Προς το περιεχόμενο

Στο YouTube κανάλι της Cosmote τα νέα επεισόδια του «Σ’ αγαπώ - Μ’ αγαπάς»


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η επιστροφή δημοφιλών ελληνικών τηλεοπτικών σειρών μετά από πολλά χρόνια αποτελεί γεγονός αφού ήδη αντίστοιχα σχέδια έχουν ανακοινωθεί για το «Λόγω Τιμής» και το «Καφέ της Χαράς», τα νέα επεισόδια των οποίων θα μεταδοθούν μέσα στη χρονιά από τηλεοπτικά κανάλια.

Μια τρίτη όμως σειρά, αυτή του «Σ ‘αγαπώ - Μ’ αγαπάς», επιστρέφει από τη Cosmote, 17 χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, με έναν ασυνήθιστο τρόπο αφού όλα τα νέα επεισόδια θα μεταδοθούν στο επίσημο κανάλι της Cosmote στο YouTube και όχι στη Cosmote TV -τουλάχιστον με την έως τώρα ενημέρωση-.  Η Δήμητρα Παπαδοπούλου και ο Θοδωρής Αθερίδης επιστρέφουν στους ρόλους της Δήμητρας και του Θοδωρή, ενός τυπικού ελληνικού ζευγαριού της πόλης που αντιμετωπίζει τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Η κωμική σειρά βασίζεται στην καναδική τηλεοπτική σειρά «Un gars, une fille» και ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή για τον τρόπο σκηνοθεσίας της αφού σε κάθε πλάνο παρακολουθούμε ένα διάλογο του ζευγαριού, με την κάμερα να μένει σταθερή σ' αυτό, και οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο να μην εμφανίζεται πλήρως. Η Cosmote αναφέρει ότι ο νέος κύκλος θα αποτελείται από 10 «διαδικτυακά επεισόδια μικρότερης διάρκειας», με την πρώτη προβολή να γίνεται την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου με διπλό επεισόδιο. Μάλιστα ο τίτλος ενός από τα δύο επεισόδια («Ευτυχώς που δεν έγινα μάνα»), φαίνεται ότι δίνει μια απάντηση που πολλοί φίλοι της σειράς μπορεί να είχαν όλα αυτά τα χρόνια. 

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χώρα παρακμής και ομφαλοσκόπησης.

Οι νέες παραγωγές είναι είτε νερόβραστες χαζομάρες με εσωτερικές λήψεις, είτε αντιγραφές αμερικ(λ)ανικων "αστείων" utubers, είτε ΥΕΝΕΔ τύπου προπαγάνδες για τον... Α' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Τώρα με νέο καφέ χαράς και νέο σαγαπώ μαγαπάς, έχουμε απλά κριντζ αναβιώσεις πεθαμένων κόνσεπτς.

 

  • Like 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι τα ίδια και τα ίδια..

 

Πώς γίνεται τόσα χρόνια να μην έχουμε βγάλει μια σειρά που να τη βλέπουν παγκοσμίως? Αλήθεια δε το καταλαβαίνω.

Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα..

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panossar95 είπε

Πάλι τα ίδια και τα ίδια..

Πώς γίνεται τόσα χρόνια να μην έχουμε βγάλει μια σειρά που να τη βλέπουν παγκοσμίως? Αλήθεια δε το καταλαβαίνω.

Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα..

Καλα αυτο ειναι ευκολο.  Δεν εχουμε σεναριογραφους το κυριοτερο για σειρες. 

Δεν εχουμε ανθρωπους που να το σπουδαζουν ή να δουλευουν οπως γινεται στο εξωτερικο. 

Αλλα και να ειχαμε,  πες οτι γραφανε το αριστουργημα,  με τι λεφτα θα το γυριζαν...  Τα μονα λεφτα που σπαταλανε τα καναλια ειναι για εσωτερικα γυρισματα σε κατι αθλια πολλες φορες σκηνικα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Καλα αυτο ειναι ευκολο.  Δεν εχουμε σεναριογραφους το κυριοτερο για σειρες. 

Δεν εχουμε ανθρωπους που να το σπουδαζουν ή να δουλευουν οπως γινεται στο εξωτερικο. 

Αλλα και να ειχαμε,  πες οτι γραφανε το αριστουργημα,  με τι λεφτα θα το γυριζαν...  Τα μονα λεφτα που σπαταλανε τα καναλια ειναι για εσωτερικα γυρισματα σε κατι αθλια πολλες φορες σκηνικα... 

Εγώ διαφωνώ ότι δεν έχουμε τα πρώτα 2 που λες.

Για παράδειγμα, το έτερος εγώ. Πόσο δύσκολο θα ήταν να γίνει σειρά? Γιατί σαν ταινία που είναι μια χαρά. Κλασσική? Ναι. Την έχουμε ξαναδεί? Ναι. Αλλά στάθηκε πολύ καλά σε όλα τα κομμάτια της σαν να έβλεπες μια ξένη παραγωγή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Καλα αυτο ειναι ευκολο.  Δεν εχουμε σεναριογραφους το κυριοτερο για σειρες. 

Δεν εχουμε ανθρωπους που να το σπουδαζουν ή να δουλευουν οπως γινεται στο εξωτερικο. 

Αλλα και να ειχαμε,  πες οτι γραφανε το αριστουργημα,  με τι λεφτα θα το γυριζαν...  Τα μονα λεφτα που σπαταλανε τα καναλια ειναι για εσωτερικα γυρισματα σε κατι αθλια πολλες φορες σκηνικα... 

Το σημαντικότερο πιστεύω είναι ότι δεν έχουμε αγοραστική δύναμη. Οι μόνοι που θα το βλέπανε, είναι οι Έλληνες και οι Κύπριοι. Τί να πουλήσεις σε αυτούς (αναφέρομαι στο διαφημιστικό προϊόν, δηλαδή οι διαφημιστικές). Πόσοι θα το δουν? 10mil είμαστε όλοι κι ολοι. 

Μία τούρκικη σειρά, έχει μια αγορά 79mil. 

Επίσης, η γλώσσα μας δυστυχώς ακούγεται ΑΘΛΙΑ στους ξένους. Οκ, όχι πιο άθλια από Τούρκικα η Αραβικά και Ρώσικα, αλλά άθλια παρόλαυτά. Άρα πολύ δύσκολο να την παίξουν με υπότιτλους εξωτερικό = μηδέν ενδιαφέρον = μηδέν λεφτα από ξένους = ZERO BUDGET.

Το Casa de Papel πχ, παρόλο που είχε ελάχιστο budget από άποψη σκηνικών κλπ αφού ήταν όλο γυρισμένο σε 4 τοίχους ουσιαστικά (υπερβάλλω, αλλά οκ), είναι στα ισπανικά που τα μιλάει το 1/3 της γης σχεδόν. Και εκτός από το συγκεκριμένο, υπάρχουν ΑΠΕΙΡΕΣ σειρές Ισπανόφωνες από κάθε πικραμένη μεριά της Νότιας Αμερικής, ακριβώς για τον ίδιο λόγο. Άρα ένας σεναριογράφος και μια εταιρία παραγωγής στη φτωχότατη Βενεζουέλα πχ, θα έχει ΣΑΦΩΣ μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας αν δώσει προσοχή και βγάλει ενα προϊόν ποιοτικό. Δε λέω να βγάλει σκουπίδι, γιατί το σκουπίδι άπατο θα πάει...

Όταν όμως ξεκινάς ως παραγωγός γνωρίζοντας ότι καλά καλά δεν θα πληρώσει ούτε το ΤΕΒΕ σου η σειρά (συγγνώμη, εννοώ ΕΦΚΑ πλέον, μέχρι να του ξανα-αλλάξουν όνομα), τί budget και τί παραγωγή να κάνεις...

Επεξ/σία από polaki
  • Like 13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, panossar95 είπε

Εγώ διαφωνώ ότι δεν έχουμε τα πρώτα 2 που λες.

Για παράδειγμα, το έτερος εγώ. Πόσο δύσκολο θα ήταν να γίνει σειρά? Γιατί σαν ταινία που είναι μια χαρά. Κλασσική? Ναι. Την έχουμε ξαναδεί? Ναι. Αλλά στάθηκε πολύ καλά σε όλα τα κομμάτια της σαν να έβλεπες μια ξένη παραγωγή.

Το Ετερος Εγω ομως δεν ηταν πρωτοτυπο,  ηταν ενα μειγμα πολλων πραγματων απο ξενα θριλερ (βλ.  seven) και μερικες φορες δεν καταφερνε να ειναι και πετυχημενο,  αλλες φορες τα καταφερνε. 

Επισης μην συγκρινεις σινεμα με τηλεοραση αλλα μεγεθη,  αλλες βλεψεις, αλλα μυαλα. 

Κλαδο σεναριογραφια δεν εχουμε.  Ουτε στην τηλεοραση ουτε στο σινεμα.  Λιγοι γραφουν καλα μετρημενοι στα δαχτυλα. 

3 λεπτά πριν, polaki είπε

Το σημαντικότερο πιστεύω είναι ότι δεν έχουμε αγοραστική δύναμη. Οι μόνοι που θα το βλέπανε, είναι οι Έλληνες και οι Κύπριοι. Τί να πουλήσεις σε αυτούς (αναφέρομαι στο διαφημιστικό προϊόν, δηλαδή οι διαφημιστικές). Πόσοι θα το δουν? 10mil είμαστε όλοι κι ολοι. 

Μία τούρκικη σειρά, έχει μια αγορά 79mil. 

Επίσης, η γλώσσα μας δυστυχώς ακούγεται ΑΘΛΙΑ στους ξένους. Οκ, όχι πιο άθλια από Τούρκικα η Αραβικά και Ρώσικα, αλλά άθλια παρόλαυτά. Άρα πολύ δύσκολο να την παίξουν με υπότιτλους εξωτερικό = μηδέν ενδιαφέρον = μηδέν λεφτα από ξένους = ZERO BUDGET.

Το Casa de Papel πχ, παρόλο που είχε ελάχιστο budget από άποψη σκηνικών κλπ αφού ήταν όλο γυρισμένο σε 4 τοίχους ουσιαστικά (υπερβάλλω, αλλά οκ), είναι στα ισπανικά που τα μιλάει το 1/3 της γης σχεδόν. Και εκτός από το συγκεκριμένο, υπάρχουν ΑΠΕΙΡΕΣ σειρές Ισπανόφωνες από κάθε πικραμένη μεριά της Νότιας Αμερικής, ακριβώς για τον ίδιο λόγο. Άρα ένας σεναριογράφος και μια εταιρία παραγωγής στη φτωχότατη Βενεζουέλα πχ, θα έχει ΣΑΦΩΣ μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας αν δώσει προσοχή και βγάλει ενα προϊόν ποιοτικό. Δε λέω να βγάλει σκουπίδι, γιατί το σκουπίδι άπατο θα πάει...

Όταν όμως ξεκινάς ως παραγωγός γνωρίζοντας ότι καλά καλά δεν θα πληρώσει ούτε το ΤΕΒΕ σου η σειρά (συγγνώμη, εννοώ ΕΦΚΑ πλέον, μέχρι να του ξανα-αλλάξουν όνομα), τί budget και τί παραγωγή να κάνεις...

Το Casa de papel προσωπικα δεν μου αρεσε,  θεωρω οτι ειναι κατι που εχουμε δει απειρες φορες στο παρελθον και καλυτερα κατα την γνωμη μου.  Αλλα καταλαβαινω γιατι μπορει να γινει επιτυχια,  επισης το netflix το ελιωσε στην διαφήμιση.

Συμφωνω απολυτα για την αγοραστικη δυναμη που λες. 

Απλως θα μπορουσαμε να παραγουμε καλυτερο προιον εστω και εγχωρια,  το θεμα ειναι οτι δεν θελουμε. 

Επεξ/σία από godfather0991
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, panossar95 είπε

Πάλι τα ίδια και τα ίδια..

Πώς γίνεται τόσα χρόνια να μην έχουμε βγάλει μια σειρά που να τη βλέπουν παγκοσμίως? Αλήθεια δε το καταλαβαίνω.

Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα..

Το νησί έχει παίξει σε πολλές χώρες στο εξωτερικό. Αυτά συμβαίνουν όταν υπάρχει budget.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...