Προς το περιεχόμενο

Στο YouTube κανάλι της Cosmote τα νέα επεισόδια του «Σ’ αγαπώ - Μ’ αγαπάς»


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Καλα αυτο ειναι ευκολο.  Δεν εχουμε σεναριογραφους το κυριοτερο για σειρες. 

Δεν εχουμε ανθρωπους που να το σπουδαζουν ή να δουλευουν οπως γινεται στο εξωτερικο. 

Αλλα και να ειχαμε,  πες οτι γραφανε το αριστουργημα,  με τι λεφτα θα το γυριζαν...  Τα μονα λεφτα που σπαταλανε τα καναλια ειναι για εσωτερικα γυρισματα σε κατι αθλια πολλες φορες σκηνικα... 

Στο πρώτο κομμάτι επέτρεψε μου να σε διορθώσω. Σεναριογράφους έχουμε, και μάλιστα πολύ καλούς. Το ξέρω απο μια καλή φιλη που εξασκεί το επάγγελμα. (Όπως επίσης και συγγραφείς βιβλίων έχουμε παρα πολύ καλούς, αλλά άλλο κομμάτι αυτο).

Το θέμα οντως κολλάει στο κανάλι που πετσοκόβει ότι μπορεί ακόμα και αν «τσακίζει» την ιστορία, ενώ παράλληλα αναγκάζει τους δημοσιογραφους να γράφουν «fillers» δλδ κομμάτια που απλά γεμίζουν χρόνο χωρίς να εξελίσσουν την ιστορία. Και αυτά τους αναγκάζουν να τα κάνουν στο πόδι πολλές φορές...  Επίσης, 5-10 δευτέρα με μουσική ή panning κάμερας στην εισαγωγή και στο κλείσιμο κάθε σκηνής, να πως μειώνεται το budget.  Τέλος, εννοείτε, ελάχιστα εξωτερικά γυρίσματα ή κομπάρσοι. 

Η συγκεκριμένη κοπέλα μου εχει δείξει μια περίληψη απο ένα σεναριο που είμαι σιγουρος ότι θα τα έσπαγε. Φαντάζεστε κοινωνικό ρεαλισμό και περιγραφή της οικονομικης κρισης και της ζοφερης καθημερινοτητας μιας οικογενειας σε συνδυασμό με κωμωδία και υπερφυσικό στοιχείο; Γελάγα και έκλαιγα απο πρόταση σε πρόσβαση. Πολύ καλοί διάλογοι αλλά έπεσε «πόρτα» απο τα κανάλια παρα το ότι εχει ήδη γραψει σενάρια για διαφορες σειρές. «Πολύ μεγάλο ρίσκο» η απάντηση των συντελεστών. Προτιμάνε λοιπόν έτοιμες συνταγές (και το σ’ αγαπώ/με αγαπάς βασίζεται σε ξένο φορμάτ αν δεν κάνω λαθος)...

Εξάλλου, οι συντελεστές  έχουν και το μπούρδα-άλλοθι που αμολάνε κατά συρροήν: «αυτό θελει το κοινό»... ε ρε YouTube/internet που σας χρειάζεται..!

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κρίμα γιατί μου άρεσαν τα παλιά αν και αντιγραφή,όπως λέει το άρθρο απο ξένη σειρά,το σ'αγαπώ μ'αγαπάς κατάφερναν οι πρωταγωνιστές να το κάνουν πιστευτό,αλλά πάει η εποχή τους,ας μην το ξεφτυλίσουμε ρε παιδιά,κάποια πράγματα ήταν καλά όπως ήταν και την εποχή που βγήκαν,δεν χρειάζονται τέτοιες συνέχειες..εκτός απο μια νοσταλγία/περιέργεια/αρπαχτή, δεν βλέπω κάποιο λόγο να ξαναβγούν οι παραπάνω εκπομπές.Τώρα για το Καφέ της Χαράς πραγματικά δεν έχω λόγια...μετά την 10123242'η επανάλειψη του,δεν ξέρω τι να πω,εκτός του Οχι άλλο ΚΑΡΒΟΥΝΟ ! αναρωτιέμαι τόσα χρόνια δεν υπάρχει άραγε κανένα μυαλό σε σεναριογράφους,να γράψει κάποιες καινούργιες σειρές της προκοπής και αν υπάρχουν μάλλον δεν τους αφήνουν να κάνουν την δουλειά τους ? και εκτός αυτού δεν υπάρχουν τόσοι νέοι ηθοποιοί αξιόλογοι,για να παίξουν σε αυτές ? γιατί πρέπει να βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους "βυσματίες" της τηλεόρασης για μια ζωή (τώρα και διαδικτυακά) ?

Επεξ/σία από ELMastas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panossar95 είπε

Πάλι τα ίδια και τα ίδια..

Πώς γίνεται τόσα χρόνια να μην έχουμε βγάλει μια σειρά που να τη βλέπουν παγκοσμίως? Αλήθεια δε το καταλαβαίνω.

Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα..

Γιατι ειναι δυσκολο να βγει σειρα με μεγαλο μπατζετ στα Ελληνικα. Εδώ ειναι μετρημενες οι σειρες σε Γαλλικά, Γερμανικα και Ισπανικα. Πάρε παραδειγμα το la casa de papel. Ποιος το ήξερε πριν το παρει το Netflix; Και μιλαμε για Ισπανια έτσι; Μια χώρα με 47 εκατομμυρια πληθυσμο που στελνει προγραμματα σε ολες τις Ισπανοφωνες χωρες (που συμφωνα με την Wiki ειναι δευτερη γλωσσα στον πλανητη). Αντιθετα Ελληνικα μιλανε τα 13 μυρια της Ελλάδας και της Κυπρου και αντε αλλα 3-4 μυρια της διασπορας. Για να μην αναφερω ποσο δυσκολο ειναι να μεταφερεις το νοημα των ελληνικων στα αγγλικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω, πάντως ύστερα από πολύ καιρό, αυτή η νέα σειρά (σε σχέση με άλλες νέες σειρές) ¨μη ψαρώνεις¨ εμένα μου αρέσει βρε παιδιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Στο πρώτο κομμάτι επέτρεψε μου να σε διορθώσω. Σεναριογράφους έχουμε, και μάλιστα πολύ καλούς. Το ξέρω απο μια καλή φιλη που εξασκεί το επάγγελμα. (Όπως επίσης και συγγραφείς βιβλίων έχουμε παρα πολύ καλούς, αλλά άλλο κομμάτι αυτο).

Το θέμα οντως κολλάει στο κανάλι που πετσοκόβει ότι μπορεί ακόμα και αν «τσακίζει» την ιστορία, ενώ παράλληλα αναγκάζει τους δημοσιογραφους να γράφουν «fillers» δλδ κομμάτια που απλά γεμίζουν χρόνο χωρίς να εξελίσσουν την ιστορία. Και αυτά τους αναγκάζουν να τα κάνουν στο πόδι πολλές φορές...  Επίσης, 5-10 δευτέρα με μουσική ή panning κάμερας στην εισαγωγή και στο κλείσιμο κάθε σκηνής, να πως μειώνεται το budget.  Τέλος, εννοείτε, ελάχιστα εξωτερικά γυρίσματα ή κομπάρσοι. 

Η συγκεκριμένη κοπέλα μου εχει δείξει μια περίληψη απο ένα σεναριο που είμαι σιγουρος ότι θα τα έσπαγε. Φαντάζεστε κοινωνικό ρεαλισμό και περιγραφή της οικονομικης κρισης και της ζοφερης καθημερινοτητας μιας οικογενειας σε συνδυασμό με κωμωδία και υπερφυσικό στοιχείο; Γελάγα και έκλαιγα απο πρόταση σε πρόσβαση. Πολύ καλοί διάλογοι αλλά έπεσε «πόρτα» απο τα κανάλια παρα το ότι εχει ήδη γραψει σενάρια για διαφορες σειρές. «Πολύ μεγάλο ρίσκο» η απάντηση των συντελεστών. Προτιμάνε λοιπόν έτοιμες συνταγές (και το σ’ αγαπώ/με αγαπάς βασίζεται σε ξένο φορμάτ αν δεν κάνω λαθος)...

Εξάλλου, οι συντελεστές  έχουν και το μπούρδα-άλλοθι που αμολάνε κατά συρροήν: «αυτό θελει το κοινό»... ε ρε YouTube/internet που σας χρειάζεται..!

Επειδή έχω διαβάσει πολλά σενάρια (λόγω δουλειάς), δεν μπορώ να πω ότι κατέχουμε το άθλημα. Εξαρτάται φυσικά τι εννοεί ο καθένας καλό σενάριο. Για μένα στην ελληνική τηλεόραση και στο ελληνικό σινεμά έχουν υπάρξει πολύ λίγα καλά σενάρια.

Το σενάριο έχει έναν τρόπο που γράφεται (οι Άγγλοι ήταν οι πρώτοι που δίδαξαν την συγγραφή του σεναρίου και οι Αμερικάνοι απλώς το τελειοποίησαν) σε φόρμα, ύφος κτλ. Έχει συγκεκριμένη δομή που σίγουρα μεγάλοι σεναριογράφοι δεν ακολουθούν όπως π.χ. οι Κοεν στο "Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους" το οποίο δεν έχει τέλος. Αλλά παρόλαυτα έχει συγκεκριμένη δομή, πέρα από την αρχή - μέση - τέλος. Που ούτε αυτά πολλές φορές δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε. 

Από εκεί και έπειτα χρειάζονται και άλλοι άνθρωποι που συμβάλλουν στο σενάριο όπως είναι οι διαλογίστες, οι ερευνητές κτλ. Πια σχεδόν καμιά ταινία δεν έχει έναν σεναριογράφο έχει τουλάχιστον δυο, τρεις.

Στην Ελλάδα σε αυτό το κομμάτι πάσχουμε απίστευτα γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει το επάγγελμα του σεναριογράφου, ειδικά στο σινεμά. Αν σου πω πόσο παίρνει κάποιος για να γράψει σενάριο σε ελληνική ταινία απλώς θα κλάψεις.

Αν θες μπορείς να διαβάσεις π.χ.το σενάριο του Chinatown (ή τα δυο σενάρια του Νονού, που εγώ προσωπικά τα θεωρώ πολύ καλύτερα) που θεωρείται και ένα από τα καλύτερα σενάρια  http://www.public.asu.edu/~srbeatty/394/Chinatown.pdf και άλλα πολλά σενάρια για να δεις πως γράφεται ένα σενάριο, με ποιό φορμά, ποιά δομή κτλ.

Επίσης μπορείς να μελετήσεις και αυτό: https://en.wikipedia.org/wiki/Chekhov's_gun το οποίο σχεδόν κανένας Έλληνας σεναριογράφος δεν τιμά :P

Υ.Σ. Οι συγγραφείς δεν είναι σεναριογράφοι. Πολλοί λίγοι συγγραφείς είναι καλοί σεναριογράφοι, γιατί πολλές φορές μπερδεύουν τον λογοτεχνικό λόγο με το σενάριο. Το σενάριο είναι ένα ξερό πράγμα, ένας οδηγός για τον σκηνοθέτη, τους ηθοποιούς και γενικά το crew μιας ταινίας / μιας σειράς, μόνο οι διάλογοι μπορεί να έχουν μια δόση λογοτεχνίας και εκεί με προσοχή γιατί μπορεί μετά απλώς να ακούγονται αστείοι.

Υ.Σ. Σόρρυ που χρησιμοποιώ αριστουργήματα όπως το Chinatown και το Godfather αλλά πιστεύω ότι όσοι θέλουν να γράψουν πρέπει να μελετάνε αυτές τις ταινίες και γενικά την δραματουργία αν θέλουν να γράψουν κάτι στιβαρό και αξιόλογο.

 

 

Επεξ/σία από godfather0991
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, panossar95 είπε

Εγώ διαφωνώ ότι δεν έχουμε τα πρώτα 2 που λες.

Για παράδειγμα, το έτερος εγώ. Πόσο δύσκολο θα ήταν να γίνει σειρά? Γιατί σαν ταινία που είναι μια χαρά. Κλασσική? Ναι. Την έχουμε ξαναδεί? Ναι. Αλλά στάθηκε πολύ καλά σε όλα τα κομμάτια της σαν να έβλεπες μια ξένη παραγωγή.

Σε περίπτωση που σου έχει ξεφύγει.

https://www.athinorama.gr/tv/article/o_eteros_ego_ginetai_tileoptiki_seira-2532799.html

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, godfather0991 είπε

Υ.Σ. Οι συγγραφείς δεν είναι σεναριογράφοι.

Συμφωνώ σε όσα λες. Παντως το τελικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στις οθόνες είναι τελείως μεταλλαγμένο συγκριτικά με το αρχικό σεναριο, κυρίως όλα τα EXT. έχουν γίνει INT. 😆 και βέβαια η σύγκριση με το αρχικό σεναριο του δημιουργού είναι σε καποιες περιπτώσεις η μέρα με τη νύχτα  (Παντως μένω με την απορία του τι δουλειά κανεις και εχεις διαβάσει πολλά σενάρια, να σε φέρω σε επαφή με την γνωστή μου αν είναι 😊 ).

Όσο για την αναφορά στους συγγραφείς εννοείτε, τελείως άλλο επάγγελμα και τέχνη μ, απλά το αναφέρω επειδή έχω διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα ότι δεν έχουμε ποιοτικούς/ταλαντούχους συγγραφείς, κάτι που δεν ισχύει (μάλλον το αντίθετο θα έλεγα αναλογικά με το μέγεθος της χώρας μας). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TheGrisGrisMan είπε

Συμφωνώ σε όσα λες. Παντως το τελικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στις οθόνες είναι τελείως μεταλλαγμένο συγκριτικά με το αρχικό σεναριο, κυρίως όλα τα EXT. έχουν γίνει INT. 😆 και βέβαια η σύγκριση με το αρχικό σεναριο του δημιουργού είναι σε καποιες περιπτώσεις η μέρα με τη νύχτα  (Παντως μένω με την απορία του τι δουλειά κανεις και εχεις διαβάσει πολλά σενάρια, να σε φέρω σε επαφή με την γνωστή μου αν είναι 😊 ).

Όσο για την αναφορά στους συγγραφείς εννοείτε, τελείως άλλο επάγγελμα και τέχνη μ, απλά το αναφέρω επειδή έχω διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα ότι δεν έχουμε ποιοτικούς/ταλαντούχους συγγραφείς, κάτι που δεν ισχύει (μάλλον το αντίθετο θα έλεγα αναλογικά με το μέγεθος της χώρας μας). 

Σαφέστατα το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να διαφέρει από το σενάριο αλλά ως ένα βαθμό (μετά μπαίνουμε σε άλλα νομικά χωράφια). Ασχολούμαι με το σινεμά και από τα χέρια μου έχουν περάσει μικρού και μεγάλου μήκους σενάρια.

Απλώς στην Ελλάδα έχουμε την εντύπωση ότι για να μιλάει κάποιος για το σενάριο πρέπει να γράφει σενάριο. Αλλά αυτό δεν ισχύει τόσο. Μας λείπει η διδασκαλία και η εξάσκηση κυρίως. Και επίσης πολύ αυστηροί κριτές που να διορθώνουν τα σενάρια συνεχώς.Στο εξωτερικό υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν γράψει ποτέ σενάρια αλλά κάνουν το επάγγελμα του διορθωτή σεναρίων (άλλο ένα πράγμα που μας λείπει).

Πιστεύω έχουμε πολύ καλούς Έλληνες συγγραφείς απλώς και αυτοί χάνονται γιατί δεν υπάρχει αγοραστική δύναμη. Αλλά π.χ. ο Παπαμάρκος Δημοσθένης με το Γκιάκ έκανε πολύ καλές πωλήσεις και είναι και δύσκολο βιβλίο, άντε τώρα να βρεις άκρη με το Ελληνικό κοινό (και γενικά με το κοινό).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, panossar95 είπε

Πάλι τα ίδια και τα ίδια..

Πώς γίνεται τόσα χρόνια να μην έχουμε βγάλει μια σειρά που να τη βλέπουν παγκοσμίως? Αλήθεια δε το καταλαβαίνω.

Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα..

Αρχικά το σ αγαπώ μ αγαπάς βασίζεται στην καναδική σειρά Un gars, une fille. Σειρές που βλέπουν στο εξωτερικό υπάρχουν. Πχ το μπρουσκο σε καμιά 50ρια και σε καμιά 10ρια το τατουάζ. Τα ελληνικά σήριαλ επίσης έχουν κ το πρόβλημα ότι παρα πολλές χώρες πρέπει να παίζονται με μεταγλώττιση και όχι υπότιτλους (εχω δει μεγάλη των μπάτσων σχολή στα ρώσικα) Το νησί δεν έκανε αν θυμάμαι καλά μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό γιατί δεν ήταν τραβηγμένο σε υψηλή ανάλυση κ έφαγε πόρτα απο τα μεγάλα δίκτυα που το ήθελαν. Κάποια στιγμή ακούστηκε ότι αγορασαν τα δικαιώματα για να ξαναγυριστει στο Χόλιγουντ 

Επεξ/σία από vasvas100
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, panossar95 είπε

Πάλι τα ίδια και τα ίδια..

Πώς γίνεται τόσα χρόνια να μην έχουμε βγάλει μια σειρά που να τη βλέπουν παγκοσμίως? Αλήθεια δε το καταλαβαίνω.

Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα..

Βασικά ίσα ίσα σαν χώρα έχουμε από τις καλύτερες κρατικές τηλεοράσεις πιστεύω. Έχω πάει και Ευρώπη αλλά και Αμερική και η τηλεόραση τους είναι για τα σκουπίδια. Εκεί αν δεν πληρώσεις, δεν βλέπεις κάτι ενδιαφέρον. 

Μην μου πεις περί συνδρομητικά κτλ, αυτά έχουν δικά τους στούντιο από πίσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σ’αγαπώ μ’αγαπάς είναι άνετα στις 3 τοπ κωμωδίες που έχουν παίξει στην ελληνική τηλεόραση. Όσοι κράζετε γιατί δεν έχετε δει και απλώς το πετάτε έτσι στον αέρα, μπείτε YouTube να δείτε τα επεισόδια και κρίνετε μετά.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...