Προς το περιεχόμενο

Η Apple αφαιρεί τις αξιολογήσεις χρηστών από το ηλεκτρονικό της κατάστημα


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
On 24/11/2019 at 08:54, kifinas said:

Υπόθεση χωρίς κανένα στοιχείο και κατά πάσα πιθανότητα λανθασμένη. 

Ενώ το "δεν εμπιστεύεται τους χρήστες της" είναι πραγματικότητα! :p 

Η ουσία είναι πως δεν εμπιστεύεται τους ΜΗ χρήστες της που ταυτόχρονα έχουν και άποψη! Και φυσικά αναφερόμαστε στο δικό της hardware και όχι σε apps κλπ. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, keysmith είπε

Το να γράψει και ένας και δύο που δεν το έχουν αγορασμένο έτσι για να τρολλάρουν δεν νομίζω αλλοιώνει την γενική εικόνα. Αν δείτε το βίντεο του θέματος τα review είναι συγκεκριμένα (τουλάχιστον του βίντεο).

Όταν ο άλλος είναι συγκεκριμένος και σου λέει αυτό εκείνο το άλλο γίνεται τότε και τότε δεν νομίζω είναι κάποιο τρολλ που απλά έχει όρεξη να γράψει. Έτσι και αλλιώς κριτικές με ένα σκέτο "χάλια" ή σκέτο "τέλειο!" δεν τις λαμβάνει κανένας υπόψιν. Όπως προείπαμε οι ίδιες οι κριτικές μπορούν να έχουν αξιολόγηση για το αν είναι χρήσιμες ή όχι. Δεν μπορώ να συμμεριστώ ως γενικη δικαιολογία "καλά τα έκανε γιατί γράφουν και τρολλ" και άρα τι; δεν εχουν αξία οι αξιολογήσεις; 

Τις κατέβασε τις αξιολογήσεις γιατί δεν την βολεύει να είναι εκεί (θεωρεί σωστά ότι της μειώνουν το προφιλ). Αλλά αυτό είναι λάθος απόφαση. Τουλάχιστον με τις αξιολογήσεις είχαν ανάδραση και βλέπαν προβλήματα και ίσως το (αλλαζονικό) μαρκετιν που ΄παίρνει αποφάσεις τεχνολογίας (όχι επιτυχημένες όταν παρααγνωεί την πραγματικότητα) οδηγεί την εταιρία σε μαρασμό. Και όποιος χαμογέλασε με αυτό που είπα μάλλον είναι μικρός και δεν θυμάται την apple πως από την κορυφή στα late 70s και 80s έπεσε στην περίπου αφάνεια στα 90s και κόντεψε να εξαφανιστεί. Κανείς δεν είναι για πάντα και οι αποφάσεις του έχουν μεγάλη συμμετοχή σε αυτό. 

Δε διαφωνω μ αυτα που λες, οπως ειπα αλλωστε ειναι κινηση "μαζέματος". Και χρηστης του προιοντος να ναι καποιος δε αημαινει πως θα αφησει χρησιμη κριτικη, και αυτοι θα γραψουν "τελειο, χαλια" κλπ τα οποια δε θα συμμεριστουμε. Ομως να μπορει καποιος να ναι verified αγοραστης οσο να ναι δινει περισσοτερο βαρος στη γνωμη/εμπειρια του καλη ή κακη οποτε πιστευω πως χρειαζεται τουλαχιστο να υπαρχει ενα badge για οσους εχουν δηλωσει το προιον τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsibosp είπε

Επειδη πολλοι μαλλον δεν εχουν καταλαβει τι λεει το αρθρο και σχολιαζουν οτι ναναι. Οι πελατες δεν αφηνουν κακες κριτικες για το οικοσυστημα και τις εφαρμογες της Apple. Αφηνουν κακες κριτικες για ανταπτορες, ανταλλακτικα και μικροβλαβες που πας σε ενα συνοικιακο μαγαζι και μεχρι και πριν 2-3 χρονια μπορουσαν να στο επισκευασουν με 10-15 ευρω τωρα πρεπει να το πας στο εγκεκριμενο καταστημα της Apple να το πληρωσεις 50 ευρω με το στανιο και αν μπορεσουν και αυτοι να το φτιαξουν αλλιως στο βγαζουν brick και τελος. Οι πρακτικες της Apple ειναι τραγικες, εχει κανει συμφωνιες με προμηθευτες τσιπ πχ να δινουν ΜΟΝΟ σε αυτη αποκλειστικα και ετσι δεν μπορεις να βρεις ανταλλακτικο πουθενα για ενα απλο controller των 5 ευρω και δεν μπορεις να βαλεις ουτε καποιο ανταλλακτικο απο καποια αλλη συσκευη με το ιδιο ακριβως τσιπ γτ ειναι κλειδωμενο να δουλευει μονο στο συγκεκριμενο σειριακο.Να προσεξουμε οτι οι δικαιολογιες για ασφαλεια δεδομενων, παραβιαση αρχειων κτλ. ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ σε αυτου του τυπου ανταλλακτικα καθως δεν μπορεις καν να εχεις προσβαση στα δεδομενα του κινητου μεσω αυτων , ειναι απλα ανταλλακτικα της σειρας. Εχει γινει μεγαλο θεμα ειδικα στην Αμερικη απο το 2017 αν δεν κανω λαθος που συμβαινει αυτο. Προσωπικα αυτες τις πρακτικες τις θεωρω απαραδεκτες. 

Από την στιγμή που πολύ σωστά λες αυτές οι πρακτικές είναι από το 2017 , σχεδόν 3 χρόνια, πως θα χαρακτήριζες αυτούς που επιμένουν να αγοράζουν 

και 1) Να παραπονιούνται ξέροντας τι τους περιμένει 2) Να αρνούνται να μάθουν/παραδεχθούν το γεγονός , πιπιλίζοντας την candy:  haters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kanagias13 είπε

Από την στιγμή που πολύ σωστά λες αυτές οι πρακτικές είναι από το 2017 , σχεδόν 3 χρόνια, πως θα χαρακτήριζες αυτούς που επιμένουν να αγοράζουν 

και 1) Να παραπονιούνται ξέροντας τι τους περιμένει 2) Να αρνούνται να μάθουν/παραδεχθούν το γεγονός , πιπιλίζοντας την candy:  haters

Εγω θα τους χαρακτηριζα αμαθεις. Πολυ λιγοι το γνωριζουν αυτο καθως και το "right to repair" και το ολο θεμα που εχει δημιουργηθει. Οσοι το γνωριζουν απο την αλλη και συνεχιζουν να υποστηριζουν αυτες τις πρακτικες δεν ξερω τι να πω. Απαραδεκτοι ισως. Αυτοι που παραπονιουνται δεν το ξερουν συνηθως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...