμη θελοντας και μη θα αγοραζουμε μονο ηλεκτρικα .

Για τους πρεσβυτερους που δεν εχουν απλετο χρονο μπροστα τους να χαρουν την αγορα και την οδηγηση ενος ηλεκτρικου το 2025 φανταζει μια λογικη επιλογη για να επιβιβαστουν στο ηλεκτρικο τους σουπερ μίνι η και στη λιμουζινα τους.

...δεν καταλαβες τι θέλω να πω...δεν πειράζει, ας το αφήσουμε εδώ....

Στις 5/10/2021 στις 9:51 ΠΜ, Ntinaras είπε

Τελεια, παρε αμαξα με αλογο. Πιστευω θα σου ταιριαζει.

κρίνεις εξ ίδίων τα αλλότρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/10/2021 στις 11:37 ΜΜ, Cell_7 είπε

Πέρυσι η GM πούλησε 665.192 οχήματα στο τρίτο quarter, ενώ φέτος 446.997.
Πέρυσι η Tesla πούλησε 139,300 οχήματα στο τρίτο quarter, ενώ φέτος 241.300.

Οι αριθμοί όντως δεν λένε ψέματα, η GM καταστρέφεται και η Tesla βλέπει όλο και καλύτερες μέρες.

Ειναι καλο πριν γραφουμε να ειμαστε ενημερωμένοι. Η GM γνώρισε πτωση πωλησεων λογω της έλλειψης chip και μονο. Το First half 2021 οπου η έλλειψη αυτη δεν ηταν εντονη η GM και η Ford έβλεπαν ανοδο των πωλήσεων τους. Αρα οταν λυθει το θεμα του chip shortage  οι GM και Ford θα ανακάμψουν.

 

Επίσης, αλλο ενα λαθος σου ειναι οτι οι πωλήσεις της GM αφορούν μονο την αγορα των ΗΠΑ ενω της Tesla σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε παγκοσμιο επιπεδο οι πωλησεις της GM δεν ηταν 446.000 οχήματα αλλα 1.4 εκατομμύρια οχηματα εναντι των 241.300 της Tesla.

 

Ειναι καλο πριν γραφουμε να εχουμε τις κατάλληλες γνωσεις.                 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...