xgol Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, pontez2 είπε Nαι το ειδα αυτο. Χάνεις το 20% της επιστροφής για πιο λόγο? Αφου δεν έχουν το προιόν. Αγόρασες κάτι που δεν υπάρχει. Τα άλλα δύο που γράφεις ειναι προσωπικό σου θέμα, εσύ αποφασίζεις, αλλά το πρώτο μου φαίνεται εντελως παράλογο και παράνομο βασικά. Να σου κάνουν κράτηση επειδη ακυρωνεις συναλλαγή που ποτέ δεν έγινε; Μηπως κάτι δεν κατάλαβα σωστά; Εννοω οτι υπηρχε προωθητικη ενεργεια επιστροφης 20% της αξιας του λαπτοπ, μεσω της τραπεζας μου. Δηλ πηρα 235€ επιστροφή. Επομενως αν δεχθω τα λεφτα μου πισω, ζημιωνομαι πολλαπλα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stamer Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 3 λεπτά πριν, pontez2 είπε Nαι το ειδα αυτο. Χάνεις το 20% της επιστροφής για πιο λόγο? Αφου δεν έχουν το προιόν. Αγόρασες κάτι που δεν υπάρχει. Τα άλλα δύο που γράφεις ειναι προσωπικό σου θέμα, εσύ αποφασίζεις, αλλά το πρώτο μου φαίνεται εντελως παράλογο και παράνομο βασικά. Να σου κάνουν κράτηση επειδη ακυρωνεις συναλλαγή που ποτέ δεν έγινε; Μηπως κάτι δεν κατάλαβα σωστά; Θέλει αυτό το laptop με αυτά τα χρήματα βασικά. Το πρόβλημα είναι όμως οτι είναι άγνωστο το πότε θα το έχουν πάλι. Προσωπικά θα είχα ζητήσει τα χρήματα πίσω χθες. Πάντως ρε παιδιά, ΔΕΝ δίνουμε τόσα χρήματα σε Ελληνικό κατάστημα απο πριν! Αντικαταβολή! Θα λυπηθείτε 2-3-5 ευρώ αντικαταβολή όταν μιλάμε για τέτοιο κόστος αγοράς? 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pontez2 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Mάλιστα. Συνήγορος καταναλωτή μόνο. Screenshot της διαθεσιμότητας, τα πάντα, απόδειξη πληρωμής. Απο περιέργεια, σου πρότειναν επιστροφή χρημάτων οι ίδιοι, ή έκαναν τους χαζούς; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimmy213 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Δεν δουλεύει το site εδώ και κάτι βδομάδες, αλλά στείλε ένα mail με όλα τα στοιχεία (screenshots, απόδειξη πληρωμής, κλπ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, xgol είπε Εννοω οτι υπηρχε προωθητικη ενεργεια επιστροφης 20% της αξιας του λαπτοπ, μεσω της τραπεζας μου. Δηλ πηρα 235€ επιστροφή. Επομενως αν δεχθω τα λεφτα μου πισω, ζημιωνομαι πολλαπλα. αν δεχθεις τα χρηματα πισω,πως ζημιωνεσαι πολλαπλα?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators billdanos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Super Moderators Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 10 minutes ago, dollyyy19 said: αν δεχθεις τα χρηματα πισω,πως ζημιωνεσαι πολλαπλα?? Φαντάζομαι πως πήρε ήδη πίσω το ποσό της επιστροφής και μπορεί ακόμη και να το χρησιμοποίησε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fortistis Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Βουίζει ο τόπος χρόνια τώρα για μερικές αλυσίδες/εταιρίες στην Ελλάδα και όμως μερικοί συνεχίζουν και πάνε και ψωνίζουν από εκεί. Δεν φταίει η εταιρία αλλά ο ΟΡ που την έπαθε. Η εταιρία είναι συνεπής στο ποια είναι. Ο ΟΡ δεν λέει να μάθει. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_w_t Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, billdanos είπε Φαντάζομαι πως πήρε ήδη πίσω το ποσό της επιστροφής και μπορεί ακόμη και να το χρησιμοποίησε... Πριν 5 χρονια ειχε συμβει το ιδιο σε μεγαλη αλυσιδα... Δεν υπηρχε το Laptop και η προσφορα για την επιστροφη τελειωνε.. Μαγκας διευθυντης εκανε ωραια κινηση .... Βρηκε το laptop απο αλλο καταστημα αλλα θα ερχονταν σε 3 μερες... Εκοψε κανονικα αποδειξη ,πληρωμη με την καρτα και στο καπακι εισαγωγη στο service για πρωτη εγκατασταση και καλα... Οποτε πηραμε την επιστροφη και το λαπτοπ απλα με 3 μερες καθυστερηση.. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από k_w_t 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tonypapadovic Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 5 ώρες πριν, billdanos είπε Καλό θα ήταν να ΜΗΝ λέμε και το όνομα του μαγαζιού, ειδικά για περιπτώσεις που ακόμη εκκρεμούν. Το να γράψει κάποιος μια προσωπική του ιστορία, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα απάντησης από την άλλη πλευρά, δεν είναι και το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί και πιθανόν να μην είναι και ο κανόνας για όλους τους άλλους πελάτες του συγκεκριμένου καταστήματος. Δεν είμαστε ...λαϊκό δικαστήριο! Σαφώς και πρέπει να αναφέρεται το όνομα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην γνωρίζουμε - εκτός αν δεν επιτρέπεται από τους κανόνες του φόρουμ, που δεν το νομίζω. Δεν σημαίνει ότι μία περίπτωση είναι ο κανόνας, αυτό εξυπακούεται. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 5 ώρες πριν, tz_aristotelis είπε Απλα τα πραγματα: Ηθελα ενα μιξερ. Media Market 420. O Τσαμπας 300. Το παιρνω απο τον τσαμπα. Παω media. Ρωταω γιατι τετοια διαφορα? Και μου απαντανε: Και πως θα πληρωθουν κυριε ολες οι εγκαταστασεις? Αυτο προ 5ετιας. Γ Και πολύ καλά σου είπε. Έξοδα και περιθώριο κέρδους είναι αυτά που διαμορφώνουν τις τιμές. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agap Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Επειδη ολοι μας κατα καιρους εχουμε πεσει θυματα τετοιας συμπεριφορας απο διαφορα καταστηματα....αυτο με την πιο φθηνη τιμη ειναι μεσα στο κολπο του μαρκετινγκ να πληρωνεις για να προλαβεις την ευκαιρια ενω πραγματικα δεν ειναι διαθεσιμο παντα και ευελπιστουν οτι τελικως θα παρουμε κατι αλλο αφου εχουμε ηδη προπληρωσει...να μπουμε στο μαγαζι γενικως δηλαδη.. Η εμπειρια λοιπον δειχνει οτι ποτε δεν πληρωνουμε ηλεκτρονικα καθε ευκαιρια παρα μονον παραγγελια ηλεκτρονικα και παραλαβη και πληρωμη με τον τροπο που θελουμε (καρτα κλπ)στο καταστημα οταν ερθει μηνυμα οτι η παραγγελια σας ειναι ετοιμη και μπορειτε να περασετε να παραλαβετε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tolstoy Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κλασική ξεφτίλα. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι όλοι το μόνο που θέλουν είναι να παρουσιάζουν πωλήσεις. Υπάλληλοι που πετάγονται για να σε "εξυπηρετήσουν" (άσχετοι και άχρηστοι οι πιο πολλοί), υπεύθυνοι, διευθυντές (όχι όλοι) executives κλπ. Εγώ περίμενα ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ!!! για να μου πουν ότι η τηλεόραση δεν ήταν διαθέσιμη στον λοκοτσό. Και μας τηλεφωνεί ένας υπεύθυνος του κωτσό (ναι, αυτός τηλεφώνησε όχι εγώ!!!) και είπε συγνώμη κλπ και κανόνισε και ήρθε η τηλεόραση σε δύο!! Το θέμα είναι ότι άλλο μοντέλο ήθελα εγώ και άλλο μου πάσαραν τέλος πάντων. Τι διάολο κάνουν στα κεντρικά δεν μπορώ να καταλάβω. Και είναι και καλυμμένοι σε κάθε περίπτωση!! Δεν βγάζεις άκρη. Ο καταναλωτής χάνει ΠΑΝΤΑ!! Δεν υπάρχουν λύσεις. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2019 από tolstoy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pente Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα και από μένα, Με αυτές τις αλυσίδες γενικά είναι να μη σου τύχει και μπλέξεις, δύσκολα βγάζεις άκρη. Εγώ είχα πάρει πριν κάνα χρόνο ένα κλιματιστικό που βγήκε DOA απ΄τη πρώτη μέρα και έκανα δύο βδομάδες με πολύ κόπο, τηλέφωνα(τα οποία έπαιρνα μόνο εγώ φυσικά και έφτασα μέχρι το διευθυντή του καταστήματος) και φυσική παρουσία στο κατάστημα, για να καταφέρω να βρω το δίκιο μου. Παρόλαυτά να κάνω και γω μια ερώτηση παραπλήσια με το θέμα μας, αφορά σκρουτσομάγαζο βέβαια αλλά και πάλι. Έβγαλαν ένα κινητό προσφορά για λιγότερο από ώρα σε πολύ καλή τιμή, έκανα κανονικά παραγγελία και μου ρθε και mail και με πήραν κ τηλέφωνο ότι θα μου το στέλνανε σε 2-3 μέρες με αντικαταβολή. Παρόλα αυτά, με παίρνουν μια φορά τη βδομάδα(έχουν περάσει ήδη 2 βδομάδες) λέγοντας ότι δε τους έχει έρθει ακόμα και περιμένουν το προμηθευτή τους και ότι θα καθυστερήσει ακόμα μια βδομάδα, αν θέλω να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο που χουν ετοιμοπαράδοτο. Υπόψιν στο site τους μετά τη μία ώρα η τιμή ανέβηκε ~80e και είναι ίδια με όλα τα υπόλοιπα μαγαζιά πλέον και γράφουν παράδοση σε 2-3 μέρες!! Πιστεύετε ότι ισχύει ή απλά κοροϊδεύουν και το τραβάνε ελπίζοντας να πάρεις κάποιο άλλο ή να ακυρώσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2019 Συνεχίστε να ψωνίζετε από δαύτους και μετά να κλαίγεστε στα φόρουμς. Το ζούμε αυτό από το 2000 και μετά με το e-shop. Άπειρα παράπονα κακή εξυπηρέτηση, παρόλα αυτά ζεί κ βασιλέυει κ έβγαλε και παρακλάδια παρόμοιου μήκους κύματος... Ας είναι καλά οι έξυπνοι που ψωνίζουν από τέτοια καταστήματα. 1 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
overpower Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, tz_aristotelis είπε Απλα τα πραγματα: Ηθελα ενα μιξερ. Media Market 420. O Τσαμπας 300. Το παιρνω απο τον τσαμπα. Παω media. Ρωταω γιατι τετοια διαφορα? Και μου απαντανε: Και πως θα πληρωθουν κυριε ολες οι εγκαταστασεις? Αυτο προ 5ετιας. Γ Αυτή η "ιστορία" που κολλάει ακριβώς? Τα MM προφανώς και έχουν περισσότερα έξοδα από ένα σκρουτζομάγαζο. Και στην τελική, ελεύθερη αγορά έχουμε, όσο θέλει πουλάει ο καθένας. 18 ώρες πριν, tz_aristotelis είπε Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2019 από overpower 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα