Προς το περιεχόμενο

307cc μεταχειρισμενο


mybar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα.Ειμαι σε αναζητηση αυτοκινητου και εχω βαλει στο ματι το peugeot 307 cc.Μεταχειρισμενο εννοειται.Εχω βρει καποια κοντα στα 4.000-4.500 ευρω.Υπαρχει καποιος που να ειχε τετοιο αμαξι, για να μου προτεινει τι πρεπει να προσεξω?θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 307cc όπως και τα περισσότερα Peugeot της εποχής του βγάζουν πολλά ηλεκτρολογικά προβλήματα που φυσικά στον έλεγχο δεν θα φανούν. (πρώην κάτοχος 307)

Επίσης είναι αρκετά ογκώδες για πρώτο αυτοκίνητο, αν όντως θέλεις κάποιο κάμπριο θα σου πρότεινα να δεις Mazda MX5 (MK2 - MK2.5)

Προφανώς θέλει μεγαλύτερη προσοχή λόγω πίσω κίνησης αλλά δεν βγάζει προβλήματα και η μεταπώληση είναι ευκολότερη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλη προσοχή στην οροφή θα έλεγα εγώ κυρίως αν είναι λειτουργική. Αν βρεθεί ο οποιοσδήποτε που σου πει ότι δεν ανοίγει τώρα αλλά θέλει ένα γραναζάκι, λαστιχάκι που κοστίζει 10€ ή κι εγώ δεν ξέρω τι το απορρίπτεις κατευθείαν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μιλησα με εναν ιδιωτη και εκτος οτι ειναι χτυπημενο στα πλαγια,μου λεει εχει ανοιξει η ραφη του αεροσακου,στο ταμπλο στην θεση του συνοδηγου απο τον ηλιο...δεν μου ακουστηκε καλο,..

Επεξ/σία από mybar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, mybar είπε

Καλησπερα.Ειμαι σε αναζητηση αυτοκινητου και εχω βαλει στο ματι το peugeot 307 cc.Μεταχειρισμενο εννοειται.Εχω βρει καποια κοντα στα 4.000-4.500 ευρω.Υπαρχει καποιος που να ειχε τετοιο αμαξι, για να μου προτεινει τι πρεπει να προσεξω?θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο....

     Όπως πολύ σωστά σας προτάθηκε ήδη , γνωστά θέματα με τα ρεύματα , όχι κάτι τρομακτικό , όμως θα σταθώ στο δεύτερο που ειπώθηκε σχετικά με την οροφή , πολύ σωστά , θα χρειαστεί έλεγχος ο οποίος μπορεί άνετα να ξεκινήσει βάζοντας το αυτοκίνητο για πλύσιμο σε βούρτσα , με κλειστή οροφή φυσικά , κάτι που θα αποκαλύψει τυχόν θέματα . Μην τρομάξετε , μπορεί να χρειαστεί αλλαγή σε λάστιχα γύρω από τα κλεισίματα , μπορεί και τίποτα . Τυχόν είσοδος νερού κατά το πλύσιμο δεν είναι επόμενο ότι θα εμφανιστεί άμεσα μπροστά σας δλδ μην περιμένετε να τρέχουν εκείνη την στιγμή καταρράκτες από νερό μέσα στο αυτοκίνητο . 

   Το λάστιχο στεγανοποίησης γενικά θέλει συντήρηση σε τέτοια αυτοκίνητα , κάτι που ισχύει και για σας αν το αγοράσετε τελικά . Το χρώμα του υλικού φανερώνει την κατάσταση του , από μαύρο αρχίζει να ξεθωριάζει .

  Καλή επιτυχία .

10 λεπτά πριν, mybar είπε

μιλησα με εναν ιδιωτη και εκτος οτι ειναι χτυπημενο στα πλαγια,μου λεει εχει ανοιξει η ραφη του αεροσακου,στο ταμπλο στην θεση του συνοδηγου απο τον ηλιο...δεν μου ακουστηκε καλο,..

    Αν χτύπησε μια πόρτα ας πούμε , δεν είναι κάτι τραγικό . Θα προτιμήσετε τις ώρες νωρίς το πρωί η αργά το απόγευμα , θα σκύψετε στο ύψος του πλαϊνού , της μίας πλευράς δλδ του αυτοκινήτου κοιτώντας το πλαϊνό του από το μπροστινό φανάρι μέχρι το πίσω φτερό .

   Θα κάνετε το ίδιο και από την πίσω πλευρά με κατεύθυνση μπροστά και θα κοιτάξετε με τον όμοιο τρόπο και τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου . Αυτό που ψάχνετε να δείτε είναι η ανομοιομορφία στην λαμαρίνα σε ευθεία γραμμή , η οποία αν υπάρχει θα φανεί γρήγορα αφού θα συγκρίνετε και τις δύο πλευρές . Τα μπροστινά και πίσω φανάρια και η τυχόν μεταξύ τους ανομοιομορφία στο εσωτερικό αντανακλαστικό , άλλο πιο γυαλιστερό η πιο θαμπό δείχνει πως κάποιο αλλάχτηκε , άγνωστο γιατί . 

  Με τον ίδιο τρόπο που θα δείτε τα πλαϊνά , θα κοιτάξετε για ανομοιομορφίες στην βαφή , κάτι που δεν φαίνεται σε πολύ έντονο φώς ημέρας , όμως φαίνεται αν πάτε λίγο πιο μακριά και δείτε τα πλευρά από απόσταση .

  Όπου δεν καταλάβετε κάτι πάνω στην λαμαρίνα η σας φανεί δυσδιάκριτο , περάστε την με την παλάμη σας και κάντε το ίδιο από την άλλη πλευρά , αν υπάρχει πρόβλημα θα το καταλάβει το χέρι σας . 

  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οροφη οποσδηποτε ανοιγκοκλειμα (για περιεργους ηχους και αν οντως δουλευει). Για την οροφη δε βρισκεις ευκολα ανταλλακτικα και ειναι και ακριβα (π.χ ηλεκτρομηχανισμος)

επισης δες αν μπαζεις νερα ιδιως στις γωνιες εμπρος (τζαμι με οροφη) ριξε κανα μπουκαλι νερο ή πλυντηριο

βγαζουν σφαλματα συχνα οποτε αν το βαλεις μπροστα δες αν εχει κανενα μηνυμα

συνηθως η μεσαια οθονη στο ταμπλο δε φαινεται απο τη πολυκαιρια και ζεστη(κοστος απο 10 ευρ ως 70 ευρ το ανταλλακτικο)

τα πισω λεντ φωτα ειναι ευπαθη στη ζεστη οποτε δες αν εχουν γρατζουνιες και αν δουλευουν (επισης αγγιξε τα αν νιωσεις να κουνιεται κατι ειναι ετοιμο να γινει κομματια. Ειναι πανακριβα ακομα και μτχ

Ανοιξε πορτ μπαγκαζ μονος σου απο το κουμπι στο αμαξωμα (οχι απο κλειδι) και δες αν ολα τα πλαστικα ειναι κομπλε και αν το πορτ μπαγκαζ ειναι τετραγωνο (και δεν εχει φαει τιποτα μπλοκαρισματα και στραβωσε τιποτα

Αυτα αφορουν στο cc γενικα τα 307 εχουν θεματα με ηλεκτρικα και μετα με μηχανη (θελει ευλαβικη συντηρηση)

Οι ραφες στο ταμπλο συνοδηγου αν εχουν ανοιξει δειχνουν οτι ο ιδιοκτητης δε το προσεχε π.χ το παρκαρε εξω και στον ηλιο οποτε ενδεχομενος να εχεις θεμα με την οθονη (δες πιο πανω) με λεντ και ισως με αλλες ραφες. Εγω θα το αποφευγα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, mybar είπε

Καλησπερα.Ειμαι σε αναζητηση αυτοκινητου και εχω βαλει στο ματι το peugeot 307 cc.Μεταχειρισμενο εννοειται.Εχω βρει καποια κοντα στα 4.000-4.500 ευρω.Υπαρχει καποιος που να ειχε τετοιο αμαξι, για να μου προτεινει τι πρεπει να προσεξω?θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο....

   Να παραθέσω σαν σημείωση γενικής χρήσης για τις cabrio εκδόσεις , υπάρχει πραγματικά ζήτημα στεγανότητας σε ότι αφορά το κλείσιμο της οροφής , μαλακής η σκληρής .

  Από το 1978 το Road &Track είχε σαν κριτήριο το λεγόμενο " Monsoon test " όπου τα υποψήφια οχήματα έμπαιναν με κλειστή οροφή σε πλυντήριο τούνελ , ώστε να διαπιστωθεί ο βαθμός στεγανότητας που πετύχαιναν . Μάλιστα το Rabbit ( Golf ) το πρώτο , βγήκε τότε ανώτερο από μια RR Corniche . 

  Αυτό που χρειάζεται να γίνει κατανοητό είναι πως κατασκευαστικά δεν υπάρχει η απόλυτη στεγανότητα και θα υπάρχουν ζητήματα , μικρότερα η μεγαλύτερα .

  Αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να καταλαβαίνει κανείς την ανάγκη συντήρησης .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης ψάξε στο νετ ,φαντάζομαι θα υπάρχουν φόρα για το συγκεκριμένο μοντέλο και δες που πάσχει η οροφή του. Πχ το 207cc αν δε κάνω λάθος έπαιρνε νερά στο σημείο πάνω από το παρμπριζ εκεί που κλείνει η οροφή. 

Γενικά τα cabrio έχουν τα θεματάκια τους με τη στεγανόνητα ακόμα και τα ακριβά οπότε πρέπει να το γουστάρεις πολύ ώστε να ζήσεις με τα μειονεκτήματά τους. Και το δικό μου σε πολύ βροχή θα πάρει λίγο πάνω από τα παράθυρα γι αυτό και όταν δεν το είχα σε parking έβαζα ημικουκούλα. Το micra cc επίσης σε δυνατή βροχή θα περάσει λίγο νερό μέσα. Είναι feature δηλαδή και όχι bug. Απλά άλλο το να πάρει σε κατακλεισμό ή αν βάζεις πιεστικό στις ενώσεις και άλλο σε μια κανονική βροχή να πλημμυρίζει. 

Το θετικό στα αυτοκίνητα με ηλεκτρική οροφή πόσο μάλλον μεταλλική είναι ότι αν για κάποιο λόγο στρεβλώσει το σασί δε λειτουργούν οπότε αν κάποια δεν ανοίγει πολύ πιθανόν να έχει χτυπηθεί το αυτοκίνητο σοβαρά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κ γω ξερω σε ενα για φουσκωμενη φετα πλαστικου μπροστα στο ταμπλω..πισω απο οθονη...

και καποιες φορες ανοιγε με το ανοιγμα πορτας ή τηλεκοντρολ το πορτ παγκαζ ...αυτο καπως φτιαχτηκε...

νερα δεν βαζει η κουκουλα .plus οτι ειναι μεταλλικη...

το 1.6τ κατα 90% φοραει ιδιο μοτερ με mini cooper.

 

 

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, kage είπε

κ γω ξερω σε ενα για φουσκωμενα μια φετα πλαστικου μπροστα στο ταμπλω..πισω απο οθονη...

και καποιες φορες ανοιγε με το ανοιγμα πορτας ή τηλεκοντρολ το πορτ παγκαζ ...αυτο καπως φτιαχτηκε...

νερα δεν βαζει η κουκουλα...κουκουλες γερμανικες αμερικανικες φερνεις απο uk,germany σε καλη τιμη ...

το 1.6τ κατα 90% φοραει ιδιο μοτερ με mini cooper.

μαλλον δεν εχουμε πρακτικη εμπειρια και γραφουμε οτι εχουμε ακουσει: εστω οτι χαλασε η οροφη του cc, εστω οτι βρισκει μια στην Ευρωπη

Πως θα τη φερει τη αλουμινο/σιδερο/πλαστικο κατασκευη Ελλαδα; Πως θα τη τοποθετησει;

 

εκτος και αν πιστευει κανεις οτι θα παει στο συνεργειο της γειτονιας και θα περιμενει με ανοικτες αγκαλες για να τοποθετησει την οροφη.

Ακομα και οι πανινες οροφες πλεον σε μερικα μοντελα (κυριως τα γερμανικα) εχουν γινει πολυπλοκη διαδικασια με αισθητηρες, ευθυγραμμιση(!) κοκ

Σορρυ για το οφ τοπικ αλλα μη παραπληροφορουμε αν δε ξερουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γραψτε λαθος παρασυρθηκα για mohair vinyl pvc ηταν το comment... δεν εχω σε μεγαλη εκτιμηση τα μαγαζια με κουκουλες ο ενας απο τους 4-5 πιο γνωστους ζητησε 600ε σε γερμανικο αμαξι για gr πατεντα ραψιμο νεου κρυσταλλου

https://allhoodsltd.com/ http://www.car-hood.co.uk/mk3-hood-h570 

ειπαμε υπαρχουν σε καλες τιμες και σε καλυτερη ποιοτητα(mohair) ετοιμες με τζαμι  και πιστοποιησεις... 

αυτα για την παραπληροφορηση ...

 

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάτοχος 307 όχι cc

να πω να δώσεις μεγάλη προσοχή στην φλασιέρα γιατί εκεί πονάνε σχεδόν ΌΛΑ....

οδηγάς στο δρόμο βράδυ ... ανάβεις φλάς δεξιά και σβήνουν τα πάντα......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...