Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, tornado είπε

απορια,

το παρακατω ειναι ελευθερο τελωνειου?

screenshot-26.jpg

Το GB αρκετες φορες εχει στειλει με αλλο τροπο αποστολης απο οτι ο πελατης ειχε προ-επιλεξει.

Σε θεμα τιμης εισαι εκτος (ειναι πανω απο 22 ευρω) οποτε μενει να τσεκαρεις μόνο τον τροπο αποστολης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tornado είπε

ειναι απο gearbest,

αλλα απο οτι λες ειναι 50-50?

Αφού είναι από το συγκεκριμένο μαγαζί, πρέπει να ξέρεις ότι έχουν αναφερθεί περιστατικά  που το δέμα πέρασε από τελωνείο, χρεώθηκαν έξοδα εκτελωνισμού και το μαγαζί απάντησε ότι τα έξοδα βαρύνουν τον παραλήπτη, αδιαφορώντας ότι ο παραλήπτης πλήρωσε για μέθοδο που δεν θα  περνούσε από τελωνείο.

 

Η απόφαση δική σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, makfil είπε

Αφού είναι από το συγκεκριμένο μαγαζί, πρέπει να ξέρεις ότι έχουν αναφερθεί περιστατικά  που το δέμα πέρασε από τελωνείο, χρεώθηκαν έξοδα εκτελωνισμού και το μαγαζί απάντησε ότι τα έξοδα βαρύνουν τον παραλήπτη, αδιαφορώντας ότι ο παραλήπτης πλήρωσε για μέθοδο που δεν θα  περνούσε από τελωνείο.

Η απόφαση δική σου.

Και τελικά έφαγε πόρτα,  δεν είμαστε για ρίσκα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, tornado είπε

Και τελικά έφαγε πόρτα,  δεν είμαστε για ρίσκα :)

καλύτερα :) πλεον ετσι οπως πανε οι χρόνοι, η τεραστια αναμονή κ κυριως η αβεβαιοτητα (τελωνειου) θελει μόνο επιλεκτικά απ εξω κυριως οτι δεν υπαρχει καθολου εδω. Εκτιμω οτι θα χειροτερευσει η κατασταση στο μελλον κ σ' αυτο το τομεα με επιπλεον τελη ισως.(εκτίμηση)

Επεξ/σία από aces
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, aces είπε

καλύτερα :) πλεον ετσι οπως πανε οι χρόνοι, η τεραστια αναμονή κ κυριως η αβεβαιοτητα (τελωνειου) θελει μόνο επιλεκτικά απ εξω κυριως οτι δεν υπαρχει καθολου εδω. Εκτιμω οτι θα χειροτερευσει η κατασταση στο μελλον κ σ' αυτο το τομεα με επιπλεον τελη ισως.(εκτίμηση)

εχω καταληξει μαλλον σε αυτο 

https://www.zapals.com/jjrc-h68-bellwether-wifi-fpv-drone-rc-quadcopter-with-720p-hd-camera.html

αλλα μια μικρη ερευνα για αυτο το eshop φανηκε οτι αυτοι μονο site εχουν, απο προιοντα γιοκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μαγαζί εμφανίστηκε πριν μερικά χρόνια (τέλη 2015), έκανε κάποιες δωρεάν προσφορές μικροδώρων για να πιάσει πελατεία  αλλά δεν νομίζω ότι έχει αξιόλογα προιόντα.

Ανεξάρτητα απ' αυτό,  βλέπω ότι ψάχνεις για κάτι φτηνό που  δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο να πετάξεις τα λεφτά σου.

Πρέπει να υπολογίζεις και τελωνείο σ' αυτές τις αγορές εκτός αν πάρεις από Banggood που, έχεις πολλές πιθανότητες να μην πληρώσεις έξοδα εκτελωνισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, makfil είπε

 

Πρέπει να υπολογίζεις και τελωνείο σ' αυτές τις αγορές εκτός αν πάρεις από Banggood που, έχεις πολλές πιθανότητες να μην πληρώσεις έξοδα εκτελωνισμού.

 

προς τα εκει κατευθυνομαι, το εχω βρει γυρω στα 55 usd χωρις τελωνειο.

Αν δεν βρω κατι καλυτερο, μαλλον θα το παρω απο εκει.

Επεξ/σία από tornado
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά!

Αγόρασα πριν περίπου 1 μήνα έναν προτζέκτορα από το Banggood. Ήταν στα ~80ε (δεν ήταν φοβερής ανάλυσης, αλλά για την δουλειά που τον ήθελα ήταν κομπλέ) με Priority Direct, η πληρωμή έγινε φυσικά με Paypal και εφτασε κανονικά μέσα σε ~3 βδομάδες χωρίς τελωνείο.

Όταν όμως τον έβαλα "μπρος" είδα πως είχε θέμα (έβγαζε γραμμές που χάλαγαν την εικόνα, θα ανεβάσω φώτο αργότερα από το σπίτι) και φυσικά δεν μπορούσα να τον κρατήσω γιατί ώρες ώρες καταντούσε πολύ εκνευριστικό (έφτανε να καλύπτει το ~20-30% της οθόνης).

Την ίδια μέρα λοιπόν έστειλα μήνυμα στην εξυπηρέτηση (για την οποία διαβάζω καλά σχόλια συνέχεια) και τους είπα για το πρόβλημα, μαζί με βίντεο και φωτογραφίες. Μου απάντησαν να μου δώσουν 8$ σε Banggood Points (λολ) και φυσικά τους είπα δεν υπάρχει περίπτωση και να δούμε είτε για αντικατάσταση ή refund.
Στο επόμενο μήνυμα μου είπαν να μου δώσουν 15$ και να βρω να το φτιάξω κάπου στην Ελλάδα (λολ και πάλι) όπου τους ξαναείπα πως ούτε αυτό παίζει και επέμεινα για αντικατάσταση ή refund (είτε σε paypal είτε σε πραγματικό πιστωτικό στο κατάστημα για να πάρω κάτι άλλο).
Στο επόμενο μήνυμα μου είπαν πως δεν μου δίνουν refund/replacement γιατί το προϊόν δουλεύει (χαίρω πολύ, δηλαδή αν έλειπε τελείως η LCD του και απλά άναβε η λάμπα και πάλι θα δούλευε) και γι' αυτό μου προσέφεραν 20$ σε Paypal. Τους απάντησα πως δεν θα το παίξω αυτό το παιχνίδι και στην συνέχεια άνοιξα θέμα στην Paypal.
Την επόμενη μου πρότειναν μέσω email 25$, τους είπα πως έχει ήδη ανοιχτεί θέμα σε PP και δεν δέχομαι οτιδήποτε άλλο εκτός από Refund πλέον. Ξαναπάντησαν με 30$ refund αλλά είχα φορτώσει πια και αφού είχα ήδη ανοίξει θέμα στην PP, απλά δεν απάντησα. Μετά από 1-2 μέρες έκανα το θέμα escalate και έδωσα ό,τι επιπλέον πληροφορίες και email υπήρχαν στην Paypal.

Αυτό πριν 1μιση περίπου εβδομάδα. Προχθές λοιπόν έλαβα απάντηση μέσω Paypal πως ο πωλητής προτείνει να κάνει μερικό refund 30$ και φυσικά δεν δέχτηκα.

Σήμερα έλαβα mail από Paypal να στείλω το προϊόν πίσω και να πάρω refund. Να πω πως με αυτή την λύση δεν είχα θέμα εξ αρχής και σε όλα τα μηνύματα μου με Banggood και Paypal το έλεγα και ο ίδιος πως όποτε θέλουν στέλνω το προϊόν πίσω ΑΡΚΕΙ να πληρώσουν τα μεταφορικά (όπως εξάλλου λένε στο site/Policy τους) αφού το πρόβλημα ήταν δικό τους και όχι δικό μου. Στο mail που έλαβα ωστόσο λέει πως τα έξοδα τα επωμίζομαι εγώ (!).

Προφανώς το να τους στείλω τον προτζέκτορα πίσω (μέγεθος κουτιού παπουτσιών οπότε πάει ως δέμα) με tracking όπως ζητάνε θα μου κοστίσει 30-40€, η μισή τιμή που έκανε δηλαδή το προϊόν, δεν με συμφέρει ούτε υπακούει στο Policy του ίδιου του Banggood (πιθανόν ούτε και σε κανονισμούς της E.E).

Δεν έχω απαντήσει ακόμα, θα πάρω τηλέφωνο στην Paypal σήμερα/αύριο μπας και βγει άκρη γιατί με μηνύματα πλέον μου έχει βγει η πίστη.

Είχα ακούσει καλά λόγια για το service του banggood (και όσες φορές είχα παραγγείλει από εκεί ποτέ δεν είχα θέμα), αλλά αυτό που έχω να πω βάσει της εμπειρίας μου είναι πως είναι απλά γελοίοι (και το ίδιο γελοίοι θα είναι στην Paypal αν με βάλουν να πληρώσω και τα μεταφορικά). Φυσικά αν ήξερα πως θα κατέληγε εκεί θα είχα δεχτεί να πάρω τουλάχιστον τα 30$ και να κρατήσω τον ελαττωματικό projector γιατί η ζημιά θα ήταν αρκετά μικρότερη από το να πληρώσω 35€ για να πάρω πίσω 82€ (48€ δηλαδή η πραγματική επιστροφή).

Όπως και να έχει, τα παραπάνω τα γράφω κυρίως για ενημέρωση για όσους παραγγέλνουν από το εν λόγω κατάστημα και το θεωρούν ασφαλές (θα δώσω και Update για την συνέχεια), ωστόσο αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει λόγω γνώσεων και εμπειρίας φυσικά και είναι ευπρόσδεκτος!

Επεξ/σία από JoannisV
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, JoannisV είπε

Καλησπέρα παιδιά!

Αγόρασα πριν περίπου 1 μήνα έναν προτζέκτορα από το Banggood. Ήταν στα ~80ε (δεν ήταν φοβερής ανάλυσης, αλλά για την δουλειά που τον ήθελα ήταν κομπλέ) με Priority Direct, η πληρωμή έγινε φυσικά με Paypal και εφτασε κανονικά μέσα σε ~3 βδομάδες χωρίς τελωνείο.

Όταν όμως τον έβαλα "μπρος" είδα πως είχε θέμα (έβγαζε γραμμές που χάλαγαν την εικόνα, θα ανεβάσω φώτο αργότερα από το σπίτι) και φυσικά δεν μπορούσα να τον κρατήσω γιατί ώρες ώρες καταντούσε πολύ εκνευριστικό (έφτανε να καλύπτει το ~20-30% της οθόνης).

Την ίδια μέρα λοιπόν έστειλα μήνυμα στην εξυπηρέτηση (για την οποία διαβάζω καλά σχόλια συνέχεια) και τους είπα για το πρόβλημα, μαζί με βίντεο και φωτογραφίες. Μου απάντησαν να μου δώσουν 8$ σε Banggood Points (λολ) και φυσικά τους είπα δεν υπάρχει περίπτωση και να δούμε είτε για αντικατάσταση ή refund.
Στο επόμενο μήνυμα μου είπαν να μου δώσουν 15$ και να βρω να το φτιάξω κάπου στην Ελλάδα (λολ και πάλι) όπου τους ξαναείπα πως ούτε αυτό παίζει και επέμεινα για αντικατάσταση ή refund (είτε σε paypal είτε σε πραγματικό πιστωτικό στο κατάστημα για να πάρω κάτι άλλο).
Στο επόμενο μήνυμα μου είπαν πως δεν μου δίνουν refund/replacement γιατί το προϊόν δουλεύει (χαίρω πολύ, δηλαδή αν έλειπε τελείως η LCD του και απλά άναβε η λάμπα και πάλι θα δούλευε) και γι' αυτό μου προσέφεραν 20$ σε Paypal. Τους απάντησα πως δεν θα το παίξω αυτό το παιχνίδι και στην συνέχεια άνοιξα θέμα στην Paypal.
Την επόμενη μου πρότειναν μέσω email 25$, τους είπα πως έχει ήδη ανοιχτεί θέμα σε PP και δεν δέχομαι οτιδήποτε άλλο εκτός από Refund πλέον. Ξαναπάντησαν με 30$ refund αλλά είχα φορτώσει πια και αφού είχα ήδη ανοίξει θέμα στην PP, απλά δεν απάντησα. Μετά από 1-2 μέρες έκανα το θέμα escalate και έδωσα ό,τι επιπλέον πληροφορίες και email υπήρχαν στην Paypal.

Αυτό πριν 1μιση περίπου εβδομάδα. Προχθές λοιπόν έλαβα απάντηση μέσω Paypal πως ο πωλητής προτείνει να κάνει μερικό refund 30$ και φυσικά δεν δέχτηκα.

Σήμερα έλαβα mail από Paypal να στείλω το προϊόν πίσω και να πάρω refund. Να πω πως με αυτή την λύση δεν είχα θέμα εξ αρχής και σε όλα τα μηνύματα μου με Banggood και Paypal το έλεγα και ο ίδιος πως όποτε θέλουν στέλνω το προϊόν πίσω ΑΡΚΕΙ να πληρώσουν τα μεταφορικά (όπως εξάλλου λένε στο site/Policy τους) αφού το πρόβλημα ήταν δικό τους και όχι δικό μου. Στο mail που έλαβα ωστόσο λέει πως τα έξοδα τα επωμίζομαι εγώ (!).

Προφανώς το να τους στείλω τον προτζέκτορα πίσω (μέγεθος κουτιού παπουτσιών οπότε πάει ως δέμα) με tracking όπως ζητάνε θα μου κοστίσει 30-40€, η μισή τιμή που έκανε δηλαδή το προϊόν, δεν με συμφέρει ούτε υπακούει στο Policy του ίδιου του Banggood (πιθανόν ούτε και σε κανονισμούς της E.E).

Δεν έχω απαντήσει ακόμα, θα πάρω τηλέφωνο στην Paypal σήμερα/αύριο μπας και βγει άκρη γιατί με μηνύματα πλέον μου έχει βγει η πίστη.

Είχα ακούσει καλά λόγια για το service του banggood (και όσες φορές είχα παραγγείλει από εκεί ποτέ δεν είχα θέμα), αλλά αυτό που έχω να πω βάσει της εμπειρίας μου είναι πως είναι απλά γελοίοι (και το ίδιο γελοίοι θα είναι στην Paypal αν με βάλουν να πληρώσω και τα μεταφορικά). Φυσικά αν ήξερα πως θα κατέληγε εκεί θα είχα δεχτεί να πάρω τουλάχιστον τα 30$ και να κρατήσω τον ελαττωματικό projector γιατί η ζημιά θα ήταν αρκετά μικρότερη από το να πληρώσω 35€ για να πάρω πίσω 82€ (48€ δηλαδή η πραγματική επιστροφή).

Όπως και να έχει, τα παραπάνω τα γράφω κυρίως για ενημέρωση για όσους παραγγέλνουν από το εν λόγω κατάστημα και το θεωρούν ασφαλές (θα δώσω και Update για την συνέχεια), ωστόσο αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει λόγω γνώσεων και εμπειρίας φυσικά και είναι ευπρόσδεκτος!

Ριξε μια ματια στο παρακατω λινκ, μηπως σε καλυπτει.
https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ JoannisV

Δυστυχώς, το after sales service  τους δεν είναι πια αυτό που γνωρίζαμε. Έχω και εγώ αρνητική εμπειρία  από πρόσφατη αγορά κινητού που θα ερχόταν μέσω PDM και PostNL., αλλά από τις πρώτες μέρες κόλλησε στο pre-advised, χωρίς καμία αλλαγή. Αλληλογράφησα μαζί τους, αλλά η απάντηση ήταν  ότι το δέμα ταξιδεύει  με το Ολλανδικό και με το συγκεκριμένο κωδικό αποστολής, ενώ ο κωδικός ήταν κολλημένος και στην παραγγελία μου στο site έγραφε Not found. Όταν πέρασε η ημερομηνία παραλαβής, ζήτησα refund  αλλά πάλι έδιναν την ίδια απάντηση. Άνοιξα case στο paypal και συνέχισαν το ίδιο βιολί, οπότε το paypal με δικαίωσε και τα χρήματα επιστράφηκαν στην κάρτα μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, kosutasu22 είπε

Ριξε μια ματια στο παρακατω λινκ, μηπως σε καλυπτει.
https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns

Σε ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι πως την παραπάνω υπηρεσία την βρήκα νωρίτερα όταν έψαχνα παραπάνω πράγματα μπας και βρω καμιά λύση. Το θέμα είναι πως δεν την είχα ενεργοποιήσει πριν την αγορά (δεν την γνώριζα μέχρι σήμερα) και δεν καταλαβαίνω αν μπορώ να επωφεληθω από αυτή αν το κάνω τώρα που η όλη διαδικασία έχει ξεκινήσει. Δεν βλέπω να γράφει κάτι συγκεκριμένο οπότε όταν πάρω τηλ. θα ρωτήσω. 

19 λεπτά πριν, makfil είπε

@ JoannisV

Δυστυχώς, το after sales service  τους δεν είναι πια αυτό που γνωρίζαμε. Έχω και εγώ αρνητική εμπειρία  από πρόσφατη αγορά κινητού που θα ερχόταν μέσω PDM και PostNL., αλλά από τις πρώτες μέρες κόλλησε στο pre-advised, χωρίς καμία αλλαγή. Αλληλογράφησα μαζί τους, αλλά η απάντηση ήταν  ότι το δέμα ταξιδεύει  με το Ολλανδικό και με το συγκεκριμένο κωδικό αποστολής, ενώ ο κωδικός ήταν κολλημένος και στην παραγγελία μου στο site έγραφε Not found. Όταν πέρασε η ημερομηνία παραλαβής, ζήτησα refund  αλλά πάλι έδιναν την ίδια απάντηση. Άνοιξα case στο paypal και συνέχισαν το ίδιο βιολί, οπότε το paypal με δικαίωσε και τα χρήματα επιστράφηκαν στην κάρτα μου.

Στην περίπτωση σου ήσουν "τυχερός" επειδή δεν έφτασε ποτέ οπότε δεν υπήρχε θέμα με την PayPal. Μου έχει τύχει παρόμοιο πολλές φορές με αποστολή να χαθεί, το κατάστημα να μην δέχεται να κάνει επιστροφή και τελικώς να με σώζει η PP.

Αυτό σήμερα πάντως πρώτη φορά το βλέπω. Να με αναγκάζει να πληρώσω τα μεταφορικά για να πάρω τα λεφτά μου πίσω, ειδικά όταν τα μεταφορικά είναι περίπου στο 50% της τιμής και το κατάστημα φέρει ευθύνη για το ελάττωμα. Εφόσον η λογική του resolution center είναι να κάνει τον "κριτή", ας λάβει τουλάχιστον υπόψη το γεγονός πως το ίδιο το banggood δεν τηρεί τους ίδιους του τους κανόνες. 

Ποτέ ξανά παραγγελία πάνω από 10-15€ από site εκτός του ebay (το οποίο αναγκάζει πωλητή να πληρώσει μεταφορικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...