Προς το περιεχόμενο

Στοιχεία για την προτίμηση κάποιου Online Καταστήματος.


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, είμαι στην διαδικασία δημιουργίας ενός online καταστήματος και θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας για το τι ακριβώς κοιτάτε ώστε να πάρετε την απόφαση να διαλέξετε κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα έναντι κάποιον άλλων. 

Θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας με σειρά βαρύτητας στο που δίνεται σημασία κυρίως.
Επίσης από αυτά τι μπορείτε να θυσιάσετε σε βάρος κάτι άλλου (πχ πιο ακριβή τιμή αλλά καλύτερο και αμεσότερο aftersale support)

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

PS. Το περιεχόμενο του site δεν θέλω να είναι παράγοντας που να επηρεάζει τα παραπάνω, σε αυτή την φάση θέλω να δω μόνο την λογική αγορών.

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τιμή/Aftersales. Καθοριστικοί παράγοντες. 

Βέβαια εξαρτάται και απο το προϊόν.Πχ αν πουλάς ρούχα το aftersales είναι το λιγότερο. Πιο πολύ με ενδιαφέρει η τιμή του προϊόντος και η αναλογία του τιμή προϊόντος-μεταφορικά. Αν πχ θέλω να αγοράσω μια joggers φόρμα στα 20 ευρώ θα με ξινίσει να πληρώσω 5 ευρώ για τη μεταφορά. 

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέσα απο ένα φόρουμ δεν πρόκειται να λάβεις ασφαλές δείγμα για να εξάγεις το αποτέλεσμα που θες, Καλύτερα κάνε ένα online ερωτηματολόγιο πχ google forms και βάλε καμιά 10αριά πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Μέσα απο ένα φόρουμ δεν πρόκειται να λάβεις ασφαλές δείγμα για να εξάγεις το αποτέλεσμα που θες, Καλύτερα κάνε ένα online ερωτηματολόγιο πχ google forms και βάλε καμιά 10αριά πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις.

Υπάρχει λόγος και λογική γιατί το ζητάω έτσι και το αφήνω τελείως ελεύθερο. Άλλα συμπεράσματα βγάζεις με το ερωτηματολόγιο και άλλο με την ανοιχτή εναπόθεση της γνώμης κάποιου. Σε αυτό το βήμα με ενδιαφέρει το δεύτερο κομμάτι.

23 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Τιμή/Aftersales. Καθοριστικοί παράγοντες. 

Βέβαια εξαρτάται και απο το προϊόν.Πχ αν πουλάς ρούχα το aftersales είναι το λιγότερο. Πιο πολύ με ενδιαφέρει η τιμή του προϊόντος και η αναλογία του τιμή προϊόντος-μεταφορικά. Αν πχ θέλω να αγοράσω μια joggers φόρμα στα 20 ευρώ θα με ξινίσει να πληρώσω 5 ευρώ για τη μεταφορά. 

Δεν θα είναι ρούχα αλλά στο παράδειγμα που έβαλες.

Θα σε ενδιέφερε μια ελαφρώς πιο ακριβή τιμή ανά προϊόν από το φθηνότερο που βρήκες online για να σου δοθεί η δυνατότητα δωρεάν αποστολής αλλά και δωρεάν επιστροφής/αλλαγής; Της τάξης 5-7% πιο ακριβή τιμή από το φθηνότερο προσφερόμενο. 
 

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά κοιτάω τιμή  και φυσικά να υπάρχει παραλαβή από το φυσικό κατάστημα.

Άρα για μένα δε με βολεύει να λειτουργείς επαρχία αλλά  Αθήνα και ειδικά όσο γίνεται κοντά μου προκειμένου να έχω τη δυνατότητα να περάσω για παραλαβή.Μία μικρή απόκλιση στην τιμή θα με κάνω να προτιμήσω αυτό που είναι πιο κοντά μου και όχι το φθηνότερο..

Οπότε διαλέγεις ως έδρα πυκνοκατοικημένη περιοχή και όχι κάποιο απόμερο σημείο που δεν σε φτάνει κάποιος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Billator είπε

 

Θα σε ενδιέφερε μια ελαφρώς πιο ακριβή τιμή ανά προϊόν από το φθηνότερο που βρήκες online για να σου δοθεί η δυνατότητα δωρεάν αποστολής αλλά και δωρεάν επιστροφής/αλλαγής; Της τάξης 5-7% πιο ακριβή τιμή από το φθηνότερο προσφερόμενο. 
 

Σαφέστατα.

Το παραπάνω είναι ιδανικό σενάριο, αν μπορεί να το αντέξει με οικονομικούς όρους η επιχείρηση.

Πχ έστω προιόν X με τιμή 15 ευρώ σε μια μηχανή αναζήτηση(φθηνότερο κατάστημα)+ 4 ευρώ μεταφορικά. Θα μπορέσεις εσύ με 16.5 ευρώ να προσφέρεις δωρέαν μεταφορικά για το ίδιο προιόν;

Ένα ακόμη παράδειγμα. Τέλη Γενάρη στις εκπτώσεις αγόρασα ένα παπούτσι Y μάρκας από ένα κατάστημα του skroutz. Το κατάστημα ήταν αψεγάδιαστο σε θέμα αξιολογήσεων, οπότε δεν υπήρχε αμφιβολία για γνησιότητα ή μη του προιόντος. Όντως παραλαμβάνω ένα προιόν, το οποίο είχε εμφανείς φθορές(μπορεί κατασκευαστικά λάθη, μπορεί από χρήση εντός του φυσικού καταστήματος). Ενώ αναγνώρισαν το πρόβλημα, αντιπρότειναν είτε πιστωτικό είτε επιστροφή χρημάτων, επειδή πλέον ήταν out of stock. Εννοείται ότι το επέστρεψα και έγινε αρνητικό review. Αυτό γιατί από τη μία το προιόν δεν πέρασε διαδικασία ποιοτικού ελέγχου(ήταν εμφανείς οι ραφές και οι κακές κολλήσεις του παπουτσιού) και από την άλλη δεν αντιπρότειναν κάτι αντίστοιχο με δική τους επιβάρυνση. 

Ένα άλλο πρόβλημα ήταν η επιστροφή χρημάτων. Έκαναν 10 μέρες για να επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα και δεν ήταν θέμα δικής μου μη προτίμησης/αλλαγής. Ήταν δικό τους σφάλμα. Θέλω τα χρήματα μου το πολύ σε δύο εργάσιμες.

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω τι δεν κοιταω.Οταν βλεπω να γραφει (2019 )  ''ρωτηστε για τιμη'' ...εχω φυγει τρεχοντας.Ομοιως αν δεν εχει αναλυτικα τεχνικα χαρακτηριστικα (χωρις να σημαινει οτι δεν κοοιταω στο site της εταιρειας )

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τιμη και να εχει φυσικο καταστημα να παω να το παρω απο εκει

επισης εχω και μια ιδιαιτεροτητα :lol: Πολλα μαγαζια θελουν να περασουν τα στοιχεια του πελατη στον υπολογιστη τους.Σου ζητανε προσωπικα δεδομενα για να σου πουλησουν και καλα.Αν αντιληφθω τετοια προθεση δεν αγοραζω 😂

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ κοιτάω σε πρώτη φάση τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν να είναι άμεσα διαθέσιμα.Να μην παραγγέλνω εγώ και μετά το μαγαζί να παραγγέλνει το προϊόν και εγώ να παραλαμβάνω του χρόνου ανήμερα.Αυτο που γίνεται τώρα με τις κάρτες γραφικών πχ.Δεν θα πάω να πάρω από πλαίσιο ας πούμε να δώσω τα διπλά επειδή την έχει εκεί,απλά θα ψωνίσω κατευθείαν από έξω.Μετα κοιτάω τιμή-μεταφορικα.Το after sales δύσκολα μπορείς να το ελέγξεις γιατί στο Σκρουτζ οι περισσότερες κριτικές λένε απλά ότι παρέλαβαν στην ώρα του αυτό που παρήγγειλαν ή όχι.Επισης γίνονται αναφορές για κακό after sales αλλά σπάνια για καλό.Καλο για μένα σημαίνει να μου χαλάσει πχ η μητρική,να την πάω στο μαγαζι,να την ελέγξει και να μου δώσει λύση που δεν θα με ρίξει εντός μια βδομάδας το πολύ.Μου έχει τύχει μια φορά μόνο με ατμοσιδερο αξίας 230 ευρώ να χαλάσει,να το πάω στο μαγαζί και να μου πει ασ το εδώ και πάρε το καινούριο μοντέλο με 2 χρόνια εκ νέου εγγύηση.Ολες τις φορές που μου χαλάει κάτι εντός εγγυησης στο pc ή κινητά κλπ αφού τα κρατάνε για έλεγχο κάνα μήνα μου προτείνουν πιστωτικό στην τελευταία τιμή που είχε το προϊόν πριν εξαντληθεί ή αντικατάσταση με κάτι χειρότερο.Αυτο τα τελευταία χρόνια,δεν θεωρώ κανένα μαγαζί ότι έχει πραγματικά καλό after sales και δεν το λαμβανω υπόψη(στα είδη τεχνολογίας).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, georgeγ είπε

τιμη και να εχει φυσικο καταστημα να παω να το παρω απο εκει

επισης εχω και μια ιδιαιτεροτητα :lol: Πολλα μαγαζια θελουν να περασουν τα στοιχεια του πελατη στον υπολογιστη τους.Σου ζητανε προσωπικα δεδομενα για να σου πουλησουν και καλα.Αν αντιληφθω τετοια προθεση δεν αγοραζω 😂

Άρα δεν αγοράζεις από το Internet :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Billator είπε

Άρα δεν αγοράζεις από το Internet :P

ειμαι της παλιας σχολης ναι :D αφου βρω το προιον στο ιντερνετ κατοπιν θελω να παω στο μαγαζι και να το περιεργαστω,να το πιασω...ε και ο μαγαζατορας να μην με αρχισει σε περιεργες ερωτησεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bluesattack είπε

Θα σου πω τι δεν κοιταω.Οταν βλεπω να γραφει (2019 )  ''ρωτηστε για τιμη'' ...εχω φυγει τρεχοντας.Ομοιως αν δεν εχει αναλυτικα τεχνικα χαρακτηριστικα (χωρις να σημαινει οτι δεν κοοιταω στο site της εταιρειας )

Τα αναλυτικά χαρακτηριστικά και η ευκολία ανάγνωσης και αναζήτησης σε official sources θα είναι ένα από τα USP που θέλω έχω. Συμφωνώ σε αυτό.

 

38 λεπτά πριν, andrapos είπε

Εγώ κοιτάω σε πρώτη φάση τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν να είναι άμεσα διαθέσιμα.Να μην παραγγέλνω εγώ και μετά το μαγαζί να παραγγέλνει το προϊόν και εγώ να παραλαμβάνω του χρόνου ανήμερα.Αυτο που γίνεται τώρα με τις κάρτες γραφικών πχ.Δεν θα πάω να πάρω από πλαίσιο ας πούμε να δώσω τα διπλά επειδή την έχει εκεί,απλά θα ψωνίσω κατευθείαν από έξω.

Πιστεύω προβληματική είναι η οργάνωση των μαγαζιών και η σχέση με τους προμηθευτές, για αυτά που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα. Λόγω αυτού πολλοί έχουν παράπονα στην Ελλάδα σε αυτό το κομμάτι.

42 λεπτά πριν, andrapos είπε

Καλο για μένα σημαίνει να μου χαλάσει πχ η μητρική,να την πάω στο μαγαζι,να την ελέγξει και να μου δώσει λύση που δεν θα με ρίξει εντός μια βδομάδας το πολύ.Μου έχει τύχει μια φορά μόνο με ατμοσιδερο αξίας 230 ευρώ να χαλάσει,να το πάω στο μαγαζί και να μου πει ασ το εδώ και πάρε το καινούριο μοντέλο με 2 χρόνια εκ νέου εγγύηση.Ολες τις φορές που μου χαλάει κάτι εντός εγγυησης στο pc ή κινητά κλπ αφού τα κρατάνε για έλεγχο κάνα μήνα μου προτείνουν πιστωτικό στην τελευταία τιμή που είχε το προϊόν πριν εξαντληθεί ή αντικατάσταση με κάτι χειρότερο.Αυτο τα τελευταία χρόνια,δεν θεωρώ κανένα μαγαζί ότι έχει πραγματικά καλό after sales και δεν το λαμβανω υπόψη(στα είδη τεχνολογίας).

Σε αυτό το κομμάτι πιστεύεις ότι είναι καλύτερο ο αγοραστής να έχει πολλές επιλογές επίλυσης του προβλήματος του που να αναγράφεται συγκεκριμένα ο χρόνος επίλυσης σε κάθε επιλογή; Τότε αν γνώριζες εκ των προτέρων ότι η επιλογή επίλυσης που διάλεξες απαιτεί περισσότερο χρόνο (και σου ανέφεραν συγκεκριμένα πόσο) θα σε πείραζε και τότε; 

 

4 ώρες πριν, christakos07 είπε

Το παραπάνω είναι ιδανικό σενάριο, αν μπορεί να το αντέξει με οικονομικούς όρους η επιχείρηση.

Πχ έστω προιόν X με τιμή 15 ευρώ σε μια μηχανή αναζήτηση(φθηνότερο κατάστημα)+ 4 ευρώ μεταφορικά. Θα μπορέσεις εσύ με 16.5 ευρώ να προσφέρεις δωρέαν μεταφορικά για το ίδιο προιόν;

Φυσικά και είναι εφικτό, όποιος αναφέρει το αντίθετο δεν έχει κάνει οικονομικό πλάνο και υπολογίζει το κέρδος μπακάλικα. Ή πουλάει στο κόστος και θέλει να βγάλει το κέρδος του από τα μεταφορικά.

4 ώρες πριν, christakos07 είπε

Ένα ακόμη παράδειγμα. Τέλη Γενάρη στις εκπτώσεις αγόρασα ένα παπούτσι Y μάρκας από ένα κατάστημα του skroutz. Το κατάστημα ήταν αψεγάδιαστο σε θέμα αξιολογήσεων, οπότε δεν υπήρχε αμφιβολία για γνησιότητα ή μη του προιόντος. Όντως παραλαμβάνω ένα προιόν, το οποίο είχε εμφανείς φθορές(μπορεί κατασκευαστικά λάθη, μπορεί από χρήση εντός του φυσικού καταστήματος). Ενώ αναγνώρισαν το πρόβλημα, αντιπρότειναν είτε πιστωτικό είτε επιστροφή χρημάτων, επειδή πλέον ήταν out of stock. Εννοείται ότι το επέστρεψα και έγινε αρνητικό review. Αυτό γιατί από τη μία το προιόν δεν πέρασε διαδικασία ποιοτικού ελέγχου(ήταν εμφανείς οι ραφές και οι κακές κολλήσεις του παπουτσιού) και από την άλλη δεν αντιπρότειναν κάτι αντίστοιχο με δική τους επιβάρυνση. 

Για σένα το πρόβλημα ήταν που δεν έχει κάποιος υποτυπώδης έστω ποιοτικός έλεγχος ή ήθελες και άλλους τρόπους επίλυσης του προβλήματος; Αν ήθελες κάποιον άλλον τρόπο επίλυσης (στην περίπτωση του out of stock) ποιος θα ήταν αυτός;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Billator είπε

 

Για σένα το πρόβλημα ήταν που δεν έχει κάποιος υποτυπώδης έστω ποιοτικός έλεγχος ή ήθελες και άλλους τρόπους επίλυσης του προβλήματος; Αν ήθελες κάποιον άλλον τρόπο επίλυσης (στην περίπτωση του out of stock) ποιος θα ήταν αυτός;

Εφόσον αποτύγχει ο ποιοτικός έλεγχος, το κατάστημα οφείλει να αναλάβει το οποιοδήποτε κόστος(στην περίπτωση μου αντιπρόταση ίδιας μάρκας παπουτσιού, άλλου χρώματος). Και τα δύο στάδια είναι αναγκαίως απαραίτητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...