Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα..προσφατα αγορασα ενα ρουτερ της ASUS  DSL-AC87VG..εκανα τις ρυθμισεις για ιντερνετ και ολα  οκ..αλλα δεν εχω τηλεφωνο γιατι ο οτε δουλευει με voip..τους ζητησα τους κωδικους voip και μου εστειλαν ενα κωδικο μονο..ουτε username ουτε password..ισως δεν ξερω καλα εγω αλλα αυτον τον κωδικο στο ρουτερ που τον βαζω? ας απαντησει καποιος που ξερει παρακαλω...στο ρουτερ παω εκει που λεει TELEPHONY-PHONE NUMBER και μενω εκει δεν ξερω πως να προχωρησω

 

ευχαριστω πολυ

 

Untitled.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, eyelord είπε

καλησπερα..προσφατα αγορασα ενα ρουτερ της ASUS  DSL-AC87VG..εκανα τις ρυθμισεις για ιντερνετ και ολα  οκ..αλλα δεν εχω τηλεφωνο γιατι ο οτε δουλευει με voip..τους ζητησα τους κωδικους voip και μου εστειλαν ενα κωδικο μονο..ουτε username ουτε password..ισως δεν ξερω καλα εγω αλλα αυτον τον κωδικο στο ρουτερ που τον βαζω? ας απαντησει καποιος που ξερει παρακαλω...στο ρουτερ παω εκει που λεει TELEPHONY-PHONE NUMBER και μενω εκει δεν ξερω πως να προχωρησω

ευχαριστω πολυ

Untitled.jpg

Δοκίμασες να πεις το πρόβλημα σου στον ίδιο τον ΟΤΕ τηλεφωνικώς? Νομίζω ότι θα σε εξυπηρετησουν εάν συνδεθείς με το τεχνικό τμήμα. Τουλάχιστον εμένα με είχαν βοηθήσει αναλυτικοτατα όταν αγόρασα ένα άλλο router. 

Επεξ/σία από jerry banana
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jerry banana είπε

Δοκίμασες να πεις το πρόβλημα σου στον ίδιο τον ΟΤΕ τηλεφωνικώς? Νομίζω ότι θα σε εξυπηρετησουν εάν συνδεθείς με το τεχνικό τμήμα. Τουλάχιστον εμένα με είχαν βοηθήσει αναλυτικοτατα όταν αγόρασα ένα άλλο router που αγόρασα. 

τους ειχα παρει και μου ειπαν οτι δεν ασχολουνται με αλλα μοντεμ περα των δικων τους και με επιασαν τα νευρακια μου..αν δεν βγαλω ακρη ισως καλεσω τεχνικο δεν ξερω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, eyelord είπε

τους ειχα παρει και μου ειπαν οτι δεν ασχολουνται με αλλα μοντεμ περα των δικων τους και με επιασαν τα νευρακια μου..αν δεν βγαλω ακρη ισως καλεσω τεχνικο δεν ξερω

καλα οι τυποι ειναι οτι ναναι,εμενα μου το ειχαν φτιαξει.Ισως η σωστη απαντηση θα ηταν "δεν γνωριζω απο router και ασχολουμαι μονο με του οτε που με εχουν μαθει".Εμενα το παιδι που μου ετυχε με εξυπηρετησε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, με βάση τους κωδικούς που είχα πάρει εγώ και είχα δοκιμάσει σε SIP clients, θα έλεγα ότι πρέπει να βάλεις τα εξής:

Username: +302XXXXXXXXX (το νούμερό σου)

Password: Αυτό που σου έστειλαν

Domain: ims.otenet.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Phone Number: +30xxxxxxxxxx

Username: [email protected]

Password: αυτό που σου έστειλαν με sms

Domain: ims.otenet.gr (ίσως χρειαστεί να το βάλεις και στο Registrar, στο δικό μου Fritz δεν χρειάζεται).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σας ευχαριστω πολυ αλλα δεν εγινε δουλεια...θα δω..ηρθε τεχνικος και παλι δεν μπορεσε..θα φταιει το ρουτερ..κλαιω τα 217 ευρω χαχα αλλα το παθημα μαθημα λενε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

settings για VOIP τηλεφωνία σε ASUS dsl-87vg

 

Phone Number: +30xxxxxxxxxx

Username: [email protected]

Password: αυτό που στέλνουν με SMS κατόπιν τηλεφωνικής αίτησης (ισχύει για ορισμένο χρονικό διάστημα ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ)

Domain: ims.otenet.gr 

Registrar : ims.otenet.gr

Proxy     : ims.otenet.gr
 

συνδέεται στην τηλεφωνία εντός λεπτού!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/2/2020 στις 3:15 ΠΜ, chrysatheo είπε

settings για VOIP τηλεφωνία σε ASUS dsl-87vg

Phone Number: +30xxxxxxxxxx

Username: [email protected]

Password: αυτό που στέλνουν με SMS κατόπιν τηλεφωνικής αίτησης (ισχύει για ορισμένο χρονικό διάστημα ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ)

Domain: ims.otenet.gr 

Registrar : ims.otenet.gr

Proxy     : ims.otenet.gr
 

συνδέεται στην τηλεφωνία εντός λεπτού!

 

2 ερωτήσεις αν ξέρει κάποιος....

1. Ο κωδικός αυτός αλλάζει για παράδειγμα ανά μήνα ή αλλάζει κάθε ημέρα; Ρωτάω διότι σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω συσκευή VOIP, αν είναι να αλλάζει συνέχεια δεν βολεύει.

2. Υπάρχει κάποιος που να έχει σετάρει VOIP συσκευή σε cosmote? Βολεύει γιατί βγαίνει έτσι εκτός το speedport τελείως.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω σετάρει ένα asterisk Τ/Κ για φίλο και κάποια voip apps δοκίμασα για λίγο στο σπίτι. Ο κωδικός άπαξ και τον βάλεις στο μηχάνημά σου, δεν αλλάζει, εκτός αν κάνει επανεκκίνηση το speedport οπότε ξαναανάβει η #%@%τηλεφωνία και ζητά νέους. Σε αυτήν την περίπτωση ξαναζητάς από τον ΟΤΕ.  Αν βάλεις άλλο router αντί του speedport θα είσαι ΟΚ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κωδικός που ζητάμε να μας τον δώσουν και τον βάζουμε εμείς σε δικιά μας συσκευή, δεν αλλάζει ποτέ, εκτός των παρακάτω περιπτώσεων:
α. Σε βλάβη της γραμμής κι εφόσον γίνει reset αυτής στο DSLAM. Το έπαθα, αλλά ζήτησα και μου έδωσαν νέο κωδικό.
β. Αν για Χ λόγους βάλεις πάνω στην γραμμή την συσκευή του παρόχου (το Speedport) στη θέση της δικής σου. Στην περίπτωση αυτή καλό πρώτα να απενεργοποιήσεις την τηλεφωνία από το μενού της ή να περάσεις και σε αυτήν τον κωδικό που έχεις και μετά να την συνδέσεις στην γραμμή, ώστε να μη γίνει ακύρωση του κωδικού.

Οπότε το πρώτο πράγμα που κάνουμε όταν πάρουμε τον νέο κωδικό και πριν τον ενεργοποιήσουμε στην δικιά μας συσκευή, είναι να απενεργοποιήσουμε την τηλεφωνία από το Speedport.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@jkoukos

πολύ σωστά! μου έχουν τύχει & τα 2

μόνο που στο (β) δεν ξέρω πώς γίνεται οι 2 οδηγίες που έδωσες αν & η αλήθεια είναι ότι δεν πολυασχολήθηκα με τα MENU του. ίσως να είναι χρήσιμο όμως για άλλους.....

 

πάντως εγώ δεν απενεργοποίησα την τηλεφωνία από το SpeedPort SerComm

απλώς φρόντισα όταν ζήτησα τον κωδικό sip να έχω θέσει εκτός ρεύματος το δικό τους

 

ΟΜΩΣ οφείλω να πω ότι κάποιες φορές μέσα στο έτος σαν να απορρυθμίζονται (ας το θέσω έτσι) οι συσκευές & χάνουν την ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ενώ το διαδίκτυο παίζει αδιάλλειπτα με αποτέλεσμα να έχουμε ζητήσει αρκετές φορές RESET τον κωδικό. 

έχω δουλέψει έως σήμερα 3 μάρκες των ελάχιστων βέβαια εταιρειών που έχουν 3σε1 νοικοκυρεμένα για MODEM + ROUTER + ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ``````````````````

συνήθως τον δίνουν γρήγορα ΑΛΛΑ μια φορά έκαναν 2-3 μέρες να μας τον αποστείλλουν & είναι μεγάλο πρόβλημα όταν θες την τηλεφωνία για άνθρωπο με θέματα υγείας ή ΑΜΕΑ ή όταν διαθέτεις συναγερμό με Κέντρο Λήψης Σημάτων σε εταιρεία security. συν ότι δεν μπορεί να ειδοποιήσει εσένα ή όσα νουμερα έχεις επιλέξεις γειτόνων φίλων συγγενών για να καλέσει.......

το θέμα της τηλεφωνίας λύνεται φυσικά με UPS αλλά το παραπάνω που περιγράφω θα έπρεπε να το δουν ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ!!!

φυσικά έχουν την πίτα έχουν & το μαχαίρι εκεί στον πΟΤΕ διότι είναι ακόμα & σήμερα 07/2021 η μόνη από τις 4 εταιρείες που δίνουν κωδικό τηλεφωνίας

οι άλλοι 3 δεν γουστάρουν λες ή δεν τους αφήνει ο μπΟΤΕς?

Επεξ/σία από chrysatheo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, chrysatheo είπε

οι άλλοι 3 δεν γουστάρουν λες ή δεν τους αφήνει ο μπΟΤΕς?

Οι άλλοι 3 δε γουστάρουν, και αφενός σε κρατάνε κλειδωμένο στον εξοπλισμό τους, αφετέρου τους είναι κα πιο εύκολη η υποστήριξη. Πρακτικά πατάνε και στο ότι δεν υπάρχει σαφής ορισμός του Σημείου Τερματισμού Δικτύου από την ΕΕΤΤ. Είχα απευθυνθεί στην ΕΕΤΤ το 2019 και το 2020, μετά από μία κουβέντα που είχαμε κάνει αν δεν κάνω λάθος με τον @jkoukos το 2019. Παράτησα το θέμα το '19 γιατί είχα ΟΤΕ οπότε δεν με απασχολούσε άμεσα το θέμα, και το ξανάπιασα το '20 που πήγα Forthnet, και μπορούσα να κάνω και προσωπική αναφορά. Η τελική απάντηση που είχα πάρει ήταν:

 

Αναφορά σε κείμενο

Αξιότιμε κύριε,
Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού μηνύματός σας και σε συνέχεια επικοινωνίας
μας με τους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους (Τ.Π.) στους οποίους θέσαμε ερώτημα
σχετικά με την γνωστοποίηση των κωδικών SIP σε συνδρομητές τους, σας
ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:


Οι Τ.Π. αναφέρουν ότι παρέχουν στους πελάτες ευρυζωνικών υπηρεσιών
Τηλεπικοινωνιακό Τερματικό Εξοπλισμό (ΤΤΕ) τον οποίο έχουν πιστοποιήσει με
δοκιμές διαλειτουργικότητας και ασφαλείας.
Στη συνέχεια οι Τ.Π. επεσήμαναν ότι δεν γνωστοποιούν στους συνδρομητές τους
τους κωδικούς τηλεφωνίας SIP επικαλούμενοι:
o Λόγους ασφαλείας και ακεραιότητας του δικτύου τους. Αναφέρθηκε σχετικά ότι
το δίκτυο IMS των Τ.Π. υποστηρίζει συγκεκριμένα πρότυπα λειτουργίας
σχετικά με τις μεθόδους σύνδεσης συνδρομητών και διαχείρισης κλήσεων και
διαχειρίζονται την σηματοδοσία SIP, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη
λειτουργία του τερματικού με το δίκτυο σε συνθήκες ομαλής λειτουργίας.
o Προστασία του συνδρομητή από απάτη εις βάρος του, ενδεικτικά
αναφέρθηκε, η πιθανότητα κακόβουλης παραβίασης της ασφάλειας ενός μη
πιστοποιημένου τερματικού εξοπλισμού και χρήση του ως VoIP gateway με
πρόσβαση από το public internet.
o Λόγους αδυναμίας απομακρυσμένης βλαβοδιαχείρησης και τεχνικής
υποστήριξης λόγω μη υποστήριξης του πρωτοκόλλου επικοινωνίας TR-069,
για προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας λανθασμένων ρυθμίσεων, ή
βλαβών δικτύου με αποτέλεσμα την υποβάθμιση υπηρεσίας του χρήστη.
o Πιθανή δυσλειτουργία τηλεφωνίας και ψηφιακών ευκολιών (FAX, POS,
συναγερμοί, hotline κ.α.)

Επιπλέον οι Τ.Π. στην πλειοψηφία τους επισημαίνουν, ότι παρέχουν εναλλακτικά την
υπηρεσία SIP Trunking με την οποία επιτρέπεται η σύνδεση VoIP τηλεφωνικού
κέντρου με το IMS δίκτυό τους και παρέχονται στον χρήστη συγκεκριμένες τεχνικές
πληροφορίες (SIP Signaling Configuration guidelines) που απαιτούνται για την
παραμετροποίηση ενός VoIP τηλεφωνικού κέντρου.
Σχετικά με τις περαιτέρω ενέργειες της ΕΕΤΤ σχετικά με το θέμα, σας επισημαίνουμε
τα εξής:
Ως τερματικός εξοπλισμός, σύμφωνα με την Οδηγία 2008/63/ΕΕ, ορίζεται ο
εξοπλισμός ο οποίος συνδέεται με το «Σημείο Τερματισμού Δικτύου» (ΣΤΔ). Ως ΣΤΔ,
σύμφωνα με το νέο Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών της ΕΕ (Οδηγία
2018/72/ΕΕ), ορίζεται: «Το υλικό σημείο στο οποίο παρέχεται στο συνδρομητή
πρόσβαση στο δημόσιο δίκτυο επικοινωνιών. Στα δίκτυα μεταγωγής ή
δρομολόγησης, το ΣΤΔ καθορίζεται μέσω συγκεκριμένης διεύθυνσης δικτύου, η οποία
μπορεί να συνδέεται με το όνομα ή τον αριθμό του συνδρομητή».
Η ΕΕΤΤ δεν έχει ακόμα ορίσει τη θέση του ΣΤΔ, του σημείου δηλαδή εκείνου που
σταματά το δημόσιο δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών του Τ.Π. και ξεκινά το
εσωτερικό δίκτυο του συνδρομητή. Έχει γίνει ωστόσο σχετική προεργασία από το
Σώμα Ευρωπαίων Ρυθμιστών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (BEREC), στην οποία
συμμετείχε και η ΕΕΤΤ, και εκδόθηκαν σχετικές Οδηγίες προσδιορισμού του σημείου
ΣΤΔ:
https://berec.europa.eu/eng/document_register/subject_matter/berec/reports/
9032-berec-report-on-the-outcome-of-the-public-consultation-on-draft-berecguidelines-
on-common-approaches-to-the-identification-of-the-networktermination-
point-in-different-network-topologies


Η ΕΕΤΤ θα προχωρήσει σε προσδιορισμό του ΣΤΔ στο πλαίσιο της εφαρμογής των
διατάξεων του νέου Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών της ΕΕ, βασιζόμενη αφενός
στις ανωτέρω οδηγίες και αφετέρου διενεργώντας για το θέμα αυτό Δημόσια
Διαβούλευση, στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν τόσο πολίτες όσο και οι
λοιποί ενδιαφερόμενοι φορείς (Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχοι και κατασκευαστές
εξοπλισμού).
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφόρηση ή διευκρίνιση για το
ανωτέρω θέμα.

Πρόσφατα είχε βγάλει η ΕΕΤΤ σε δημόσια διαβούλευση τον ορισμό του ΣΤΔ, στην οποία έγραψα κι εγώ το κατιτίς μου. :) Ευελπιστώ κάποια στιγμή να βγει άκρη.

 

Όσο για το Speedport, είναι φοβερά σπαστικό το ότι δεν μπορείς να το ρυθμίσεις να μην ανοίγει την τηλεφωνία μετά από reset.

Επεξ/σία από Orestis_G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...