Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

33 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Στο DF. Έχει ένα θέμα με particles. Σε μία σκηνή του game αντί να είναι δύο συμπαγείς γραμμές που πηγαίνουν προς τον ουρανό, είναι διακεκομμένες. Και για να το λέει το DF που είναι πιο πρασινοφρουρός και από τους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ τότε ισχύει. Και κάτι άλλο ότι σαν να pixelιαζει το terrain σε μακρινή απόσταση. Εντάξει δεν είναι και τίποτα φοβερά απλά στο Deliver US είναι τέλειο..

Εγω παντως το DF ειδα και ειπε τα καλυτερα για το Dlss.

Επισης το DF αν καθησει να ψειρισει το οποιδηποτε παιχνιδι,θα βρει κατι να γκρινιαξει,ακομα και στα πιο optimized παιχνιδια κατι θα βρουν που να τους χαλασει. Αυτη ειναι η ''δουλεια''τους.

Το θεμα ειναι το αποτελεσμα του DLSS και μια εικονα=1000λεξεις

DF.jpg.04cdeac9ee893540efbd22e0f6a2109f.jpg

Σε καμια 3080,βλεπω ανετα να χτυπαει 135-140+fps,αν εχει τετοια διαφορα χωρις DLSS 

352529270_hardwareunbo.jpg.d739f857fe4b5b77665b9a005420c51d.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δύο ερωτήσεις, αν δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια ή θέλει υποστήριξη στους drivers και αν παίζει σε όλες τις αναλύσεις.

Πχ μπορώ να το βάλω να κάνει rendering σε 3840x1080 (32:9) και να το βγάζει σε 5120x1440 (32:9) ή είναι μόνο για συγκεκριμένες όπως παλιά;

Επεξ/σία από thanosAIAS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Εγω παντως το DF ειδα και ειπε τα καλυτερα για το Dlss.

Επισης το DF αν καθησει να ψειρισει το οποιδηποτε παιχνιδι,θα βρει κατι να γκρινιαξει,ακομα και στα πιο optimized παιχνιδια κατι θα βρουν που να τους χαλασει. Αυτη ειναι η ''δουλεια''τους.

Το θεμα ειναι το αποτελεσμα του DLSS και μια εικονα=1000λεξεις

DF.jpg.04cdeac9ee893540efbd22e0f6a2109f.jpg

Σε καμια 3080,βλεπω ανετα να χτυπαει 135-140+fps,αν εχει τετοια διαφορα χωρις DLSS 

352529270_hardwareunbo.jpg.d739f857fe4b5b77665b9a005420c51d.jpg

Δεν αντιλέγω, ίσα ίσα εγώ υποστηρίζω το DLSS. Απλά είπα σε σχέση με το Deliver Us που δεν έχει ούτε ένα στραβό, το DS έχει 1-2 μικρά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Δεν αντιλέγω, ίσα ίσα εγώ υποστηρίζω το DLSS. Απλά είπα σε σχέση με το Deliver Us που δεν έχει ούτε ένα στραβό, το DS έχει 1-2 μικρά..

Δεν ασχοληθηκε με το συγκεκριμενο παιχνιδι το DF,αρα δεν υπαρχει καποια αναλυση πανω σε αυτο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Δεν ασχοληθηκε με το συγκεκριμενο παιχνιδι το DF,αρα δεν υπαρχει καποια αναλυση πανω σε αυτο.

Ωραία άσε το Deliver Us, από τη στιγμή που έχει έστω και ένα μικρό στραβό το DS τότε εξ' ορισμού δεν είναι τέλειο. Τέλειο σημαίνει 100% σωστό, ούτε ένα ψεγάδι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε τι μάτι έχετε ρε μπαγάσηδες.....B).....Μια χαρά είναι το dlss στο DS....εγώ δεν είδα κάτι μεμτό.Πρόσφατα το τερμάτισα.....Παιχνιδάρα....Κάνουμε και λίγο gaming που και που.....🤣

Επεξ/σία από BabisTs
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Είναι καλύτερο του native όταν το game χρησιμοποιεί ΤΑΑ. Βέβαια αρκετά games χρησιμοποιούν οπότε είναι και αυτό ένα επιπλέον συν του DLSS πέρα από το perf. Το DLSS 2.0 είναι τούμπανο, εδώ μπόρεσα να παίξω με την άμπαλη την 2060 Deliver Us the Moon που έχει ένα σωρό reflections και shadows με 60άρι άνετο, όλα τέρμα και DLSS Quality. Μακάρι να χρησιμοποιείται όλο και πιο πολύ..

Το αν είναι καλύτερο η όχι είναι τελείως υποκειμενικό. Κάποιοι προτιμούν το ΤΑΑ γιατί δημιουργεί ποιο smooth εικόνες και φτιάχνει άλλη “ατμόσφαιρα” στο παιχνίδι. Άλλοι προτιμούν το DLSS γιατί δεν τους αρέσει το blurriness που κάνει το TAA.

Για παράδειγμα δες στις παρακάτω φωτογραφίες πως αλλάζουν τα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο από το Native με TAA (Off) σε DLSS. Στο Native είναι ποιο smooth και το πρόσωπο φαίνεται πιο θηλυκό ενώ με το DLSS το πρόσωπο έχει “αγριέψει” και φαίνεται λιγότερο θηλυκό. Επίσης παρατήρησε ότι στο Native o χαρακτήρας δεν φαίνεται αποκομμένος από το περιβάλλον ενώ με το DLSS φαίνεται λες και έχεις κάνει επικόλληση τον χαρακτήρα πάνω σε ένα background.  

Τεχνικά μιλώντας, το DLSS  δεν θα είναι ποτέ καλύτερο από το Native γιατί πάντα θα χάνει κάποια λεπτομέρεια αφού προσπαθεί να βάλει data εκεί που δεν υπάρχουν.  Το θέμα είναι να παίρνουμε τις επιδόσεις ταχύτητας που προσφέρει αλλά με όσο το δυνατόν λιγότερα λάθη στην εικόνα, ώστε να το χρησιμοποιούμε χωρίς να πρέπει να συμβιβαζόμαστε με το να πάρουμε ταχύτητα χάνοντας στην λεπτομέρεια των γραφικών.

1601660765874.png

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, BabisTs είπε

Ρε τι μάτι έχετε ρε μπαγάσηδες.....B).....Μια χαρά είναι το dlss στο DS....εγώ δεν είδα κάτι μεμτό.Πρόσφατα το τερμάτισα.....Παιχνιδάρα....Κάνουμε και λίγο gaming που και που.....🤣

είναι οι ίδιοι που τρώνε χέντα στο Online Και λένε "μα καλά πως με είδε εκεί, τσιτακι".

Προσωπικά, μιας και έχω φάει bugs με τον κουβά λόγο eurojunk rpg fan, παραπάνω fps με λίγα bugs = παραπάνω fps 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

είναι οι ίδιοι που τρώνε χέντα στο Online Και λένε "μα καλά πως με είδε εκεί, τσιτακι".

Με το συγκεκριμενο παιχνιδι εχω ασχοληθει 90ωρες και το επαιξα και με RTX καρτα και αρα εχω προσωπικη αποψη/εμπειρια και για το Dlss του(και για το ιδιο το παιχνιδι).

Εσυ που ειρωνευεσαι,εχεις αποψη για το dlss με την... 1060 σου που δεν το υποστηριζει καν?

Το ιδιο το παιχνιδι στο οποιο αναφερομαστε το εχεις παιξει τουλαχιστον?

Για να ξερουμε ποιος δουλευει ποιον,οχι τιποτα αλλο.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Με το συγκεκριμενο παιχνιδι εχω ασχοληθει 90ωρες και το επαιξα και με RTX καρτα και αρα εχω προσωπικη αποψη/εμπειρια και για το Dlss του(και για το ιδιο το παιχνιδι).

Εσυ που ειρωνευεσαι,εχεις αποψη για το dlss με την... 1060 σου που δεν το υποστηριζει καν?

Το ιδιο το παιχνιδι στο οποιο αναφερομαστε το εχεις παιξει τουλαχιστον?

Για να ξερουμε ποιος δουλευει ποιον,οχι τιποτα αλλο.

Δηλαδή μόνο την κάρτα που έχουμε στην κατοχή μας έχουμε πιάσει στα χέρια μας? Και μόνο παιχνίδια που έχουμε στο στημ library έχουμε παίξει? Τα νετ καφέ κλέφτες γίνανε?

 

Πολύ πίκρα για υποτιθέμενα internet points. Μην είστε τόσο μη μου άπτου. 

Επεξ/σία από Sakiz105
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Δηλαδή μόνο την κάρτα που έχουμε στην κατοχή μας έχουμε πιάσει στα χέρια μας? Και μόνο παιχνίδια που έχουμε στο στημ library έχουμε παίξει? Τα νετ καφέ κλέφτες γίνανε?

Πολύ πίκρα για υποτιθέμενα internet points. Μην είστε τόσο μη μου άπτου. 

Αναφερομαστε σε ενα συγκεκριμενο παιχνιδι και για ενα συγκεκριμενο feature το οποιο υποστηριζουν συγκεκριμενες καρτες οπως αυτη του θεματος.

Αν λοιπον δεν εχεις προσωπικη αποψη για κατι απο αυτα,τοτε καλυτερα να μην πετας απο το πουθενα ακυρες σποντες για ασχετα πραγματα με αυτα.

Που κολλανε τα headshots σε online παιχνιδια γενικα και αοριστα με το DLSS στο Death Stranding?

Ασε που ουτως ή αλλως για τα ιδια τα παιχνιδια,υπαρχει ξεχωριστη ενοτητα https://www.insomnia.gr/forums/forum/11-pc-games/

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...