Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου στα 6500 ευρωπαιο ή Ιάπωνα;


yannis1394

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος ενός corolla 94' , που έκαψε η φλάντζα στα 340000 χλμ και μάλλον δεν αξίζει επισκευή, είμαι σε αναζήτηση διαδόχου!

 

Το budget είναι στα 6500  και είμαι μεταξύ 

116i 2008 f/l 122ps

Golf v 2008 tsi 122ps

Fiesta 1.4 2009 96 ps

Civic vtec 1.4 2009 

Mazda 2 1.5 2008  105 ps

Corolla 1.4 vvti 2006 

Ξέρω ότι συγκρινω λίγο πορτοκάλια με μήλα αλλά αυτες είναι όλες οι επιλογές με ταβάνι αυτα χρήματα. 

Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ μια από τις δύο πρώτες ,αλλά με έχουν τρομάξει αυτά που διαβάζω για πολλαπλασιαστές,μπεκ σε bmw και καδένα,λαδια σε tsi 

Οπότε θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει γνώμη για τα συγκεκριμένα ή αν πρέπει να πάω σε κάτι μικρότερο από τα υπολοιπα και να xω το κεφάλι μου ήσυχο. 

Σημαντικη είναι επίσης και η καταναλωση ,(καλό θα είναι να μπορεί να παιζει στο 6.5  κατά μέσο ορο με οικονομική οδήγηση) γιατί θα κινείται αρκετά και στην πόλη και δεν έχω ιδέα από τις καταναλώσεις bmw kai golf που υποθέτω θα διαφέρουν από αυτά που δίνει ο κατασκευαστής.

Ευχαριστώ !

 

Επεξ/σία από yannis1394
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 λεπτό πριν, yannis1394 είπε

116i 2008 f/l 122ps

Με 5500 κι αυτό τουλάχιστον με καμμένη φλάντζα θα είναι ή παντελώς διαλυμένο με χαλασμένα Μπέκ κλπ... ξέχασε το το facelift σε αυτά τα λεφτά. Για ένα αξιοπρεπές πας 8+ Χιλιάδες 

για το εν λόγω μοντέλο έγραψα πρόσφατα σε θέμα λίγο παρακάτω κάνε μια μελέτη. 
 

Με τα λεφτά που διαθέτεις μάλλον πας σε fiesta

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

6500 ήθελα να γράψω...

Θα το τσεκαρω!

Απλά, εβρισκα αρκετα golfakia kai 116  sto car.gr σε αυτά τα χρήματα και το σκεφτόμουν.

 

Στις 29/11/2018 στις 11:42 ΠΜ, junior-21- είπε

 

 

Επεξ/σία από yannis1394
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, yannis1394 είπε

6500 ήθελα να γράψω...

Θα το τσεκαρω!

Απλά, εβρισκα αρκετα golfakia kai 116  sto car.gr σε αυτά τα χρήματα και το σκεφτόμουν.

θέλει πολύ υπομονή και επιμονή

προσπάθησε να βρεις από ιδιώτη , γιατί οι επαγγελματίες κλασσικά τα υπερτιμούν και κάνουν πολλά κολπάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τα είχα και τα δύο πρώτα που έβαλες, αλλά τα έδωσα νωρίς με λίγα χιλιόμετρα. Το golf απ' ό,τι έμαθα έβγαλε αισθητήρα λ ή κάτι τέτοιο γύρω στα 150000, ενώ για το 116 δεν γνωρίζω. Για ένα διάστημα που τα είχα και τα δύο θυμάμαι ότι το BMW ήταν τρένο. Πήγαινα με 200Km/h στην Εθνική και η παρέα που είχα μέσα δεν το πιστεύανε με τίποτα, έπρεπε να τους δείξω το καντράν. Αλλά το πούλησα πρώτο γιατί σερνότανε, ούτε στην ράμπα δεν ανέβαινε χωρίς μαρσάρισμα.

Είσαι οριακά και για Golf MK6 νομίζω. Ίσως σε λίγο καιρό που θα βγει και η επόμενη γενιά να πέσει ένα τσακ. Κι εγώ ζαχαρώνω ένα MK6 DSG με κομπρέσσορα, αν και ξέρω από το συνεργείο που το πήγαινα παλιά ότι είναι πολύ ζημιάρικα τα άτιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, yannis1394 είπε

6500 ήθελα να γράψω...

Θα το τσεκαρω!

Απλά, εβρισκα αρκετα golfakia kai 116  sto car.gr σε αυτά τα χρήματα και το σκεφτόμουν.

Και στα 6500 για αξιοπρεπές το ξεχνάς. Σακάκια με γυρισμένα χιλιόμετρα και άδεια από εξοπλισμό είναι δυστυχώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι όμως δεν είναι αναγκαστικά έτσι. Το δικό μου 116i το πούλησαν μόλις €5500 πρόπερσι σε μαντρά και είχε 120Κ πραγματικά χιλιόμετρα και ατρακάριστο. Εγώ το είχα αγοράσει €30000 το 2005 με xenon, δερμάτινα, cruise control, αισθητήρες, you name it - μέχρι και φωτάκια στα χερούλια είχε όταν πήγαινες να ξεκλειδώσεις.

Επεξ/σία από Philippe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Philippe είπε

Κι όμως δεν είναι αναγκαστικά έτσι. Το δικό μου 116i το πούλησαν μόλις €5500 πρόπερσι σε μαντρά και είχε 120Κ πραγματικά χιλιόμετρα και ατρακάριστο. Εγώ το είχα αγοράσει €30000 το 2005 με xenon, δερμάτινα, cruise control, αισθητήρες, you name it - μέχρι και φωτάκια στα χερούλια είχε όταν πήγαινες να ξεκλειδώσεις.

Sorry man μου αλλά σε έγδαραν ανελέητα. Ο μάντρας το έδωσε άνετα 8500-9000....... με τα 5500-6500 παίρνεις διαλυμένα μοτέρ, γυρισμένα χλμ και αιρ-κοντίσιον μανιουαλ όχι πακέτο φωτισμού και δερμάτινα......... η τελευταία προσφορά που είχα για το δικό μου για ανταλλαγή ήταν 7800 από την αντιπροσωπεία (και έκτοτε άλλαξα λάστιχα αμορτισέρ και κάνα δυο πράγματα ακόμη όποτε σήμερα πιάνει παραπάνω), δε ξέρω γιατί το έκανες αυτό στο Αμαξι σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ 23 χιλιάρικα το έδωσα το 2008 σε φίλο. Ο επόμενος το πούλησε τόσο, αλλά όπου και να πήγε τόσο του έδιναν. Λογικά εσύ θα έχεις το πιο καινούργιο που έγινε facelift και ανέβασε λίγο ιπποδύναμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Philippe είπε

Εγώ 23 χιλιάρικα το έδωσα το 2008 σε φίλο. Ο επόμενος το πούλησε τόσο, αλλά όπου και να πήγε τόσο του έδιναν. Λογικά εσύ θα έχεις το πιο καινούργιο που έγινε facelift και ανέβασε λίγο ιπποδύναμη.

To facelift 2008-122ps λέω. 
Πιθανότατα δεν ήταν το αμάξι καλο Όπως το είχες εσυ - του έλειπαν Σερβίς ή ήθελε επισκευές... φαντάσου οτι μια αντλία νερού με θερμοστάτη να ήθελε το κοστοσ Ξεκινάει από 700€.... ασε που στις 120000 χλμ είναι σιγά σιγά η ώρα των μπεκ (μίνιμουμ 1200€) τα οποία αν δεν έχουν αλλαχτεί μπορεί ανα πάσα ώρα κ στιγμή να σε αφήσουν

παντως ξαναλέω είναι αδικαιολόγητα χαμηλό το νούμερο αν δεις λίγο την αγορά για το συγκεκριμένο μοντέλο.... Σκέψου οτι εγώ το δίνω 8,5 το δικό μου με παρα πολλά έξτρα (δεν έχει μόνο δέρμα και ηλιοροφή που δε τα ηθελα λόγω προηγούμενης κακής εμπειρίας και πακέτο φωτισμού γιατί θα αργούσε επιπλέον 2 μήνες να έρθει) και με έχουν πεθάνει στα τηλέφωνα (αλλά οι περισσότεροι δεν έχουν αρκετά μετρητά και ως ιδιώτης δε μπορώ να δεχτώ δόσεις κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 minutes ago, paylidis said:

φαντάσου οτι μια αντλία νερού με θερμοστάτη να ήθελε το κοστοσ Ξεκινάει από 700€.... ασε που στις 120000 χλμ είναι σιγά σιγά η ώρα των μπεκ (μίνιμουμ 1200€) τα οποία αν δεν έχουν αλλαχτεί μπορεί ανα πάσα ώρα κ στιγμή να σε αφήσουν

Πόσο για αντλία και θερμοστάτη;
120K για... μπεκ; Έλα Παναγία μου!

Και έλεγα ότι εγώ πληρώνω ακριβά τα service...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαν αλλαχτεί αυτά και το αμάξι ήταν αστέρι. Σωστή ήταν η τιμή για μαντρά, θα βγάλει και ένα χιλιάρικο ο μαντράς, λογικό το δικό σου να πηγαίνει +2, δεν βλέπω πρόβλημα. Πιθανόν να κόψεις και κάτι στο τέλος :) 

Η BMW έχει σχετικά φτηνά περιοδικά service πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Πόσο για αντλία και θερμοστάτη;
120K για... μπεκ; Έλα Παναγία μου!

Και έλεγα ότι εγώ πληρώνω ακριβά τα service...

Είναι ηλεκτρική-αυτόνομη.... (δε μπλέκεται πάνω στο συγκρότημα του κινητήρα)

τα σέρβις του 116 ΔΕΝ είναι ακριβά, οι ζημιές είναι...όπως και σε κάθε premium μάρκα...

οσο για τα μπεκ όντως πονάνε αλλα τουλάχιστον μόνο μια φορά - όταν αλλαχθούν δεν ξαναβγάζουν ποτέ πρόβλημα (ήταν ελαττωματικός ο αρχικός κωδικός). Το καλό είναι ότι σε όσους κάναμε μόνιμα συντήρηση εντός αντιπροσωπείας αναλαμβάνει ένα μέρος του κόστους η bmw Hellas στα πλαίσια good willing 

 

14 λεπτά πριν, Philippe είπε

Είχαν αλλαχτεί αυτά και το αμάξι ήταν αστέρι. Σωστή ήταν η τιμή για μαντρά, θα βγάλει και ένα χιλιάρικο ο μαντράς, λογικό το δικό σου να πηγαίνει +2, δεν βλέπω πρόβλημα. Πιθανόν να κόψεις και κάτι στο τέλος :) 

Η BMW έχει σχετικά φτηνά περιοδικά service πάντως

Επιμένω ότι τον κατάκλεψε τον άνθρωπο. Ακόμα και τα γυμνά οι μάντρες τα δίνουν με τόσα έξτρα 8+

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Philippe είπε

Εγώ τα είχα και τα δύο πρώτα που έβαλες, αλλά τα έδωσα νωρίς με λίγα χιλιόμετρα. Το golf απ' ό,τι έμαθα έβγαλε αισθητήρα λ ή κάτι τέτοιο γύρω στα 150000, ενώ για το 116 δεν γνωρίζω. Για ένα διάστημα που τα είχα και τα δύο θυμάμαι ότι το BMW ήταν τρένο. Πήγαινα με 200Km/h στην Εθνική και η παρέα που είχα μέσα δεν το πιστεύανε με τίποτα, έπρεπε να τους δείξω το καντράν. Αλλά το πούλησα πρώτο γιατί σερνότανε, ούτε στην ράμπα δεν ανέβαινε χωρίς μαρσάρισμα.

Είσαι οριακά και για Golf MK6 νομίζω. Ίσως σε λίγο καιρό που θα βγει και η επόμενη γενιά να πέσει ένα τσακ. Κι εγώ ζαχαρώνω ένα MK6 DSG με κομπρέσσορα, αν και ξέρω από το συνεργείο που το πήγαινα παλιά ότι είναι πολύ ζημιάρικα τα άτιμα.

Θυμάσαι καθόλου στο περιπου καταναλώσεις;

Υποθέτω  με 116 λόγω και βάρους θα βάζει το χέρι στην τσεπη πιο συχνά;ισχύει το ίδιο και για τον τούρμπο/κομπρεσσορ;

Επίσης σα ποιότητα κύλισης είναι τόσο ανώτερη η bmw;

Ενδεικτικά αγγελίες από ιδιώτες που χω βρει.

https://www.car.gr/24270633-volkswagen-golf

https://www.car.gr/23142811-volkswagen-golf-1-4-tsi-122ps-highline

https://www.car.gr/24263601-bmw-116

Αρα λέτε τόσο χαμηλά θα θέλει κάποιο μεγάλο σέρβις ή δε θα ναι προσεγμενο και θα τρεχω,οπότε να το βγάλω εκτός επιλογών;

Επεξ/σία από yannis1394
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, yannis1394 είπε

Εντάξει το BMW δεν το λες και η φουλ έξτρα έκδοση όπως το περιγράφει ο πωλητής.Η απλή έκδοση είναι με 2 extra,την ηλιοροφη και τα τηλεχειριστήριο στο τιμόνι.Απο αυτό και μόνο δεν θα το κοιτούσα καν.

Κατά τα άλλα πολύ λίγες φώτο,καθόλου καθαρές,καμμία αναφορά για βιβλιο σέρβις,οπότε εγώ θα κοιτούσα τα Golf.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...