Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για Fiat Punto 02-04 1.2 βενζίνη


odys03

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tι γνώμη και τι συμβουλές έχετε για Fiat Punto 2002-2004   1.2 βενζίνη;

Τα βρίσκω με 2000 ευρώ περίπου, το θέλω για δεύτερο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο για την γυναίκα μου να πηγαίνει απλά στην δουλειά 15 χιλιόμετρα κάθε μέρα ούτε ζόρι ούτε επιδόσεις ψάχνουμε απλά αντί να πηγαίνει με την μηχανή να πηγαίνει με αυτοκίνητο. Σκέφτηκα το 1.2 βενζίνη για λίγα τέλη κυκλοφορίας. Τι προβλήματα παρουσιάζουν τι θέματα έχουν;  Φίλος μου είπε ότι έχουν τα φτηνότερα ανταλλακτικά ότι ζημιά και να παρουσιάσουν δεν κοστίζει πολύ.

Τι να προσέξω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, odys03 είπε

Tι γνώμη και τι συμβουλές έχετε για Fiat Punto 2002-2004   1.2 βενζίνη;

Τα βρίσκω με 2000 ευρώ περίπου, το θέλω για δεύτερο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο για την γυναίκα μου να πηγαίνει απλά στην δουλειά 15 χιλιόμετρα κάθε μέρα ούτε ζόρι ούτε επιδόσεις ψάχνουμε απλά αντί να πηγαίνει με την μηχανή να πηγαίνει με αυτοκίνητο. Σκέφτηκα το 1.2 βενζίνη για λίγα τέλη κυκλοφορίας. Τι προβλήματα παρουσιάζουν τι θέματα έχουν;  Φίλος μου είπε ότι έχουν τα φτηνότερα ανταλλακτικά ότι ζημιά και να παρουσιάσουν δεν κοστίζει πολύ.

Τι να προσέξω;

Απο ζημιές έχω διαβάσει οτι βγάζει στήν υποβοήθηση το μοτέρ  του τιμονιού 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα 1,2 ειναι απο τα πιο σκυλια μοτερ που εχει βγαλει η FIAT.  αν θες για εντος Αθηνας, καλυτερα βενζινη, για να μην εχεις θεματα με τα Euro5-6. αν ομως εισαι εκτος Αθηνας-Θεσ/κης, κοιτα μηπως σε συμφερει να παρεις Diesel 1,3. ειχα δει κανα 2 μοντελα καλα, στα €2,500-2,600. 

βεβαια, να ξερεις οτι το βενζινοκινητο φτιαχνεται πιο ευκολα, και φτηνα, ακριβως επειδη ειναι χρονια στην αγορα, και βρισκεις ο,τι ανταλλακτικο θελησεις.  

οπως ειπε και ο απο πανω, το μονο αδυνατο σημειο, ειναι το ηλεκτρικα υποβοηθουμενο τιμονι, το οποιο καποια στιγμη θα παθει κατι, αλλα φτιαχνεται επισης ευκολα και φθηνα...! αν διαβασεις στο Puntoclub, θα βρεις απαντησεις για ολες τις αποριες σου.  

 

το μονο που θα σου ελεγα ειναι να κοιταξεις να ειναι σε καλη κατασταση, γιατι αν ειναι ταλαιπωρημενο, θα σε ταλαιπωρησει κι εσενα να το "συμμαζεψεις"..!! 

Επεξ/σία από cabdik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, odys03 είπε

Tι γνώμη και τι συμβουλές έχετε για Fiat Punto 2002-2004   1.2 βενζίνη;

Τα βρίσκω με 2000 ευρώ περίπου, το θέλω για δεύτερο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο για την γυναίκα μου να πηγαίνει απλά στην δουλειά 15 χιλιόμετρα κάθε μέρα ούτε ζόρι ούτε επιδόσεις ψάχνουμε απλά αντί να πηγαίνει με την μηχανή να πηγαίνει με αυτοκίνητο. Σκέφτηκα το 1.2 βενζίνη για λίγα τέλη κυκλοφορίας. Τι προβλήματα παρουσιάζουν τι θέματα έχουν;  Φίλος μου είπε ότι έχουν τα φτηνότερα ανταλλακτικά ότι ζημιά και να παρουσιάσουν δεν κοστίζει πολύ.

Τι να προσέξω;

Οντως τα ανταλλακτικα ειναι φθηνοτερα απο αλλες εταιριες και μηχανικα τουλαχιστον τα fiat ειναι σκυλια.Δεν καταλαβαινουν τιποτα, ειχα 13 χρονια punto του 1998 και  τωρα 4 χρονια fiat bravo tjet (μεταχειρισμενο) και κανενα προβλημα μηχανικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό σκέφτηκα και εγώ ότι ζημιά και να βγάλει είναι και φτηνά τα ανταλλακτικά και εύκολα επισκευάσιμο. Μέχρι και σασμάν ή μοτέρ βρίσκεις με 4 κατοστάρικα η μέγιστη ζημιά που μπορεί να πάθει. Όσο για τα υπόλοιπα τακάκια, δίσκος πλατό συμπλέκτη, πόμολα, τρόμπες και αντλιες βρίσκεις σε πολύ χαμηλές τιμές.

Είχα οδηγήσει παλιότερα ένα  τέτοιο γνωστού μου και μου είχε φανεί και πολύ δεμένο και ευκολοοδήγητο.

Επεξ/σία από odys03
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε ειμαι κατοχος του sporting 1.2 μοντελο 2002.Απο το 2006 που το εχω δεν εχει βγαλει το παραμικρο(εκτος απο το τιμονι το οποιο μπορει να  μου το κανει μια φορα το τριμηνο).Προχωρα αφοβα απλα να ειναι μαζεμενο κ καλυτερα ψαξε για sporting 6ταχυτο που ειναι φουλ οικονομικο.Θα σου πουλαγα το δικο μου αλλα δεν εχω μαζεψει ακομα τα χρηματα για το επομενο (Fiat 500L).Κ εμενα η γυναικα μου κανει 30-35 χιλιομετρα καθημερινα για την δουλεια της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, cabdik είπε

τα 1,2 ειναι απο τα πιο σκυλια μοτερ που εχει βγαλει η FIAT.  αν θες για εντος Αθηνας, καλυτερα βενζινη, για να μην εχεις θεματα με τα Euro5-6. αν ομως εισαι εκτος Αθηνας-Θεσ/κης, κοιτα μηπως σε συμφερει να παρεις Diesel 1,3. ειχα δει κανα 2 μοντελα καλα, στα €2,500-2,600. 

βεβαια, να ξερεις οτι το βενζινοκινητο φτιαχνεται πιο ευκολα, και φτηνα, ακριβως επειδη ειναι χρονια στην αγορα, και βρισκεις ο,τι ανταλλακτικο θελησεις.  

οπως ειπε και ο απο πανω, το μονο αδυνατο σημειο, ειναι το ηλεκτρικα υποβοηθουμενο τιμονι, το οποιο καποια στιγμη θα παθει κατι, αλλα φτιαχνεται επισης ευκολα και φθηνα...! αν διαβασεις στο Puntoclub, θα βρεις απαντησεις για ολες τις αποριες σου.  

το μονο που θα σου ελεγα ειναι να κοιταξεις να ειναι σε καλη κατασταση, γιατι αν ειναι ταλαιπωρημενο, θα σε ταλαιπωρησει κι εσενα να το "συμμαζεψεις"..!! 

 

οντως ο φιλος εχει δικαιο, το μοτερ σκυλι, τα ανταλλακτικα φτηνα ουτε στο περιπτερο δεν βρισκεις πιο φτηνα.

Πχ καθρεπτης οδηγου 10 ευρω και τον βαζεις και μονο σου.

Τωρα παμε στο πονεμενο θεμα, το τιμονι.... 

καταρχην τι να μην κανεις για να μην εχεις προβλημα: 

πρωτον χρησιμοποιεις το city οταν πραγματικα το χρειαζεσαι και οχι ασκοπα

δευτερον οταν παρκαρεις και εχεις city, οι ροδες πρεπει να ειναι στο ιδιο επιπεδο, τι σημαινει αυτο? οτι καβαλημενο πεζοδρομιο και city

απαγορευεται δια ροπαλου!

τριτον ακομα και με ολες τις προφυλαξεις πιθανον μετα απο 5 χρονια μαξιμουμ να αρχισει να βγαζει προβληματα. (ισως και πιο πριν παντα εχει να κανει με την χρηση του)

τεταρτον η επισκευη του δεν ειναι ουτε ευκολη ουτε φτηνη οπως λεει ο φιλος μας, θα στο κρατησει το συνεργειο 2 μερες και το λιγοτερο που μπορεις να ελπιζεις ειναι 250 ευρω (ο αισθητηρας κοστιζει μονο αυτος 120 ευρω) και τα 250 ευρω που λεω ειναι μετα απο ψαξιμο γιατι μπορει να ακουσεις και για 300 και 350 ευρω.

Πεμπτον και τελευταιο - αλλα και πιο σοβαρο,

καλο ειναι να εισαι προετοιμασμενος για το τι σημαινει "σταματημα της υποβοηθησης στο τιμονι" γιατι αν εισαι σε δρομο με 60 χιλιομετρα και θες να στριψεις πχ σε στενο.... ε δεν θα στριψεις, θα πας σφαιρα για τον τοιχο απεναντι.... οποτε προσοχη!

 

Ελπιζω να βοηθησα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tornado είπε

οντως ο φιλος εχει δικαιο, το μοτερ σκυλι, τα ανταλλακτικα φτηνα ουτε στο περιπτερο δεν βρισκεις πιο φτηνα.

Πχ καθρεπτης οδηγου 10 ευρω και τον βαζεις και μονο σου.

Τωρα παμε στο πονεμενο θεμα, το τιμονι.... 

καταρχην τι να μην κανεις για να μην εχεις προβλημα: 

πρωτον χρησιμοποιεις το city οταν πραγματικα το χρειαζεσαι και οχι ασκοπα

δευτερον οταν παρκαρεις και εχεις city, οι ροδες πρεπει να ειναι στο ιδιο επιπεδο, τι σημαινει αυτο? οτι καβαλημενο πεζοδρομιο και city

απαγορευεται δια ροπαλου!

τριτον ακομα και με ολες τις προφυλαξεις πιθανον μετα απο 5 χρονια μαξιμουμ να αρχισει να βγαζει προβληματα. (ισως και πιο πριν παντα εχει να κανει με την χρηση του)

τεταρτον η επισκευη του δεν ειναι ουτε ευκολη ουτε φτηνη οπως λεει ο φιλος μας, θα στο κρατησει το συνεργειο 2 μερες και το λιγοτερο που μπορεις να ελπιζεις ειναι 250 ευρω (ο αισθητηρας κοστιζει μονο αυτος 120 ευρω) και τα 250 ευρω που λεω ειναι μετα απο ψαξιμο γιατι μπορει να ακουσεις και για 300 και 350 ευρω.

Πεμπτον και τελευταιο - αλλα και πιο σοβαρο,

καλο ειναι να εισαι προετοιμασμενος για το τι σημαινει "σταματημα της υποβοηθησης στο τιμονι" γιατι αν εισαι σε δρομο με 60 χιλιομετρα και θες να στριψεις πχ σε στενο.... ε δεν θα στριψεις, θα πας σφαιρα για τον τοιχο απεναντι.... οποτε προσοχη!

Ελπιζω να βοηθησα :)

Mε 60 χλμ στροφή σε στενό; Δεν έχω ακούσει πολλούς να το κάνουν!

Πέρα από την πλάκα, από ότι έχω ακούσει δεν παρουσιάζεται εν κινήσει,  το πρόβλημα.

Θα δούμε τι θα κάνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, odys03 είπε

Mε 60 χλμ στροφή σε στενό; Δεν έχω ακούσει πολλούς να το κάνουν!

Πέρα από την πλάκα, από ότι έχω ακούσει δεν παρουσιάζεται εν κινήσει,  το πρόβλημα.

Θα δούμε τι θα κάνουμε.

Φυσικά και μπορεί να παρουσιαστεί εν κινήσει. Μου έτυχε και εμένα προσωπικά. 

Οσον αφορά γενικότερα το συγκεκριμένο αμάξι το θεωρώ ψιλόαπαράδεκτο (κιβώτιο αισχρό, πολλά ηλεκτρολογικά προβλήματα, μηδαμινό πάτημα στο δρόμο). 

Για εμένα βάλε κατιτις παραπάνω κ δες ένα fiesta 2005+ 1.25 με τα ίδια τέλη κ έξοδα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, odys03 είπε

Mε 60 χλμ στροφή σε στενό; Δεν έχω ακούσει πολλούς να το κάνουν!

Πέρα από την πλάκα, από ότι έχω ακούσει δεν παρουσιάζεται εν κινήσει,  το πρόβλημα.

Θα δούμε τι θα κάνουμε.

ενταξει ημουν λιγο υπερβολικος, αλλα ακομα και με δεκα χλμ να εισαι,οταν πας να στριψεις μπορεις να μην φας τοιχο αλλα ενα φτερο παρκαρισμενου αυτοκινητου παιζει να το τσακισεις ε?

για το "εν κινησει" εχεις λαθος, εζησα 4 χρονια με αυτο το προβληματακι και παρουσιαζοταν οποτε του εκανε κεφι κια αυτο ηταν το πιο σπαστικο.

Προσπαθουσα τι να μην κανω για να μην παρουσιαζεται και δεν εβρισκες ακρη.

Για μενα παρτο αλλα να εχεις στο νου σου οτι αμα σκασει θα πρεπει να προσεχεις.

Σημειωσε οτι σε ανοικτο δρομο (Συγγρου, εθνικη κλπ) ειναι απιθανο να συμβει μιας και το city δεν δουλευει μετα τα 60-80 χλμ.

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

 

 

 

Για εμένα βάλε κατιτις παραπάνω κ δες ένα fiesta 2005+ 1.25 με τα ίδια τέλη κ έξοδα 

οτι πληρωνεις - παιρνεις.... βλεπεις τι γραφεις ε? κατι τις παραπανω :P

με κατι τις παρακατω παιρνεις πουντακι και οκ αν εξαιρεσεις το τιμονι κανεις δουλεια...

Ασχετο: εγω οταν το εδωσα εκανα παρτυ :)

σχετικο: 2000 πολλα μου φαινονται, εγω το εδωσα 1200 αλλα ηταν κομπλε και επιπλεον με αλλαγμενο αισθητηρα στο τιμονι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, tornado είπε

οτι πληρωνεις - παιρνεις.... βλεπεις τι γραφεις ε? κατι τις παραπανω :P

 με κατι τις παρακατω παιρνεις πουντακι και οκ αν εξαιρεσεις το τιμονι κανεις δουλεια...

 Ασχετο: εγω οταν το εδωσα εκανα παρτυ :)

Εμένα τσάμπα μου το είχαν δώσει για 2 μήνες κ κάτι, ενόσω περίμενα να μου παραδώθει το αμάξι που είχα παραγγείλει από την αντιπροσωπεία και τους το πήγα πίσω αρκετά νωρίτερα μη αντέχοντας το άλλο. Προτίμησα τα ΜΜΜ. 

Με 2.5 χιλιάρικα βρίσκει ένα πολύ ανώτερο φιέστα με 3 ένα καλό. Δε ξέρω ποσό κοστολογεί κάνεις τη ζωή του ή τη ζωή της οικογένειας του αλλά εγώ όσο και να μην είχα θα την κοστολογούσα παράπανω από ένα punto που ανα πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να μη στρίψει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εμενα εν κινηση δεν μου το εχει κανει ποτε και το εχω 13 χρονια,μπορει να μου το κανει πολυ σπανια οταν παω να παρκαρω και το στριψω ολο τερμα.Τωρα το κιβωτιο ειναι πολυ καλο μιλωντας παντα για το sporting το 6ταχυτο κ οχι για τα απλα.Απο ηλεκτρολογικα εχω αλλαξει τρεις λαμπες.Απο μηχανικα αλλαξα μετα απο 13 χρονια δισκο τον σεπτεμβριο ,σουπερ τιμιο νομιζω.Τωρα για το πατημα που αναφερει καποιος φιλος να πω οτι το αμαξι ειναι παναλαφρο και για αυτο σου δινει αυτην την αισθηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, paylidis είπε

Εμένα τσάμπα μου το είχαν δώσει για 2 μήνες κ κάτι, ενόσω περίμενα να μου παραδώθει το αμάξι που είχα παραγγείλει από την αντιπροσωπεία και τους το πήγα πίσω αρκετά νωρίτερα μη αντέχοντας το άλλο. Προτίμησα τα ΜΜΜ. 

Με 2.5 χιλιάρικα βρίσκει ένα πολύ ανώτερο φιέστα με 3 ένα καλό. Δε ξέρω ποσό κοστολογεί κάνεις τη ζωή του ή τη ζωή της οικογένειας του αλλά εγώ όσο και να μην είχα θα την κοστολογούσα παράπανω από ένα punto που ανα πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να μη στρίψει. 

ενταξει δεν διαφωνουμε, ειπα οτι και εγω οταν το εδωσα εκανα παρτυ....

για οσα γραφεις εχεις δικαιο βουνο, παρολα αυτα το κρατησα 4 χρονια και οταν μαζεψα λεφτα το εστειλα στα τσακιδια....

τωρα εχω honda jazz, καμια σχεση ετσι?

Αλλα να ξερεις, οτι, το τι συμβαινει στην τσεπη του καθενος, εμεις ειμαστε χιλιομετρα μακρια.

Σαφως ο φιλος αν μπορουσε θα επαιρνε μια μερσεντες Α140 να ειναι τουμπανο και να φυσαει απο ασφαλεια.

Απο οτι φαινεται και το κατοσταρικο το μετραει δεκα φορες να δει αν αντεχει η οχι.

Για αυτο και ειπα πιο πανω, οτι πουντο του 2000 - 2005 με 2000 ευρω, ειναι υπερβολικο ποσο, οσο και καλοσυντηρημενο να ειναι ιδιως αν

ειναι πανω απο 100κ, γιατι αν ειναι ετσι με 2500 βρισκεις σαφως κατι καλυτερο με εμφαση κυριως στην ασφαλεια.

45 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Παιδια εμενα εν κινηση δεν μου το εχει κανει ποτε και το εχω 13 χρονια,μπορει να μου το κανει πολυ σπανια οταν παω να παρκαρω και το στριψω ολο τερμα.Τωρα το κιβωτιο ειναι πολυ καλο μιλωντας παντα για το sporting το 6ταχυτο κ οχι για τα απλα.Απο ηλεκτρολογικα εχω αλλαξει τρεις λαμπες.Απο μηχανικα αλλαξα μετα απο 13 χρονια δισκο τον σεπτεμβριο ,σουπερ τιμιο νομιζω.Τωρα για το πατημα που αναφερει καποιος φιλος να πω οτι το αμαξι ειναι παναλαφρο και για αυτο σου δινει αυτην την αισθηση.

εχεις αλλη εκδοση, το προβλημα βγηκε σε συγκεκριμενη εκδοση η οποια και αποσυρθηκε για αυτο το λογο λιγα χρονια μετα.

Σημειωτεον η ξεφτιλα της υποθεσης οτι η φιατ ποτε δεν αντιμετωπισε το προβλημα ριζικα,

λαβε υποψη οτι το εμφανιζε λιγα χρονια μετα που το αυτοκινητο ειναι εκτος εγγυησης. Οποτε τα πουντο που κλεινανε 5ετια και πανω αρχιζε το ενα μετα

το αλλο να σκαει αισθητηρας τιμονιου.... αν ειναι δυνατον να παιρνεις ενα αμαξι και να ξερεις οτι σε Χ χρονια θα εχεις τετοιο θεμα,

οταν επαιρνες πουντο παντρευοσουνα και το τιμονι του :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, tornado είπε

ενταξει δεν διαφωνουμε, ειπα οτι και εγω οταν το εδωσα εκανα παρτυ....

για οσα γραφεις εχεις δικαιο βουνο, παρολα αυτα το κρατησα 4 χρονια και οταν μαζεψα λεφτα το εστειλα στα τσακιδια....

τωρα εχω honda jazz, καμια σχεση ετσι?

Αλλα να ξερεις, οτι, το τι συμβαινει στην τσεπη του καθενος, εμεις ειμαστε χιλιομετρα μακρια.

Σαφως ο φιλος αν μπορουσε θα επαιρνε μια μερσεντες Α140 να ειναι τουμπανο και να φυσαει απο ασφαλεια.

Απο οτι φαινεται και το κατοσταρικο το μετραει δεκα φορες να δει αν αντεχει η οχι.

Για αυτο και ειπα πιο πανω, οτι πουντο του 2000 - 2005 με 2000 ευρω, ειναι υπερβολικο ποσο, οσο και καλοσυντηρημενο να ειναι ιδιως αν

ειναι πανω απο 100κ, γιατι αν ειναι ετσι με 2500 βρισκεις σαφως κατι καλυτερο με εμφαση κυριως στην ασφαλεια.

εχεις αλλη εκδοση, το προβλημα βγηκε σε συγκεκριμενη εκδοση η οποια και αποσυρθηκε για αυτο το λογο λιγα χρονια μετα.

Σημειωτεον η ξεφτιλα της υποθεσης οτι η φιατ ποτε δεν αντιμετωπισε το προβλημα ριζικα,

λαβε υποψη οτι το εμφανιζε λιγα χρονια μετα που το αυτοκινητο ειναι εκτος εγγυησης. Οποτε τα πουντο που κλεινανε 5ετια και πανω αρχιζε το ενα μετα

το αλλο να σκαει αισθητηρας τιμονιου.... αν ειναι δυνατον να παιρνεις ενα αμαξι και να ξερεις οτι σε Χ χρονια θα εχεις τετοιο θεμα,

οταν επαιρνες πουντο παντρευοσουνα και το τιμονι του :)

Κοιτα εχει ο ανηψιος μου την απλη εκδοση κ οντως το αυτοκινητο δεν μπορεις να το οδηγησεις απλα πιστευα οτι εχει να κανει με την συντηρηση του αυτοκινητου περισσοτερο,για αυτο λεω οτι πρεπει να ψαξει για sporting καλοσυντηρημενο που παιζουν απο 1500 μεχρι 2500.Εαν βρει λοιπον ενα τετοιο κοντα στα 2000€ νομιζω δεν θα το μετανιώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οχι... η συγκεκριμενη εκδοση εχει απλα κακο σχεδιασμο σε καποια μερη του, δηλαδη τα τζιμανια της φιατ που φτιαχνανε τιμονια

δεν ξερουν ουτε να δεσουν τα κορδονια των παπουτσιων τους. Φυσικα μπορει μετα το φιατ πουντο (εκδοση 188) να μαθανε,

αλλα οσες παρτιδες βγηκανε, οι ιδιοκτητες το παντρευτηκαν και εληξε.

Φυσικα οσοι τα αγοραζουν, συνηθως δεν γνωριζουν το ολο θεμα (η δεν το εχουν ζησει) και βλεπουν ενα τυπικο αμαξι,

παει μια χαρα οποτε παρτο.

Το αντιθετο συμβαινει στο κομματι της μηχανης, ειναι πραγματικα πολυ καλη και στο θεμα της καταναλωσης αν συγκρινεις ιδια αυτοκινητα,

ιδιας τιμης - κλασης, νομιζω οτι ειναι στα 3 κορυφαια.

Επεξ/σία από tornado
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...