Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία κινητού online από kinitakias , δεν μου γυρίζουν τα χρήματά μου.


jkont
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Ό,τι σχόλια θέλετε να γράψετε, συμβουλές, εμπειρίες κτλ. θα τα γράφετε αυστηρά χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

Κινδυνεύετε να βρεθείτε από αδικημένοι, μπλεγμένοι για συκοφαντική δυσφήμιση. Αν δεν σας νοιάζει για τον εαυτό σας, σεβαστείτε το χώρο που σας φιλοξενεί.

Παρακαλώ θερμά τηρήστε απαρέγκλιτα αυτή την οδηγία.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εσείς απόλυτο δίκιο. Μας έγινε μάθημα δυστυχώς μετά το πάθημα. Το θέμα είναι να μην την ξανά παθει κάποιος από τον kinitakia και να κινηθούμε όσοι την έχουμε πάθει ομαδικά μήπως και καταφέρουμε κάτι. Με όλα τα μέσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

KINITAKIAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

 

Company Number

149026301000

Status

Active (Ενεργή)

Incorporation Date

29 January 2019 (about 1 year ago)

Company Type

Private Company (Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία)

Jurisdiction

Greece

Registered Address

ΖΗΝΩΝΟΣ, ΑΘΗΝΑ, ΑΘΗΝΑΙΩΝ / ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΤΤΙΚΗΣ

10431

ΑΘΗΝΑ

Greece

Alternative Names

KINITAKIAS Μ ΙΚΕ (trading name)

Directors / Officers

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, Μοναδικός Εταίρος και Διαχειριστής, 29 Jan 2019- 

Registry Page

https://www.businessregistry.gr/publi...

 
Επεξ/σία από niksim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερινή συζήτηση μέσω του chat του site του kinitakia. Στο τηλέφωνο δεν απαντάνε ποτέ. 

- Ειχατε μιλησει με συναδελφο την παρασκευη και ειχε ενημερωσει το λογιστηριο μολις ολοκληρωθει η διαδικασια θα λαβετε το αποδεικτικο της επιστροφης.

- Υπηρξε φορτος εργασιας στο λογιστηριο μας και εχει τηρηθει μια σειρα προτεραιοτητας. Μολις ολοκληρωθει η διαδικασια θα λαβετε το αποδεικτικο δεν μπορω να γνωριζω ακριβης ημερομηνια 

- Κανουμε οτι καλυτερο μπορουμε θα λαβετε το αποδεικτικο της επιστροφης στο email σας.

- Δεν μας δινει ακριβης ημερομηνια το λογστηριο μας εχουμε ενημερωσει και ειστε σε σειρα προτεραιοτητας.

- Θα κανουμε οτι καλυτερο μπορουμε για να επιστραφουν τα χρηματα σας.

Αρχίζω και πιστεύω ότι τα έχουν γραμμένα. Δεν τα γυρνάνε πίσω με τίποτα. Έκανα σήμερα και αμφισβήτηση συναλλαγής (χρεώνει η τράπεζα 15€ άσχετα με το αποτέλεσμα αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Πρέπει να πατήσει αποδοχή επιστροφής ο kinitakias για να πάρω πίσω τα λεφτά μου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, niksim είπε

Υπηρξε φορτος εργασιας στο λογιστηριο μας

αυτές οι απαντήσεις μου αρέσουν που δείχνουν ότι είναι μια τεράστια εταιρία με δαιδαλώδεις διαδρόμους που για να φτάσεις στο λογιστήριο πρέπει να κατέβεις 10 πατώματα κάτω στον ουρανοξύστη. Στην πραγματικότητα το "λογιστήριο" είναι ένας ταλαίπωρος στο διπλανό γραφείο στο ίδιο δωμάτιο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπων τα νεα εχουν ως εξης.Εγινε καταγγελεια στον καταναλωτη,περασα και απο την διωξη ηλεκτρονικου και επισης εγινε και καταγγελεια στον ΕΕΤ και θα προτεινα να την κανουν οσοι ειναι δαγκωμενοι απο τον κινιτακια με σκοπο να ριξουμε την ιστοσελιδα τους λογο απατης.Στην ζηνωνος δεν υπαρχει τιποτα εχουν παει αλλου τεκμηριωμενο απο τις υπηρεσιες που πηγα.Επισεις καλο θα ηταν να κανετε καταγγελεια οσοι την εχετε πατησει για να παει στον εισαγγελεα

Δεν υπαρχει περιπτωση να τους αφησω.Σας στελνω το mail μου για να σας πω πως θα τους την κανουμε αλλα αυτο δεν χρειαζεται να το μαθουν απο εδω [email protected]
 
Casa di Moda
 
 
 
Κατάστημα ρούχων στη Νέα Ιωνία
 
 
Διεύθυνση: Ζωοδόχου Πηγής 32, Νέα Ιωνία 142 34
 
 
Τηλέφωνο: 21 0279 2479
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέες απαντήσεις:

- Υπηρχε ενα λογιστηκό πρόβλημα και υπαρχει μια σειρά προτεραιότητας για τις επιστροφές χρημάτων εχει ενημερωθεί το λογιστήριο για την παραγγελία σας και θα λάβετε άμεσα το αποδεικτικό επιστροφής κάνουμε οτι καλύτερο μπορούμε.

- Επικοινωνήσατε με συνάδελφο και χθες και σας εξήγησε το πρόβλημα που υπαρχει. Επισης να σας ενημερώσουμε οτι στην εδρα μας ειναι το τηλεφωνικο μας κέντρο και δεν δεχόμαστε κοινό.

Σε μένα χρωστάνε 4 μήνες άρα χρωστάνε και σε πιο παλιούς. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μετα απο πληροφοριες σημερινες η αστυνομια ειδη ψαχνει το θεμα

org.jboss.seam.ui.GraphicImageStore.-2b608e3e-1707a148f14--7e3d.png

 

Επιλογή Γλώσσας / Language Selection Ελληνικά English  

Υποβολή Καταγγελίας

 

Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών.

Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του παρόχου, οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ – για ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της – αναφέροντας:

  • πλήρη στοιχεία και την ηλεκτρονική τους διεύθυνση (e-mail)
  • το μοναδικό αριθμό αναφοράς που ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να αποδίδει σε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία που υποβάλλεται εγγράφως
  • κάθε έγγραφη επικοινωνία με τον πάροχο

 

Επισημαίνεται ότι ο ρόλος της ΕΕΤΤ είναι να ρυθμίζει θέματα για την προστασία του καταναλωτή στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, να εποπτεύει και να ελέγχει την εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας και να επιβάλει τις σχετικές κυρώσεις. Οι καταγγελίες των καταναλωτών αξιοποιούνται από την ΕΕΤΤ κατά την άσκηση του εποπτικού και ελεγκτικού ρόλου της. Για την εξωδικαστική επίλυση των ατομικών διαφορών που αφορούν τους συμβατικούς όρους ή/και την εκτέλεση συμβάσεων παροχής δικτύων ή/και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών αρμόδιος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Για την αποκατάσταση της προσωπικής βλάβης (υλικής ή ηθικής) οι καταναλωτές πρέπει να απευθύνονται στα αρμόδια δικαστήρια.

Δήλωση περί Απορρήτου και Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Στοιχεία καταγγέλλοντος (Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει ανώνυμες καταγγελίες)
Όνομα*
Επώνυμο*
Οδός*
Αριθμός*
Πόλη*
Τ. Κ.*
Σταθερό τηλέφωνο επικοινωνίας
Κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας
(*) Ένα από το σταθερό ή κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας του καταγγέλλοντος απαιτείται.
Fax
Email*
 
Στοιχεία Τηλεφωνικής Σύνδεσης που αφορά η Καταγγελία (σταθερό ή κινητό)
Τηλεφωνικός αριθμός σύνδεσης που αφορά η καταγγελία(αν διαφέρει από το παραπάνω σταθερό/κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας)
 
Στοιχεία συνδρομητή της γραμμής
Όνομα*
Επώνυμο*
Σταθερό τηλέφωνο επικοινωνίας*
Οδός*
Αριθμός*
Πόλη*
Τ. Κ.*
 
Στοιχεία Εταιρίας που αφορά η καταγγελία
Επωνυμία Εταιρίας*
Υπηρεσία στην οποία υφίσταται το πρόβλημα
 
Θέμα και Ιστορικό καταγγελίας
Συνοπτική αναφορά στο πρόβλημα (μέχρι 1000 χαρακτήρες)*
Ενέργειες πρότερης επικοινωνίας με την εταιρία.
(Αναφέρετε σχετικές ημερομηνίες επικοινωνίας και το Μοναδικό Αριθμό Αναφοράς.
Επισυνάψτε τυχόν απάντηση της εταιρίας ή οποιοδήποτε άλλο σημαντικό στοιχείο).
Αν έχετε αντιρρήσεις σχετικά με την απάντηση που λάβατε από την εταιρία,
παρακαλούμε αναφέρετε τα χωρία της απάντησης που δεν σας ικανοποιούν.
Έχετε στείλει ξανά επιστολή-καταγγελία προς την ΕΕΤΤ για το εν λόγω ζήτημα
Εάν έχετε στείλει προηγούμενες επιστολές προς την ΕΕΤΤ,
παρακαλώ αναφέρετε τις ημερομηνίες που έχουν σταλεί και τον αριθμό πρωτοκόλλου ΕΕΤΤ.
Ημερομηνίες και αριθμούς πρωτοκόλλου
σχετικών απαντητικών επιστολών από την ΕΕΤΤ (εφόσον υπάρχουν).
 
* Υποχρεωτικά πεδία
 
spacer.gif
spacer.gif
Επισυναπτόμενα Έγγραφα
spacer.gif
spacer.gif
Επιτρέπονται 5 αρχεία μεγέθους 2MB το κάθε ένα.

αυτη ειναι η φορμα που πρεπει να στειλετε στον εεττ για καταγγελια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν εχουν λογιστηριο αυτοι εγω ειμαι ο Jackie Chan......Αποθηκη με 2-3 ατομα το πολυ θα ειναι....Με λιγα λογια σας δουλευουν ψιλο γαζι....

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα και εσυ αγορασες απο μαγαζι που δεν εχει ουτε σοβαρη ιστοσελιδα; Δεν ειναι καν σε bestprice,skroutz, και εχει αρνητικες βαθμολογιες; Τα ηθελες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/2/2020 στις 5:17 ΜΜ, MNK είπε

Είχα ακριβώς το ίδιο συμβάν με μικρότερης αξίας παραγγελία απο 29/11. Το προιόν δεν ήρθε ποτέ και τα λεφτά ακόμα μου τα επιστρέφουν. Εκανα καταγγελία στον συνηγορο καταναλωτή, τους ενημέρωσα οτι θα στείλω και εξώδικο αλλά δεν συγκινηθηκαν. Μαλιστα μου απαντησαν οτι δεν δεχονται κοινό μολις τους ειπα να πέω απο εκεί. Μάλιστα επιχείρησα να πάω στην διεύθυνση που δηλώνουν στο site με μεγάλο ρίσκο, λόγω της περιοχής αλλά δεν βρήκα κανένα γραφείο. Ενα κατάστημα που ρώτησα στο ισόγειο της στοάς μου είπε οτι έρχεται πολύς κόσμος και τους ψάχνει ακόμα και με αστυνομία και κάποιες κοπέλες με την μαμά τους φεύγουν κλαίγοντας.

Τελικά, απευθυνθηκα σε δικηγόρο που με παρέπεμψε στην διωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος όπου θα κάνω καταγγελία αν και δεν πιστεύω οτι θα παρω πίσω τα λεφτά μου.

θα δικαιωθώ ηθικά τουλαχιστον αν κατεβασουν την σελιδα, ωστε να μην  πεσουν θυματα και άλλοι συνάνθρωποί μας...

Τελικά σου επέστρεψαν τα χρήματα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτό το λογιστικό πρόβλημα τι μπαρούφες είναι;

βγήκε για να κερδίζουν χρόνο τα καταστήματα που δεν θέλουν για οποιαδήποτε λόγο να επιστρέψουν χρήματα άμεσα; 

Δουλεύω σε άλλο κλάδο βέβαια με το που χρειαστεί επιστροφή χρημάτων γίνεται άμεσα. Για ποιο λόγο να σε καθυστερεί τόσο κάποιος; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξακολουθούν να ΜΗΝ μου επιστρέφουν τα χρήματα από τον Οκτώβρη. Στην ιστοσελίδα άλλαξαν τα στοιχεία στην επικοινωνία τους ώς εξής:

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα  λειτουργεί ΜΌΝΟ διαδικτυακά και δεν διαθέτει φυσικό κατάστημα.Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται ΔΩΡΕΆΝ στον χώρο σας.

Στο site τους είχαν μέχρι χτες είχαν ένα chat που όντως απαντούσαν (ενώ στο τηλέφωνο κυριολεκτικά 1/100 που λέει όλες οι γραμμές κατηλειμένες και στο κλείνει) και τώρα το γύρισαν στο βάλτε στοιχεία επικοινωνίας για να κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την επικοινωνία με αυτούς. 

Κοινώς μου πήραν 700€ και πάνε για 5ο μήνα που δεν μου τα γυρνάνε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...