Προς το περιεχόμενο

AMD επεξεργαστές & AM4 socket (The End Game Part4)


nikos5800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Εδώ και λίγο καιρό που είμαι με τον 3700X και την MSI B450 Tomahawk Max, οι μνήμες (Corsair Vengeance LPX 3000MHz C16 2x8GB Micron B-die + 2x8GB Samsung B-die - τα RAM kits έχουν τον ίδιο part number) λειτουργούν κανονικά στα 3000MHz με A-XMP profile χωρίς άλλες αλλαγές.

Για να δουλέψουν χωρίς πρόβλημα έπρεπε να βάλω τα Micron B-die στα slots 2 και 4, και τα Samsung B-die στα slots 1 και 3 (με αρίθμηση από αριστερά προς δεξιά).

Αν  τα έβαζα αντίστροφα, δηλ τα Samsung B-die στα slots 2 και 4 και τα Micron B-die στα slots 1 και 3 είχα θέματα: Στα 3000MHz άλλοτε λειτουργούσε χωρίς λάθη και άλλοτε με λάθη (με έλεγχο με Passmark Memtest 9.0, AIDA64, OCCT). Στα 2666MHz δεν είχε προβλήματα.

Με την τοποθέτηση των Micron B-die στα slots 2 και 4, και των Samsung B-die στα slots 1 και 3 το πρόβλημα λύθηκε.

Προφανώς κάποιες τιμες από τα λοιπά (δευτερεύοντα) timings διαφέρουν ανάμεσα στα δυο κιτ (που έχουν τον ίδιο part number αλλά διαφορετικό revision).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είχα και εγώ θεματάκια με DIMM, όχι όμως με ζεύγη Corsair. Η θέση που βάζουμε τις μνήμες στα socket καμιά φορά είναι σημαντική, ίσως γιατί στο POST διαβάζει το SPD από το πρώτο ζεύγος και θεωρεί ότι και το 2ο είναι απολύτως όμοιο. Στο BIOS όλο και κάτι θα έχει για ρύθμιση αλλά ίσως μετά παίζουν σε single channel κλπ, μπορεί να πειράζει την απόδοση. Η Corsair πράγματι βάζει στο ίδιο μοντέλο διαφορετικά τσιπάκια, ευτυχώς η MSI μας προειδοποιεί και λέει ποιο σετ παίρνει και 2ο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης

@kkatzos Update για το Witcher 3. Ναι έχεις δίκιο smoothίλα είναι στην πλατεία στο Novigrad και γενικά στους γύρω δρόμος και στο λιμάνι, εκτός από κάτι κατακόρυφα spikes στο frametime για μισό δευτερόλεπτο όπου πέφτουν τα 0.1 Lows στα 15-20 αλλά μετά από 1-2 λεπτά ξανανεβαίνουν λίγο κάτω από 60. Δεν ξέρω πως μου είχε καρφωθεί ότι είχα stutters. Έχω να το παίξω καιρό, ίσως είχα πιο χαλαρά timings ή πιο χαμηλή συχνότητα στις μνήμες ή κάνα λάθος vsoc ξέρω 'γω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

@kkatzos Update για το Witcher 3. Ναι έχεις δίκιο smoothίλα είναι στην πλατεία στο Novigrad και γενικά στους γύρω δρόμος και στο λιμάνι, εκτός από κάτι κατακόρυφα spikes στο frametime για μισό δευτερόλεπτο όπου πέφτουν τα 0.1 Lows στα 15-20 αλλά μετά από 1-2 λεπτά ξανανεβαίνουν λίγο κάτω από 60. Δεν ξέρω πως μου είχε καρφωθεί ότι είχα stutters. Έχω να το παίξω καιρό, ίσως είχα πιο χαλαρά timings ή πιο χαμηλή συχνότητα στις μνήμες ή κάνα λάθος vsoc ξέρω 'γω..

Σε σκληρό είναι installed το game? Επίσης μπορεί να είναι και θέμα drivers, με παλιότερους μπορεί να μην έχεις spikes.

Στον 1600 υπερσπάνια έπεφτα novigrad sta 55-60. Συνή8ως στα 70-75 ήταν τα lows. Τέτοια spikes μόνο με 2133 ram θα είχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
16 λεπτά πριν, ilos είπε

Σε σκληρό είναι installed το game? Επίσης μπορεί να είναι και θέμα drivers, με παλιότερους μπορεί να μην έχεις spikes.

Στον 1600 υπερσπάνια έπεφτα novigrad sta 55-60. Συνή8ως στα 70-75 ήταν τα lows. Τέτοια spikes μόνο με 2133 ram θα είχα.

Σε SSD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Σε SSD

Πάντως να ξέρεις οι drivers παίζουν ρόλο στην σταθερότητα των frametimes. Κάποια σετάκια αραιά και που βγαίνουν προβληματικά με κάποια hardware configurations/games. Πχ με ένα είχα drops στο hub στη Seliana στο Iceborne στα 45-50, ενώ μέχρι τότε δεν είχα δει ποτέ min κάτω από 67-68 (παίζω με framecap στα 72). Με το που πέρασα τον επόμενο driver το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Ίσως είχα driver overhead μόνο με τον προηγούμενο.

Spoiler

kappa

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχαχ, πόσο καιρό είχα να ακούσω το kappa, χαχαχα. Την Πέμπτη θα δούμε τι θα παιχτεί..

@kkatzos Για το witcher 3 που λέγαμε, εντάξει και πριν ήταν smooth αλλά τώρα είναι smooth^2 :P Έχουν εξαφανιστεί αυτά τα spikes στα frametimes και το σημαντικότερο είναι ότι δεν υπάρχουν κάποια microstutters που έκανε κάποιες φορές σε μάχες όταν χρησιμοποιείς το igni ή στα finishers. Τώρα είναι τέρμα smooth, πετάγονται χέρια και κεφάλια στον άερα χωρίς frame drops :P Σίγουρα ο 5600Χ είναι "πολυτέλεια" για την 2060 αλλά πράγματι βοηθάει σε κάποια σενάρια..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...