Προς το περιεχόμενο

Aξιζει η αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου αν εχεις σαν παροχο την ΔΕΗ ?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκεφτομαι να παρω δευτερο αμαξι (ηλεκτροκινητο) για την πολη, αλλα με τοσους φορους που πληρωνουμε στη δεη (οι οποιοι πανε αναλογα με το ποσο ρευμα καις)  δεν ξερω αν αξιζει..

Επεξ/σία από dimos15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αρχικά εχεις χώρο για εγκατάσταση της συσκευής φόρτωσης.

Πάρκινγκ;

https://www.volkswagen.gr/el/id-hub/answers/how-can-i-charge-up.html

 

Η κατανάλωση φόρτισης, από το λινκ, ειναι:

Φόρτιση AC στο MEB με ισχύ 7 έως 11 kW. Οι μπαταρίες φορτίζονται πλήρως στα 11 kW π.χ. μεταξύ 5 ωρών (μικρές επιλογές μπαταρίας) και 8 ωρών.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dimos15 είπε

Σκεφτομαι να παρω δευτερο αμαξι (ηλεκτροκινητο) για την πολη, αλλα με τοσους φορους που πληρωνουμε στη δεη (οι οποιοι πανε αναλογα με το ποσο ρευμα καις)  δεν ξερω αν αξιζει..

Γενικά οι επιβαρύνσεις φόρων στα καύσιμα είναι τόσο μεγάλες που ακόμη και το τιμολόγιο της ΔΕΗ βγαίνει φθηνότερο. Το πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Αρχικά εχεις χώρο για εγκατάσταση της συσκευής φόρτωσης.

Πάρκινγκ;

https://www.volkswagen.gr/el/id-hub/answers/how-can-i-charge-up.html

Η κατανάλωση φόρτισης, από το λινκ, ειναι:

Φόρτιση AC στο MEB με ισχύ 7 έως 11 kW. Οι μπαταρίες φορτίζονται πλήρως στα 11 kW π.χ. μεταξύ 5 ωρών (μικρές επιλογές μπαταρίας) και 8 ωρών.

Εχω χωρο εγκαταστασης, parking δεν εχω..

Δηλαδη θελεις 10 euro για μια πληρη φορτιση ?

1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Γενικά οι επιβαρύνσεις φόρων στα καύσιμα είναι τόσο μεγάλες που ακόμη και το τιμολόγιο της ΔΕΗ βγαίνει φθηνότερο. Το πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι άλλο.

 

Τι προβλημα εχουν? Το range?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν εχει πάρκινγκ το ξεχνας το ηλεκτροκίνητο, δεν υπαρχουν υποδομές, αλλα και να ειχες, μεχρι χαλκιδα πας και πισω και μάλιστα αυθημερόν.

Ασε που σε 5 χρονια θελεις 6000€ για  αλλαγή μπαταριών

100-140€ ανα kw.

.

Πάρε ενα μικρό βενζινοκίνητο και σε 20 χρόνια τα ξανά λέμε

.

Αν ήμαστε ακόμα σε αυτόν τον πλανήτη

  • Like 3
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή τη στιγμή, έτσι κι αλλιώς βάσει αρχικής τιμής απόκτησης καινούριου ή μεταχειρισμένου, δεν αποσβένεται η αγορά ενός ηλεκτρικού στην παρούσα φάση στη χώρα.

Ανεξάρτητα από τα άλλα προβλήματα υποδομών. Καθαρά οικονομοτεχνικά ως επιλογή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Αν είχα γκαράζ έστω και σε πυλωτή θα έπαιρνα ηλεκτρικό χθές κιόλας. Με 300+ χιλίομετρα αυτονομία κινείσαι άνετα παντού πριν χρειαστεί φόρτιση. θα σου βγαίνει γύρω στα 3 ευρώ τα 100 χλμ γιατί υπάρχει και η ανάκτηση ενέργειας απο το φρενάρισμα η την κύλιση χωρίς γκαζι. Και δεν χρειάζεται να είναι tesla η Etron Αudi, μια χαρά είναι και το Nissan Leaf. Άμα πάρεις ηλεκτρικό στην Ελλάδα δεν το πάιρνεις για ταξίδια έτσι κι αλλιώς, αλλά κυρίως για μετακίνηση μέσα στην πόλη. Οι μπαταρίες σε καμία περίπτωση δεν χαλάνε σε 5 χρόνια, και επίσης όσο αυξανονται οι πωλήσεις ηλεκτρικών, και η τιμή των μπαταριών θα πέφτει, αλλα και νέοι κατασκευαστες θα βγάζουν after market φθηνότερες. Μην εκπλαγούμε σε λίγα χρόνια αν δούμε και κιτ μετατροπής αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα σε ηλεκτρικο.

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, G.bar είπε

  Αν είχα γκαράζ έστω και σε πυλωτή θα έπαιρνα ηλεκτρικό χθές κιόλας. Με 300+ χιλίομετρα αυτονομία κινείσαι άνετα παντού πριν χρειαστεί φόρτιση. θα σου βγαίνει γύρω στα 3 ευρώ τα 100 χλμ γιατί υπάρχει και η ανάκτηση ενέργειας απο το φρενάρισμα η την κύλιση χωρίς γκαζι. Και δεν χρειάζεται να είναι tesla η Etron Αudi, μια χαρά είναι και το Nissan Leaf. Άμα πάρεις ηλεκτρικό στην Ελλάδα δεν το πάιρνεις για ταξίδια έτσι κι αλλιώς, αλλά κυρίως για μετακίνηση μέσα στην πόλη. Οι μπαταρίες σε καμία περίπτωση δεν χαλάνε σε 5 χρόνια, και επίσης όσο αυξανονται οι πωλήσεις ηλεκτρικών, και η τιμή των μπαταριών θα πέφτει, αλλα και νέοι κατασκευαστες θα βγάζουν after market φθηνότερες. Μην εκπλαγούμε σε λίγα χρόνια αν δούμε και κιτ μετατροπής αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα σε ηλεκτρικο.

αυτό με τα 300+ χλμ μην το πολυλες , δεν ισχύει

αν ιδίως ανάψεις a/c  και θέλεις να μην οδηγείς σαν γέρος 150χρονών υπολόγισε τα μισά.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπαμε και παραπάνω, η αγορά αμιγώς ηλεκτρικού αυτή τη στιγμή, με την τιμή ρεύματος στην Ελλάδα, δεν αποσβένεται.

Με τον καιρό θα επαναμελετήσουμε την οικονομοτεχνική εξίσωση.

Αυτό φυσικά δεν εμποδίζει κάποιον είτε από γούστο είτε επειδή τού αρέσει να είναι early adopter, να επιλέξει την αγορά ενός αμιγώς ηλεκτρικού στην Ελλάδα. Απλά, πάνω στο αρχικό ερώτημα περί οικονομικού συμφέροντος, ακόμα είναι τόσο ακριβά για δεδομένο μέγεθος οχήματος, που συμφέρει ακόμα να έχεις θερμικό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Όπως είπαμε και παραπάνω, η αγορά αμιγώς ηλεκτρικού αυτή τη στιγμή, με την τιμή ρεύματος στην Ελλάδα, δεν αποσβένεται.

Κανε μια ερευνα λιγο στα ιντερνετς, σχετικα με την τιμη κιλοβατωρας στην Ευρωπη και δες σε ποια θεση βρισκεται η Ελλαδα.

Α και που 'σαι ... φθηνοτερο το ρευμα δε θα γινει ουτε αυριο, ουτε του χρονου ουτε σε 10 χρονια.

Αρα συμφωνα με τα λεγομενα σου, δεν συζηταμε ποτε ξανα για ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα.

Case closed, topic locked?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, >>Morpheus>> είπε

Κανε μια ερευνα λιγο στα ιντερνετς, σχετικα με την τιμη κιλοβατωρας στην Ευρωπη και δες σε ποια θεση βρισκεται η Ελλαδα.

Α και που 'σαι ... φθηνοτερο το ρευμα δε θα γινει ουτε αυριο, ουτε του χρονου ουτε σε 10 χρονια.

Αρα συμφωνα με τα λεγομενα σου, δεν συζηταμε ποτε ξανα για ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα.

Case closed, topic locked?

Το προβλημα δεν ειναι η τιμη της κιλοβατωρας ειναι οτι βαζουν 100 φορους στον λογαριασμο ..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, >>Morpheus>> είπε

Κανε μια ερευνα λιγο στα ιντερνετς, σχετικα με την τιμη κιλοβατωρας στην Ευρωπη και δες σε ποια θεση βρισκεται η Ελλαδα.

Α και που 'σαι ... φθηνοτερο το ρευμα δε θα γινει ουτε αυριο, ουτε του χρονου ουτε σε 10 χρονια.

Αρα συμφωνα με τα λεγομενα σου, δεν συζηταμε ποτε ξανα για ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα.

Case closed, topic locked?

Κάνεις επαγωγές που δεν έχω κάνει.

Το ότι δεν γίνεται απόσβεση στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Αυτή τη στιγμή πουθενά δεν συμφέρει η αγορά ηλεκτρικού στην Ευρώπη. Αυτή τη στιγμή αγοράζουν μόνο οι early adopters που δεν εξετάζουν το ζήτημα οικονομοτεχνικά, σαν συνολικό κόστος κατοχής αυτοκινήτου ανά έτος ή στη διάρκεια ζωής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα Nissan Leaf στην πιο φθηνή του έκδοση κοστίζει στη Μ. Βρετανία £28,000. Ένα Micra με 117 άλογα βενζινοκίνητο κοστίζει στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού περίπου £17,500. Με £1,3/lt μέση τιμή βενζίνης, παίρνεις το Micra και πάνω απο 7,500 λίτρα καυσίμου. Και 8lt/100 να καίει το Micra κατα μέσο όρο (που δε καίει), με 10,000km το χρόνο που είναι μια μέση χρήση εντός πόλης, θες 9 χρόνια τουλάχιστον να φτάσεις στο κόστος του Leaf θεωρώντας πως το φορτίζεις εντελώς δωρεάν (που δε συμβαίνει κι υπολογίζοντας και τον φόρο του Micra). Και προφανώς με το Micra μπορείς να πας και ταξίδι πάνω απο 300χλμ που να φτάσεις την ίδια μέρα. 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αυτη τη στιγμή πανάκριβα παιχνίδια για άτομα που όχι μόνο έχουν λυμένα τα οικονομικά τους προβλήματα, αλλά τους περισσεύουν κιόλας για να το παίξουν οικολόγοι (Νορβηγοί, Καλιφορνέζοι start-upers etc). Και όταν τρέχει το χρήμα, μπορείς να πάρεις το E-tron ή το I-Pace που έχουν φοβερή απόδοση, μεγάλη αυτονομία, quick charging και όλα τα λοιπά καλούδια. Δεν έχουν προοπτική όμως αυτή τη στιγμή να αντικαταστήσουν μαζικα τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ. Επίσης, δεν είναι δεδομένο πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα φθηνήνουν γιατί τα στοιχεία που χρειάζονται για τις μπαταρίες θα έχουν μεγαλύτερη ζήτηση και μπορεί να ακριβύνουν (ή να γίνουν μέρος εμπορικού πολέμου π.χ.). Πιο πιθανό είναι να γίνει mainstream το υβριδικό σύστημα, που συνδυάζει θετικά κι απο τις δυο πλευρές. 

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...