Προς το περιεχόμενο

Ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελια του με αντικαταβολη


Common_Sense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αντικαταβολή γι αυτό έχει μερικά euro παραπάνω. Για την χασούρα του 5% που δεν θα παραλάβει για όπιο λόγο θέλει.

Προτιμώ την αντικαταβολή γιατί αν η courrier δεν φέρει το αντικείμενο σε 15 μέρες(όταν έχει φτάσει και άπλα θέλουν να πάω εγώ εκεί) δηλώνω άρνηση παραλαβής και αντί να περιμένω τα λεφτά ένα μηνά να επιστραφούν δεν χάνω καθόλου το χρόνο μου.

 

 

Επεξ/σία από boombastik
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

46 λεπτά πριν, boombastik είπε

Η αντικαταβολή γι αυτό έχει μερικά euro παραπάνω. Για την χασούρα του 5% που δεν θα παραλάβει για όπιο λόγο θέλει.

Προτιμώ την αντικαταβολή γιατί αν η courrier δεν φέρει το αντικείμενο σε 15 μέρες(όταν έχει φτάσει και άπλα θέλουν να πάω εγώ εκεί) δηλώνω άρνηση παραλαβής και αντί να περιμένω τα λεφτά ένα μηνά να επιστραφούν δεν χάνω καθόλου το χρόνο μου.

 

 

μα τα χρηματα δεν τα παιρνει το καταστημα.. τα παιρνει η κουριερ..

Με λιγα λογια , κατ εμε, βγαινει το συμπερασμα οτι οι κουριερ καθε λογης ειναι η κυρια αιτια που υπαρχει εντονο προβλημα... δεν ξερω πως, ισως εκει θα επρεπε να επικεντρωθουν τα "πυρα" ολων μας..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορμώμενος από το άλλο θέμα με τις εκπτώσεις σε nike μπήκα να παραγγείλω στο επίσημο σάητ της Nike και όταν έβαλα να πληρώσω με αντικαταβολή μου έβγαλε αυτό και θυμήθηκα τη συζήτηση εδώ

 

νικε.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο μπορώ παραγγέλνω με αντικαταβολή, ώστε να μην με νοιάζει καθόλου για την κάθε ACS και ΓΤ που φέρνει χαρτάκια. Έτσι εάν έρθει χαρτάκι, αρχικά επικοινωνώ τηλεφωνικά με την κούριερ και αν αρνηθούν "δεύτερη προσπάθεια" παράδοσης ή αν δεν μου το σηκώνουν, στη συνέχεια ενημερώνω ευγενικά το e-shop μέσω τηλεφώνου ότι δεν μπορώ να παραλάβω οπουδήποτε αλλού πέρα από την πόρτα/έδρα μου (που άλλωστε αυτή την υπηρεσία έχω συμφωνήσει να πληρώσω), ότι η κούριερ με την οποία συνεργάζονται αρνείται να παραδώσει, και ότι λυπάμαι.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Με τις Κούριερ εγώ δεν έχω κανένα θέμα γιατί με ξέρουν και μου τα φέρνουν στο μαγαζί οπότε με βρίσκουν πάντα , η Γ.Τ είναι και ακριβώς δίπλα μου, οπότε πολλές φορές πετάγομαι ο ίδιος πριν προλάβουν καν να έρθουν. 

Την αντικαταβολή την χρησιμοποιώ κυρίως όταν αμφιβάλλω για το μαγαζί, την διαθεσιμότητα του προϊόντος και την ταχύτητα αποστολής και αν η  αξία της παραγγελίας είναι μεγάλη σε συνδυασμό με αυτά. Θεωρώ για μένα ότι είναι ένας τρόπος να διασφαλίσεις ότι ένα προϊόν που είναι σε άμεση διαθεσιμότητα (υποτίθεται) δεν θα σταλεί μετά από 10 μέρες και να τρέχω να ζητάω τα χρήματα μου πίσω. 

Περίπτωση να μην παραλάβω πάντως κάτι που έχει έρθει δεν μου έχει τύχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Στις 11/2/2019 στις 10:43 ΠΜ, Common_Sense είπε

Καλημερα!

Εχω eshop και εχω θεμα με κατι παπαρες (συγγνωμη!) που παραγγελνουν με αντικαταβολη και δεν τα παραλαμβανουν, εννοειται μετα δεν απαντανε στα τηλεφωνα.

Το ποσοστό ειναι 5% απο ολες τις παραγγελιες με αντικαταβολη αλλα και παλι στεναχωρο. Επισης, δεν μιλαμε για πιτσιρικια που απλα παιζουν αλλα για για κυριους και κυριες (βασικα ειναι 100% κυριες). 

Υπαρχει εδω κανενας επιχειριματιας που βρηκε καμια λυση?

Επισης, οποιος αγοραζει απο το ιντερνετ (ειδικα απο γνωστες εταιριες) , γιατι διαλεγετε αντικαταβολη? Προσωπικα, στα τελεταια 10 χρονια δεν εχω πληρωσει τιποτα με αντικαταβολη, παντα με καρτα/ τραπεζικη μεταφορα.

Καθε γνωμη/ ιδεα ευπροσδεκτη.

Επαναφέρω το θέμα γιατί το αντιμετωπίζω. Πλέον καλώ στο τηλ για επιβεβαίωση παραγγελίας και αν δεν το σηκώσουν με 2 προσπάθειες το πολύ η παραγγελία ακυρώνεται. Ξέρω εμπειρικά ότι αυτοί που δεν παραλαμβάνουν, δεν σηκώνουν και τα τηλ στις κουριερ (και γενικότερα σε μη γνωστούς αριθμούς γιατί ίσως να χρωστάνε σε όποιον μιλάει ελληνικά) οπότε είναι ένας τρόπος. 

Επίσης, βλέπω ότι κάποια eshop έχουν συμπεριλάβει στους όρους χρήσης ότι θα ακολουθούν νομικές διαδικασίες για πελάτες που δεν παραλαμβάνουν δέματα, αν δεν καταθέσουν τα μεταφορικά που πλήρωσε το κατάστημα για την αποστολή κι επιστροφή. Και πλέον το γράφω κι εγώ. Στην πράξη φαντάζομαι ότι θα είναι οικονομικά ασύμφορο να στείλεις εξώδικο για 5-10Ε ζημιά αλλά μόνο το email που θα λάβει ο πελάτης περί πιθανών νομικών διαδικασιών αν δεν προβεί στην κατάθεση των μεταφορικών για τη ζημιά του καταστήματος, θεωρώ ότι μπορεί να λειτουργήσει. 

Με λίγα λόγια, 2 είναι οι τρόποι μείωσης του φαινομένου αργόσχολων κυριών (ναι, είναι γυναίκες το μεγαλύτερο ποσοστό) να παραγγέλνουν και να μην παραλαμβάνουν: τηλέφωνο πριν την αποστολή και αν η παραγγελία επιστρέψει, ενημερώνουμε ότι θα ακολουθήσουμε τη νομική οδό αν δεν μας καταθέσουν το κόστος μεταφορικών που χρεωθήκαμε. Φυσικά κρατάμε και προσωπικό αρχείο με αυτές τις...πελάτισσες ώστε να έχουν την κατάλληλη αντιμετώπιση σε νέα παραγγελία!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, 1comment είπε

Επίσης, βλέπω ότι κάποια eshop έχουν συμπεριλάβει στους όρους χρήσης ότι θα ακολουθούν νομικές διαδικασίες για πελάτες που δεν παραλαμβάνουν δέματα, αν δεν καταθέσουν τα μεταφορικά που πλήρωσε το κατάστημα για την αποστολή κι επιστροφή. Και πλέον το γράφω κι εγώ. Στην πράξη φαντάζομαι ότι θα είναι οικονομικά ασύμφορο να στείλεις εξώδικο για 5-10Ε ζημιά αλλά μόνο το email που θα λάβει ο πελάτης περί πιθανών νομικών διαδικασιών αν δεν προβεί στην κατάθεση των μεταφορικών για τη ζημιά του καταστήματος, θεωρώ ότι μπορεί να λειτουργήσει. 

Ειναι νομιμο να γραφετε κατι τετοιο, και μπορειτε οντως να τα διεκδικησετε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να το βάλετε με μεγάλα γράμματα στην κορυφή της σελίδας ότι θα τους κυνηγήσετε για τα έξοδα αντικαταβολής, για να φεύγουν καλπάζοντας τα κορ... ε οι πελάτες που θα τσιμπήσουν αρχικά

 

(αυτό με την επιβεβαίωση και ακύρωση είναι σωστό)

 

Επεξ/σία από stratos979
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, stratos979 είπε

να το βάλετε με μεγάλα γράμματα στην κορυφή της σελίδας ότι θα τους κυνηγήσετε για τα έξοδα αντικαταβολής, για να φεύγουν καλπάζοντας τα κορ... ε οι πελάτες που θα τσιμπήσουν αρχικά

Είναι μεγάλος μπελάς τέτοιοι "πελάτες" και θα χαρεί πολύ αν δεν ψωνίσουν οι συγκεκριμένοι από το κατάστημά του. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να τους κάνει να φύγουν καλπάζοντας (μόνο αυτοί όμως, μην φύγουν και οι νορμάλ πελάτες) γράφοντάς το απλά στο site. Όπως και άλλοι που ψωνίζουν το ίδιο προϊόν από 5 καταστήματα με αντικαταβολή και κρατάνε όποιο έρθει πρώτο. Ειδικά σε μικρά μαγαζιά που δεν έχουν στοκ και προμηθεύονται μετά την παραγγελία τα προϊόντα, κάτι τέτοιοι "πελάτες" είναι σκέτη καταστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Giama είπε

 Ειδικά σε μικρά μαγαζιά που δεν έχουν στοκ και προμηθεύονται μετά την παραγγελία τα προϊόντα, κάτι τέτοιοι "πελάτες" είναι σκέτη καταστροφή.

Τετοια «μαγαζιά» που δεν εχουν στοκ καλα κανουν και εχουν τετοιους «πελατες»… 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Tsakalos! είπε

Τετοια «μαγαζιά» που δεν εχουν στοκ καλα κανουν και εχουν τετοιους «πελατες»…

Αν φέρνουν στοκ ή αν κλείσουν θα κοστίζουν ακριβότερα τα προϊόντα γιατί το να διατηρείς στοκ κοστίζει. Μπορούμε απλώς να μην τα προτιμάμε βέβαια αν μας ενοχλεί το ότι δεν έχουν στοκ και να τα προτιμούν όσοι δεν τους πειράζει να περιμένουν λίγο παραπάνω για να έρθουν τα προϊόντα. Το να μην έχουν στοκ έχει και θετικά για τους πελάτες και αρνητικά, ας διαλέξει ο κάθε πελάτης το μαγαζί που προτιμάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Giama είπε

Είναι μεγάλος μπελάς τέτοιοι "πελάτες" και θα χαρεί πολύ αν δεν ψωνίσουν οι συγκεκριμένοι από το κατάστημά του. 

Ακριβώς αυτό. Αν και είναι πολύ μικρό το ποσοστό, κάτω και από 5% στο δικό μου eshop ακριβώς επειδή επιβεβαιώνω τηλεφωνικά τις παραγγελίες, ακόμα κι αυτές τις λίγες "πελάτισσες" θα προτιμούσα να τις έδιωχνα με όποιο τρόπο.

6 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ειναι νομιμο να γραφετε κατι τετοιο, και μπορειτε οντως να τα διεκδικησετε? 

Το έχω δει σε πολλά eshop οπότε το αποκλείω  να μην είναι νόμιμο. Με τη λογική να το πάρεις, τα αστικά δικαστήρια συνεχώς ασχολούνται με υποθέσεις αποζημιώσεων. Εφόσον υπάρχουν αποδείξεις της αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας με αιτία άρνηση παραλαβής, γιατί να μην μπορείς δικαστικά να διεκδικήσεις τη ζημιά; Το ότι δεν συμφέρει να ασχοληθείς με τέτοια μικροποσά είναι άλλο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/4/2023 στις 4:55 ΜΜ, Giama είπε

Αν φέρνουν στοκ ή αν κλείσουν θα κοστίζουν ακριβότερα τα προϊόντα γιατί το να διατηρείς στοκ κοστίζει. Μπορούμε απλώς να μην τα προτιμάμε βέβαια αν μας ενοχλεί το ότι δεν έχουν στοκ και να τα προτιμούν όσοι δεν τους πειράζει να περιμένουν λίγο παραπάνω για να έρθουν τα προϊόντα. Το να μην έχουν στοκ έχει και θετικά για τους πελάτες και αρνητικά, ας διαλέξει ο κάθε πελάτης το μαγαζί που προτιμάει.

Εγώ κοιτάζω να αγοράζω μόνο ότι είναι άμεσα διαθέσιμο εκτός αν δεν έχω εναλλακτικές ή θέλω κάτι πολύ συγκεκριμένο και δεν το βρίσκω άμεσα διαθέσιμο ή με τραγική διαφορά τιμής. Δεν είναι, συνήθως, ότι θέλω κάτι άμεσα, αν και μπορεί να ισχύει και αυτό, είναι πιο πολύ για να είμαι σίγουρος ότι αυτό που παραγγέλνω υπάρχει και ότι θα μου έρθει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/4/2023 στις 4:18 ΜΜ, Tsakalos! είπε

Τετοια «μαγαζιά» που δεν εχουν στοκ καλα κανουν και εχουν τετοιους «πελατες»… 

 

κάνεις λάθος. πουλάω πάντα μόνο ότι έχω σε στοκ και βλέπεις δέματα ογκώδη που μου κοστίζουν 10 ευρώ μόνο για την αποστολή να γυρνάνε πίσω. στα μεγάλα δέματα προσπαθώ να βρω τον πελάτη. εάν δεν σηκώσει τηλέφωνο, δεν απαντήσει email, η παραγγελία ακυρώνεται χωρίς πολλά πολλά. γιατί εάν δεν μου σηκώσει το τ/φ εμένα θα το σηκώσει στον κούριερ που το φέρνει; χλωμό.υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που μου παραγγέλνουν ενώ έχουν ήδη απορρίψει δέμα. αυτοί ή θα πληρώσουν προκαταβολικά ή δεν θα παραλάβουν.

επίσης έχω παρατηρήσει από καιρό σε καιρό υπάρχουν ''πελάτες'' που κάνουν ψεύτικες παραγγελίες με παράδοση σε χωριά, με νούμερα τηλεφώνων που δεν υπάρχουν κτλ.

ο καθένας έχει προβλήματα. το κατάστημα γιατί κάποιοι δεν παραλαμβάνουν με αποτέλεσμα να ζημιώνονται και οι πελάτες γιατί καταστήματα παίρνουν τα χρήματα και δεν έχουν τα προϊόντα. οι μεν δίνουν δικαιολογία στους άλλους. πάντως από κούριερ μαθαίνω πως πολλά καταστήματα πλέον δέχονται σε μεγάλες αξίες και για ογκώδη μόνο προπληρωμή για να το στείλουν. και σιγά σιγά εκεί θα πάει το πράγμα. εγώ για ογκώδη το εφαρμόζω ήδη πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντα παραγγέλνω με αντικαταβολή. Αν το κατάστημα δεν έχει αντικαταβολή, έφυγα. 

Γιατί? Γιατί μου είχε τύχει άπειρες φορές να έχω παραγγείλει κάτι (άμεσα διαθέσιμο), να το έχω πληρώσει με κάρτα και μετά να περιμένω να παραλάβω για μέρες επειδή ξαφνικά το προϊόν δεν υπήρχε και ήταν σε έλλειψη, λόγω εορτών, λόγω covid κλπ...

Από τότε μόνο αντικαταβολή και ας τρέχει ο επιχειρηματίας να το στείλει στην ώρα του.

Υ.Γ. Από τις άπειρες παραγγελίες που έχω κάνει όμως, άντε 1-2 φορές να μην έχω παραλάβει και αυτές για σημαντικούς λόγους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...