Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενας τυπος ελεγε στο emtbforums οτι ο Ε7000 του εβγαλε 27.000 χμ μεχρι που παρεδωσε.. τρομερο.

Σε αλλα νεα, το ποδηλατο μου που ηταν να σταλει τελος Μαιου με αρχες Ιουνιου παει για παραταση, παιζουν τρελες καθυστερησεις απο τη Shimano. Εχω αρρωστησει, δεν ξερω τι να κανω.

Επεξ/σία από asemnos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Υπομονή! Γενικά με την μανδημία έχουν πάρει τα πάνου τους τα ποδήλατα. Φίλος που τώρα αποφάσησε να πάρει eMTB δεν βρίσκει όχι για δείγμα... ούτε ημερομηνία δεν του δίνουν!

Ωραίος ο Shimano τον δοκίμασα σε Fully. Τελικα πήρα eMTB με Bosch Gen.4 σε Hardtail γιατι που άρεσε λίγο περισσότερο στον τρόπο της υποβοήθησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

164428400_247954387050881_8664993130147623008_n.jpg.d1ded2cb1b44a292696b3af09c63480a.jpg

Γεια σας φιλοι! Επειδη εχω χασει επεισοδια, και τα πραγματα οπως φαινεται αλλαζουν με τις νομοθεσιες... Με αυτο εχω καλυψη ή χρειαζεται κι αλλο εγγραφο;

Επισης για  scooter citycoco 2000w γνωριζετε τι ακριβως θα χρειαστει; 

Διπλωμα, και ασφαλεια οκ, γνωριζω. Με πιστοποιηση για το οχημα που δεν εχω, τι κανω; Γιατι εκτος απο το εγχειριδιο δεν μου ειχαν δωσει κατι αλλο.

Επεξ/σία από gianniscitycoco
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, gianniscitycoco είπε

Με αυτο εχω καλυψη ή χρειαζεται κι αλλο εγγραφο;

Καλύτερα να στείλεις στο  [email protected]

σ.48 λέει τη φόρμα

ηλεκτροκίνησηΚΟΚ.pdf

__________________________________

2 ερωτήσεις , 250άρι καινούριο κιτ απο Ελλάδα χωρίς μπαταρίες και μπροστά τροχό πόσο κάνει περίπου ? Με με πιάσουν τον ποπό !

Και 500άρι μεταχειρισμένο πόσο πουλιέται ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, korakios είπε

Καλύτερα να στείλεις στο  [email protected]

σ.48 λέει τη φόρμα

ηλεκτροκίνησηΚΟΚ.pdf 1 MB · 1 download

__________________________________

2 ερωτήσεις , 250άρι καινούριο κιτ απο Ελλάδα χωρίς μπαταρίες και μπροστά τροχό πόσο κάνει περίπου ? Με με πιάσουν τον ποπό !

Και 500άρι μεταχειρισμένο πόσο πουλιέται ?

Ευχαριστω για την απαντηση αλλα δεν ανοιγουν οι σελιδες επικοινωνιας email κλπ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gianniscitycoco είπε

Ευχαριστω για την απαντηση αλλα δεν ανοιγουν οι σελιδες επικοινωνιας email κλπ.

το email αυτό είναι πάντως

https://www.ggde.gr/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1

τουλάχιστον εκεί μου απάντησαν

το pdf δεν ανοίγει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πρέπει να έχεις θέμα αφού το συγκεκριμένο ποδήλατο μπαίνει και στην επιδότηση. Το ΦΕΚ 40Α από το et.gr κατεβαίνει από εδώ. Στο άρθρο 29, παρ. 1, από (α) έως (ε) γράφει τι χρειάζεται να πληροί το ποδήλατο. Το πιστοποιητικό που ανέβασες έχει και frame number, motor number άρα είναι μοναδικό για το ποδήλατό σου. Αν ποτέ φτιάξουν βάση δεδομένων όπως αναφέρει το άρθρο θα πρέπει να δηλώσει ο εισαγωγέας τα στοιχεία αυτά. Αν δεν υπάρχει εισαγωγέας και το έφερες μόνος σου, δεν γνωρίζω τι προβλέπεται. Στο μεταξύ απλώς επιδεικνύεις το πιστοποιητικό σε τυχόν έλεγχο. Εσένα έχει και το ανεξίτηλο σήμα που γράφει στο (ε); 

Για το CityCoco βλέπω ο εισαγωγέας είναι από αυτούς που διαφημίζουν ότι δεν χρειάζονται πινακίδες γιατί έχουν εκτελωνιστεί ως ηλεκτρικά πατίνια. Δεν αποκλείεται να είναι αυτός ο Θεσσαλονικιός που γκρίνιαζε και τον έκραζαν όλοι οι υπόλοιποι στη διαβούλευση. Ρώτα καλύτερα στην τροχαία τι έγγραφα θέλουν για να βγάλεις πινακίδες μοτοποδηλάτου και προσπάθησε να βρεις άκρη με τον πωλητή - εισαγωγέα για να σου τα προμηθεύσει. Ενημέρωσε και εμάς εδώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή διαβάζωντας το ΦΕΚ δε μπορώ να πω ότι έβγαλα άκρη (no surprise there), ας ρωτήσω κι εσάς. Έχω ένα Fiido D2S με μοτέρ 250W που τερματίζει στα 25km/h (μ εμένα πάνω ούτε αυτά, αλλά φαντάζομαι όταν το τεστάριζαν με κινέζο πάνω τα έπιανε). Το ποδήλατο έχει και χειρόγκαζο. Οπότε απ ότι καταλαβαίνω με το νέο νόμο δε μπορεί να κυκλοφορεί αφενός γιατί δεν έχει χαρτιά και αφετέρου γιατί έχει χειρόγκαζο. Υπάρχει καμιά πρόβλεψη για "νομιμοποίηση" ή πρέπει να το ψάξουμε μέσω νομικών κινήσεων; Γιατί είναι τουλάχιστον αστείο να νομιμοποιούμε κτίσματα στη μέση δασών και πλαγιών και να μη γίνεται για ηλεκτρικά ποδήλατα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, angmar είπε

Υπάρχει καμιά πρόβλεψη για "νομιμοποίηση" ή πρέπει να το ψάξουμε μέσω νομικών κινήσεων;

αυτό ζήτησα στο 2ο email . Όσοι περισσότεροι στείλουν τόσο καλύτερα

[email protected]

Πήγα σήμερα απο το ποδηλατάδικο που το ξέρω το παλικάρι και μιλούσαμε, μου είπε τέλος τα κιτ μετατροπής με χειρόγκαζο και σκουτεράκια χωρίς δίπλωμα

Μου πρότεινε να αλλάξω το μοτέρ σε 250άρι (απο κιτ)  όπου και θα μου δώσει χαρτιά ,σε περίπτωση που μου τα ζητήσουν , όμως δεν υπάρχει δυνατότητα σήμανσης / αυτοκόλλητου ΕΛΟΤ. Αυτά τα έχουν μόνο τα έτοιμα , ίσως αργότερα έχουν και τα κιτ ,δε ξέρει και ίδιος τι θα κάνουν . Αυτά τα μοτέρ που έχει ,αναφέρουν καθαρά οτι δεν υπάρχει χειρόγκαζο ,είναι 250watt και τελική 25χλμ, αλλά είναι απλά ένα χαρτί με τα χαρακτηριστικά και δεν μπορεί να υπογράψει δήλωση/βεβαίωση.

Το θέμα είναι οτι κινούμαι αποκλειστικά με ποδήλατο για κέντρο συνέχεια (όταν το επιτρέπει ο καιρός) και η υπερσπάνια πιθανότητα να πέσω σε κανα περίεργο υπάρχει.

Αν μου έδινε τουλάχιστον το μοτέρ και ήμουν 100% καλυμμένος θα το έκανα, τώρα μόνο με το χαρτί με τα χαρακτηριστικά δε μου λέει κάτι

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@angmar 

Για να γίνει συμβατό με τις προδιαγραφές "ποδηλάτου με υποβοήθηση", το σίγουρο είναι ότι πρέπει να αφαιρεθεί το χειρόγκαζο. Αυτό όμως - όπως το διαβάζω εγώ - δεν επαρκεί, γιατί χρειάζεται και κάποιον να βεβαιώσει ότι όντως πληροί τα 25/250 (και όχι μόνο, αφού το πρότυπο προβλέπει και άλλες λεπτομέρειες που μάλλον δεν τις πληρούν τα περισσότερα παλιότερα κινέζικα έτοιμα). Δεν θα μπορούσαν να έχουν προβλέψει μια βεβαίωση μηχανολόγου, όπως για τις μετατροπές κινητήρων;

Το ατυχές είναι ότι για τα παλιά πατίνια που πιάνουν πάνω από 25Km/h τους λέει απλά να τα πηγαίνουν με 25 (ή να τα τροποποιήσουν σε μάστορα ώστε να πηγαίνουν μέχρι 25 - δεν έχει ξεκαθαριστεί ποιο από τα δύο, το αφήνει φλου και αυτό σχολιάστηκε και στην διαβούλευση από επίσημους φορείς). Κάτι αντίστοιχο θα άξιζε να πετύχουμε και για τα παλιά ποδήλατα που τώρα φαίνεται πως μένουν ξεκρέμαστα.

Σε ένα Ιταλικό facebook group που παρακολουθώ για το ποδήλατο το δικό μου και του driver4 (το οποίο είναι πολύ διαδεδομένο στην Ιταλία), πολλοί αφαιρούν το χειρόγκαζο για να είναι σύννομοι. Φαίνεται ότι η σχετική Ιταλική νομοθεσία, που τέθηκε σε ισχύ αρκετά πριν από τη δική μας, δεν προβλέπει πιστοποιητικά και μ@κίες.

 

@driver4

Μούφα πιστοποιήσεις ήταν για αυτό τα κατέβασα μην μπερδευτεί κανείς και τον πάρω στο λαιμό μου. Ήταν για άλλα πρότυπα (ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, βαρέα μέταλλα κλπ).

@korakios

Πάντως έχουμε 2,5 μήνες περιθώριο. Ίσως μέχρι τότε να έχει ξακαθαρίσει πώς πρέπει να γίνεται με τα καινούρια κιτ.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Philippe είπε

Πάντως έχουμε 2,5 μήνες περιθώριο. Ίσως μέχρι τότε να έχει ξακαθαρίσει πώς πρέπει να γίνεται με τα καινούρια κιτ.

Δε νομίζω στην μπανανία να γίνει κάτι σωστά . Εντωμεταξύ το fb group για ηλεκτρικά ποδήλατα είναι ότι να'ναι, περισσότεροι είναι οι έμποροι, εκτός αν μπήκα σε λάθος...άσε που μου προτείναν με χειρόγκαζο και όλα τα χαρτιά 😁

επαγγελματίες λέμε !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios αν αλλάξουμε μοτέρ πρέπει να αλλάξουμε και μπαταρία ε;

@korakios αν αλλάξουμε μοτέρ πρέπει να αλλάξουμε και μπαταρία ε;

  @korakios αν αλλάξουμε μοτέρ πρέπει να αλλάξουμε και μπαταρία ε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/3/2021 στις 1:17 ΠΜ, Philippe είπε

Ρώτα καλύτερα στην τροχαία τι έγγραφα θέλουν για να βγάλεις πινακίδες μοτοποδηλάτου και προσπάθησε να βρεις άκρη με τον πωλητή - εισαγωγέα για να σου τα προμηθεύσει. Ενημέρωσε και εμάς εδώ.

Για το ηλ. ποδηλατο κι εγω νομιζω πως δεν θα εχει θεμα, απλα ρωτησα μηπως καποια ατομα πιο ενημερωμενα γνωριζουν. Για το σκουτερ τωρα πιστευω θα υπαρξει ζητημα... Θα δουμε

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας, μολις εχω νεοτερα, θα ενημερωσω.

Στις 23/3/2021 στις 11:02 ΜΜ, korakios είπε

το email αυτό είναι πάντως

https://www.ggde.gr/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1

τουλάχιστον εκεί μου απάντησαν

το pdf δεν ανοίγει ?

Ναι ανοιγει,  η αναφορα για τα ηλ. ποδηλατα ΕΠΗΟ ξεκιναει απο τη  σελιδα 22 και τελειωνει στην 25. Δεν ειδα αναφορες ομως για τα ηλ. σκουτερ, και τα πανω απο 25 χλμ. Οποτε η σκεψη που μου ερχεται ειναι οτι κανει αναφορα μονο γι αυτα που ειναι νομιμα... Και αφηνει να εννοηθει χωρις να το γραφει, πως τα υπολοιπα κυκλοφορουν παρανομα.

Επεξ/σία από gianniscitycoco
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, zio10 είπε

@korakios αν αλλάξουμε μοτέρ πρέπει να αλλάξουμε και μπαταρία ε;

 

όχι απαραίτητα , αλλά αν δεν έχει το αυτοκόλλητο και τη δήλωση ,δε νομίζω να έχει νόημα

το αυτοκόλλητο μπορεί να είναι το CE αλλά στα χαρακτηριστικά πρέπει να αναγράφεται οτι τηρεί τις προδιαγραφές του  ΕΛΟΤ EN 15194

edit : η δήλωση  αλλά και το αυτοκόλλητο ΕΛΟΤ (παράλογο για το αυτοκόλλητο αφου πριν αναφέρει οτι και το CE καλύπτει) λέει οτι είναι απαραίτητα μέχρι τη δημιουργία βάσης δεδομένων

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...