Προς το περιεχόμενο

Google Maps: Εμφάνιση καμερών ταχύτητας στους ελληνικούς δρόμους 


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι γεγονός ότι έχουμε μέσο όρο 3 νεκρούς την ημέρα από τροχαία.

Πιστεύω ότι το 90% των ατυχημάτων δεν θα είχαν γίνει αν...

ΤΗΡΟΥΣΑΜΕ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ.

Τόσο απλά.Με ότι περιλαμβάνει αυτό.

Αμφιβάλλω όμως αν τον ξέρουμε...

Μένει ένα δέκα τις εκατό που οφείλεται σε κακό οδόστρωμα, σήμανση κλπ.

Σε πέντε χρόνια 4000 νεκροί.

Πόσους είχαμε επί γερμανικής κατοχής; Ψάξτε λιγο... πολύ λιγότερους!

Δείτε και λίγο Ιαβέρη, βοηθάει πολύ.

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 minutes ago, vlkr said:

Σε πέντε χρόνια 4000 νεκροί.

Πόσους είχαμε επί γερμανικής κατοχής; Ψάξτε λιγο... πολύ λιγότερους!

 

 

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Μεγάλος_Λιμός_στην_Ελλάδα

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικά λυπάμαι άτομα τα οποία δεν έχουν επίγνωση του τρόπου οδήγησης τους. Δε θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβετε τι μπορεί να προκαλέσετε.

 

12 hours ago, Agony said:

Εμένα με έπιασε κάμερα προς Πάτρα πρην χρονια με 245 με σταμάτησαν μετα απο αρκετα χιλιόμετρα και μου πήραν τα πάντα πινακιδες δίπλωμα ,και καλα έκαναν .

Οποτε ειναι αληθινές και.κυκλοφορουν αναμεσα μας.

Δολοφόνος ή ανεγκέφαλος; Κανονικά δε θα έπρεπε να έχεις τη δυνατότητα να οδηγήσεις ξανά.
 

 

1 hour ago, drakoulis said:

Παιδιά η υπερβολική ταχύτητα είναι αιτία ατυχημάτων αλλά στα στατιστικά της τροχαίας δεν είναι η πρώτη αιτία θανάτων, το αλκοόλ είναι, κάποια στιγμή με είχαν γράψει στην λεωφόρο Λαυρίου να πηγαίνω με 103km/h μάλιστα πίσω μου με πίεζε ένα ταξί να πάω γρηγορότερα ή να κάνω στην άκρη αλλά δεν τον σταμάτησαν,το όριο σε εκείνο το μέρος ήταν 50 και δεν το γνώριζα, όταν με έγραψαν ήθελαν να μου πάρουν τα πάντα τους εξήγησα ότι είναι δρόμος που τον γνωρίζω καλά και πως απλά πάω γρήγορα για να μην αργήσω στην δουλειά μου, η απάντηση ήταν επειδή τρέχεις και έχεις αντίληψη της κατάστασης στατιστικά δεν είναι επικίνδυνο να προκαλέσεις ατύχημα και μου έβαλαν ένα μικρό πρόστιμο.

Αυτά να τα πείτε στους συγγενείς των θυμάτων από ατυχήματα. Πρώτη φορά βλέπω αστυνομικό με γνώσεις στατιστικής. Απαράδεκτος και επικίνδυνος.

Επεξ/σία από thodoris1985
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στο Forum.Θυμάμαι παλαιότερα,τα προγράμματα με τους χάρτες,να έχουν ρύθμιση για να ακούγεται ήχος όταν πλησιάζεις κοντά σε radar/κάμερα(στάσιμα),αλλά μ έβγαζε 1 προηδοποίηση οτι δεν είναι νόμιμο(να ακούγεται ο ήχος δλδ.....).Καλά μιλάμε εποχές Papago,δεν ξέρω καν αν το έχετε προλάβει/ακούσει ή αν υπάρχει ακόμα χαχχαχχχαχαχαχα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, georgepppo είπε

να μην οδηγάς μεθυσμένος το σκέφτηκες ? και μαλακίες τύπου εμένα δεν με πιάνει τις λέτε όλοι αλλά για αυτό πεθαίνει κόσμος απο τα κινητά , το αλκοολ και τις λοιπες μαλακίες της οδήγησης.

τα έχεις σκάσει στα μπουζούκια και μαγαζιά για ποτά, μπουκάλια κλπ και δεν μπορείς να δώσεις ένα δεκάρικο για ένα ταξί να πας σπίτι σου και να μην σκοτώσεις κανέναν άνθρωπο ?

Ως μόνιμος κάτοικος Ιρλανδίας πλέον, δλδ της πατρίδας του αλκοόλ που οι άνθρωποί πίνουν μέχρι λυποθυμίας κυριολεκτικά, μπορώ να πω ότι πρέπει να είμαστε η μοναδική ευρωπαική χώρα που τόσος κόσμος οδηγάει ακόμα μεθυσμένος. Ακόμα και σε όλες τις ανατολικές χώρες τύπου Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία, Ρωσία κτλ ξέρουν ότι θα βγεις να πιεις και δεν θα πάρεις αυτοκίνητο. Το 90% τηρεί το μηδενικό όριο, ούτε καν 1 ποτό. Περιττό να πω ότι ακόμα "μου την λένε" μέχρι και οι γονείς μου όταν είναι εδώ και πάμε έξω και εγώ πίνω κοκά κόλα όταν οδηγώ ... το γνωστό "ε πιες μια μπύρα, δεν πειράζει".

Επεξ/σία από gthe
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, divo είπε

Δεν λεω οτι φταινε μονο οι άλλοι, αλλά το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι. Απο τη στιγμή που εχω υποχρεώσεις, που η υποχρεωση μου ειναι να πληρωνω το καθε τι που βγαινει, απαιτώ να έχω και δικαιώματα.

Δικαίωμα μου δεν λεω οτι ειναι να τρεχω, αν και πιστεύω οτι κανενας δε θα το εκανε αν υπηρχαν οι προηγούμενες υποδομες που γραφω,αλλα ειναι να εχω ασφαλεια, να εχω μπαρες στους δρομους που να λειτουργουν για προστασια και οχι σαν λαιμητομο, να μη παταω φρενο με 40 χλμ και να κανω πατιναζ και το σταυρο μου παραλληλα, να φτιαχνω καφε στο σπιτι μου και οχι να βαζω νερο ζαχαρη και καφε στο σεικερ και να ειναι ετοιμο μολις φτασω στη δουλεια μου, απο τις λακουβες και τα σαμαρακια που εχουν οι δρομοι σε μόλις 4 χιλιομετρα αποσταση και ολα τα συναφή. Δεν ειναι δυνατον να φτιαχνεις δρομο οπως η Αττικη οδο και να εχεις οριο 100 και να υπαρχουν ωρες που πήζει. Αυτο θα πει προβλεψη.

Εχουμε γινει Ευρωπαιοι, γιατι δεν εφαρμοζονται οι κανοινισμοι και δεν τιμωρουνται αυτοι που ειναι υπευθυνοι για την εφαρμογη τους; Γιατι στην Αμερικη τους πλακωνουν στις μηνύσεις και εδω δε βρισκεις το δικιο σου; Για ποιο λογο οταν ειναι για τα δικαιώματα μας να παιρνουν το πρωτο συστατικο της λεξης ευρωπαιοι και να μας αφήνουν μονο το δευτερο;..... 

Για ολα αυτα λοιπον σε κανουν παρανομο που και ακομα και στην παρανομια σου δεν θελουν να σε συμμορφώσουν αλλα να στα παρουν. αν θελανε να σε συμμορφώσουν δε θα σου ελεγαν περασες κοκκινο 300€ προστιμο αλλα θα ελεγαν περασες κοκκινο δίπλωμα θα ξαναδεις σε 2 χρονια....

Το θεμα δεν ειναι πως θα συμμορφωθώ και να συμβιβαστώ εγω και ο καθε εγω, με την ολη κατασταση αλλα το πως θα φτιαξει- αλλαξει η κατασταση.

Εγώ με 40 δεν έχω δει κανέναν στην αριστερή λωρίδα. Μάλλον θες να πηγαίνεις με 200+ και ο άλλος πάει με 120, το όριο δλδ.  Να πάει κανείς 10-20 χλμ παραπάνω θα το καταλάβω. Αλλά να πας με διπλή ταχύτητα είναι δολοφονία με προθεση. Τις τελευταίες 10 ημέρες στη Μυτιλήνη 2 ατυχήματα 3+1 νεκροί και ένας ακόμα χαροπαλευει. Τι; Υπερβολική ταχύτητα. Γιατί; Γιατί μπορεί, γιατί ίσως και αυτός πληρώνει και θέλει καλύτερους δρόμους και δεν τους έχει ΑΡΑ ας τρέξει σε αυτούς που έχει. Δε γαμιεται;  Για να προλάβεις να πας στη δουλειά σου μπορείς να ξυπνάς νωρίτερα, 10 λεπτά. Εύχομαι κάποτε οποίος κάνει δολοφονικές παραβάσεις να κάνει 2 χρόνια κοινωνική εργασία στα επείγοντα του ΚΑΤ να δει τι θα μπορούσε να προκαλέσει. Αλλά τι λέω. Σιγά μη βάλετε μυαλό από λόγια. Γνωστός μου γλύτωσε από "θαύμα" γιατί είχε παραπάνω χλμ με μηχανή , έφυγε στη στροφή χωρίς κράνος, έφαγε το κεφάλι του ....και πάλι οδηγάει χωρίς κράνος. Δεν υπάρχει σωτηρία. Δε περιμένω να βάλετε μυαλο. Εύχομαι μόνο να μη βάλετε κανέναν σε φέρετρο. 

  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, xampo_s είπε

Εγώ με 40 δεν έχω δει κανέναν στην αριστερή λωρίδα. Μάλλον θες να πηγαίνεις με 200+ και ο άλλος πάει με 120, το όριο δλδ.  Να πάει κανείς 10-20 χλμ παραπάνω θα το καταλάβω. Αλλά να πας με διπλή ταχύτητα είναι δολοφονία με προθεση. Τις τελευταίες 10 ημέρες στη Μυτιλήνη 2 ατυχήματα 3+1 νεκροί και ένας ακόμα χαροπαλευει. Τι; Υπερβολική ταχύτητα. Γιατί; Γιατί μπορεί, γιατί ίσως και αυτός πληρώνει και θέλει καλύτερους δρόμους και δεν τους έχει ΑΡΑ ας τρέξει σε αυτούς που έχει. Δε γαμιεται;  Για να προλάβεις να πας στη δουλειά σου μπορείς να ξυπνάς νωρίτερα, 10 λεπτά. Εύχομαι κάποτε οποίος κάνει δολοφονικές παραβάσεις να κάνει 2 χρόνια κοινωνική εργασία στα επείγοντα του ΚΑΤ να δει τι θα μπορούσε να προκαλέσει. Αλλά τι λέω. Σιγά μη βάλετε μυαλό από λόγια. Γνωστός μου γλύτωσε από "θαύμα" γιατί είχε παραπάνω χλμ με μηχανή , έφυγε στη στροφή χωρίς κράνος, έφαγε το κεφάλι του ....και πάλι οδηγάει χωρίς κράνος. Δεν υπάρχει σωτηρία. Δε περιμένω να βάλετε μυαλο. Εύχομαι μόνο να μη βάλετε κανέναν σε φέρετρο

Άσε που πλέον τα σύγχρονα αυτοκίνητα (και σύγχρονα δεν μιλάμε για ολοκαίνουργια, και 10 χρονών ακόμα) είναι πολυ ασφαλή αν τηρούνται τα όρια και πραγματικά μειώνεται αρκετά η πιθανότητα για θανατηφόρο ατύχημα. Δλδ οκ ... και ανάποδη κλίση να έχει δρόμος (που κακώς έχει) με όριο 120, ποιος φεύγει πραγματικά σε στροφή αν όντως πας μέχρι 120, άντε 130 ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

                                                                                                                                               
Ανάλυση θανατηφόρων ατυχημάτων Έτους 2018                                                                                                                                  
                                                                                                                                               
Αίτια Ποσοστό  επι του συνολου   Όχημα Ποσοστό  επι του συνολου                                                                                                                                  
Υπερβολική ταχύτητα 23 3,5%   Ι.Χ.Ε. 332 50,7%                                                                                                                                  
Αντικανονικό προσπέρασμα  9 1,4%   Φορτηγό κάτω των 3,5 τόνων 52 7,9%                                                                                                                                  
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα 32 4,9%   Φορτηγό άνω των 3,5 τόνων 1 0,2%                                                                                                                                  
Παραβίαση προτεραιότητας 24 3,7%   Γεωργικό μηχάνημα 15 2,3%                                                                                                                                  
Απόσπαση προσοχής οδηγού  56 8,5%   Δ.Χ.Ε. 9 1,4%                                                                                                                                  
Παραβίαση σηματοδότη 11 1,7%   Ποδήλατο 3 0,5%                                                                                                                                  
Οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή 16 2,4%   Δίκυκλο 231 35,3%                                                                                                                                  
Λοιπά αίτια αναφερόμενα σε οδηγούς 173 26,4%   Ελληνικής Αστυνομίας 3 0,5%                                                                                                                                  
Ερευνώνται 250 38,2%   Άλλο 9 1,4%                                                                                                                                  
Αίτια αναφερόμενα σε επιβάτες 4 0,6%   ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 655                                                                                                                                    
Αίτια αναφερόμενα στους πεζούς 55 8,4%   Ιδιότητα παθόντα Ποσοστό  επι του συνολου                                                                                                                                  
Αίτια αναφερόμενα στην οδό και στον καιρό 1 0,2%   Οδηγός 451 63,6%                                                                                                                                  
Αίτια αναφερόμενα στο όχημα 1 0,2%   Επιβάτης 105 14,8%                                                                                                                                  
ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 655     Πεζός 153 21,6%                                                                                                                                  
        ΣΥΝΟΛΟ ΝΕΚΡΩΝ 709                                                                                                                                    
                                                                                                                                               
Είδος Ποσοστό  επι του συνολου   Ηλικία Ποσοστό  επι του συνολου                                                                                                                                  
Σύγκρουση 224 34,2%   0-17 21 3,0%                                                                                                                                  
Παράσυρση Πεζού 155 23,7%   18-25 104 14,7%                                                                                                                                  
Πρόσκρουση 62 9,5%   26-35 98 13,8%                                                                                                                                  
Εκτροπή 192 29,3%   36-45 110 15,5%                                                                                                                                  
Ανατροπή 22 3,4%   46-55 93 13,1%                                                                                                                                  
ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 655     55+ 283 39,9%                                                                                                                                  
        ΣΥΝΟΛΟ ΝΕΚΡΩΝ 709                                                                                                                                    
                                                                                                                                               
Οδικό δίκτυο Ποσοστό  επι του συνολου   Ώρα Ποσοστό  επι του συνολου                                                                                                                                  
ΝΕΟ Αθηνών - Πατρών 9 1,4%   07:00 - 09:00 63 9,6%                                                                                                                                  
ΝΕΟ Αθηνών - Θεσ/κης 27 4,1%   09:00 - 13:00 140 21,4%                                                                                                                                  
Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων  5 0,8%   13:00 - 17:00 133 20,3%                                                                                                                                  
Εγνατία οδό 17 2,6%   17:00 - 21:00 118 18,0%                                                                                                                                  
Αττική Οδό 7 1,1%   21:00 - 24:00 79 12,1%                                                                                                                                  
Λοιπό Ε.Ο. Δίκτυο 166 25,3%   24:00 - 07:00 122 18,6%                                                                                                                                  
Λοιπό Οδικό Δίκτυο 158 24,1%   ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 655                                                                                                                                    
Κατοικημένη Περιοχή 249 38,0%                                                                                                                                          
BOAK 5 0,8%                                                                                                                                          
Άλλο 12 1,8%                                                                                                                                          
ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 655                                                                                                                                            
                                                                                                                                               
Πίνακας επικίνδυνων παραβάσεων
 ΕΤΟΥΣ 2018-2017
         
ΕΙΔΟΣ ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ 2018 2017 ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ
Παραβίαση προτεραιότητας  2.270 2.928 -658 -22,5%
Παραβίαση ερυθρού Σηματοδότη  14.931 15.229 -298 -2,0%
Αντικανονικοί ελιγμοί 4.593 6.772 -2.179 -32,2%
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα  11.364 11.102 262 2,4%
Αντικανονικό Προσπέρασμα  6.706 7.554 -848 -11,2%
Κίνηση στην αριστερή λωρίδα - Μη κίνηση στο άκρο δεξιό της οδού 310 400 -90 -22,5%
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας  33.380 31.510 1.870 5,9%
Μη χρήση παιδικών καθισμάτων 920 867 53 6,1%
Μη χρήση κράνους  52.706 59.405 -6.699 -11,3%
Παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ)  25.845 19.009 6.836 36,0%
Παραβάσεις ταχύτητας 213.333 208.190 5.143 2,5%
Παραβίαση χρήσης κινητού τηλεφώνου 18.224 23.799 -5.575 -23,4%
Φθαρμένα ελαστικά  5.785 5.606 179 3,2%
Παραβάσεις διαφημιστικών πινακίδων 3.165 3.424 -259 -7,6%
Μέθη 33.394 32.964 430 1,3%
ΣΥΝΟΛΟ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ  426.926 428.759 -1.833 -0,4%
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NickTG είπε

Εντάξει, εννοούσα τους νεκρούς στρατιωτες στο πεδίο της μάχης.Αν είναι αυτό το θέμα μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, thodoris1985 είπε

Πραγματικά λυπάμαι άτομα τα οποία δεν έχουν επίγνωση του τρόπου οδήγησης τους. Δε θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβετε τι μπορεί να προκαλέσετε.

Δολοφόνος ή ανεγκέφαλος; Κανονικά δε θα έπρεπε να έχεις τη δυνατότητα να οδηγήσεις ξανά.
 

Αυτά να τα πείτε στους συγγενείς των θυμάτων από ατυχήματα. Πρώτη φορά βλέπω αστυνομικό με γνώσεις στατιστικής. Απαράδεκτος και επικίνδυνος

Θοδωρή δεν υπάρχει οικογένεια να μην έχει θρηνήσει θύματα στην άσφαλτο, προσωπικά έχω χάσει 2 άτομα και ακόμα μετά από 20 χρόνια ακόμα με πονάει, όμως δεν μπορείς να κρίνεις τους άλλους για αυτό έχουμε τους νόμους. Προφανώς έχεις πόνο μέσα σου για αυτό αντιδράς έτσι, θέλουμε δεν θέλουμε αυτό θα συνεχίσει είναι δύσκολα να αλλάξει με αυτή την κουλτούρα που έχουμε και με αυτούς τους δρόμους, αν και έχει βελτιωθεί η κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαστε τραγικοί και δεν αλλάζουμε όσο και να τσούζουν τα πρόστιμα..κράνος, κινητό, αλκοόλ και συμπεριφορές ότι νάναι..ο δρόμος είναι πίστα για κάποιους να βγάζουν τ'αποθυμένα τους.
Αν δεν ενσωματωθεί ως μάθημα στο σύστημα παιδείας μας η οδική συμπεριφορά ως πεζός αλλά και οδηγός δεν θ'αλλαξουμε..αν δεν ΄δωσουμε εμείς το καλό παράδειγμα στα νεά παιδιά.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, vlkr said:

Εντάξει, εννοούσα τους νεκρούς στρατιωτες στο πεδίο της μάχης.Αν είναι αυτό το θέμα μας...

 

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Απώλειες_κατά_τον_Β΄_Παγκόσμιο_Πόλεμο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, thodoris1985 είπε

Δολοφόνος ή ανεγκέφαλος; Κανονικά δε θα έπρεπε να έχεις τη δυνατότητα να οδηγήσεις ξανα

Ανεγκέφαλος ανωριμος οδηγηκα μη έχοντας επίγνωση το τι μπορω να προκαλέσω.

Αυτα πλεον ειναι λαθοι του παρελθόντος που ευτυχώς δεν προκάλεσαν δυστύχημα.

Το αν θα έπρεπε να ειχα την δυνατότητα να οδηγήσω ξανα εκει εισαι υπερβολικός. Πρεπει να υπαρχει τιμωρια και ξανα εξετάσεις για δίπλωμα οχι ισοβια τιμωρία.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...