Προς το περιεχόμενο

Uniroyal Rainsport 3 vs Continental Eco Contact 5


what_if

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mazda 2 1.3 86ps κινηση σε πολη και επαρχιακους δρομους ,οχι μεγαλες αποστασεις και οχι πολλα χιλιομετρα τον χρονο

φοραω ηδη τα Uniroyal Rainsport 3 απο τα οποια ειμαι πολυ ευχαριστημενος ,εκπληκτικα στο βρεγμενο καλα στο στεγνο ,αλλα ψαχνω κατι με καλυτερη οικονομια καυσιμου γιατι τα rainsport εκει χωλαινουν κ σε καλυτερη τιμη αν γινεται φυσικα

διασταση 185/55 R15

 

Uniroyal RainSport 3 

fuel: E, Wet: A, Dry B

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Uniroyal/Rainsport-3.htm

 

τα  Continental Eco Contact 5 φαινονται πιο οικονομικα στην χρηση αλλα δεν βλεπω καλυτερα reviews

fuel: B, Wet: B, Dry B

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Eco-Contact-5.htm

 

γνωμες ,προτασεις ,αποψεις ,οτι θελετε αφηστε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Για κρατήματα σε continental προτιμάς τα pemium contact και οχι τα ecocontact όχι βέβαια ότι είναι  κακά και αυτά αλλά  τα πρώτα επιτυγχάνουν καλύτερες επιδόσεις , επίσης η σειρά 5 αντικαστάθηκε από την 6. Οπότε άσε τα 5 και κοίτα για τα 6 που είναι πιο νέο μοντέλο, φετινό.

Επεξ/σία από teddy71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι παίζει με τα premium contact, αλλά τα sport contact 5 με απογοήτευσαν πλήρως στο θέμα αντοχή.

Μπορεί να πιάνουν καλά, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ λάστιχο που με την παραμικρή ζόρικη λακούβα σου βγάζει φουσκάλα. Ημαρτον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα RainExpert 3 185/65/15 οπου εχω, εχουν καταναλωση καυσιμου C.

Το C με το B δεν εχει μεγαλη διαφορα να πεις οτι θα την δεις στο πορτοφολι σου.


Σε εμενα ειχαν αντικαταστησει τα EcoContact 5, οπου για τα λεφτα τους ηταν "μη ικανοποιητικά". Η συγκριση γινεται πανω στο ιδιο αυτοκινητο, με michelin energy + και τα αλλα 2 οπου ανεφερα.

Τα 6 ισως να ειναι καλυτερα.


Με λιγα λογια, αν θες οικονομια καυσιμου, οταν ερθει η αλλαγη, κοιτα για καταναλωση καυσιμου Α, σε οποιαδηποτε εταιρια στο πελμα σου και βαλε τα. Απο το C στο B, δεν θα δεις τρελες διαφορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Michelin energy saver, το καλύτερο ελαστικό για τα ελληνικά δεδομένα. Από εκεί και πέρα καλή κατανάλωση καυσίμου αλλά και πολύ καλό ελαστικό είναι το Goodyear EfficientGrip Performance 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν 7 κλιμακες στη κατηγοιρια fuel efficiency, απο Α μεχρι G. Η Α ειναι 7,5% οικονομηκοτερη απο τη G στα 1000χλμ. Χοντρικα καθε κλιμακα ειναι 1% οικονομικοτερη απο την απομενη.
Οποτε για ενα οχημα με μικτο κυκλο 8λιτρα στα 100, 80l στα 1000xlm μιλαμε για κατι λιγοτερο απο 1 λιτρο διαφορα οταν μιαμε απο Ά σε Β ή απο Β σε Γ κλπ και 1,5-2 λιτρα στα 1000χλμ οταν μιλαμε απο Α σε Γ απο Β σε Δ κλπ.
Με λιγα λογια παντελως αναξια λογου, πρωτα κοιτας το κρατημα, τη πεδηση, την ανεση/θορυβο και τη καταναλωση τελευταια και καταιδρωμενη χωρις να εχει καμια σημασια.

Πειρισσότερα http://www.etrma.org/tyres/tyre-labelling

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο λάστιχο αυτό,ειδικά στο βρεγμένο...Μια περίοδο που ήταν να τα αλλάξω με έπιασαν οι τσιγκουνιες μου και τα άλλαξα με κάτι matador της πλάκας...Σε μια στροφή Κηφισιας κ φλοιας γωνία,που την έπαιρνα σβέλτα πάντα,έφυγε το αμάξι και χτύπησε στο κράσπεδο κοβωντας την ρόδα του οδηγού..600 ευρώ ζημιά για άκρα ψαλίδια κρεμαγιερα κοκ...Πώς δεν μπήκα στο γωνιακό επιπλαδικο casa di ampa να σκοτωθώ κιόλας...Και ήταν μια βροχερή μεγάλη Παρασκευή...Ωραίο Πάσχα έκανα.

Ξαναεβαλα τα uniroyal και από τότε μια χαρά...Ειδικά σε βρεγμένο τα σπάνε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Ωραίο λάστιχο αυτό,ειδικά στο βρεγμένο...Μια περίοδο που ήταν να τα αλλάξω με έπιασαν οι τσιγκουνιες μου και τα άλλαξα με κάτι matador της πλάκας...Σε μια στροφή Κηφισιας κ φλοιας γωνία,που την έπαιρνα σβέλτα πάντα,έφυγε το αμάξι και χτύπησε στο κράσπεδο κοβωντας την ρόδα του οδηγού..600 ευρώ ζημιά για άκρα ψαλίδια κρεμαγιερα κοκ...Πώς δεν μπήκα στο γωνιακό επιπλαδικο casa di ampa να σκοτωθώ κιόλας...Και ήταν μια βροχερή μεγάλη Παρασκευή...Ωραίο Πάσχα έκανα.

Ξαναεβαλα τα uniroyal και από τότε μια χαρά...Ειδικά σε βρεγμένο τα σπάνε...

και πολυ ομορφο ,δεν εχω δει ομορφοτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιοι βλέπουν και μια ομορφιά ή ασχήμια στο ελαστικό. Ανάλογα την χάραξη. 

Για εμένα το αισθητικό κομμάτι σ ένα ελαστικό μου είναι αδιάφορο, αλλά υπάρχει κόσμος που βλέπει "κάτι" ακόμα και εκεί !

Επεξ/σία από panoskatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Indeed τα πέλματα τους, ειναι πολυ διαφορετικά από τα συνηθισμένα.

Οσο για τα matador, απλα προσπερνάμε, καλύτερα κάποιο kormoran verdstein(καπως ετσι) ή κάποιο κινέζικο για να εχει ο αλλος στο μυαλο του " εχω κινεζικα λαστιχα, δεν κρατάνε, δεν τρέχω".

 

Μια σημείωση, για να βγάλει το ελαστικό όλο του τον "χαρακτήρα" στο βρεγμένο, θέλει σωστή πίεση αέρα που την ορίζει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Με πολύ απλά λόγια, το σωστά φουσκωμένο, θα έχει όλες τις αυλακώσεις του, ενώ το ξεφούσκωτο θα έχει λιγότερες, με αποτέλεσμα το νερό να μην διαφεύγει μέσω τον αυλακώσεων και να έχουμε το φαινόμενο του καλλιτεχνικού πατινάζ δια μέσω μουσικής μονότονης (κόρνα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, panoskatos είπε

Κάποιοι βλέπουν και μια ομορφιά ή ασχήμια στο ελαστικό. Ανάλογα την χάραξη. 

Για εμένα το αισθητικό κομμάτι σ ένα ελαστικό μου είναι αδιάφορο, αλλά υπάρχει κόσμος που βλέπει "κάτι" ακόμα και εκεί !

Φαντάσου ότι η Vredestein συνεργάζεται με τον Ιταλικό σχεδιαστικό οίκο "Giugiaro Design", για να αναπτύξει ένα ελαστικό (Sportrac 5) που είναι όμορφο, εκτός των άλλων. Επειδή τα συγκεκριμένα τα έχω οδηγήσει και σε hot hatchback, μπορώ να πω ότι δεν είναι απλώς όμορφα όπως είχα υποθέσει αρχικά. Φοβερό ελαστικό. https://www.italdesign.it/project/sportrac-5/

Επεξ/σία από Rzarector
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...